-
Ο χρήστης ShyTestosterone έγραψε:
Οπως επισης ΚΑΙ το design του ταμπλο και dashboard νομιζω οτι ΔΕΝ δενει με το εξωτερικο σχεδιο ... εχω την εντυπωση οτι ο Giugiaro ανελαβε ΜΟΝΟ τον εξωτερικο σχεδιασμο και τα αλλα εγιναν ιn-house FIAT ....
+1
-
[quote='chrmes']Απ'ότι κατάλαβα αν δεν πληρώσεις όυτε η τάπα κλειδώνει ούτε το πορτάκι ασφαλίζει με το κεντρικό κλείδωμα.
Αν δώσεις περίπου 50 -
[quote='chrmes']Απ'ότι κατάλαβα αν δεν πληρώσεις όυτε η τάπα κλειδώνει ούτε το πορτάκι ασφαλίζει με το κεντρικό κλείδωμα.
Αν δώσεις περίπου 50 -
[quote='corsair'][quote='chrmes']Απ'ότι κατάλαβα αν δεν πληρώσεις όυτε η τάπα κλειδώνει ούτε το πορτάκι ασφαλίζει με το κεντρικό κλείδωμα.
Αν δώσεις περίπου 50 -
[quote='chrmes']Απ'ότι κατάλαβα αν δεν πληρώσεις όυτε η τάπα κλειδώνει ούτε το πορτάκι ασφαλίζει με το κεντρικό κλείδωμα.
Αν δώσεις περίπου 50 -
Ελτεο ετσι ειναι.... κανα 2 πραγματακια θα επρεπε να τα βαλουν ως στανταρ και εστω να επιβαρυναν για 100 ευρω την τιμη. Μαρκετιστικα κολπα για να φαινεται ως απολυτως φτηνοτερο με μια πρωτη ματια.
Αφου εξαντλησαμε την ταπα, να πουμε τιποτα για την ρεζερβα?
Περι εσωτερικου, προσωπικα το βρισκω καλο... και καταφερνει να κλεψει τις παραστασεις χαρις στην σχεδιαση του, μιας και στα υλικα δεν διεκδικει δαφνες σε καμια περιπτωση. Το να σε κανουν να προσπερνας την ελειψη ακριβοτερων υλικων χαρις στο design και μονο για μενα αποτελει επιτυχια. Σιγουρα θα μπορουσε να αποκτησει ενα σχεδιο μεσα ακομα ποιο Sporty αλλα νομιζω πως το sport look για να επιτευχθει θελει και καποιες πινελιες υλικων ποιο ακριβων... πραγμα που απο οτι καταλαβα δεν ηθελαν να κανουν.
-
-1 για μένα!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
-1 για μένα!Δηλαδή;
-
Το εσωτερικό design δεν μου έκανε απολύτως καμιά εντύπωση...
Αλλά, εγώ πάλι θεώρησα όμορφο το εσωτερικό του focus Ι...που όλοι το λένε 'τρικυμία στη Βαλτική'...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Το εσωτερικό design δεν μου έκανε απολύτως καμιά εντύπωση...Αλλά, εγώ πάλι θεώρησα όμορφο το εσωτερικό του focus Ι...που όλοι το λένε 'τρικυμία στη Βαλτική'...
Κανεις δεν ειναι τελειος...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Περι εσωτερικου, προσωπικα το βρισκω καλο... και καταφερνει να κλεψει τις παραστασεις χαρις στην σχεδιαση του, μιας και στα υλικα δεν διεκδικει δαφνες σε καμια περιπτωση. Το να σε κανουν να προσπερνας την ελειψη ακριβοτερων υλικων χαρις στο design και μονο για μενα αποτελει επιτυχια. Σιγουρα θα μπορουσε να αποκτησει ενα σχεδιο μεσα ακομα ποιο Sporty αλλα νομιζω πως το sport look για να επιτευχθει θελει και καποιες πινελιες υλικων ποιο ακριβων... πραγμα που απο οτι καταλαβα δεν ηθελαν να κανουν.
Το εσωτερικό αδικέιται από τις φωτογραφίες και στην πραγματικότητα δείχνει πολύ πιο ενδιαφέρον και είναι πολυ λειτουργικό. Αυτό που δεν φαίνεται ευκολο στην φωτογραφία είναι η μεγάλη κλίση της κεντρικής κονσόλας
-
Για τη λειτουργικότητα, no objection, your honour! Αν και μπορούσε να έχει λιγότερα κουμπιά...
Ίσως πάλι να έχω φωτογραφικό μάτι, αφού και όταν το είδα από κοντά, πάλι το λιγότερο αδιάφορο μου φάνηκε. Δεν ξέρω, ίσως έχω υψηλές προσδοκίες από τους Ιταλούς στον τομέα της 'σχεδιαστικής ιδιαιτερότητας'.
Δυό τινα:
Ή θα πάω σε καμιά αυτοκινητοβιομηχανία σαν στέλεχος και ο αυτοκινητιστικός κόσμος θα δει το φως το αληθινό......ή εγώ είμαι ο στραβός και δε βαριέσαι!!!
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Ευτυχώς που βγάλανε το grande punto αν και με τέτοιο εσωτερικό και τέτοιο ανταγωνισμό δύσκολα θα περπατήσει και αυτό παρά τις 36 άτοκες δόσεις σε νέο αυτοκίνητο μόλις λίγων μηνών!!!
Ναι, πολύ δύσκολα έγινε Νο1 σε πωλήσεις από τον πρώτο μήνα κυκλοφορίας του
Στον πρώτο μήνα και όχι απο τον πρώτο μήνα
Ε?
και δεύτερον σε μια κατηγορία που όλες οι άλλες εταιρίες (-clio, yaris) έχουν παλιά μοντέλα που γρήγορα θα αντικατασταθούν.
Παλιά μοντέλα τα Clio III και Yaris II?
[quote='ιντερλανδ']Και τότε θα πουλάνε μόνο οι εκδόσεις των 1000 κυβικών και ίσως οι turbo αν έχουν καλές τιμές. Γιατί δεν νομίζω κανείς να αγοράσει Punto 1.4 95 ίππων με 14500
-
συγνώμη, αλλα η renault και toyota μια χαρα έχουν ήδη βγάλει τα νέα μοντέλα για Clio,Yarris μαζί με το punto.....
13900
-
Μια χαρά πουλάει το grande punto...
και που να κυκλοφορήσουν και οι τουρμπάτες εκδόσεις που παραδοσιακά δίνουν άλλη ώθηση στα απλά μοντέλα. -
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Μια χαρά πουλάει το grande punto...Απλώς 'Μια χαρά' για το πρώτο σε πωλήσεις μοντέλο πανευρωπαϊκά φέτος; Παραείμαστε ταπεινοί.
-
Μα είναι λογικό ρε παιδιά...ακολουθεί τακτική υψηλών πωλήσεων το Grande Punto, αλίμονο αν δεν χτυπούσε υψηλά νούμερα...
Και δεν πιστεύω ότι είναι κακό αυτοκίνητο, μην το πάρει κανείς σαν 'mass market κουτί με ρόδες'...
Το πώς διάολο γίνεται το 'mass market' Grande Punto να πετυχαίνει σχετικά μικρή ποσότητα παραπάνω από το Clio III, που ακολουθεί πιο 'συγκεκριμένους' στόχους, δεν θα μπορέσω να το καταλάβω...[/img]
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Μα είναι λογικό ρε παιδιά...ακολουθεί τακτική υψηλών πωλήσεων το Grande Punto, αλίμονο αν δεν χτυπούσε υψηλά νούμερα...Και δεν πιστεύω ότι είναι κακό αυτοκίνητο, μην το πάρει κανείς σαν 'mass market κουτί με ρόδες'...
Το πώς διάολο γίνεται το 'mass market' Grande Punto να πετυχαίνει σχετικά μικρή ποσότητα παραπάνω από το Clio III, που ακολουθεί πιο 'συγκεκριμένους' στόχους, δεν θα μπορέσω να το καταλάβω...[/img]
Δηλαδή το Clio είναι premium τώρα... κάτι σαν το Μini
-
Το clio III είναι αντικαταστάτης ενός εξαιρετικού μοντέλου, άλλωστε γενικά η Renault τα πηγαίνει πολύ καλά στην υπόλοιπη Ευρώπη, οπότε έχει το θετικό ρεύμα ώστε να πουλήσει...
Όσο για το Punto πιστεύω ότι όσο περνάει ο καιρός θα αφήνει πιο πίσω τον ανταγωνισμό... θα δείξει...
-
Δεν είναι premium, απλά ούτε το Clio II πήγαινε για τα εκατομμύρια πωλήσεις με βάση την χαμηλή entry τιμή του, ούτε με κατάλογο εξοπλισμού σαν ρολό χαρτί. Απόδειξη ότι ανεβάζει τον πήχυ σε σημεία που δείχνουν ότι δεν θα το αγοράσει κάποιος για την χαμηλή τιμή του, αλλά για το τι προσφέρει -χωρίς όμως να κάνει την έννοια value for money γαργάρα. Και οι δυο τακτικές τίμιες είναι...
Ειδικά από την έλευση των 16βάλβιδων, η Renault με την τιμολογιακή της πολιτική, έδειξε ότι δεν θα βασιστεί στις αθρόες πωλήσεις, όπως κάνει τώρα η fiat...
Το ερώτημά μου δεν το απάντησε κανείς...πώς γίνεται και το Clio III πουλάει; Τρυκ του marketing;
Fiat Grande Punto 2005