Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αναζήτηση φαναρτζή + Ερωτήσεις για βάψιμο
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αναζήτηση φαναρτζή + Ερωτήσεις για βάψιμο
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 12
    • 13
    • 6 / 13
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    260
    4173
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sirgus last edited by

      Ο χρήστης bit έγραψε:
      Δώσε μου έστω έναν καλό λόγο για τον οποίο να ισχύει αυτό.

      Αν η επιφάνεια περαστεί με αστάρι δεν έχει πρόβλημα.

      Αν θυμάμαι κάποιος μου είχε πει ότι με την φωτιά 'χάνονται' κάποια στοιχεία του μετάλλου όπως ο άνθρακας και έτσι οξειδώνεται πιο γρήγορα.

      λάθος?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pai-mei last edited by

        Ο χρήστης NickNT έγραψε:
        Αναφορικά με την αλλαγή του φτερού, θα ήθελα να σχολιάσω τα εξής:

        Εάν η ζημιά είναι σχετικά μικρή, δε θα το συζητάγαμε, σωστά; Προφανώς, πρόκειται για μεγάλο τσαλάκωμα, που πιθανόν 'ερχεται' δύσκολα λόγω επίσης τσαλακωμένων νεύρων κτλ.

        Ένας φίλος μου λοιπόν, σε ανάλογη περίπτωση, προτίμησε να αλλάξει το πίσω φτερό σε 106 GTi. Ως δουλειά, ήταν μπελαλίδικη, αφού πρέπει να το κόψεις στη μέση της πίσω κολώνας κτλ. Εκεί που φαίνεται η διαφορά, είναι στις συγκολλήσεις. Εάν ανοίξεις την 3η πόρτα, και βγάλεις την τσιμούχα, θα δεις πως το εργοστασιακό φτερό έχει διαφορετικό τρόπο συγκόλλησης, laser υποθέτω, ενώ στο αλλαγμένο φαίνονται τα σημεία των κολλήσεων. Αυτό δε σημαίνει απολύτως τίποτα βέβαια, απλά κουβέντα να γίνεται.

        Απλά, μου προξενεί εντύπωση πως για την επισκευή ζητάνε τα ίδια χρήματα ! Αφού δεν υπάρχει κόστος ανταλλακτικού, τόσο πολύ πια χρεώνουν την εργασία; Συνεπώς. μάλλον θα συνιστούσα για αλλαγή για να είμαι ειλικρινής, αφού 'ερχεται' τόσο δύσκολα. Αλλά, και από μια επισκευή που έκανα μετά από προσγείωση σε αντικείμενο, δε μπορώ να πω πως έχω το παραμικρό παράπονο.

        Επίσης, χθες μου έλεγε φίλος πως πήγε σε φανοποιό φίλο του με διαλυμένο πίσω φτερό και πόρτα, του έκανε τη χάρη να ασχοληθεί με επιμέλεια προκειμένου να γλιτώσει τα ανταλλακτικά, και η δουλειά απεδείχθη τέλεια. Μήπως είναι θέμα μάστορα; Γιατί του είπε πως δύσκολα μπαίνουν στον κόπο πια...

        Απολύτως προσωπική άποψη τώρα, και δέχομαι κάθε αντίλογο: εάν τα νεύρα είναι εμφανώς τσαλακωμένα, δεν πιστεύω πως θα έρθουν εντελώς στα ίσια τους, όσο και αν το παλέψει. Ιδίως οι γραμμές που διατρέχουν μεγάλο μέρος του φτερού. Επισκευή, μόνο αν ήταν στη μισή τιμή.

        To νεύρο που διατρέχει το προφίλ του αμαξώματος του 106, από την εμπρός πόρτα μέχρι το πίσω φανάρι, είναι αρκετά δύσκολο στην επαναφορά του αν γίνει η ζημιά. Ειδικά αν η ζημιά είναι σοβαρή, δεν υπάρχει περίπτωση να μην καταλάβεις μετά την επισκευή ότι το αυτοκίνητο έχει χτυπηθεί. Αυτό συμβαίνει διότι απαιτείται πολύ καλό χέρι και έμπειρος μάστορας [απίστευτα σπάνιος συνδυασμός] ώστε να έρθει περίπου στα ίδια το νεύρο.
        Συνήθως το πλακώνουν στο στόκο, και το αποτέλεσμα είναι τουλάχιστον θλιβερό.

        Πιστεύω ότι η αντικατάσταση του φτερού είναι προτιμότερη, αν εξασφαλιστεί ότι θα γίνει σωστά. Το κακό είναι ότι κόβεις το αυτοκίνητο, εφόσον το πίσω φτερό είναι μέρος του δομικού σκελετού. Αλλά, αν η δουλειά γίνει σωστά, υποθέτω ότι δεν υπάρχει πρόβλημα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          bit last edited by

          Ο χρήστης SirGus έγραψε:

          Δώσε μου έστω έναν καλό λόγο για τον οποίο να ισχύει αυτό.

          Αν η επιφάνεια περαστεί με αστάρι δεν έχει πρόβλημα.

          Αν θυμάμαι κάποιος μου είχε πει ότι με την φωτιά 'χάνονται' κάποια στοιχεία του μετάλλου όπως ο άνθρακας και έτσι οξειδώνεται πιο γρήγορα.

          λάθος?

          δε ξέρω αλλά δεν έχει και σημασία. Η οξείδωση συμβαίνει λόγω της αντίδρασης του οξυγόνου του αέρα όταν έρχεται σε επαφή με το μέταλλο. Με το αστάρι απομονώνεις αυτά τα 2 και έχει τελειώσει το θέμα.

          Αναφορικά με την αλλαγή του φτερού, θα ήθελα να σχολιάσω τα εξής:

          Εάν η ζημιά είναι σχετικά μικρή, δε θα το συζητάγαμε, σωστά; Προφανώς, πρόκειται για μεγάλο τσαλάκωμα, που πιθανόν 'ερχεται' δύσκολα λόγω επίσης τσαλακωμένων νεύρων κτλ.

          Ένας φίλος μου λοιπόν, σε ανάλογη περίπτωση, προτίμησε να αλλάξει το πίσω φτερό σε 106 GTi. Ως δουλειά, ήταν μπελαλίδικη, αφού πρέπει να το κόψεις στη μέση της πίσω κολώνας κτλ. Εκεί που φαίνεται η διαφορά, είναι στις συγκολλήσεις. Εάν ανοίξεις την 3η πόρτα, και βγάλεις την τσιμούχα, θα δεις πως το εργοστασιακό φτερό έχει διαφορετικό τρόπο συγκόλλησης, laser υποθέτω, ενώ στο αλλαγμένο φαίνονται τα σημεία των κολλήσεων. Αυτό δε σημαίνει απολύτως τίποτα βέβαια, απλά κουβέντα να γίνεται.

          Απλά, μου προξενεί εντύπωση πως για την επισκευή ζητάνε τα ίδια χρήματα ! Αφού δεν υπάρχει κόστος ανταλλακτικού, τόσο πολύ πια χρεώνουν την εργασία; Συνεπώς. μάλλον θα συνιστούσα για αλλαγή για να είμαι ειλικρινής, αφού 'ερχεται' τόσο δύσκολα. Αλλά, και από μια επισκευή που έκανα μετά από προσγείωση σε αντικείμενο, δε μπορώ να πω πως έχω το παραμικρό παράπονο.

          Επίσης, χθες μου έλεγε φίλος πως πήγε σε φανοποιό φίλο του με διαλυμένο πίσω φτερό και πόρτα, του έκανε τη χάρη να ασχοληθεί με επιμέλεια προκειμένου να γλιτώσει τα ανταλλακτικά, και η δουλειά απεδείχθη τέλεια. Μήπως είναι θέμα μάστορα; Γιατί του είπε πως δύσκολα μπαίνουν στον κόπο πια...

          Απολύτως προσωπική άποψη τώρα, και δέχομαι κάθε αντίλογο: εάν τα νεύρα είναι εμφανώς τσαλακωμένα, δεν πιστεύω πως θα έρθουν εντελώς στα ίσια τους, όσο και αν το παλέψει. Ιδίως οι γραμμές που διατρέχουν μεγάλο μέρος του φτερού. Επισκευή, μόνο αν ήταν στη μισή τιμή.

          To νεύρο που διατρέχει το προφίλ του αμαξώματος του 106, από την εμπρός πόρτα μέχρι το πίσω φανάρι, είναι αρκετά δύσκολο στην επαναφορά του αν γίνει η ζημιά. Ειδικά αν η ζημιά είναι σοβαρή, δεν υπάρχει περίπτωση να μην καταλάβεις μετά την επισκευή ότι το αυτοκίνητο έχει χτυπηθεί. Αυτό συμβαίνει διότι απαιτείται πολύ καλό χέρι και έμπειρος μάστορας [απίστευτα σπάνιος συνδυασμός] ώστε να έρθει περίπου στα ίδια το νεύρο.
          Συνήθως το πλακώνουν στο στόκο, και το αποτέλεσμα είναι τουλάχιστον θλιβερό.

          Με στόκο και αρκετό χρόνο δε μπορείς να φανταστείς τι μπορείς να κάνεις. Μέχρι και άγαλμα φτιάχνες που λέει ο λόγος και παίρνεις και βραβείο. 😉

          Πιστεύω ότι η αντικατάσταση του φτερού είναι προτιμότερη, αν εξασφαλιστεί ότι θα γίνει σωστά. Το κακό είναι ότι κόβεις το αυτοκίνητο, εφόσον το πίσω φτερό είναι μέρος του δομικού σκελετού. Αλλά, αν η δουλειά γίνει σωστά, υποθέτω ότι δεν υπάρχει πρόβλημα.

          Αγόρασα τρακαρισμένο αυτοκίνητο με αλλαγμένο πίσω φτερό και δε μπορείς να φανταστείς τι τραβάω για να το επαναφέρω. Προφανώς αν γίνει σωστή δουλειά δε έχεις ιδιαίτερο πρόβλημα (πάλι δεν είναι το ίδιο όμως) αλλά κανείς επαγγελματίας δε θα χάσει το χρόνο του να το φτιάξει έτσι γιατί τα ίδια λεφτά θα πάρει και πάλι. Για αυτούς το θέμα είναι πως φαίνεται όχι το πως είναι, ανεξάρτητα το αν θα διαλυθεί το αυτοκίνητο αυτό μετά από 5χρόνια.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kouk last edited by

            Πριν 4 χρόνια έβαψα όλο το αυτοκίνητό μου (τότε 10 ετών).
            Σε φαναρτζίδικο που μου συστήσανε και που θα πρόσεχε ιδιαίτερα και θα έκανε την φοβερή δουλειά κλπ κλπ........

            Αποτέλεσμα: Το αυτοκίνητο έμεινε με μπογιές που είχαν τρέξει (στα εσωτερικά του καπώ και του πορτ μπαγκάζ), μέσα σε 3 μήνες η μπογιά έφευγε από τον προφυλακτήρα με το παραμικρό πετραδάκι ή πλύσιμο, στον 1 χρόνο το χρώμα έκοψε, στα 2 χρόνια άρχισε να φεύγει και από τον ουρανό!!!

            Κόστος τότε: 450.000 Δρχ.

            Αποφάσισα πρόσφατα να το ξαναβάψω γιατι δεν πήγαινε άλλο. Δεν μπορούσα να το βλέπω.

            Εμπιστεύτηκα φίλο (εγκάθετο συνφορουμα... ) και το πήγα στο συνεργείο.
            Ο άνθρωπος μου περιέγραψε τι δουλειά θα κάνει (Κρύσταλλα έξω, λάστιχα έξω, κερί στο πάτωμα, πόρτες έξω, καπώ έξω, πορτ μπαγκάζ έξω, βάψιμο και των θόλων στον χώρο του κινητήρα. Από όλα τα παραπάνω δεν είχε γίνει τίποτα πριν 4 χρόνια. Μόνο τρίψιμο και βάψιμο!)και υποσχέθηκε ότι θα κάνει πολλή καλή δουλειά κλπ.
            Του απάντησα ότι τα είχα ξανακούσει και καλύτερα να τα πούμε όταν τελειώσει η δουλειά.
            Συμφωνήσαμε στα λεφτά που ήταν αρκετά παραπάνω από αυτά που είχα δώσει τότε.
            Αλλά....

            Η δουλειά δεν έχει τελειώσει ακόμα...και είμαι κατευχαριστημένος.
            περιλε
            Τόσο για την ποιότητα της δουλειάς (το αμάξι βάφτηκε και τώρα συναρμολογείται) όσο και για την αντιμετώπιση του μάστορα. Φιλικός, ειλικρινης. Κυνηγάει το καλό αποτέλεσμα γιατι το ευχαριστιέται ο ίδιος.

            Μπορεί να πλήρωσα αρκετά παραπάνω από 450.000 Δρχ αλλά αν το ειχα κάνει τότε, τώρα δεν θα πλήρωνα.

            Εν αναμονή βέβαια της ολοκλήρωσης της δουλειάς για την οριστικοποίηση των συμπερασμάτων...... ...είναι η πρωτη φορά που βρίσκω τέτοιο επαγγελματία στον χώρο των φαναρτζήδων!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tsilis last edited by

              Mακάρι για όλους μας πρόεδρε!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                charmak66 last edited by

                Τι χρώμα βάφτηκε η bmw τελικά, κύριε πρόεδρε;

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • K
                  kouk last edited by

                  Montrealblau Metallic..... και δεν θέλω αηδίες ότι ταιριάζει με το χρώμα της θάλασσας!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    charmak66 last edited by

                    Α, μάλιστα!

                    Χωρίς πλάκα, απ' ότι βλέπω εδώ:
                    http://www.immer-linke-spur.de/sites/E36Cabrio.htm
                    φαίνεται πολύ ωραίο χρώμα. Και ευτυχώς δεν είναι μαύρο!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • O
                      obelix last edited by

                      Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
                      Τι χρώμα βάφτηκε η bmw τελικά, κύριε πρόεδρε;

                      ΜΩΒ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • K
                        kouk last edited by

                        Ο χρήστης chrmes έγραψε:

                        Τι χρώμα βάφτηκε η bmw τελικά, κύριε πρόεδρε;

                        ΜΩΒ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          leonp last edited by

                          Δε πειράζει και το μωβ καλό είναι, νόμιζα πως είχες πει να στο βάψουν μπλε.

                          Έκανες τη καλύτερη δουλειά, όχι μόνο το αυτοκίνητο θα φαίνεται καινούριο αλλά επειδή το ξεγύμνωσαν και το ξαναβίδωσαν τώρα δεν θα τρίζει καθόλου. Αυτό και μόνο φτάνει. Να μας πεις τις εντυπώσεις σου από το καινούριο BMW.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • K
                            kouk last edited by

                            leonp ασε τους εγκάθετους να λένε.

                            Montreal Μπλέ Μεταλλικό βάφτηκε το αυτοκίνητο!

                            Εντυπώσεις λίαν συντόμως!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • E
                              emmanoyhl last edited by

                              Ελπίζω μόνο τώρα που «γδύθηκε» το αμάξι να μην το πιάσει ξανά κανένα κρυολόγημα!!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • N
                                n_olympios last edited by

                                Πωπω, αυτός ο κακομοίρης τι να πει? Για έναν ολόκληρο χειμώνα δε θα του παίρνει μπρος...

                                http://www.immer-linke-spur.de/sites/pi ... 6cab13.jpg

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • T
                                  tsilis last edited by

                                  Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                  Δε πειράζει και το μωβ καλό είναι, νόμιζα πως είχες πει να στο βάψουν μπλε.
                                  .

                                  leonp άσε τον πρόεδρο να λέει!

                                  Μπλε είπε...μωβ βγήκε μετά το πλύσιμο!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    sirgus last edited by

                                    Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
                                    Α, μάλιστα!

                                    Χωρίς πλάκα, απ' ότι βλέπω εδώ:
                                    http://www.immer-linke-spur.de/sites/E36Cabrio.htm
                                    φαίνεται πολύ ωραίο χρώμα. Και ευτυχώς δεν είναι μαύρο!

                                    Ωραίο!
                                    Είναι αυτό που λέμε 'μπλε ραφ' ?

                                    Από τα αγαπημένα μου χρώματα.

                                    Μου θυμίζει αυτό

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • E
                                      emmanoyhl last edited by

                                      Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
                                      Πωπω, αυτός ο κακομοίρης τι να πει? Για έναν ολόκληρο χειμώνα δε θα του παίρνει μπρος...

                                      http://www.immer-linke-spur.de/sites/pi ... 6cab13.jpg

                                      Καλά αν είναι αυτό έξω είμαι περίεργος τι έχει παρκάρει μέσα στο γκαράζ που φαίνεται πίσω του!!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • N
                                        n_olympios last edited by

                                        Σόμπα!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kouk last edited by

                                          Το πήρα!

                                          Και είμαι εντυπωσιασμένος!!! Εξαιρετική δουλειά!

                                          Πραγματικά από τους λίγους επαγγελματίες!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            sirgus last edited by

                                            Ο χρήστης kouk έγραψε:
                                            Το πήρα!

                                            Και είμαι εντυπωσιασμένος!!! Εξαιρετική δουλειά!

                                            Πραγματικά από τους λίγους επαγγελματίες!

                                            ωραία!

                                            Περιμένουμε φωτογραφίες!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 6 / 13
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr