-
Οπως λέει και ο Kacey, για να τον πηγαίνει προφυλακτήρες, να χώνεται δεξιά και τελικά να τον περνάει, μάλλον υπήρχε αρκετός χώρος για να τσιμπήσει το φρενάκι ο HUNTER.GR και να μπει για 2-3 δευτερόλεπτα δεξιά...
Ετσι όπως διάβασα το post σου φίλε HUNTER.GR, μου κάνει εντύπωση που δεν έβγαλες και κανένα αυτοσχέδιο μπλε φάρο και να του κόψεις και καμιά κλήση που ήθελε να πάει πιο γρήγορα από σένα.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Αυτο που καταλαβα εγω ειναι οτι μπορουσε να παει δεξια ΑΝ φρεναρε και αναγκαζοταν να πεσει στην ταχυτητα τον φορτηγων και μετα να πρεπει να ξαναεπιταχυνει για να συνεχισει να προσπερναει, πραγμα που δεν ηταν διατεθιμενος να κανει (μου θυμιζω το ανεκδιηγητο 'δεν θα κοψω εγω που παω ηδη γρηγορα για να περασει εκεινος που θελει να παει ακομα πιο γρηγορα, ας περιμενει πισω μου'). Τα σχολια δικα σας, την δικια μου θεση την ξερετε...πάλι τα ίδια
πας με 100 -ασχέτως ορίου- σε δρόμο με 2 -δύο- λωρίδες και δεξιά βρίσκονται κονβόι φορτηγά που πηγαίνουν με 50-60 με τη γνωστή -ελάχιστη ως συνήθως- απόσταση μεταξύ τους.
-
φρενάρεις από τα 100 στα 50-60 στην αριστερή με τον άλλον στον προφυλακτήρα για να μπεις ανάμεσα στα φορτηγά -αν χωράς- με την ταχύτητά τους
-
μπαίνεις με 100 στη δεξιά -ανάμεσα στα φορτηγά- και πατάς φρένο ανάμεσά τους
-
συνεχίζεις με την ίδια ταχύτητα -ή μήπως να επιταχύνεις;- κι όταν βρεις ελεύθερη τη δεξιά, αλλάζεις λωρίδα και τον αφήνεις να περάσει
Κι η δική μου θέση είναι γνωστή, βρίζω ασύστολα αυτούς που κατασκηώνουν ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ στην αριστερή με τις υπόλοιπες ΑΔΕΙΕΣ, αλλά δεν πρόκειται να κολλήσω ή να παίξω φώτα σε κάποιον όταν έχει κίνηση ή όταν εκ των πραγμάτων ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να κάνει με ΑΣΦΑΛΕΙΑ δεξιά και δεν έχω κάποιο αργό αυτοκίνητο που θα δυσκολευτώ να προσπεράσω
Μήπως θα πρέπε να κάνει κάτι από τα 1 ή 2;;
-
-
Äëä ðåò üôé ï ôýðïò âéáæüôáí ....÷ììì
Ôï Áãêßëá Ý÷åé ôá óïýðåñ öñÝíá óôçí ðåñßðôùóç ðïõ êáèüôáí æüñé íá óôáìáôÞóåé ?? Óôï ðñïöõëáêôÞñá -ðñïöõëáêôÞñá ???
ÍôÜî åßðáìå íá âéáóôïýìå áëëÜ Ýôóé äåí ðñüêåéôáé íá öôÜóïõìå ðïôÝ .
-
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
Δλδ πες ότι ο τύπος βιαζόταν ....χμμμΤο Αγκίλα έχει τα σούπερ φρένα στην περίπτωση που καθόταν ζόρι να σταματήσει ?? Στο προφυλακτήρα -προφυλακτήρα ???
Ντάξ είπαμε να βιαστούμε αλλά έτσι δεν πρόκειται να φτάσουμε ποτέ .
το θεμα ειναι οτι απο την στιγμη που υπαρχει γρηγοροτερος απο πισω,κανουμε δεξια το συντομοτερο εστω και πισω απο φορτηγο για λιγο και ξαναμπαινουμε στην λωριδα μας μετα.
αφου δεν το εκανε ,οπως ειπα και παραπανω δικαιολογημενα τα μπινελικα,το αν εχει η δεν εχει φρενα,αυτο ειναι δικο του θεμα....
δηλαδη πωςπαει τωρα,εχω καλυτερο/ακριβοτερο αμαξι,αρα,και ποιος εισαι εσυ που θα με περασεις με το κουβαδακι.....
ρε νασο να παρουμε κανα getz 1,3 να κλαψει κοσμος στη επιδαυρο??? -
για να προκαλέσουμε καραμπόλα μπαίνοντας ανάμεσα στα φορτηγά ε;
να δω τι θα λέγατε αν πατούσε φρένο στην αριστερή με τον άλλον στον προφυλακτήρα.
Πολλοί γρήγοροι κυκλοφορούν
nice...
-
Δεν ειμασταν εκει να δουμε, ισως ο Hunter.gr να εχει δίκιο....
Γιατι δεν 'τσιμπαγες' το φρένο σου οταν ηταν απο πίσω σου?
Εγω το κάνω συχνα σε ενοχλητικους λαμακες που ενώ δεν μπορώ να κάνω δεξια (και δεν πάω σιγα) επιμένουν να παίζουν τα φώτα και να κολάνε πίσω μου.
-
Γενική παρατήρηση: όταν, ενώ προσπερνώ, κάποιος με μεγαλύτερη ταχύτητα με πλησιάσει προσπαθώ να τον διευκολύνω, χωρίς, όμως, να βάλω είτε εμένα είτε άλλους οδηγούς σε κίνδυνο. Αν στα δεξιά μου κινούνται άλλα οχήματα (και ιδιαίτερα φορτηγά), η διευκόλυνση δεν είναι εύκολη. Για να μπω ανάμεσα σε δύο κινούμενα αυτοκίνητα, θα πρέπει να έχουν αφήσει τουλάχιστον χώρο ίσο με ΔΥΟ αποστάσεις ασφαλείας. Γιατί μόλις μπω ανάμεσα τους ο χώρος θα μοιραστεί. Ξέρετε πολλά οχήματα (φορτηγά στην προκειμένη περίπτωση) που να αφήνουν τόσο χώρο ανάμεσα τους σε δρόμους με σχετική κυκλοφορία;;; Μην ξεχνάμε ότι θα μπω ανάμεσα τους με μεγαλύτερη ταχύτητα και θα πρέπει να φρενάρω για να έρθω στη δική τους. Ταυτόχρονα θα πρέπει να έχω χώρο σε περίπτωση που για κάποιο λόγο ο μπροστινός φρενάρει κι αυτός την ώρα που φρενάρω εγώ!
Συμπέρασμα: μπορεί να φαίνεται ότι κάποιος έχει χώρο να κάνει δεξιά, αλλά δεν είναι πάντα έτσι. Πρακτικά χρειάζεται πολύ μεγάλος κενός χώρος για να γίνουν όλα με ασφάλεια. Έτσι, όταν δεν είμαι σίγουρος ότι πηγαίνοντας δεξιά δεν κινδυνεύω, προσπαθώ να επιταχύνω κάπως, έτσι ώστε να φθάσω μια ώρα νωρίτερα σε σημείο που μπορώ να κάνω δεξιά. -
Ετοιμαζόμουν να γράψω κάτι που θα θεωρείτο αυτόματα ως flame bait, οπότε μετά απο λίγη σκέψη το παραλείπω. Το νόημα όμως είναι το εξής:
-
Όταν πηγαίνει κάποιος αριστερά και οι συνθήκες του επιτρέπουν να αφήσει έναν γρηγορότερο που έρχεται από πίσω να περάσει, τότε οφείλει να το κάνει
-
Ο γρήγορος που έρχεται καλά θα κάνει να υπολογίσει το ενδεχόμενο ο μπροστινός του να μη μπορεί να τον αφήσει να περάσει τώρα, αλλά σε 10-20 δευτερόλεπτα όταν θα ολοκληρώσει ένα προσπέρασμα. Η επικίνδυνη οδήγηση του τύπου 'προφυλακτήρες' δεν δικαιολογείται από καμία αιτία
-
Δεν ξέρω τι λέει ο ΚΟΚ, αλλά το βιβλίο των σημάτων που έχει ξεμείνει εδώ και μερικά χρόνια στο ράφι μου, δεν λέει πουθενά ότι όποιος κινείται αριστερά υποχρεούται να αφήνει τους γρηγορότερους να περνάνε. Μιλάει για κατώτατο όριο ταχύτητας (εθνική/ταχείας κυκλοφορίας) και επίσης μιλάει για καλή συμπεριφορά. Πουθενά όμως για υποχρέωση! Για μένα όταν τσακώνονται ο 'αργός' και ο 'γρήγορος', το δίκιο το έχει συνήθως εκέινος με τους καλύτερους τρόπους. Ο αργός να κάνει στο πλάι μόλις μπορέσει, και ο γρήγορος να βρει έναν άδειο δρόμο ή μια πίστα και να κάνει ότι θέλει. Αυτό είναι γνώμη μου και πείτε ότι θέλετε. Σε πραγματικές συνθήκες είναι και ο αργός κατασκηνωτής και ο γρήγορος που πάει προφυλακτήρες είναι επικίνδυνοι.
Btw, ΔΕΝ κατασκηνώνω αριστερά. Η 'φυσική' λωρίδα κίνησής μου είναι η μεσαία. Και στο περιστατικό από το οποίο (ξανα)ξεκίνησε αυτή η γνωστή διαμάχη, όπως τα κατάλαβα δίνω δίκιο στον Hunter. Και γιατί πήγαινε αρκετά γρήγορα, και γιατί δεν μπορούσε να κάνει δεξιά χωρίς να ανακόψει σημαντικά την ταχύτητά του, και κυρίως γιατί ο οδηγός του Agila έκανε σφήνα. Αυτά!
-
-
lkar
ρε συ, τα ιδια λεμε. Ουτε εγω αναγκαζω καποιον να κανει ακρη ΑΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ, το θεμα ειναι οτι δεν νομιζω να μην μπορουσε ετσι οπως τα ειπε...
Hammer_
εχω γραψει σε αλλο τοπικ το αρθρο του ΚΟΚ που λεει ξεκαθαρα οτι οποιος ειναι αριστερα και εχει μεινει αριστερα για προσπερασμα διαρκειας, ΩΦΕΙΛΕΙ να κανει ακρη και να αφησει καποιον που θελει να κινηθει γρηγοροτερα, ΧΩΡΙΣ να κανει διακριση στο αν τρεχουν, αν ο ενας παει ηδη γρηγορα και ο αλλος θελει να παει γρηγοροτερα, κλπ κλπ. Και ως γνωστον οτι δεν οριζεται ρητα στον νομο, ΔΕΝ εννοειται...
Alfa156
Ειδες τι σου ειναι να ξερεις τον δρομο? Με τιποτα δεν το εφτανα το ρημαδι το Getz...
-
Στην αριστερή λωρίδα δεν μπαίνω ποτέ μα ποτέ γιατί υπάρχουν πολύ πιο γρήγοροι από μένα & δεν θέλω να δημιουργώ πρόβλημα σε κανέναν.Τώρα,δεν έπιασα δεξιά τους λόγους τους ανέφερα,ήταν τα φορτηγά & εξάλλου η δεξιά λωρίδα στον συγκεκριμένο δρόμο είναι λίγο επικύνδυνη εως πολύ!!(οι περισσότεροι φαντάζομαι το γνωρίζετε).Φυσικά & θα πάω δεξιά όταν μπορώ να πάω βέβαια με την προυπόθεση να έχω χώρο & όχι να θέσω σε κίνδυνο την ακεραιότητά μου για να περάσει κάποιος γρήγορος.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
....
Hammer_εχω γραψει σε αλλο τοπικ το αρθρο του ΚΟΚ που λεει ξεκαθαρα οτι οποιος ειναι αριστερα και εχει μεινει αριστερα για προσπερασμα διαρκειας, ΩΦΕΙΛΕΙ να κανει ακρη και να αφησει καποιον που θελει να κινηθει γρηγοροτερα, ΧΩΡΙΣ να κανει διακριση στο αν τρεχουν, αν ο ενας παει ηδη γρηγορα και ο αλλος θελει να παει γρηγοροτερα, κλπ κλπ. Και ως γνωστον οτι δεν οριζεται ρητα στον νομο, ΔΕΝ εννοειται...
.....Αν αυτος που προσπερναει ειναι στο οριο ταχυτητας και αυτος που θελει να περασει 'τωρα' πηγαινει με 50 χιλιομετρα παραπανω εχει δικιο?
Ενας φιλος μου στην Αυστρια 'εφαγε πορτα' απο τον μπροστινο ο οποιος πηγαινε με 120 και του εκανε νοημα οτι πηγαινει στο οριο
@Χαμμερ
Αν ολοι ακολουθουσαν αυτα που λες θα ημασταν 10 χρονια νεωτεροι -
Με δεδομενο την προσωπική μου ασφαλεια πρωτα απο ολα στο προσπέρασμα πρεπει να το κανω γρηγορα και αποφασιστικά. Αν μπροστά μου κάποιος προσπαθεί να προσπεράσει τηρώντας και το οποιο ορο ταχύτητας εγώ θα του παιξω τα φωτα για να κανει πιο γρήγορα την προσπερασή του και εγώ την δική μου στη συνεχεια και να ειμαστε ολοι ασφαλείς μπροστά απο το οποιο άλλο οχημα προσπεράσαμε.Αν δενθελει να ολοκληρώσει την προσπεραση του τότε ας κάτσει πισω απο τον άλλο για να κανω εγώ την προσπέραση. αυτο εφαρμόζω και δεν πιστεύω να ενοχλεί κανενα απο τους αλλους οδηγούς αυτο το σκεπτικό.
-
Ο χρήστης vrax έγραψε:
Αν αυτος που προσπερναει ειναι στο οριο ταχυτητας και αυτος που θελει να περασει 'τωρα' πηγαινει με 50 χιλιομετρα παραπανω εχει δικιο?Ναι.&-
-
Νομίζω ότι έχει παρερμηνευτεί το θέμα.
Ίσως λέμε και το ίδιο πράγμα όλοι.
Ασφαλώς και θα κάνουμε στην άκρη για να προσπεράσει αυτός που έρχεται γρηγορότερα εφόσων βέβαια αυτό είναι εφικτό. Θα είναι λάθος αν κόψουμε την αριστερή λωρίδα επειδή προσπερνάμε με το πάσο μας.
Από την άλλη αν κάναμε πανικόβλητοι στην άκρη για να περάσει ο κάθε ψυχάκιας που γουστάρει να πάει όσο θέλει επειδή δεν μπορεί να περιμένει 3 δευτερόλεπτα τότε να μην ορίσουμε ελάχιστη ταχύτητα για την αριστερή λωρίδα αλλά ελάχιστη ιπποδύναμη.
Το πρόβλημα δεν αρχίζει και τελειώνει εκεί βέβαια. Υπάρχει και το λάθος της κατάληψης της μεσαίας λωρίδας, το λάθος της μη τήρησης αποστάσεων ασφαλείας (οκ, ο πανηλίθιος προσπερνάει με το πάσο του. Εσύ ο έξυπνος και συνειδητοποιημένος γιατί του κολλάς), και γενικά αρχίζουμε μια τεράστια συζήτηση που στο τέλος όλοι μαζί με χαρά θα καταλήξουμε στην ελλειπή παιδεία ή ο μεν θα λέει τον δε κοντράκια και ο άλλος σαλίγγαρο.Πείτε γραφικό αλλά θα το πω. Το καλοκαίρι οδήγησα από Βουδαπέστη ως Πράγα, γύρισα Βιέννη και ξανά Βουδαπέστη. ΔΥΟ λωρίδες συν μια βοηθητική παντού. ΚΑΝΕΝΑΣ δεν έπαιξε φώτα, κανένας δεν κόρναρε και πουθενά δεν ενοχλήθηκα από αργό οδηγό (παρόλο που υπήρχαν πολλοί) και από φορτηγό (δε φαντάζεστε πόσα).
Κάθε Παρασκευή κατεβαίνω στο Άστρος (180 χλμ) και φτάνω με τα νεύρα κορδόνια.Έτσι θα είναι τα πράγματα, συνηθίστε το.
-
@ Vrax
Οπως ειπα, ο ΚΟΚ δεν λεει 'ωφειλει να κανει ακρη να περασει ο πιο γρηγορος ΕΚΤΟΣ αν εσυ πας ηδη αρκετα γρηγορα', αλλα 'ωφειλει να κανει ακρη για να περασει αυτος που θελει να κινηθει πιο γρηγορα', ΤΕΛΕΊΑ. Οπως βλεπεις δεν κανει διακριση σε αργους και γρηγορους.
Και ξαναλεω, δεν θα απαιτησουμε να τσακιστειτε οι 'αργοι' να κανετε ακρη, αλλα υπαρχουν πολλοι που ΑΚΡΙΒΩΣ επειδη πανε με 130 σε οριο 120, νομιζουν οτι εχουν δικαιωμα να επιβαλλουν την ταχυτητα τους στους αλλους με κατασκηνωση αριστερα.
-
Ξέφυγε το τόπικ, και υπάρχει ήδη αυτό http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=15506
-
Αν και οι έννοια του ζώου όπως την έχουμε δώσει σε αυτό το θέμα περιλαμβάνει και τη τάξη των ταξιτζήδων ο συγκεκριμένος είναι ο ορισμός του είδους.
Το καπώ σε κάθε ανωμαλία του δρόμου ανοιγόκλεινε αλλά 'για το μεροκάματο πάω βρε παιδιά' (η συνήθης αντίδραση μπροστά σε τροχονόμο) .Να γράψω ότι σταμάταγε συνεχώς για να πάρει 'κούρσα' είναι νομίζω περιττό. Όπως και ότι τα κάμποσα αυτοκίνητα που τον ακολουθούσαμε 'χάναμε' συνεχώς τους φωτεινούς σηματοδότες για να δουλέψει ο κύριος.
-
ααααα ψιλοπράγματα...
κλασικός ταξιτζής δηλαδήHommo Tarifius
-
Εχει ανάψει φλας ο ταξιτζής!! Γιατί τον κατηγορείτε;;;;
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Εχει ανάψει φλας ο ταξιτζής!! Γιατί τον κατηγορείτε;;;;Φλάς!!!
Θα είναι από τα χαλασμένα, που ανάβουν μαζί με το φως του φρένου
Ζώα ζώα ζώα