Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 43
    • 44
    • 45
    • 46
    • 47
    • 315
    • 316
    • 45 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    48990
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      manosk last edited by

      Άσε που το 1,6 FSI καίει κατοστ...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lkar last edited by

        Ο χρήστης nickval έγραψε:

        αφού θα βγει 1.4/140 στα ίδια περίπου ευρώ με το 1.6/115, ποιος ο λόγος για 1.6/115;;;;

        Έχεις ιδέα πότε θα βγεί;;;

        ιούνιο-ιούλιο και για να έχει νόημα εκτός από τ'άλογα υποθέτω ότι θα έχει και διαφορετικό εξοπλισμό για μειωμένο κόστος -πχ 16άρες αντί 17άρες-

        @manosk

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spiros last edited by

          επισης απο οτι φαινεται μεσα στους επομενους μηνες -δε ξερω ποτε- θα μπορεις να το παραγγειλεις και με DSG.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            koralli last edited by

            lkar

            Με το ESP τι γινεται τελικα?

            Απενεργοποιειται ΠΛΗΡΩΣ ή οχι?

            Αφου εχει ΚΑΔΕΝΑ αντι ιμαντα (οπως και το 1.6), η συντηρηση ειναι ιδια με του ατμοσφαιρικου 1.6? (σημαντικο αυτο αν ισχυει).
            Ή χρειαζονται ο κομπρεσσορας και το τουρμπο κατι επιπλεον?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lkar last edited by

              Ο χρήστης koralli έγραψε:
              lkar

              Με το ESP (1) τι γινεται τελικα?

              Απενεργοποιειται ΠΛΗΡΩΣ ή οχι?

              Αφου εχει ΚΑΔΕΝΑ αντι ιμαντα (οπως και το 1.6), η συντηρηση ειναι ιδια με του ατμοσφαιρικου 1.6? (σημαντικο αυτο αν ισχυει).
              Ή χρειαζονται ο κομπρεσσορας και το τουρμπο κατι επιπλεον? (2)

              1. δεν ξέρω ακόμα

              2. το επιπλέον που χρειάζονται τα τούρμπο είναι... βενζίνη και φυσικά τα κλασικά, να μην το σβήνεις αμέσως αφού το έχεις σκίσει

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                random last edited by

                Ο χρήστης dpolal έγραψε:
                Θα πήξουμε στα GT μου φαίνεται όπως και με τα RX-8...

                μη μπερδευεις τις μουτσες με τις βουρτσες...

                Το τζιτι θα εχει σιγουρα ροπακλα...ενω ο ρουχου θα καει λαδι-τακακι-και βενζινα οταν ο κομπρεσορας θα σκαβει για να σπουλαρει η τουρμπινα υστερα...Πρωτη φορα που παραδεχομαι τους Γερμανους...

                Πολυ καλη επιλογη το γκολφ εστω και με λιγοτερο εξοπλισμο..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  koralli last edited by

                  Ο χρήστης lkar έγραψε:

                  2)** το επιπλέον που χρειάζονται τα τούρμπο είναι... βενζίνη** και φυσικά τα κλασικά, να μην το σβήνεις αμέσως αφού το έχεις σκίσει

                  Το συγκεκριμένο βέβαια δεν φαινεται να χρειαζεται και πολλη βενζινη (για τουρμπο) αν δεν το σκιζεις. Σίγουρα θα χρειαζεται ΚΑΛΗ (βενζινη) ομως.
                  Εκτιμω οτι η αποδοση του μοτερ θα επηρεαζεται αρκετα απο την ποιοτητα της βενζινης.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sonath last edited by

                    @ koralli κάτι έγραψες για το Α3

                    μπορείς να γίνεις λίγο πιο σαφής;
                    θα μπει και στο sportback και αν ναι πότε υπολογίζεται να γίνει αυτό;
                    Για τον κινητήρα 1.6 TSI που είχε ακουστεί για τα AUDI, υπάρχει δόση αληθείας;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      koralli last edited by

                      Κοιτα για τα Α3 δεν ξερω κατι συγκεκριμενο απλα οτι 'ακουγεται' οτι θα μπει ο TSI. Λογικο το βρισκω αλλωστε, αφου θα μπει σε πολλα μοντελα του γκρουπ (ερχεται το Touran) γιατι να μεινει το Α3 εκτος;
                      Νομιζω οτι καπου πιο πισω σε αυτο το thread ή τελωσπαντων σε καποιο παρεμφερες το ειχε ανα φερει και ενας αλλος συμφορουμιστας αυτο για το Α3 που ηταν πιο πολυ 'μεσα' στα πραγματα. Αν ψαξεις λιγο θα το βρεις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        koralli last edited by

                        Εδω θα βρειτε αρκετα για τον τροπο λειτουργιας του κινητηρα.
                        Ωραια προσπαθεια!

                        http://www.vw.gr/tsi/tsi/main.html

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          asimov last edited by

                          Ο χρήστης Random1 έγραψε:
                          Πολυ καλη επιλογη το γκολφ εστω και με λιγοτερο εξοπλισμο..

                          Αχα

                          Ψηνόμαστε; Να κλείσουμε ενα τεστ-ντραιβ στην Καρεντα;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            random last edited by

                            Ο χρήστης Asimov έγραψε:

                            Πολυ καλη επιλογη το γκολφ εστω και με λιγοτερο εξοπλισμο..

                            Αχα

                            Ψηνόμαστε; Να κλείσουμε ενα τεστ-ντραιβ στην Καρεντα;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              rallye40 last edited by

                              Οταν το 1986 ειχα παρει μια απο τις πρωτες DELTA HF στα 1,6 (με καρμπυρατερ και 130ΗΡ) Είχα ΤΑ προβλήματα και ΤΗ καταναλωση. ΑΘΗΝΑ - ΒΟΛΟ δεν έφταναν τα 45 λιτρα του ρεζερβουαρ. Ειχε ομως και τα καλα της. Δυο χρονια τη κρατησα και μετα εφτιαξα ενα GOLF II 16V. Τοτε αλαξοπιστισα απ τα ιταλικα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lkar last edited by

                                Σε 20 χρόνια έχουν αλλάξει πάρα πολλά, τότε κάποιοι έβγαζαν 1.050κ.εκ. & 43 άλογα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  rallye40 last edited by

                                  Ναι τωρα βγαζουν ιππους αλλα δυστυχως ανεβαινουν δυσαναλογα και τα κιλα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spiros last edited by

                                    Ο χρήστης koralli έγραψε:
                                    Εδω θα βρειτε αρκετα για τον τροπο λειτουργιας του κινητηρα.
                                    Ωραια προσπαθεια!

                                    http://www.vw.gr/tsi/tsi/main.html

                                    ανοιγει η σελιδα, αλλα δεν δειχνει κατι...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      koralli last edited by

                                      Ο χρήστης spiros έγραψε:

                                      Εδω θα βρειτε αρκετα για τον τροπο λειτουργιας του κινητηρα.
                                      Ωραια προσπαθεια!

                                      http://www.vw.gr/tsi/tsi/main.html

                                      ανοιγει η σελιδα, αλλα δεν δειχνει κατι...

                                      Καλημερα.

                                      Τι να σου πω ρε Σπυρο εμενα παιζει...
                                      Δειχνει ολα τα μερη του κινητηρα και τον τροπο λειτουργιας του TSI...
                                      Επισης εχουν κανει πολυ ωραια απεικονιση του τροπου λειτουργιας των 2 συμπιεστων αναλογα με τις στροφες. Μεταβαλλοντας τις στροφες ανοιγει/κλεινει το κλαπετο αναλογα και εμπλεκεται/απεμπλεκεται ο κομπρεσσοτερας.

                                      Για εγκατεστησε κανενα plug-in (flash κλπ) μηπως φταιει αυτο.

                                      ΕΔΙΤ: Στο συγκεκριμενο διαγραμμα δειχνει τον κομπρεσσορα ενεργο απο τις 1100 στροφες

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spiros last edited by

                                        τωρα φαινεται...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          funkyreverend last edited by

                                          Τελικά, σε ποιες στροφές είναι που προσφέρει την οικονομία (άρα και τους μειωμένους ρύπους); Γιατί εγώ άκρη δεν βγάζω...

                                          Ξανά: Ο κομπρέσορας δεν χρειάζεται να έχει φορτίο (δηλαδή τα λοβία του να πιέζουν και να σπρώχνουν αέρα μέσα στους κυλίνδρους) για να καταναλώσει βενζίνη...Από τη στιγμή που υπάρχει και γυρνάει, καίει, γιατί τη ενέργειά του τη δίνει ο στροφαλοφόρος...lkar, εσύ κατάλαβες (εννοώ σου είπαν) ότι ο κομπρέσορας είναι ακίνητος και μόλις ενεργοποιηθεί από τον ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη παίρνει μπροστά και κινείται;

                                          Αν είναι κάποια τέτοια πατέντα, πολύ ενδιαφέρομαι να μάθω...

                                          Υ.Γ. 1,2 lt/h ρε lkar το GTi;;;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spiros last edited by

                                            Απο οτι φαινεται υπαρχει ο ηλεκτρο/τικος συμπλεκτης ο οποιος με το που θα πατηθει το γκαζι (και ενω εισαι στο ρελαντι) θα εμπλεξει τον roots. Απο την αλλη ομως αν ισχυει αυτο, δεν ειναι λογικα τα 0,8lt/h που δειχνει η καταναλωση στο ρελαντι, καθως για ενα τοσο μικρο μοτερ θα επρεπε να ειναι χαμηλοτερη, περιπου ιση με εναν ατμοσφαιρικο 1400.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 46
                                            • 47
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 45 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr