-
Δέν μιλάω για πολυάκτινες,αλλά για αυτές τίς 'νέας μοδός' που μοιάζουν περισσότερο με σιδερένιες στήν εσωτερική τους σχεδίαση.Εκεί που βρίσκονται οι 'ακτίνες' κανονικά,σε αυτές βρίσκεις ένα συμπαγή σχεδόν δίσκο.
Δέν ξέρω άμα μπορεσα να σου δώσω να καταλάβεις τί εννοώ όμως.
Δέν ξέρω καί πώς να βρώ κάτι να σου δείξω.Α,υπάρχουν καί τα 'σπίνερς' τώρα πλέον,που προσθέτουν έξτρα βάρος για χάρη τής περιστρεφόμενης ομορφιάς τους
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Δέν μιλάω για πολυάκτινες,αλλά για αυτές τίς 'νέας μοδός' που μοιάζουν περισσότερο με σιδερένιες στήν εσωτερική τους σχεδίαση.Εκεί που βρίσκονται οι 'ακτίνες' κανονικά,σε αυτές βρίσκεις ένα συμπαγή σχεδόν δίσκο.
Δέν ξέρω άμα μπορεσα να σου δώσω να καταλάβεις τί εννοώ όμως.
Δέν ξέρω καί πώς να βρώ κάτι να σου δείξω.Α,υπάρχουν καί τα 'σπίνερς' τώρα πλέον,που προσθέτουν έξτρα βάρος για χάρη τής περιστρεφόμενης ομορφιάς τους
Κατάλαβα ποιές λες!
Απλά έκανα πλάκα...Μπορεί η εξής ΟΖ
να μη χρειάζεται και τις 16 ακτίνες της! Αν βγάλουμε μερικές κερδίζουμε βάρος... -
Αυτός είναι ο τρόπος σκέψης που μου αρέσει!!!
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Δέν μιλάω για πολυάκτινες,αλλά για αυτές τίς 'νέας μοδός' που μοιάζουν περισσότερο με σιδερένιες στήν εσωτερική τους σχεδίαση.Εκεί που βρίσκονται οι 'ακτίνες' κανονικά,σε αυτές βρίσκεις ένα συμπαγή σχεδόν δίσκο.
Δέν ξέρω άμα μπορεσα να σου δώσω να καταλάβεις τί εννοώ όμως.
Δέν ξέρω καί πώς να βρώ κάτι να σου δείξω.Α,υπάρχουν καί τα 'σπίνερς' τώρα πλέον,που προσθέτουν έξτρα βάρος για χάρη τής περιστρεφόμενης ομορφιάς τους
Η δεύτερη ζάντα της Mercedes είναι πάντως ιδιαίτερα ελαφρια γιατι ο δίσκος άν και συμπαγής είναι πολύ λεπτός.
-
Οχι-όχι,κάτι καινούριες που είναι μάλλον και χρωμιωμένες εξωτερικά,αλλά σε τέτοιο στύλ,γεμάτο το 'πιάτο' να μήν φαίνεται ο δίσκος πίσω του.
χμμμ,μήπως αυτός είναι ο λόγος;
(ακούς εκεί,
'Ο Νίντζα προστατεύει τους αδύνατους και πλένει τα δόντια του. ' ) -
Αν εσεις θελετε μια φορα να ειναι ελαφρυτερες και να εχουν πχ λιγοτερες ακτινες οι εταιρειες κατασκευης το θελουν δεκα αφου περαν των αλλων συνεπαγεται και λιγοτερο υλικο = μειωμενο κοστος για αυτες αλλα μην τυχον διανοηθει και πειραξει κανεις ζαντα με τον τροπο που λετε, η δομη τους ειναι και στην τελευταια εσοχη μελετημενη!
Φυσικα και χρειαζονται ολες τις ακτινες γιατι λετε να τις βαλαν η γιατι αν δεν τις χρειαζοταν να μην τις καναν πιο λεπτες κρατωντας ιδιο το σχεδιο; -
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
Αν εσεις θελετε μια φορα να ειναι ελαφρυτερες και να εχουν πχ λιγοτερες ακτινες οι εταιρειες κατασκευης το θελουν δεκα αφου περαν των αλλων συνεπαγεται και λιγοτερο υλικο = μειωμενο κοστος για αυτες αλλα μην τυχον διανοηθει και πειραξει κανεις ζαντα με τον τροπο που λετε, η δομη τους ειναι και στην τελευταια εσοχη μελετημενη!
Φυσικα και χρειαζονται ολες τις ακτινες γιατι λετε να τις βαλαν η γιατι αν δεν τις χρειαζοταν να μην τις καναν πιο λεπτες κρατωντας ιδιο το σχεδιο;Κατάλαβα ποιές λες!
Απλά έκανα πλάκα...Μπορεί η εξής ΟΖ
να μη χρειάζεται και τις 16 ακτίνες της! Αν βγάλουμε μερικές κερδίζουμε βάρος... -
Κατανοητο φιλε μου και φυσικα καταλαβα το σχολιο σου απλα επειδη εδω διαβαζουν πολλοι καποιοι ισως το αντιληφθουν διαφορετικα και βγαλουν λαθος συμπερασματα...
-
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
Κατανοητο φιλε μου και φυσικα καταλαβα το σχολιο σου απλα επειδη εδω διαβαζουν πολλοι καποιοι ισως το αντιληφθουν διαφορετικα και βγαλουν λαθος συμπερασματα...Πολύ σωστά τα λες JIM THEO.
Αυτό σκεφτόμουν κι εγώ, μπορεί κάποιος να καταλάβει λάθος και σίγουρα το να τρυπήσει κάποιος ορειβάτης την οδοντόβουρστά του είναι μάλλον διαφορετικό από αυτό που συζητάμε εδώ.HUNTER δε το γράφω επιθετικά αυτό προς εσένα. Απλά φύλαγε τα ρούχα σου ... .
-
Χαλαρώστε λίγο ρε παίδες.
Είναι δυνατόν αυτός που θα θελήσει να εχει ελαφρυές ζάντες να αγοράσει βαριές καί κατόπιν να τίς ελαφρύνει;
Πρέπει μετά από τό κάθε καλαμπούρι (υπερβολικό κιόλας) να διευκρινίζουμε ότι 'τό παρών δέν είναι ασφαλές να γίνει στήν πραγματικότητα';'dont try this at home';
-
Αντρέα εντάξει έχεις δίκιο, αλλά αν σκεφτείς τι έχεις διαβάσει σε αυτές τις σελίδες των τεχνικών θεμάτων και τι μπορεί να καταλάβει ο καθένας καλύτερα να είσαι επιφυλακτικός ακόμαμ και στο καλαμπούρι.
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Αντρέα εντάξει έχεις δίκιο, αλλά αν σκεφτείς τι έχεις διαβάσει σε αυτές τις σελίδες των τεχνικών θεμάτων και τι μπορεί να καταλάβει ο καθένας καλύτερα να είσαι επιφυλακτικός ακόμαμ και στο καλαμπούρι.Ναί,φυσικά καί να είσαι επιφυλακτικός.Γραπτά σε ελεύθερο φόρουμ είναι αυτά,καί όποιος θα δώσει 100% εμπιστοσύνη θα πιαστεί μεγάλος 'κότσος'.
αλλά,το να καταντήσουμε 'αμερικάνοι' με οδηγείες χρήσεως για μωρά,είναι λίγο τραβηγμένο.
(φούρνος μικροκυμάτων που στίς οδηγείες χρήσεως λέει:'μήν βαζετε στόν φούρνο τήν γάτα σας' κ.λ.π. ) -
βασικα, οι εταιριες μαλλον πρωτα απόλα θελουν οι ζαντα τους να ειναι πολυ ανθεκτικη κ με καλη βαφη.
παντως ρε παιδια, εγω οταν ειχα βαλει σχετικα φτηνες ζαντες στο megane το μετανιωσα πικρα. πολυ ισιωμα μηλαμε
ενω μολις τις αλλαξα με αλλες ακριβες, επωνυμες βρηκα την υγεια μου. για αυτο προσοχη. δεν ειναι μονο ομορφια.
-
Ο χρήστης gianniskid έγραψε:
βασικα, οι εταιριες μαλλον πρωτα απόλα θελουν οι ζαντα τους να ειναι πολυ ανθεκτικη κ με καλη βαφη.
.....με αλλες ακριβες, επωνυμες βρηκα την υγεια μου. για αυτο προσοχη. δεν ειναι μονο ομορφια.Βασικά οι εταιρείς πρώτα απόλα θέλουν η ζάντα τους να αποφέρει κέρδος..... Άρα δεν ισχύουν ακριβώς αυτά που λες, δεν είναι αυτά οι προτεραιότήτές τους! Όταν το μοντέλο απευθύνεται στον πολύ κόσμο θέλουν να είναι όμορφη πρωτότυπη και οικονομική σε κατασκευή. Όταν απευθύνεται σε αγωνιζόμενους τότε παίζει το βάρος και η αντοχή κλπ. Ποιες όμως είναι αυτές οι ζάντες?
Επίσης πλέον είναι πολύ εύκολο και νομίζω το βλέπουμε σε περιοδικά να διαφημίζονται πολλές μα πάρα πολλές διαφορετικές μάρκες.... Ποιες είναι οι καλές μάρκες? Και τι σημαίνει καλή μάρκα, όλα τα μοντέλα της καλής μάρκας είναι καλά ή πληρώνεις παραπάνω και για τα μέτρια μοντέλα της... Τελικά είναι καλύτερα να πάρεις φτηνό μοντέλο καλής μάρκας ή ακριβό μοντέλο μέτριας μάρκας? -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Επίσης πλέον είναι πολύ εύκολο και νομίζω το βλέπουμε σε περιοδικά να διαφημίζονται πολλές μα πάρα πολλές διαφορετικές μάρκες.... Ποιες είναι οι καλές μάρκες?Ελα μου ντε...
Και τι σημαίνει καλή μάρκα, όλα τα μοντέλα της καλής μάρκας είναι καλά ή πληρώνεις παραπάνω και για τα μέτρια μοντέλα της... Τελικά είναι καλύτερα να πάρεις φτηνό μοντέλο καλής μάρκας ή ακριβό μοντέλο μέτριας μάρκας?
Πω ρε onyx μες στο μυαλο μου εισαι!!!
-
Μιας και αναφερθηκε το θεμα 'ποιες ζαντες αξίζουν?'
Σε σχετική ερώτηση φίλου που έχει το ίδιο αμαξι με μενα (Corolla, όχι το TS, το 1.4) ποσο κοστίζει μια 4αδα ζάντες απο TS (του άρεσαν οι δικες μου και ζηλεψε) η απαντηση της αντιπρωσοπίας κοντεψε να με/τον στηλει.
600Ε το κομμάτι!!!!! Και όσα θέλεις παίρνεις.
Προσωπικα το θεωρώ κοροιδία. Ποσο καλύτερη δηλαδη ειναι αυτή η ζαντα απο μια superlegera. 2400Ε για ζάντες? Corolla έχουμε. οχι Cayanne. Και μιλαμε για ζαντα 6χ16.
Φυσικα και του προτεινα να φυγει τρεχωντας και να παει να ψαξει καμια after-market.
-
Δέν είμαστε καλά
Θα έπρεπε να το παραγγείλεις χωρίς ζάντες εξ'αρχής,καί να απαιτήσεις να σου μειώσουν κατα 2400 ευρώ τήν τιμή.
-
κατι παρόμοιο ισχύει για τις ζάντες του yaris ts.
βέβαια είναι οι ελαφρύτερες και πιο ανθεκτικές 15άρες που υπάρχουν...αλλά 408 ευρώ το κομμάτι είναι πολλά... -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Δέν είμαστε καλάΘα έπρεπε να το παραγγείλεις χωρίς ζάντες εξ'αρχής,καί να απαιτήσεις να σου μειώσουν κατα 2400 ευρώ τήν τιμή.
lol
δηλαδή αν έβγαζε και τα μπροστινά καθίσματα,τα οποία έχουν γύρω στα 3500 ευρώ,τους προφυλακτήρες και κάτι ακόμη από την παραγγελία να το έπαιρνε τζάμπα?
lol
αφού το ξέρεις ρε αντρέα κομμάτι κομμάτι το αμάξι πάει 10 φορές επάνω η τιμή.στα ποδήλατα κομμάτι κομμάτι αν το πάρεις πάει 2-3 φορές επάνω η τιμή.
-
Πριν καιρό ο dimitrios πούλαγε ζάντες του Yaris TS στις αγγελίες του φόρουμ κι έγραφε ότι καινούριες πάνε 1600 ευρώ. Το θυμάμαι γιατί μου είχε κάνει εντύπωση. Σε γενικές γραμμές πάντως η Toyota πουλάει ακριβά τα έξτρα της.
Πόσο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ κοστίζουν οι ζάντες ελαφρού κράματος?