-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Το νέο ΤΤ ..... πόλλοι από εμάς ονειρέυονται να γίνουν δοκιμαστές
αυτοκινήτων.... αλλά αυτή η δουλεια δεν είναι τόσο ρόδινη...Δυστιχως και οι δύο επιβαινοντές σκωτόθηκαν, και ελπίζω τα δυναμικά
προβλήματα να τα βρούν πριν την παραγωγή και όχι μετά οπως με το Μκ1,
που κόστισε την ζώη σε πολλούς αγοραστές .....Βλέπουμε φωτογραφίες ενός δυστυχήματος που έγινε κάτω απο άγνωστες προς εμάς συνθήκες. Καλό θα ήταν να μην προδικάζουμε ενδεχόμενη υπαιτιότητα του αυτοκινήτου. Καλό επίσης θα ήταν να μην πετάμε ότι μας κατέβει. Ακου εκεί, το MK1 είχε κοστίσει τη ζωη σε πολλούς αγοραστές...
-
Τα πρώτα έγχρωμα επίσημα σκίτσα έσκασαν μύτη στη νέα έκδοση του - ψυχοβγαλτικου - screen saver. Το νέο ΤΤ σε κόκκινο χρώμα!
-
Δοκιμές σε χιόνι/πάγο δεν είναι; φυσικά και φταίει το αυτοκίνητο
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Το νέο ΤΤ ..... πόλλοι από εμάς ονειρέυονται να γίνουν δοκιμαστές
αυτοκινήτων.... αλλά αυτή η δουλεια δεν είναι τόσο ρόδινη...Δυστιχως και οι δύο επιβαινοντές σκωτόθηκαν, και ελπίζω τα δυναμικά
προβλήματα να τα βρούν πριν την παραγωγή και όχι μετά οπως με το Μκ1,
που κόστισε την ζώη σε πολλούς αγοραστές .....Βλέπουμε φωτογραφίες ενός δυστυχήματος που έγινε κάτω απο άγνωστες προς εμάς συνθήκες. Καλό θα ήταν να μην προδικάζουμε ενδεχόμενη υπαιτιότητα του αυτοκινήτου. Καλό επίσης θα ήταν να μην πετάμε ότι μας κατέβει. Ακου εκεί, το MK1 είχε κοστίσει τη ζωη σε πολλούς αγοραστές...
Έλα ντε. Το ΤΤ φταίει που ο οδηγός του σφηνώθηκε κάτω από φορτηγό;
-
Μα σοβαρές εταιρίες πάνε στο Lapland στον Αρτικό κύκλο και κάνουν δοκίμες σε κλειστούς παγωμένους δρόμους..
Δεν βγαίνουν με ημιτελή οχήματα σε δημόσιους δρόμους....
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Μα σοβαρές εταιρίες πάνε στο Lapland στον Αρτικό κύκλο και κάνουν δοκίμες σε κλειστούς παγωμένους δρόμους..Δεν βγαίνουν με ημιτελή οχήματα σε δημόσιους δρόμους....
Σοβαράτα τα γράφεις αυτά; Δηλαδή εκτός τις δοκιμές που κάνουν οι σοβαρές που λες εταιρίες, δε κάνουν δοκιμές και σε δημόσιους δρόμους; Και όταν λέμε δοκιμές εννοούμε και την κίνηση στη πόλη,φρεναρίσματα σε πραγματικες συνθήκες κ.α.
Τι ψάχνεις με τα παραπάνω σχόλιά σου να βρείς; Λαβράκι απο το παρπάνω δυστύχημα δε βγαίνει όσο και αν προσπαθούμε. Ένα ατύχημα όπως τα άλλα θα είναι, απλώς έτυχε σε αυτή τη περίπτωση να είναι ένα ΤΤ που δεν έχει παρουσιαστεί ακόμη. Χωρίς αυτό να σημαίνει τίποτα περισσότερο ή τίποτα λιγότερο. -
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Καλό επίσης θα ήταν να μην πετάμε ότι μας κατέβει. Ακου εκεί, το MK1 είχε κοστίσει τη ζωη σε πολλούς αγοραστές...Εσύ τότε γιατί πετάς ότι σου ανέβει?
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Ακου εκεί, το MK1 είχε κοστίσει τη ζωη σε πολλούς αγοραστές...Eγώ το έχω ξαναπεί. Ναι είχε κοστίσει, γιατί όμως??
Γιατί δεν ήταν φλώρικο και αν άφηνες το γκάζι γύριζε, όπως και τα 106 rallye.
Με αυτά, πόσοι έχουν σκοτωθεί?? -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Ακου εκεί, το MK1 είχε κοστίσει τη ζωη σε πολλούς αγοραστές...
Eγώ το έχω ξαναπεί. Ναι είχε κοστίσει, γιατί όμως??
Γιατί δεν ήταν φλώρικο και αν άφηνες το γκάζι γύριζε, όπως και τα 106 rallye.
Με αυτά, πόσοι έχουν σκοτωθεί??Σωστό!
Και το δικό μου αφήνοντας το γκάζι το κάνει αυτό και δεν ακουσα ποτέ κανένα να παραπονιέται.
Ίσα-ίσα που είναι απολαυστικότατο,το επιδιώκω και δεν είμαι κανένας ραλίστας σε πληροφορώ! -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Eγώ το έχω ξαναπεί. Ναι είχε κοστίσει, γιατί όμως??
Γιατί δεν ήταν φλώρικο και αν άφηνες το γκάζι γύριζε, όπως και τα 106 rallye.
Με αυτά, πόσοι έχουν σκοτωθεί??Aυτές τις δραματικές δηλώσεις να μην είχαμε...
Δεν είναι περίπτωση rallye Μιχάλη. -
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Eγώ το έχω ξαναπεί. Ναι είχε κοστίσει, γιατί όμως??
Γιατί δεν ήταν φλώρικο και αν άφηνες το γκάζι γύριζε, όπως και τα 106 rallye.
Με αυτά, πόσοι έχουν σκοτωθεί??Aυτές τις δραματικές δηλώσεις να μην είχαμε...
Δεν είναι περίπτωση rallye Μιχάλη.Kαι όμως Παύλο. Στην ουσία αυτό ήταν. Σου θυμίζω ότι η όλη 'φασαρία' είχε ξεκινήσει στη Γερμανία. Από οδηγούς που είχαν απλά τα λεφτά για ένα ΤΤ και όχι τη γνώση και την όρεξη για οδήγηση. Σου θυμίζω επίσης το σχόλιο του Κ.Λ. στου 4Τροχούς της εποχής.
Αυτή η 'φασαρία' μάλιστα φέρει ένα μερίδιο αυθύνης στο ότι τα σημερινά αυτοκίνητα είναι τόσο αδιάφορα οδηγικά, σε σχέση με τα παλιά και να είναι ακόμα και πολλά πισωκινητα, σε γενικές γραμμές, υποστροφικά στο όριο. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Kαι όμως Παύλο. Στην ουσία αυτό ήταν. Σου θυμίζω ότι η όλη 'φασαρία' είχε ξεκινήσει στη Γερμανία. Από οδηγούς που είχαν απλά τα λεφτά για ένα ΤΤ και όχι τη γνώση και την όρεξη για οδήγηση. Σου θυμίζω επίσης το σχόλιο του Κ.Λ. στου 4Τροχούς της εποχής.
Αυτή η 'φασαρία' μάλιστα φέρει ένα μερίδιο αυθύνης στο ότι τα σημερινά αυτοκίνητα είναι τόσο αδιάφορα οδηγικά, σε σχέση με τα παλιά και να είναι ακόμα και πολλά πισωκινητα, σε γενικές γραμμές, υποστροφικά στο όριο.Τα θυμάμαι μια χαρά. Δε συμφωνώ με τις δηλώσεις στυλ ‘‘σκοτώθηκε κόσμος απο ελαττωματικά ΤΤ’’ κ.α.
-
Μα δεν ήταν ελλατωματικά τα πρώτα ΤΤ, οι 4Τ με τον λακαφώση αν θυμάμαι καλά είχαν κάνει εξαιρετική δουλειά για το θέμα αυτό.
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Το νέο ΤΤ ..... πόλλοι από εμάς ονειρέυονται να γίνουν δοκιμαστές
αυτοκινήτων.... αλλά αυτή η δουλεια δεν είναι τόσο ρόδινη...Δυστιχως και οι δύο επιβαινοντές σκωτόθηκαν, και ελπίζω τα δυναμικά
προβλήματα να τα βρούν πριν την παραγωγή και όχι μετά οπως με το Μκ1,
που κόστισε την ζώη σε πολλούς αγοραστές .....Το ΤΤ φταίει δηλαδή?
Πώς το γνωρίζεις αυτό ?
-
Μα είναι απλό, εφαρμόζει τη μέθοδο sakiss:
έχει η εταιρία ιταλούς μηχανικούς----->αστέρι
δεν έχει ιταλούς μηχανικούς--------> μούφα. -
Ποιος μίλησε για Ιταλικά..
τελικά εσείς μόνοι σας τα λέτε
μόνοι σας τρωγώστατε !!!Το τί έγινε με το Μκ1 το ξέρουν όλοι και την απανάντηση την έχει δώσει
η ίδια η Audi,Εγώ μίλησα για την ανευθυνότητα νο δοκιμάζουν ημιτελή αυτοκίνητα
σε δημόσιους δρόμους ενω υπάρχουν καταπληκτικές πίστες και εγκαταστάσεις
για αυτό. -
Και που ξέρεις πως είναι ημιτελές το αυτοκίνητο ΑΝ φταίει φυσικά και ΑΝ είναι δημόσιος δρόμος ελευθερης κυκλοφορίας...
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
:ysterical:Ποιος μίλησε για Ιταλικά..
τελικά εσείς μόνοι σας τα λέτε
μόνοι σας τρωγώστατε !!!Το τί έγινε με το Μκ1 το ξέρουν όλοι και την απανάντηση την έχει δώσει
η ίδια η Audi,Εγώ μίλησα για την ανευθυνότητα νο δοκιμάζουν ημιτελή αυτοκίνητα
σε δημόσιους δρόμους ενω υπάρχουν καταπληκτικές πίστες και εγκαταστάσεις
για αυτό.Για πες μας λοιπον τι είχε γίνει με το ΤΤ. Γιατί εγώ θυμάμαι ότι τα οδηγούσαν κάτι φλώροι.
Όσον αφορά το τωρινό ατύχημα, πόσο ημιτελές μπορεί να είναι ένα αυτοκίνητο που κάνει πρεμιέρα σε 6 μέρες; Επιπλέον ΟΛΕΣ οι εταιρείες δοκιμάζουν σε δημόσιους δρόμους με ειδική άδεια από την κυβέρνηση.
@νδρεας
-
Μερικοί άνθρωποι έχουν τσακωθεί με την πραγματικότητα...
Επαναλαμβάνω....το δίκο μου αφήνοντας το γκάζι στην στροφή πετάει χαρακτηριστικότατα την ουρά του , είναι θεμιτό από εμένα και έχει δοξαστεί από τους κατόχους του και τον ειδικό τύπο για την οδική του συμπεριφορά!
Αντίθετα το ΤΤ έχει χαντακωθεί από τους πάντες για την συμπεριφορά του στο όριο , ακόμα και με τα τότε δεδομένα.
Τελευταία χαρακτηριστικά παραδείγματα Drive (TT Sport / 'μας χαλάει που ακόμα και σήμερα είναι στρυφνό στο όριο...') , Autocar (άτυπο συγκριτικό με Brera) , Sunday Times (για τον ίδιο λόγο).
Λίγο σοβαρότητα παρακάλω...Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Για πες μας λοιπον τι είχε γίνει με το ΤΤ. Γιατί εγώ θυμάμαι ότι τα οδηγούσαν κάτι φλώροι.Καλά , αυτό είναι το μόνο σίγουρο!
Πάντα φλώροι το οδηγάνε , αν όχι στην συμπεριφορά τότε σίγουρα στο μυαλό! -
Από το screensaver της Audi:
Αudi TT (TDi, TTS, TTRS)