Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Golf VΙ
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Golf VΙ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 168
    • 169
    • 2 / 169
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    337
    3380
    34568
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      georgetabs last edited by

      Κλειδώστε ρε παιδιά το ένα από τα δύο να μιλάμε όμορφα κι ωραία στο ένα, θα μας πιάσει πονοκέφαλος από το πινκ πονκ!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        manosk last edited by

        Εδώ συζητάται τo πως θα είναι το Golf VI.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lkar last edited by

          Ο χρήστης manosk έγραψε:
          Εδώ συζητάται τo πως θα είναι το Golf VI.

          μισό να κατέβω στο πάρκινγκ να δω

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            technik last edited by

            http://www.auto-motor-und-sport.de/d/10 ... ail?skip=2

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              meco last edited by

              Ο χρήστης technik έγραψε:
              http://www.auto-motor-und-sport.de/d/105741/d_ams_fotoshow_detail?skip=2

              Aπό τις φωτογραφίες που είδα:
              Ολίγον από R32 ολίγον από Polo και το υπόλοιπο Α3.
              Δεν θα έχει και μεγάλη ομοιότητα το Golf VΙ με αυτές τις φωτογραφίες, παρόλο που προέρχονται από την VW. Aυτές βγαίνουν κυρίως για να δούν αντιδράσεις και να έχουν και κάτι να δείξουν μαζί με το κείμενο που δόθηκε στη δημοσιότητα, το οποίο είναι ενδιαφέρον...
              Πάντως μια ιδέα την πάιρνουμε...
              Το περιμένουμε το 2008.
              Το μήκος θα είναι κάπου στα 4,2 μέτρα.
              Κινητήρες TSi 1400, 150 kai 170 ίππων.
              Για 1600 ΤSi δεν βρήκα κάποια αναφορά. Υπάρχει η υποψία όμως για 1600 ΤSi με 200 άλογα για το GTi.
              Πετρελαιοκίνητήρες από 100 μέχρι 170 ίππους.
              Και στην κορυφή θα είναι ένας 3,6 με 280 άλογα.
              Και ο πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων παραμένει. Τους άρεσε φαίνεται... :D:D:D
              Αυτά για την ώρα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                ferr-r1 last edited by

                Δυστυχώς μοιάζει πολύ με Α3

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  asimov last edited by

                  Καλό είναι αυτό...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    ferr-r1 last edited by

                    Γιατί είναι καλο?
                    όποιος θέλει Α3 παίρνει Α3, γιατί να υπάρχει και VW?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      technik last edited by

                      Ο χρήστης ferr@r1 έγραψε:
                      Γιατί είναι καλο?

                      Ομορφαίνει

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        krusenstern last edited by

                        Ο χρήστης ferr@r1 έγραψε:
                        Γιατί είναι καλο?
                        όποιος θέλει Α3 παίρνει Α3, γιατί να υπάρχει και VW?

                        Μάλλον ανάποδα το θέτεις. Όποιος θέλει Γκολφ, παίρνει Γκολφ, γιατι να υπάρχει και Α3?

                        Απ: για να τα σκάμε πιο χοντρά.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          technik last edited by


                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            krusenstern last edited by

                            Κι άλλος Hannibal Lecter?

                            Άσχημο, δεν το λες, αλλά γαμώτο αυτό το ανοιχτό στόμα μπροστά, τι σόι μόδα είναι?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              technik last edited by

                              Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                              Κι άλλος Hannibal Lecter?

                              Άσχημο, δεν το λες, αλλά γαμώτο αυτό το ανοιχτό στόμα μπροστά, τι σόι μόδα είναι?

                              Μή χάσεις εσύ με τον dr. Lecter

                              Όμορφο μπρός-πίσω, με ένσταση στη μεγάλη μάσκα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                krusenstern last edited by

                                Το ίδιο λέμε

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  asimov last edited by

                                  Ο χρήστης technik έγραψε:

                                  Γιατί είναι καλο?

                                  Ομορφαίνει

                                  Ορθόν

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    luke-dreamwalker last edited by

                                    Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                    Άσχημο, δεν το λες, αλλά γαμώτο αυτό το ανοιχτό στόμα μπροστά, τι σόι μόδα είναι?

                                    Για να μαζεύει καλύτερα τις μύγες.

                                    Όντως έχει παραγίνει αύτο, λες και γίναν όλα supercars τα σχεδιάζουν.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pai-mei last edited by

                                      Μια χαρά είναι η σύλληψη της ενιαίας μάσκας.

                                      Το κακό είναι ότι σε λίγο θα τη δούμε και σε Skoda, μέχρι και Λάμπο.

                                      Είναι ανάγκη τώρα να μοιάζουν και όλα τα μελλοντικά VW με τα Audi;
                                      Τόσο πολύ;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kavoyras last edited by

                                        Πάντως μπορεί να το κοροϊδεύετε (και καλά όλα έγινα supercars και θέλουν μεγάλη τρύπα εμπρός για την μηχανή) αλλά έτσι έχει καλύτερη ψύξη ο κινητήρας και καλύτερη παροχή φρέσκου/ψυχρού αέρα.Σε δυναμομέτρηση μου έκανα στο αμάξι μου (παρότι ταπεινό 1.4lt με μόλις 79PS) με ανοιχτό καπό (για πλάκα το μέτρησα κι έτσι) έβγαλε πολύ καλύτερη ροπή και πιο ψηλά και πιο γραμμικά δύναμη!(μιλάμε για μικρά ποσά της τάξης του ενός ίππου και 0,2kg ροπή)Γιατί δεν το βλέπετε σαν προσπάθεια να εξαλειφθεί αυτό το φαίνομενο που όλοι οι κινητήρες ψάχνουν απεγνωσμένα για 'φρέσκο' αέρα;

                                        ΥΓ:Δεν είναι επίθεση.Απορία είναι...

                                        ΥΓ2:Σπαστικό που έχουν βάλει σκοπό τα VW και τα Audi να μοιάζουν τόσο που πρέπει να κοιτάς πλέον από κοντά το σήμα για να καταλάβεις τι είναι...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          technik last edited by

                                          Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                                          Το ίδιο λέμε

                                          Δεν το παρομοίωσα όμως με τον dr. Lecter!

                                          (αν και είναι πετυχημένο)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            funkyreverend last edited by

                                            Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
                                            Πάντως μπορεί να το κοροϊδεύετε (και καλά όλα έγινα supercars και θέλουν μεγάλη τρύπα εμπρός για την μηχανή) αλλά έτσι έχει καλύτερη ψύξη ο κινητήρας και καλύτερη παροχή φρέσκου/ψυχρού αέρα.Σε δυναμομέτρηση μου έκανα στο αμάξι μου (παρότι ταπεινό 1.4lt με μόλις 79PS) με ανοιχτό καπό (για πλάκα το μέτρησα κι έτσι) έβγαλε πολύ καλύτερη ροπή και πιο ψηλά και πιο γραμμικά δύναμη!(μιλάμε για μικρά ποσά της τάξης του ενός ίππου και 0,2kg ροπή)Γιατί δεν το βλέπετε σαν προσπάθεια να εξαλειφθεί αυτό το φαίνομενο που όλοι οι κινητήρες ψάχνουν απεγνωσμένα για 'φρέσκο' αέρα;

                                            Και εγώ το ίδιο έχω παρατηρήσει. Το ανοιχτό καπό βοηθάει πολύ στις προσπεράσεις, ειδικά όταν το αυτοκίνητο δεν έχει επαρκή ψύξη από τον προφυλακτήρα, όπως το Sunny.

                                            Εδώ η διαδικασία προσπέρασης:

                                            Παρατηρήστε ότι μιλάμε για την ίδια μέρα...16/3 ξεκίνησε η προσπέραση και αυθημερόν επιστρέψαμε στην κανονική λωρίδα!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 168
                                            • 169
                                            • 2 / 169
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr