-
Ο χρήστης Random1 έγραψε:
... ο ελιγμος εγινε και ενω το αμαξι σχεδον σηκωθηκε στις 2 ροδες δεν κουνηθηκε ουτε χιλιοστο...τωρα να διαφωνουμε και για αυτο εδω μεσα ειναι μαμακια...Έχεις δίκιο, όντως είναι το να ασχολούμαστε με ...
-
edit [Krusenstern] Προσοχή στους χαρακτηρισμούς!!!
-
Τελικα δεν μπορω να περιμενω 4/5 μηνες για το Golf GT και προσανατολιζομαι στο CR-V.
Το Forester που μου αρεσε αν το παραγγειλω με δισκοφρενα πισω πάει πολυ ακριβα. -
Μαλλον εισαι αρκετα εως πολυ μπλεγμενος ...
Ξεκαθαρισε πρωτα τι θελεις και μετα να κλεισεις αυτοκινητο .... -
Ξερω τι θελω αλλα δε μπορω να τα παρω.
Wragler
EVO IX
Mx-5
S4 Avant
A 112 Abarth -
ΟΛΑ ;;;
ή υπάρχει κάποιο που να τα συνδυάζει -
Υπαρχει καποιο να τα συνδυαζει ολα;
-
Ο χρήστης rallye40 έγραψε:
Τελικα δεν μπορω να περιμενω 4/5 μηνες για το Golf GT και προσανατολιζομαι στο CR-V.
Το Forester που μου αρεσε αν το παραγγειλω με δισκοφρενα πισω πάει πολυ ακριβα.Έχει όμως άτοκες δόσεις. Και σαν αυτοκίνητο προσωπικά δεν το συγκρίνω καθόλου με το CRV.
-
Ρώτησες στην αντιπροσωπία, ήπως τους έχει μείνει καν δίλιτρο τούρμπο απο πέρισι;
Πρίν κανα δυο μήνες υπήρχαν 4 ή 5 καινούρια απο την προηγούμενη φουρνιά.
Είναι οτι πιο κοντινό σ'αυτά που ζητάς (κατα τη γνώμη μου πάντα ) και η τιμή δεν ξεφεύγει και είναι φουλ έξτρα -
Γειά σας,
Ο χρήστης meco έγραψε:
Και σαν αυτοκίνητο προσωπικά δεν το συγκρίνω καθόλου με το CRV.Φίλε 'meco' διαφωνώ με τον συλλογισμό '...καθόλου!'
Θα συμφωνίσω μαζί σου στο '... δεν καλύπτει τις ανάγκες μου', '...δεν μου αρέσει η εικόνα του', '...γιατί είναι ζημιάρικο', και διάφορα άλλα συγκρίσιμα μεγέθη προσωπικών επιλογών ή απαιτήσεων, αλλά έτσι ...καθόλου το βρίσκω κάπως υπερβολικό.
Εκτός της τετρακίνησης, που υστερεί το CR-V σε σύγκριση με το Forester;
Όλα τα ομοειδή αυτοκίνητα (στην περίπτωση μας τα μεσαία SUV) είναι συγκρίσιμα μεταξύ τους, και μόνο οι προσωπικές ανάγκες-απαιτήσεις καταλήγουν στην προσωπική επιλογή του καθενός μας.
Το ότι κάποιος επιλέγει το ένα από το άλλο αυτοκίνητο , δεν σημαίνει ότι αυτό που δεν επέλεξε είναι κακό αυτοκίνητο, απλά δεν του κάνει.!Φιλικά
Μάξιμος
-
Ο χρήστης maximos έγραψε:
Εκτός της τετρακίνησης, που υστερεί το CR-V σε σύγκριση με το Forester;
Aς πούμε πουθενά. Η 4κίνηση όμως δεν O ΛΟΓΟΣ, για να πάρεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο???
Αν όχι τότε γιατί να πάρεις CRV????
Aς πάρεις ένα Honda Stream (πώς το λένε) να τελειώνουμε... -
Καλα ποσο χαλια μπορει να ειναι η τετρακινηση που να επηρεαζει τοσο πολυ? Ουτε σε αμμο θα το βαλω ουτε δρομους θελω να χαραξω. Απλες βολτες σε ορεινους δασικους (ενιοτε λασπωμενους) δρομους. Υπαρχει περιπτωση να με αφησει σε καποιο δυσκολο σημειο?
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Εκτός της τετρακίνησης, που υστερεί το CR-V σε σύγκριση με το Forester;
Aς πούμε πουθενά. Η 4κίνηση όμως δεν O ΛΟΓΟΣ, για να πάρεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο???
Αν όχι τότε γιατί να πάρεις CRV????
Aς πάρεις ένα Honda Stream (πώς το λένε) να τελειώνουμε...Φίλε 'meco' είναι προφανές, πιστεύω, ότι δεν θέλω να αντιδικίσω, απλά υπερασπίζομαι κάποιες θέσεις.
ΔΕΝ μου αρέσει να χρησιμοποιώ απόλυτες εκφράσεις ή απόψεις, είμαι οπαδός του ...όλα είναι σχετικά και αποτέλεσμα επιλογών!
Η αγορά τουλάχιστον, δείχνει ότι μάλλον η τετρακίνηση δεν είναι Ο μοναδικός ΛΟΓΟΣ για να αγοράσει κανείς αυτοκίνητο. Άν ήταν έτσι, τότε θα κυκλοφορούσαν μόνο Forester! Εσύ επέλεξες το RAV4, γιατί ; κάτι θα σού έκανε παραπάνω ...κλίκ από το Forester!
Θεωρείς ότι αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η SUZUKI, η ΚΙΑ ή η TOYOTA με το τελευταίο RAV4, άλλαξαν την μόνιμη τετρακίνηση με αυτόματη για να χάσουν πωλήσεις ; Μάλλον διαπίστωσαν (ο χρόνος θα δείξει και οι πωλήσεις), ότι οι χρήστες των SUV δεν την έχουν και τόσο ανάγκη (όσοι την έχουν θα πάνε αλλού, σε JEEP, LAND CRUIZER κλπ) στοχεύοντας και στον περιορισμό της κατανάλωσης.
Δεν είμαι πολέμιος του Forester, κάθε άλλο, το θεωρώ ένα πολύ αξιόπιστο αυτοκίνητο, όχι όμως μονόδομο στις SUV προτάσεις.
Έχω το CR-V, το οποίο επέλεξα (ανάμεσα από όλα τα μεσαία SUV) με ιεράρχιση προσωπικών κριτηρίων, όπου το Forester ήρθε δεύτερο!Συγνώμη άν κάπου ξεπέρασα τα όρια του topic, όσο για το Stream δεν νομίζω ότι ανήκει στα SUV.
Φιλικά
Μάξιμος
-
Ο χρήστης rallye40 έγραψε:
Καλα ποσο χαλια μπορει να ειναι η τετρακινηση που να επηρεαζει τοσο πολυ? Ουτε σε αμμο θα το βαλω ουτε δρομους θελω να χαραξω. Απλες βολτες σε ορεινους δασικους (ενιοτε λασπωμενους) δρομους. Υπαρχει περιπτωση να με αφησει σε καποιο δυσκολο σημειο?Σε αυτά που λες μεγαλύτερη σημασία έχουν τα λάστιχα. Οπότε ναι δεν θα έχεις πρόβλημα.
Από εκεί και μετά το forester, το outlander, όπως και το RAV4 MK2 που έχω εγώ όταν τα οδηγάς σε υψηλούς ρυθμούς και στην άσφαλτο και στο χώμα σου δίνουν κάτι που δεν στα δίνει κανένα αυτοκίνητο που δεν έχει κεντρικό διαφορικό. Επίσης σίγουρα σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης δεν έχεις το φόβο μη σου ανάψει (και κατά συνέπεια καεί) ο συμπλέκτης της 4κίνησης όπως έχει συμβεί σε Maverick και Χ-trail. Σε CRV δεν έχω ακούσει κάτι, όμως ΠΟΤΕ δεν έχω δει CRV στα χώματα και στα χιόνια.
Εγώ ΔΕΝ θα έπαιρνα ΠΟΤΕ όχημα με τέτοια μετάδοση για τους παραπάνω λόγους και όχι μόνο. Είναι θέμα προτεραιοτήτων.
Πάντως το CRV έχει πολύ καλό κινητήρα τρομερούς χώρους και πολυμορφικότητα. Αν σου αρέσει μη κάθεσαι να ακούς εμένα, καλά βέβαια κάνεις και ρωτάς για να σε βοηθήσουμε όπως μπορούμε.
Παρόλα αυτά αν επιμένεις για το CRV πάρε καλύτερο το καινούριο RAV4 (ΜΚ3). Συνολικά είναι καλύτερο αυτοκίνητο και είναι βελτιωμένο (και καλύτερο) στους τομείς που υστερούσε το RAV4 MK2 σε σχέση με το CRV. -
Ο χρήστης maximos έγραψε:
Φίλε 'meco' είναι προφανές, πιστεύω, ότι δεν θέλω να αντιδικίσω, απλά υπερασπίζομαι κάποιες θέσεις.
ΔΕΝ μου αρέσει να χρησιμοποιώ απόλυτες εκφράσεις ή απόψεις, είμαι οπαδός του ...όλα είναι σχετικά και αποτέλεσμα επιλογών!
Η αγορά τουλάχιστον, δείχνει ότι μάλλον η τετρακίνηση δεν είναι Ο μοναδικός ΛΟΓΟΣ για να αγοράσει κανείς αυτοκίνητο. Άν ήταν έτσι, τότε θα κυκλοφορούσαν μόνο Forester! Εσύ επέλεξες το RAV4, γιατί ; κάτι θα σού έκανε παραπάνω ...κλίκ από το Forester!
Θεωρείς ότι αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η SUZUKI, η ΚΙΑ ή η TOYOTA με το τελευταίο RAV4, άλλαξαν την μόνιμη τετρακίνηση με αυτόματη για να χάσουν πωλήσεις ; Μάλλον διαπίστωσαν (ο χρόνος θα δείξει και οι πωλήσεις), ότι οι χρήστες των SUV δεν την έχουν και τόσο ανάγκη (όσοι την έχουν θα πάνε αλλού, σε JEEP, LAND CRUIZER κλπ) στοχεύοντας και στον περιορισμό της κατανάλωσης.
Δεν είμαι πολέμιος του Forester, κάθε άλλο, το θεωρώ ένα πολύ αξιόπιστο αυτοκίνητο, όχι όμως μονόδομο στις SUV προτάσεις.
Έχω το CR-V, το οποίο επέλεξα (ανάμεσα από όλα τα μεσαία SUV) με ιεράρχιση προσωπικών κριτηρίων, όπου το Forester ήρθε δεύτερο!Συγνώμη άν κάπου ξεπέρασα τα όρια του topic, όσο για το Stream δεν νομίζω ότι ανήκει στα SUV.
Φιλικά
ΜάξιμοςNα με συγχωρείς αν φάνηκα απότομος. Γενικά δεν διαφωνώ με τις απόψεις σου και από μία άποψη λένε την αλήθεια. Απλά εγώ σκέφτομαι λιγάκι διαφορετικά. Όλα καλά πάντως...
To Stream φυσικά και δεν είναι SUV, αλλά το ανέφερα για να δείξω αν σκεφτομαστε ότι δεν μας ενδιαφέρει η 4κίνησα μπορούμε να επιλέξουμε ένα άλλο αυτοκίνητο το οποίο να καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες μας. -
Ο χρήστης rallye40 έγραψε:
Καλα ποσο χαλια μπορει να ειναι η τετρακινηση που να επηρεαζει τοσο πολυ? Ουτε σε αμμο θα το βαλω ουτε δρομους θελω να χαραξω. Απλες βολτες σε ορεινους δασικους (ενιοτε λασπωμενους) δρομους. Υπαρχει περιπτωση να με αφησει σε καποιο δυσκολο σημειο?Δεν είναι και για πέταμα !! Απλά, δεν είναι μόνιμη και εμπλέκεται αυτόματα, όταν γλυστρίσουν λίγο οι εμπρός τροχοί.
Μοιάζει κάπως (στον τρόπο εμπλοκής) με του Ford Maverick και του Mazda Tribute.
Καλό θα ήταν να είχε κουμπάκι κλειδώματος! για τα πολύ δύσκολα.
Για να σου φύγουν ο απορίες οδήγησέ το, όπως και τις μιά-δυό άλλες επιλογές σου (άν υπάρχουν) και προχώρα!!
Βασικό ρόλο στην επιλογή μου (για την ικανότητα της τετρακίνησης) έπαιξε το test drive στην έκθεση αυτοκινήτου το Νοέμβριο, σε μιά μικρή αλλά ικανή για συμπεράσματα διαδρομή (σε ασφαλτο και χώμα).Φιλικά
Μάξιμος
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Nα με συγχωρείς αν φάνηκα απότομος.Φίλε 'meco' κανένα πρόβλημα.
Αλλοίμονο, δεν χρειάζεται συγνώμη, δεν μού έκανες κάτι, απλά καταθέτεις τις απόψεις σου όπως και ΄γώ τις δικές μου.
Μέσα από την διαφορετική προσέγγιση ενός θέματος πάντα προκύπτουν θετικά συμπεράσματα.Φιλικά
Μάξιμος
-
Το RAV4 ΙΙ μου αρεσε πολυ. Στο καινουργιο κατι δε μου παει. Το CR-V το εχω οδηγησει αλλα πολυ λιγο και σε ασφαλτο μονο. Θετικες εντυπωσεις εχω. Αλλα θα ηθελα ενα test drive οπως εκανα με το forester. Το πήρα Σαββατο πρωι πηγα μεχρι Γραμματικο - Μαραθωνα - Διονυσο - Γερμανικο Νεκροταφειο και το μεσημερι το γυρισα πίσω.
Ο Δεληγιάννης στη Μεσογείων δεν το δινει για τοσες ωρες. Ξερετε για καποιον αλλο αντιπροσωπο? -
Παρεπιπτόντως, εαν κάποιος παει μόνο σε δασικούς δρόμους με λίφη (ίσως) λάσπη, ανετότατα θα μπορούσε να πάει και με δικίνητο!
Οι μόνες δυσκολίες που μπορεί να προκύψουν σε τέτοιες καταστάσεις είναι κάποια πιθανά νεροφαγώματα όπου θέλουμε ύψος για να μην πάθουμε ζημιά απο κάτω.
Μην είμαστε υπερβολικοί. Το CRV μπορεί να υποστηρίξει απλές και ίσως και πιο σύνθετες διαδρομές εκτός ανετότατα. Εχει χώρους και είναι και η μηχανή του διαμάντι. Άρα είναι πολύ καλή λύση. Πρέπει όμως να ξέρεις τι έχεις γιατί πχ σε άμμο εαν σταματήσεις και πας να ξεκινήσεις, μπορεί λόγω υστέρησης της εμπλοκής της τετρακίνησης να κολλήσεις (το έχω διαβάσει σε κάποιο forum απο κάποιον που το έπαθε). Εδώ συμφωνώ απόλυτα με τον meco για το κεντρικό διαφορικό. Μου έχει τύχει σε μια ανηφόρα στο βουνό, κάποιο SUV με συνεκτικό συμπλέκτη να μην μπορεί να ανέβει και να μυρίζει ο συμπλέκτης ενώ εγώ περνούσα χαλαρά....
Απο την άλλη απ'ότι καταλαβαίνω φίλε rallye40 είσαι λίγο μπερδεμένος. Μήπως δεν χρειάζεσαι SUV?
-
Ο χρήστης rallye40 έγραψε:
...Απλες βολτες σε ορεινους δασικους (ενιοτε λασπωμενους) δρομους. Υπαρχει περιπτωση να με αφησει σε καποιο δυσκολο σημειο?H ώρα της αλήθειας...... οποιοδήποτε αυτοκίνητο ανεξαιρέτως μπορεί να μην τα καταφέρει σε κάποιο δύσκολο σημείο. Όποιος νομίζει διαφορετικά απλά δεν έτυχε να βρει μέχρι τώρα αρκετά κακό σημείο....
Το πρόβλημα είναι ότι αρκεί ένα τέτοιο σημείο σε μια κατά τα άλλα απλή διαδρομή σε χωματόδρομο για να κάνει τη διαφορά. Δεν είναι ότι ο ένας περνάει εύκολα με την πρώτη ενώ ο άλλος πρέπει να δοκιμάσει πχ 4 φορές(τόσο πιο δύσκολα όσο το ποσοστό με την αναλογία αγριότητας της μετάδοσης και των ελαστικών πχ 80/20), είναι ότι ο ένας περνάει και ο άλλος είτε δεν περνάει είτε κολλάει.... Απλό παράδειγμα (συνηθισμένοι τάφοι για SUV) μια καλή λασπίτσα 10 μέτρων, μια λασπερή ανηφόρα, ένα καλό νεροφάγωμα ή μια αμμουδιά. Τα λάστιχα θα βοηθήσουν πολύ αλλά και πάλι η μετάδοση και οι ανάρτηση κάνει τη διαφορά.
Φυσικά και το CRV όπως όλα τα αυτοκίνητα διαθέτει για κάποιους κάποια πλεονεκτήματά έναντι του ανταγωνισμού που το κάνουν να πουλάει άρα σίγουρα έχει λόγο ύπαρξης για την εταιρεία.... Το αν έχει λόγο ύπαρξης για τους αγοραστές συζητιέται αλλά τότε ακριβώς μπαίνουν στο παιχνίδι μη αντικειμενικοί παράγοντες και προτιμήσεις που τελικά διαμορφώνουν και δικαιολογούν την επιλογή.
Συμπέρασμα: αν ο συνδυασμός δυνατοτήτων+πλεονεκτημάτων ταιριάζει με τις προτιμήσεις σου όλα καλά, αυτό που ζητάμε όμως είναι να σε βοηθήσουμε να καταλάβεις ποιες είναι οι προτιμήσεις/απαιτήσεις σου ώστε να μην απογοητευτείς μετά.
CR-V καινούργιο η Cherokee 3.7 του 2004 με 25000 km?