Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    • 1
    • 2
    • 34
    • 35
    • 36
    • 37
    • 38
    • 246
    • 247
    • 36 / 247
    Περί αυτοκίνησης
    13
    4929
    19500
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sx last edited by

      Τι γραφετε παλι γμτ?
      Αυτοκίνητα για ένα χρόνο δεν παίρνουμε. Πάντως δεν χαλάνε στους 3 και στους 6 μήνες ούτε και στους 13 όποτε μας προέκυψαν.
      Δείχνουν κουρασμένα μετά από ένα χρόνο αλλά αυτό δεν αξιολογείται! Τσαφ δεν κάνουν ακόμα και στα 30.000 χιλ!

      Τώρα αφού είμαστε τόσο ξευτίλες και δεν κάνουμε κριτική μήπως μας πάρουν τα αυτοκίνητα πίσω (πάντως οι περισσότεροι και ΟΛΟΙ εδώ στους 4Τ μακάρι να οδηγούσαμε τα δικά μας κάθε μέρα...), ενώ στήσαμε τη δοκ-τεστ για το χρόνο αντίδρασης της ΒΜW, τι διαβάζετε από εμάς?
      Προσπεράστε!
      Απαξιώνετε και ειρωνεύεστε επεγγελματίες πατώντας πλήκτρα. Λέει; Ε δεν λέει να σχολιάζετε πως είμαστε πουλημένοι....

      Ισως κάποιοι έτσι θα κάνατε αν ήσασταν στη θέση μας
      ΣΧ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vrax last edited by

        Ο χρήστης sx έγραψε:
        Τι γραφετε παλι γμτ?
        Αυτοκίνητα για ένα χρόνο δεν παίρνουμε. Πάντως δεν χαλάνε στους 3 και στους 6 μήνες ούτε και στους 13 όποτε μας προέκυψαν.
        Δείχνουν κουρασμένα μετά από ένα χρόνο αλλά αυτό δεν αξιολογείται! Τσαφ δεν κάνουν ακόμα και στα 30.000 χιλ!

        Τώρα αφού είμαστε τόσο ξευτίλες και δεν κάνουμε κριτική μήπως μας πάρουν τα αυτοκίνητα πίσω (πάντως οι περισσότεροι και ΟΛΟΙ εδώ στους 4Τ μακάρι να οδηγούσαμε τα δικά μας κάθε μέρα...), ενώ στήσαμε τη δοκ-τεστ για το χρόνο αντίδρασης της ΒΜW, τι διαβάζετε από εμάς?
        Προσπεράστε!
        Απαξιώνετε και ειρωνεύεστε επεγγελματίες πατώντας πλήκτρα. Λέει; Ε δεν λέει να σχολιάζετε πως είμαστε πουλημένοι....

        Ισως κάποιοι έτσι θα κάνατε αν ήσασταν στη θέση μας
        ΣΧ

        Μονο για τους συμπαθεις μοντς αλλιως η γη γυριζει

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          krusenstern last edited by

          Φίλε vrax, η ειρωνία δεν ο σωστός τρόπος να εκφράσεις την αντίθεσή σου (?) στα γραπτά των ανθρώπων του περιοδικού.

          Έπρεπε τουλάχιστον να είμαστε ικανοποιημένοι που μας δίνεται μέσα από εδώ η δυνατότητα να επικοινωνούμε μαζί τους, όσο αυτοί προλαβαίνουν, και είμαι σίγουρος ότι η καλοπροαίρετη κριτική λαμβάνεται σοβαρά υπόψιν. Γιατί λοιπόν να ειρωνευόμαστε?

          [moderator]

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tan last edited by

            Και τι έπρεπε να σου πει;Ευχαριστούμε που μας λέτε 'πουλημένους';Μήπως να πάρουν οι υπόλοιποι κανένα λεξοτανίλ ή οτιδήποτε άλλο μιας και ο ένας γράφει το μακρύ του και το κοντό του χωρις να σκέφτεται;Ελεος ρε παιδιά,αμάν πια!
            Αν σας χαλάει τόσο προσπεράστε,όπως έγραψε κι ο sx...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spiros last edited by

              Στρατη, ειναι κοινη διαπιστωση σχεδον ολων μας, οτι τα αυτοκινητα πλεον δεν τα περνατε απο κοσκινο οπως παλια!

              Σε ελαχιστες δοκιμες βγαινουν τα αρνητικα σημεια τους. Δεν ξερω αν γινεται σκοπιμα ή οχι, παντως αυτο βλεπω, αυτο λεω.

              Επισης, ειναι αδικο να επικεντρωνεσαι σε ενα μονο κειμενο που εχει γραψει καποιος, ενω εχουν προηγηθει πολλες σελιδες οπου εχουν λεχθει πολυ πιο σημαντικα πραγματα και διαπιστωσεις.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mango last edited by

                Υπαρχουν καλες σχεσεις του περιοδικου με πελατες οι οποιοι διαθετουν πολυ καλα μεχρι και εξωτικα αμαξια ετσι ωστε να τα διαθετουν και να γινεται κανενα ωραιο δοκιμαστικο ???οπως π.χ. στο drive ?
                Με τις αντιπροσωπειες το περιοδικο εχει καλες σχεσεις ???

                Και στα 2 παραπανω δεν νομιζω....

                Αυτοκινητα δειχνετε ρε παιδια.. το κλαψιαρικο υφος θα σας φαει !

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  spiros last edited by

                  Ο χρήστης tan έγραψε:
                  Αν σας χαλάει τόσο προσπεράστε,όπως έγραψε κι ο sx...

                  Αυτο δεν λεγεται ουτε απο υποψηφιο φοιτητη οποιασδηποτε σχολης διοικησης...

                  Αυτο που λεγεται ειναι οτι: να δουμε που υπαρχουν προβλημα, να τα συζητησουμε και να τα αναλυσουμε, και οπου κανουμε λαθος να τα διορθωσουμε...

                  Εκτος αν ειμαστε αλαθητοι, οποτε οποιος δε μας κατανοει δεν ειναι του επιπεδου μας, αρα δεν ασχολουμαστε με αυτον και τον προτρεπουμε να σταματησει να αγορασει το προιον που πουλαμε...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vrax last edited by

                    Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                    ......

                    Φίλε vrax, η ειρωνία δεν ο σωστός τρόπος να εκφράσεις την αντίθεσή σου (?) στα γραπτά των ανθρώπων του περιοδικού.

                    Έπρεπε τουλάχιστον να είμαστε ικανοποιημένοι που μας δίνεται μέσα από εδώ η δυνατότητα να επικοινωνούμε μαζί τους, όσο αυτοί προλαβαίνουν, και είμαι σίγουρος ότι η καλοπροαίρετη κριτική λαμβάνεται σοβαρά υπόψιν. Γιατί λοιπόν να ειρωνευόμαστε?

                    [moderator]

                    Εχω δει/αντιληφθει δυο απαντησεις απο ανθρωπους των 4Τ, η μια ηταν για το συγκριτικο και η αλλη ειναι η παραπανω.

                    'Τι γραφετε παλι γμτ?', 'Προσπεράστε!' λυπαμαι αλλα ενας ανθρωπος των 4Τ, κατα τη γνωμη μου, δεν επιτρεπεται να κανει τετοια ποστς οπως αυτο και για αυτο το ειρωνευτηκα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tan last edited by

                      Ναι αλλά βλέπεις πως αρκετοί που γράφουν δεν εχουν στο νου τους να κάνουν κάποια κριτική αλλά απλά γράφουν οτι να 'ναι.Και αυτό μπορείς εύκολα να το διαπιστώσεις αν ξαναρίξεις μια ματιά σε προηγούμενα ποστ.Επιπλέον δεν είπα οτι έχουν το αλάθητο αλλά από εκείνο το σημείο μέχρι να φτάσουμε να τα μηδενίζουμε όλα και να γίνονται χαρακτηρισμοί του τύπου 'πουλημένοι' πάει πολύ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spiros last edited by

                        Ο χρήστης tan έγραψε:
                        Ναι αλλά βλέπεις πως αρκετοί που γράφουν δεν εχουν στο νου τους να κάνουν κάποια κριτική αλλά απλά γράφουν οτι να 'ναι.Και αυτό μπορείς εύκολα να το διαπιστώσεις αν ξαναρίξεις μια ματιά σε προηγούμενα ποστ.Επιπλέον δεν είπα οτι έχουν το αλάθητο αλλά από εκείνο το σημείο μέχρι να φτάσουμε να τα μηδενίζουμε όλα και να γίνονται χαρακτηρισμοί του τύπου 'πουλημένοι' πάει πολύ...

                        Προφανως καποιοι γραφουν υπερβολες!

                        ΟΜΩΣ, γιατι καποιος υπευθυνος του περιδικου επιλεγει αυτα τα post για να απαντησει, και δεν επιλεγει αυτα που αφορουν ουσιαστικα θεματα και κριτικη προς το περιοδικο????

                        edit
                        αρα οπως βλεπεις, αλλοι ειναι που μηδενιζουν...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tan last edited by

                          Δεν είμαι αρμόδιος να απαντήσω από μερος του sx γιατι επελεξε να απαντήσει σε αυτά...
                          Απο 'κει και πέρα όμως είναι θέμα δικό του που,σε ποιον και πως θα απαντήσει.Και ακριβώς όπως έγραψε κι ο Krus μπορούμε να εκμεταλλευτούμε το γεγονός οτι απαντάνε οι άνθρωποι του περιοδικού.Αυτά απο μένα.-

                          edit:Δεν έγραψα για σένα ότι 'μηδένισες' κάτι.Γενικότερη παρατήρηση έκανα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kouk last edited by

                            Αν καταλάβουμε ότι δεν μπορούμε να απευθύνουμε κατηγορίες τύπου 'πουλημένοι' θα είμαστε όλοι καλύτερα.
                            Ο καθένας μας έχει την άποψή του.
                            Είναι σαφές ότι ένα περιοδικό δεν μπορεί να καλύψει τις απόψεις μας. Απλά πρέπει να καταθέσει την δική του.

                            Απο αυτό μέχρι το 'πουλημένοι' υπάρχει απόσταση.
                            Και συνήθως -δυστυχώς- μένει εκείνη η γνώμη που ειναι αρνητική παρά οι θετικές.

                            Φίλε vrax, αν μου επιτρέπεις, η απάντησή σου δεν νομίζω ότι αρμόζει. Ειδικά σε αυτόν στον οποίο απευθύνεσαι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spiros last edited by

                              Ο χρήστης tan έγραψε:
                              Δεν είμαι αρμόδιος να απαντήσω από μερος του sx γιατι επελεξε να απαντήσει σε αυτά...
                              Απο 'κει και πέρα όμως είναι θέμα δικό του που,σε ποιον και πως θα απαντήσει.Και ακριβώς όπως έγραψε κι ο Krus μπορούμε να εκμεταλλευτούμε το γεγονός οτι απαντάνε οι άνθρωποι του περιοδικού.Αυτά απο μένα.-

                              edit:Δεν έγραψα για σένα ότι 'μηδένισες' κάτι.Γενικότερη παρατήρηση έκανα.

                              Προφανως δεν εισαι εσυ αυτος που θελω να απαντησεις!

                              Και επισης προφανως ειναι δικαιωμα του καθενος να απανταει σε αυτα που θελει. Ειναι και δικο μου δικαιωμα ομως να σχολιαζω το σε ποιον απανταει καποιος.

                              Απλα ξερεις τι γινεται? Σε εμενα φαινεται οτι πεταμε ενα 'προσπεραστε', και νομιζουμε οτι λυσαμε το προβλημα.

                              Εχουν τεθει δεκαδες ουσιαστικα θεματα κυριοι, θελετε να τα συζητησουμε? Εχει καλως.
                              Δεν θελετε, και προτιματε να βλεπετε μονο φαντασματα? Παλι εχει καλως!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Μόλις είδα στην ιστοσελίδα των 4Τ ότι άνοιξε ο δρόμος για δοκιμές στην ευθεία του (πρώην?) αεροδρομίου του Ελληνικού. Επίσης επισημαίνεται ότι λόγω της καλύτερης ποιότητας της ασφάλτου οι επιδόσεις στο φρενάρισμα είναι καλύτερες από αυτές σε κοινό δρόμο και δεν είναι συγκρίσιμες με τις παλαιότερες.
                                Αυτό όμως που θα ήθελα να επισημάνω είναι σχετικό με τις μετρήσεις τελικής ταχύτητας. Δεν ξέρω στα πόσα από τα 1800 διαθέσιμα μέτρα πιάνει τελική ένα αυτοκίνητο αλλά καλό θα είναι να είναι επίπεδη η διαδρομή. Από όσο όμως έμαθα όταν είχα την τύχη να δω την κατασκευή του Ελ Βεν(!) οι αεροδιάδρομοι δεν είναι επίπεδοι αλλά κάνουν μια κοιλιά δηλαδή στην αρχή είναι ελαφρά κατηφορικοί και στο τέλος ελαφρά ανηφορικοί. Δέχομαι ότι δεν έχει τεράστια σημασία (ας πιάνουν όλα τα αυτοκίνητα 2-3 χλμ λιγότερο) αλλά αναρωτιέμαι αν αυτό ισχύει και στον διάδρομο στο Ελληνικό και εάν ναι κατά πόσο αυτό μπορεί να επηρεάσει τα εξαγόμενα συμπεράσματα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sx last edited by

                                  Παιδιά, αν θέλετε να κάνουμε πραγματικό διάλογο ΜΗΝ μας ειρωνεύεστε γμτ. Δουλειά κάνουμε. Αν την κάνουμε λάθος, η αν έχετε απορείες εδώ είμαστε για να απαντάμε και να συζητ΄'αμε σε ότι προλαβαίνουμε και μπορούμε.

                                  ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΛΟΓΟ ΜΟΥ ΠΩΣ ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΣΕ ΙΜΕΙΛ Η ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΜΑΣ ΘΙΓΕΙ.

                                  ΟΜΩΣ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥΣ ΤΑ ΧΩΝΩ ΝΑ ΤΣΙΜΠΗΣΟΥΝ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ CHAT ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΞΟΥΜΕ.
                                  ΓΡΑΨΑΤΕ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΔΟΚ ΚΑΙ ΑΜΕΣΩς Ο Σ.ΤΣ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ.

                                  ΒΡΙΣΑΤΕ, ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΘΗΚΑ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΑ ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΑΔΙΚΕΙΤΕ? ΕΓΚΛΗΜΑ? ΟΚ!

                                  Στείλτε ιμειλ, γραμμα οτι θέλετε σε σχέση με τα λονγκ τερμ, σε σχέση με οτιδήποτε και αμέσως θα απαντηθεί δημόσια και θα έχει τη θέση του στους διαλόγους. Πέρα από τους διαλόγους Το φόρουμ έχει τη δική του
                                  σε λίδα και έχω ζητήσει από τον Κώστα Μαρινάκη να επιλέγετε εσείς το θέμα που θα δημοσιεύουμε! Εσείς επιμένετε να κάνουμε διάλογο και για του ψύλου το πήδημα από εδώ, ζωντανά και τα παίρνετε κράνος όταν δεν απαντάμε γιατί θεωρείτε ότι κολώνουμε η σας γράφουμε. Καμία σ΄χεση. Κάποτε έγραφα για τον ΚΚ. Σήμερα εργάζομαι για εκείνον και το περιοδικό και οι 15 το βγάζουμε για τον αναγνώστη! Απλό ε΄'ιναι!

                                  Να κάνουμε λοιπόν διάλογο και από εδώ, αλλά συνέχεια στον τοίχο και αντί για προτάσεις, ενστάσεις, να εισπράτουμε ροχάλες, ε δεν λέει.

                                  Είμαι 50 μεγάλε, και δουλεύω 20 ώρες και πληρώνομαι για να είναι το περιοδικό όσο γίνεται καλύτερο, έτοιμος ανά πάσα στιγμή να βρεθώ σπίτι μου επειδή θα γίνει χοντράδα,΄η θα π΄πεσει η κυκλοφορία, ή το ένα ή το άλλο, που δεν έχει πάντα αντικειμενική διάσταση.

                                  Ανοίγω αγγαλιά ζητάω επικοινωνία υψηλού επιπέδου και εισπράτω ειρωνείες.
                                  Οδηγώ από πολύ μικρός πολύ καλό αυτοκίνητο! Στους αγώνες και στο δρόμο ΄'αλλοτε, στο δρόμο σήμερα. χεσμ΄'ενα τα έχω τα λογκ τερμ.

                                  Και οι τροχοί μπορούν χάρη σε εσάς να γράφουν ότι θέλουν για το όποιο όχημα, ΤΕΚΜΗΡΙΟΜΕΝΑ και ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ!

                                  Βρείτε τρόπους αξιολογησης του κουρασμένου αμαξώματος και θα έχετε όσο χώρο θέλετε.

                                  πάντως πέρα από ύβρεις και υποστήριξη δεν είδα και καμιά πρόταση για την αξιολόγηση των δοκιμών μακράς διάρκειας!

                                  Τι άλλο να πούμε...
                                  ΣΧ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    coyote last edited by

                                    Ο χρήστης sx έγραψε:

                                    ενώ στήσαμε τη δοκ-τεστ για το χρόνο αντίδρασης της ΒΜW, τι διαβάζετε από εμάς?

                                    Εμένα μου φάνηκε αντβερτοριαλ πάντως. Τελειωνε το αρθρο και μετά ειχαμε την ωραία υπηρεσία της BMW.

                                    Αυτό σκέφτηκα αυτό εγραψα
                                    Εχει όμως μεγάλη σημασία το γεγονός ότι όταν διαβάζω κάτι και μου φαίνεται σαν αντερτοριαλ... τότε ίσως δεν είναι γραμμένο όπως πρέπει. Για σκέψου το.

                                    Παίρνω το περιοδικό. φτάνω στη σελίδα εκεί. Α... βλάβη... Λύνεται η βλάβη και μετά διαβάζω για την ωραία υπηρεσία της BMW.. (δεν ειναι λίγο αντβερτοριαλ).

                                    και το κάνανε και σε άλλα περιοδικά και δε μου άρεσε επίσης

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kostis20 last edited by

                                      Για να αποφυγω την οποιαδηποτε παρεξηγηση,μιας και εγω ανοιξα το θεμα long term,θα ηθελα να πω καταρχην οτι για μενα προσωπικα οι 4Τ ειναι με διαφορα το καλυτερο περιοδικο στην Ελλαδα.Το παιρνω ανελλιπως απο 12 ετων.Για τιις δοκιμες τωρα μακρας διαρκειας δε νομιζω να ειναι και τοσο παραλογα αυτα που ειπα.Εφοσον παιρνετε καποια αυτοκινητα για καποιο χρονικο διαστημα ,μερικα τα παιρνετε και για 6 μηνες,θα μπορουσε να γινετε αναλυτικοτερη παρουσιαση και περισσοτερα χμ ωστε να βγαινουν καποια συμπερασματα.Στο εξωτερικο γινονται τετοια τεστ εδω και χρονια.Βεβαιως και δε συγκρινω τη γερμανια με την Ελλαδα αλλα πιστευω οτι οι 4Τ θα μπορουσαν να επιμεινουν λιγο παραπανω προσαρμοζοντας παντα τα δεδομενα στην ελληνικη πραγματικοτητα.Οσον αφορα τωρα για τι σκοπιμοτητα του να φραφουμε εδω τις προτασεις μας δε νομιζω οτι ειναι και τοσο φοβερο.Ο χαρακτηρισμος πουλημενοι ειναι οντως υπερβολικος και αδικος.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        sx last edited by

                                        Aν βγήκε έτσι και ορθα μας τα χώνεις με κριτική διάθεση. Ομως δέξου ότι δεν ήταν αυτή η πρόθεση (δεν υπάρχει διαφήμιση, συνέντευξη από τον υπεύθυνο πήραμε) και ακόμα να δεχτείς το σχόλιό μου πως η ΒΜW δυσαρεστήθηκε και θεωρεί πως αδικήθηκε αφού ο χρονος άφιξης της Χ5 εκθέτει την υπηρεσία.
                                        Σ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          coyote last edited by

                                          δίκιο έχεις.

                                          Και εγω την ώρα μου περνάω και αφιερώνω 1 ωρα σε ένα περιοδικό για να ξεφύγω από τη δουλειά
                                          Δεν τα αναλύω και όλα ούτε τα ζυγίζω,,.... Δεν είμαι κριτική επιτροπή

                                          Εχουμε και λέμε.
                                          Αφεντικό (sx) 2030 η ωρα... Δε πας να φας,.... με κανένα φίλο σου να ξεκουραστείς. Φιλικα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kantoniou last edited by

                                            Και παλαιοτερα ειχε κανει το περιοδικο αποπειρες για τα 'μακρας διαρκειας', και ερωτηματολογια ειχαν απαντηθει απο τους αναγνωστες, και ερευνες ειχαν γινει... Ειναι πραγματι πολυ δυσκολο, δεκτον.
                                            Το δισελιδο παντως με 1,5 σελ. φωτο και 0,5 σελ. αναλαφρα σχολια απο περιστασιακους χρηστες, υπαλληλους των ΤΕ κτλ ειναι διακοσμητικο και δεν προσφερει τπτ. Καλυτερα να βγει και να μπει στη θεση του αλλη υλη, μεχρι τουλαχιστον να βρεθει φορμουλα για ενα ουσιαστικο τεστ μακρας διαρκειας.

                                            Για το αν το περιοδικο τα 'αρπαζει': Δεν ξερω αν τα αρπαζουν, αφου ουτε εκει εργαζομαι, ουτε τους πληρωνω .
                                            Θυμιζω παντως στα προχειρα:
                                            -Οι 4Τ ειναι το μονο περιοδικο στο οποιο εχω διαβασει για αστοχιες κατα τη διαρκεια δοκιμων. Γραφουν δλδ οτι το πχ κιβωτιο του ταδε αυτοκινητου παρεδωσε το πνευμα στο 0-100, ο συμπλεκτης τα 'παιξε, τα φρενα τα 'φτυσαν κτλ. Δεν ξερω αν γραφουν ολα οσα γινονται, παντως αλλου δεν εχω δει τιποτα.
                                            -Πριν απο ελαχιστους μηνες δημοσιευσαν σε 2 (νομιζω) τευχη το 'phantom test' για τις αντιπροσωπειες. Και τα αποτελεσματα για αρκετες 'πρωτες μαρκες' δεν ηταν κολακευτικα. Μπορει βεβαια να τα αρπαξαν απο τους ανταγωνιστες των εταιριων αυτων, δε λεω...
                                            -Γενικα τα τεστ ειναι τα πιο επαρκη και τεκμηριωμενα στην Ελλαδα. Οτι εχουν γινει πιο 'soft' η κριτικη και τα συμπερασματα ειναι γεγονος, οπως επισης οτι καποια αυτοκινητα πηραν κριτικες που δεν αξιζαν (ενδεικτικα, κατα την προσωπικη μου και μονο γνωμη, απλα για να δειξω τι εννοω: 1007-Pluriel-Aygo κ.α.). Αυτο ομως δεν συνεπαγεται οτι ειναι προϊον συνδιαλλαγης. Εγω μαλλον το βλεπω σαν γενικοτερη αλλαγη στασης του περιοδικου σε πιο mainstream καταστασεις για λογους marketing-κυκλοφοριας.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 246
                                            • 247
                                            • 36 / 247
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr