-
Άσε που το 1,6 FSI καίει κατοστ...
-
Ο χρήστης nickval έγραψε:
αφού θα βγει 1.4/140 στα ίδια περίπου ευρώ με το 1.6/115, ποιος ο λόγος για 1.6/115;;;;
Έχεις ιδέα πότε θα βγεί;;;
ιούνιο-ιούλιο και για να έχει νόημα εκτός από τ'άλογα υποθέτω ότι θα έχει και διαφορετικό εξοπλισμό για μειωμένο κόστος -πχ 16άρες αντί 17άρες-
-
επισης απο οτι φαινεται μεσα στους επομενους μηνες -δε ξερω ποτε- θα μπορεις να το παραγγειλεις και με DSG.
-
lkar
Με το ESP τι γινεται τελικα?
Απενεργοποιειται ΠΛΗΡΩΣ ή οχι?
Αφου εχει ΚΑΔΕΝΑ αντι ιμαντα (οπως και το 1.6), η συντηρηση ειναι ιδια με του ατμοσφαιρικου 1.6? (σημαντικο αυτο αν ισχυει).
Ή χρειαζονται ο κομπρεσσορας και το τουρμπο κατι επιπλεον? -
Ο χρήστης koralli έγραψε:
lkarΜε το ESP (1) τι γινεται τελικα?
Απενεργοποιειται ΠΛΗΡΩΣ ή οχι?
Αφου εχει ΚΑΔΕΝΑ αντι ιμαντα (οπως και το 1.6), η συντηρηση ειναι ιδια με του ατμοσφαιρικου 1.6? (σημαντικο αυτο αν ισχυει).
Ή χρειαζονται ο κομπρεσσορας και το τουρμπο κατι επιπλεον? (2)-
δεν ξέρω ακόμα
-
το επιπλέον που χρειάζονται τα τούρμπο είναι... βενζίνη και φυσικά τα κλασικά, να μην το σβήνεις αμέσως αφού το έχεις σκίσει
-
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Θα πήξουμε στα GT μου φαίνεται όπως και με τα RX-8...μη μπερδευεις τις μουτσες με τις βουρτσες...
Το τζιτι θα εχει σιγουρα ροπακλα...ενω ο ρουχου θα καει λαδι-τακακι-και βενζινα οταν ο κομπρεσορας θα σκαβει για να σπουλαρει η τουρμπινα υστερα...Πρωτη φορα που παραδεχομαι τους Γερμανους...
Πολυ καλη επιλογη το γκολφ εστω και με λιγοτερο εξοπλισμο..
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
2)** το επιπλέον που χρειάζονται τα τούρμπο είναι... βενζίνη** και φυσικά τα κλασικά, να μην το σβήνεις αμέσως αφού το έχεις σκίσει
Το συγκεκριμένο βέβαια δεν φαινεται να χρειαζεται και πολλη βενζινη (για τουρμπο) αν δεν το σκιζεις. Σίγουρα θα χρειαζεται ΚΑΛΗ (βενζινη) ομως.
Εκτιμω οτι η αποδοση του μοτερ θα επηρεαζεται αρκετα απο την ποιοτητα της βενζινης. -
@ koralli κάτι έγραψες για το Α3
μπορείς να γίνεις λίγο πιο σαφής;
θα μπει και στο sportback και αν ναι πότε υπολογίζεται να γίνει αυτό;
Για τον κινητήρα 1.6 TSI που είχε ακουστεί για τα AUDI, υπάρχει δόση αληθείας; -
Κοιτα για τα Α3 δεν ξερω κατι συγκεκριμενο απλα οτι 'ακουγεται' οτι θα μπει ο TSI. Λογικο το βρισκω αλλωστε, αφου θα μπει σε πολλα μοντελα του γκρουπ (ερχεται το Touran) γιατι να μεινει το Α3 εκτος;
Νομιζω οτι καπου πιο πισω σε αυτο το thread ή τελωσπαντων σε καποιο παρεμφερες το ειχε ανα φερει και ενας αλλος συμφορουμιστας αυτο για το Α3 που ηταν πιο πολυ 'μεσα' στα πραγματα. Αν ψαξεις λιγο θα το βρεις. -
Εδω θα βρειτε αρκετα για τον τροπο λειτουργιας του κινητηρα.
Ωραια προσπαθεια! -
Ο χρήστης Random1 έγραψε:
Πολυ καλη επιλογη το γκολφ εστω και με λιγοτερο εξοπλισμο..Αχα
Ψηνόμαστε; Να κλείσουμε ενα τεστ-ντραιβ στην Καρεντα;
-
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Πολυ καλη επιλογη το γκολφ εστω και με λιγοτερο εξοπλισμο..
Αχα
Ψηνόμαστε; Να κλείσουμε ενα τεστ-ντραιβ στην Καρεντα;
-
Οταν το 1986 ειχα παρει μια απο τις πρωτες DELTA HF στα 1,6 (με καρμπυρατερ και 130ΗΡ) Είχα ΤΑ προβλήματα και ΤΗ καταναλωση. ΑΘΗΝΑ - ΒΟΛΟ δεν έφταναν τα 45 λιτρα του ρεζερβουαρ. Ειχε ομως και τα καλα της. Δυο χρονια τη κρατησα και μετα εφτιαξα ενα GOLF II 16V. Τοτε αλαξοπιστισα απ τα ιταλικα.
-
Σε 20 χρόνια έχουν αλλάξει πάρα πολλά, τότε κάποιοι έβγαζαν 1.050κ.εκ. & 43 άλογα
-
Ναι τωρα βγαζουν ιππους αλλα δυστυχως ανεβαινουν δυσαναλογα και τα κιλα.
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Εδω θα βρειτε αρκετα για τον τροπο λειτουργιας του κινητηρα.
Ωραια προσπαθεια!ανοιγει η σελιδα, αλλα δεν δειχνει κατι...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Εδω θα βρειτε αρκετα για τον τροπο λειτουργιας του κινητηρα.
Ωραια προσπαθεια!ανοιγει η σελιδα, αλλα δεν δειχνει κατι...
Καλημερα.
Τι να σου πω ρε Σπυρο εμενα παιζει...
Δειχνει ολα τα μερη του κινητηρα και τον τροπο λειτουργιας του TSI...
Επισης εχουν κανει πολυ ωραια απεικονιση του τροπου λειτουργιας των 2 συμπιεστων αναλογα με τις στροφες. Μεταβαλλοντας τις στροφες ανοιγει/κλεινει το κλαπετο αναλογα και εμπλεκεται/απεμπλεκεται ο κομπρεσσοτερας.Για εγκατεστησε κανενα plug-in (flash κλπ) μηπως φταιει αυτο.
ΕΔΙΤ: Στο συγκεκριμενο διαγραμμα δειχνει τον κομπρεσσορα ενεργο απο τις 1100 στροφες
-
τωρα φαινεται...
-
Τελικά, σε ποιες στροφές είναι που προσφέρει την οικονομία (άρα και τους μειωμένους ρύπους); Γιατί εγώ άκρη δεν βγάζω...
Ξανά: Ο κομπρέσορας δεν χρειάζεται να έχει φορτίο (δηλαδή τα λοβία του να πιέζουν και να σπρώχνουν αέρα μέσα στους κυλίνδρους) για να καταναλώσει βενζίνη...Από τη στιγμή που υπάρχει και γυρνάει, καίει, γιατί τη ενέργειά του τη δίνει ο στροφαλοφόρος...lkar, εσύ κατάλαβες (εννοώ σου είπαν) ότι ο κομπρέσορας είναι ακίνητος και μόλις ενεργοποιηθεί από τον ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη παίρνει μπροστά και κινείται;
Αν είναι κάποια τέτοια πατέντα, πολύ ενδιαφέρομαι να μάθω...
Υ.Γ. 1,2 lt/h ρε lkar το GTi;;;
-
Απο οτι φαινεται υπαρχει ο ηλεκτρο/τικος συμπλεκτης ο οποιος με το που θα πατηθει το γκαζι (και ενω εισαι στο ρελαντι) θα εμπλεξει τον roots. Απο την αλλη ομως αν ισχυει αυτο, δεν ειναι λογικα τα 0,8lt/h που δειχνει η καταναλωση στο ρελαντι, καθως για ενα τοσο μικρο μοτερ θα επρεπε να ειναι χαμηλοτερη, περιπου ιση με εναν ατμοσφαιρικο 1400.
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)