-
Ωπ και ένα νέο από τον ... ιατρικό σύλλογο.
Γιατρός με laguna με αυτόματο κιβώτιο έμεινε από κιβώτιο (ηλικία
αυτοκινήτου 3.5 χρόνια). Σημειωτέον ότι το αυτοκίνητο πρακτικά
έκανε μόνο εθνική οδό.Το νέο κιβώτιο θα κόστιζε... 6000Ε.
Στην αντιπροσωπία του βρήκαν μεταχειρισμένο με 3000Ε,
το οποίο τελικά δεν κατάφεραν να περάσουν (ακόμα).Όταν ακούω τέτοια νέα, θέλω 5 χρόνια εγγύηση παίδες.
Τουλάχιστο μετά από 5 χρόνια λές, δεν @@@μιέται, μάζευα 5 χρόνια
χρήματα και αν μου αρέσει ακόμη το αμαξάκι θα τα δώσω.
Αλλά στα 3 χρόνια το θεωρώ ανεπίτρεπτο.Θα μπορούσε να συμβεί και σε άλλη εταιρία, μην κολλάμε με την
renault. Όταν άκουσα τέτοια τιμή για επισκευή/αντικατάσταση με νέο
έπαθα. -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Δεν απαντάς, ε; Φοβάσαι;;;Αν φοβάσαι σε δημόσιους δρόμους, το ΟΑΚΑ δεν είναι δύσκολο να το νοικιάσουμε...one on one, me and you!
ποιος να σε φοβηθει μικρε????????? προτεινω ευρωπαικη διαδρομη....απο θεσσαλονικη, σκοπια, σερβια και τερματισμος στο Καλαι....και μετα απο κει Παρισι-Ντακαρ....
εσυ παρε το σανι σου, εγω θα παω με τα ποδια.... -
Ο χρήστης Στέλλα έγραψε:
Στέλλα, ευχαριστώ για την ατάκα πιο πάνω!
Μπορεί να σε υποστήριξα αλλά στην κόντρα είμαι με τον αγαπητό Άδη ....
renault rulezzzzzzzzzzzz ....μπραβο μηχανικε μου!
-
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Ωπ και ένα νέο από τον ... ιατρικό σύλλογο.Γιατρός με laguna με αυτόματο κιβώτιο έμεινε από κιβώτιο (ηλικία
αυτοκινήτου 3.5 χρόνια). Σημειωτέον ότι το αυτοκίνητο πρακτικά
έκανε μόνο εθνική οδό.Το νέο κιβώτιο θα κόστιζε... 6000Ε.
Στην αντιπροσωπία του βρήκαν μεταχειρισμένο με 3000Ε,
το οποίο τελικά δεν κατάφεραν να περάσουν (ακόμα).Όταν ακούω τέτοια νέα, θέλω 5 χρόνια εγγύηση παίδες.
Τουλάχιστο μετά από 5 χρόνια λές, δεν @@@μιέται, μάζευα 5 χρόνια
χρήματα και αν μου αρέσει ακόμη το αμαξάκι θα τα δώσω.
Αλλά στα 3 χρόνια το θεωρώ ανεπίτρεπτο.Θα μπορούσε να συμβεί και σε άλλη εταιρία, μην κολλάμε με την
renault. Όταν άκουσα τέτοια τιμή για επισκευή/αντικατάσταση με νέο
έπαθα.αν και ακουγεται ακραια ζημια, δεν ηξερα οτι η τιμη του κιβωτιου της λαγκουνα φτανει ως εκει....
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
Δεν απαντάς, ε; Φοβάσαι;;;
Αν φοβάσαι σε δημόσιους δρόμους, το ΟΑΚΑ δεν είναι δύσκολο να το νοικιάσουμε...one on one, me and you!
ποιος να σε φοβηθει μικρε????????? προτεινω ευρωπαικη διαδρομη....απο θεσσαλονικη, σκοπια, σερβια και τερματισμος στο Καλαι....και μετα απο κει Παρισι-Ντακαρ....
εσυ παρε το σανι σου, εγω θα παω με τα ποδια....ΟΥ! 666! ΑΛΗΤΕΣ ΚΟΝΤΡΑΚΗΔΕΣ!
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
Δεν απαντάς, ε; Φοβάσαι;;;
Αν φοβάσαι σε δημόσιους δρόμους, το ΟΑΚΑ δεν είναι δύσκολο να το νοικιάσουμε...one on one, me and you!
ποιος να σε φοβηθει μικρε????????? προτεινω ευρωπαικη διαδρομη....απο θεσσαλονικη, σκοπια, σερβια και τερματισμος στο Καλαι....και μετα απο κει Παρισι-Ντακαρ....
εσυ παρε το σανι σου, εγω θα παω με τα ποδια....Πολύ Top Gear βλέπουν μερικοί-μερικοί!
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
Στέλλα, ευχαριστώ για την ατάκα πιο πάνω!
Μπορεί να σε υποστήριξα αλλά στην κόντρα είμαι με τον αγαπητό Άδη ....
renault rulezzzzzzzzzzzz ....μπραβο μηχανικε μου!
-
Ρε παιδιά ΕΛΕΟΣ άλλο είναι το θέμα μας...
Το κιβώτιο είναι ακριβό επειδή είναι αυτόματο.
-
elteo, νομίζω ότι το θέμα έχει εξαντληθεί από νωρίς-νωρίς...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
elteo, νομίζω ότι το θέμα έχει εξαντληθεί από νωρίς-νωρίς...lock then!
O zardoz ανέφερε κάτι για κιβώτιο σε Laguna αλλά χάθηκε στα ανούσια οφτοπικς.
-
Το Clio φταίει για τις πολύ χαμηλές πωλήσεις...
Ο χρήστης sakiss στο θέμα 'Η αμκή της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας έγραψε:
Top 10 Φεβρουαριου (Bελγιο, Δανια, Φινλανδια,Γαλλια,Γερμανια,Βρετανια,Ελλαδα,Ιρλανδια,Ιταλια,Νορβηγια,Ισπανια...κτλ)-
Fiat Punto 34.120
-
Renault Clio 29.898
-
Ford Focus 28.170
-
Vw Golf 27.878
-
Opel Astra 27.005
-
Peugeot 307 25.409
-
VW Passat 23.079
-
Peugeot 206 22.031
-
Ford Fiesta 21.970
-
Citroen C3 19.726
Παραδόξως, το Clio πουλάει...Ακριβό είναι, άσχημο είναι, αργό είναι, μικρούς χώρους για το κεφάλι έχει, για τα γόνατα έχει παραπάνω, ο εσωτερικός σχεδιασμός είναι χάλια και όμως είναι δεύτερο πίσω από ένα κατά τεκμήριο πιο mass market (λόγω φθηνών βενζινοκινητήρων και εξαιρετικού πετρελαιοκινητήρα) αυτοκίνητο και μπροστά από ένα κάρο αυτοκινητάρες -στην Ελλάδα.
Οι δε πωλήσεις είναι προ της -μικρής- έκπτωσης. Πράγμα που σημαίνει ότι το αγοραστικό κοινό μάλλον δεν έχει την ίδια γνώμη με την πλειοψηφία του 4TF.
Άρα, μάλλον βρίσκουμε ένα λόγο για την πτώση των πωλήσεων της Renault...Ο ευρών θα έχει αμοιβή!
-
-
μηπως το Κλιο δεν ειναι πιο ακριβο απο τα ανταγωνιστικα του μοντελα στην υπολοιπη Ευρωπη?
-
Για ρίξε μια ματιά στις τιμές Ευρώπης...εγώ αυτό κάνω εδώ και καμιά ώρα...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Παραδόξως, το Clio πουλάει...Ακριβό είναι, άσχημο είναι, αργό είναι, μικρούς χώρους για το κεφάλι έχει, για τα γόνατα έχει παραπάνω, ο εσωτερικός σχεδιασμός είναι χάλια και όμως είναι δεύτερο πίσω από ένα κατά τεκμήριο πιο mass market (λόγω φθηνών βενζινοκινητήρων και εξαιρετικού πετρελαιοκινητήρα) αυτοκίνητο και μπροστά από ένα κάρο αυτοκινητάρες -στην Ελλάδα.
Οι δε πωλήσεις είναι προ της -μικρής- έκπτωσης. Πράγμα που σημαίνει ότι το αγοραστικό κοινό μάλλον δεν έχει την ίδια γνώμη με την πλειοψηφία του 4TF.
Άρα, μάλλον βρίσκουμε ένα λόγο για την πτώση των πωλήσεων της Renault...Ο ευρών θα έχει αμοιβή!Νομίζω πως το 'χαμε ξεκαθαρίσει το θέμα, δηλαδή το 'πρόβλημα' είχε συνοψιστεί στην κακή παροχή after-sales υπηρεσιών και στις βλάβες που παρουσιάζονται πέρα από το χρονικό διάστημα που ένας μέσος ευρωπαίος πολίτης κρατάει το αυτοκίνητό του (μετά τα 3 με 5 χρόνια, για τους 'άτυχους' ίσως και νωρίτερα... ) .
Σ' ό, τι αφορά στο Clio III, παρά τις (όποιες) μειώσεις στις τιμές, πιστεύω πως εξακολουθεί να ΄ναι αρκετά ακριβό για τον εξοπλισμό που διαθέτει.
Εν κατακλείδει, δεν πρέπει να ξεχνάμε το πόσο εύκολα αγοράζεται ή πωλείται έν' αυτοκίνητο στην υπόλοιπη Ευρώπη και πόσο διαφορετικά είναι οργανωμένα τα εξουσιοδοτημένα δίκτυα, αλλά και αυτή η ίδια η συνείδηση του καταναλωτικού κοινού... -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
elteo, νομίζω ότι το θέμα έχει εξαντληθεί από νωρίς-νωρίς...
lock then!
O zardoz ανέφερε κάτι για κιβώτιο σε Laguna αλλά χάθηκε στα ανούσια οφτοπικς.
πρωτος εγραψα οτι 6 χιλιαρικα για το κιβωτιο της λαγκουνα, δε πα να ειναι και της nasa, ειναι αρκετα λεφτα...αλλα και η ζημια σε 3,5 χρονια ακραια μου φαινεται...
-
με 4200 πωλησεις παραπανω συμφωνα με τον πινακα που βλεπω και με 38 διαφορετικες εκδοσεις το γκραντε πουντο σκιζει εξω...παντα σε σχεση με το κλιο...
και το 206 που εδω πουλαει σα τρελο τελευταια ειναι 8ο.....
-
Ο μέσος ευρωπαίος πολίτης κρατάει σε πολύ καλή κατάσταση τα αυτοκίνητά του και μετά από πολλά-πολλά χρόνια...απόδειξη τα διάφορα 'σαπάκια' (αν και αδόκιμος ο όρος) που κυκλοφορούν στις ευρωπαϊκές πόλεις...
Το point του adis4gr, αρκετά πετυχημένο...
Τελικά, γιατί το πανάκριβο, πανάσχημο, αργό και βαρύ Clio πουλάει μόλις 4200 κομμάτια λιγότερα από το σαφώς πιο αποδεκτό από το κοινό και σαφώς πιο προσιτό και customer-friendly Grande Punto;
Μην ξεχάσετε ότι στην Ευρώπη οι βενζινοκινητήρες ΜΠΟΡΟΥΝ να έχουν λίγα άλογα (65 ή 77) και οι πετρελαιοκινητήρες της Fiat είναι εξαιρετικοί...
-
Τί κάνει κανείς για να πουλήσει...
*Leasing σε ιδιώτες: Τα νέα χρηματοδοτικά που προσφέρει αλλά και νέο πρόγραμμα μίσθωσης
για ιδιώτες ανακοίνωσε η Renault. Για όλα τα μοντέλα εκτός του Clio, τα νέα
χρηματοδοτικά περιλαμβάνουν 35% προκαταβολή και εξόφληση σε 25 μήνες άτοκα ή 50% προκαταβολή
και εξόφληση σε 36 μήνες άτοκα. *Το πλήρες άρθρο είναι εδώ:
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=48269Αυτό που δεν λέει για το leasing όμως είναι... (δείτε τα παραδείγματα)
Για ένα MEGANE 1.6 5θ αξίας 15.700 θα δώσεις για 3ετές leasing:
(349+ΦΠΑ)*36 = 14.951 E !!!!!!!
στο οποίο φυσικά σου έχουν πληρώσει 3 χρόνια τέλη (504Ε), 3 χρόνια ασφάλειες (λένε μικτές,
δεν είμαι σίγουρος αλλά άντε να πούμε 3*800 = 2400E !! και πολλά είπα) και service
(γύρω στα 200Ε αν δεν έβγαζε τίποτε) - σιγά μην άλλαζες λάστιχα πρίν ολοκληρωθούν 3 χρόνια
Αυτά είναι το 'κέρδος' σου.Αν τα αφαιρέσεις 504+2400+200 από τα 14.951 που τους έδωσες σε 3 χρόνια θα τους έχεις
χαρίσει '11847 Ε' και στο τέλος ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ αλλά θα μπορείς να το 'αγοράσεις'
(με κάποιο ποσό ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ, τί αξία θα έχει τότε), ή να πάρεις νέο (ποιό άραγε? και να
δώσεις πάλι 11847 σε 3 χρόνια?)'ΒΡΕ @@@@ρες ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛY ΚΑΛΑ, ΚΑΝΤΕ ΚΑΜΙΑ 6ΕΤΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ
-
Όπως πάει με τις πολυετείς χρηματοδοτήσεις που κάνουν οι αντιπροσωπείες και το αυξημένο κόστος των service , εκεί θα καταλήξουμε
Τώρα δηλαδή που πληρώνουμε μια σεβαστή προκαταβολή και +/- 300 ευρώ / μήνα και συν τα service και συν τις πιθανές βλάβες μετά την λήξη της μικρής εγγύησης και συν τέλη , ασφάλειες κτλ , είναι καλύτερα;Τέλος πάντων κάτι φαίνεται να αλλάζει εκεί στην ΜΑΒΑ και μάλλον είναι προς το καλύτερο.Τον περασμένο μήνα είχαμε μειώσεις τιμών σε ολόκληρη την γκάμα και τώρα τα ... από πάνω !!!
Είδα και σε καταχώρηση στις κυριακάτικες εφημερίδες για 3ετή εγγύηση στην Laguna Ισχύει και στα άλλα μοντέλα;
-
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
ΒΡΕ @@@@ρες ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛY ΚΑΛΑ, ΚΑΝΤΕ ΚΑΜΙΑ 6ΕΤΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ
Μα τότε είναι που θα κλείσει η εταιρία..
ΓΙΑΤΙ ΠΕΦΤΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ RENAULT ?