Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Kimi : το πιο γρήγορο πιστόλι του grid
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Kimi : το πιο γρήγορο πιστόλι του grid
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Formula 1
    23
    53
    160
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      wiwol last edited by

      Η αλλα Σουμαχερ κινηση του Αλονσο ηταν ολα τα λεφτα. εκει κριθηκαν ολα. Αν ειχε βγει πισω θα ειχαμε φοβερο θεαμα.

      Ο Πουρναρακης κατι μου λεει οτι εγινε

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vasilakis last edited by

        Ο χρήστης Wiwol έγραψε:
        Ο Ραικονεν τι εκανε ρε παιδια? Ξεκινησε τελευταιος και στο τελος του 1ου γυρου μετα την αναμπουμπουλα των πρωτων στροφων ηταν 11ος. 20sec πισω απο τον Σουμαχερ. Και εκει τερματισε. 20 sec πισω απο τον Σουμαχερ. Δεν εκανε και παπαδες. Ενα καλο αγωνα εκανε.

        Κάνεις λάθος...
        Ο Κίμης όντως πέρασε 3 μονοθέσια πριν τη 1η στροφή, ακόμη 3(μεταξύ τους και τον Ροσπεργκ που έκανε λάθος) μέχρι τη 3η στροφή και μέχρι πριν το τέλος του 1ου γυρού, καθάρισε τις δύο Τογιότα και τον Scott Speed. Ακολούθως, ο Μάσσα έκανε τι έκανε στο 3ο-4ο γυρό, ενώ λίγο αργότερα πέρασε και τον Βιλνέβ και ανέβηκε στη 10η-11η θέση.
        Πριν να μπει στα πιτς για 1η φορά ο Σούμι, ο Κίμης ήταν μόνο σαράντα δευτερόλεπτα πίσω...και τερμάτισε 19 δευτερόλεπτα μακριά από τον Αλόνσο...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • W
          wiwol last edited by

          Μια χαρα τα λεω....

          Στο τελος του 1ου γύρου ηταν 11ος 20sec πισω απο τον Σουμαχερ

          Οταν μπικε ο σουμι μεσα για 1η φορα ηταν 40 sec πισω ο Ραικονεν...

          εκανε και ενα πιτ στοπ λιγοτερο ομως.. μηπως σου ξεφυγε αυτό?

          Και τερματισε παλι 18 sec πισω απο τον Σουμαχερ.

          Που το κατορθωμα? Συγκρινεται με το περσινο θριαμβό του στη σουζούκα ας πουμε? Καμια σχεση.

          Ο Ροσμπεργκ εκανε ποιο θεαματικο αγωνα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vasilakis last edited by

            Δεδομένου που ξεκίνησε, ήταν πολύ καλός αγώνας για αυτόν...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              ripper last edited by

              Ο χρήστης Wiwol έγραψε:

              Στο τελος του 1ου γύρου ηταν 11ος 20sec πισω απο τον Σουμαχερ
              Και τερματισε παλι 18 sec πισω απο τον Σουμαχερ.
              Που το κατορθωμα? Συγκρινεται με το περσινο θριαμβό του στη σουζούκα ας πουμε? Καμια σχεση.

              Παρότι λοιπόν ο Schumacher είχε καθαρό δρόμο μπροστά του για όλο τον αγώνα όντας πρώτος, ενώ ο Kimi είχε για πολύ ώρα μπροστά του χελώνες και παρότι όπως φάνηκε η Ferrari ήταν ταχύτερη της McLaren, o Φινλανδός κινήθηκε ταχύτερα από τους Schumacher-Alonso τερματίζοντας τρίτος.
              Δηλαδή για να θεωρήσεις ότι έκανε κατόρθωμα τι έπρεπε να κάνει; Να τους προσπεράσει όλους, να τους ρίξει από έναν γύρο, να μπει στα πιτς να πιει έναν καφέ και να κερδίσει τον αγώνα οδηγώντας με το ένα χέρι και κλειστά τα μάτια; (λέμε και καμιά λαλακία να περνάει η ώρα )

              Με την Σουζούκα που ανέφερες υπάρχει μία ειδοποιός διαφορά: Στη Σουζούκα οδηγούσε το μακράν ταχύτερο μονοθέσιο του grid. Στο Μπαχρέιν όχι. Για μένα ο προχθεσινός ήταν ο καλύτερος μέχρι στιγμής αγώνας του.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kpsig moderator last edited by

                Με λάθος άτομα ασχολείστε.

                ΡΟΣΜΠΕΡΓΚ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  sokos last edited by

                  Ο χρήστης ripper έγραψε:

                  Στο τελος του 1ου γύρου ηταν 11ος 20sec πισω απο τον Σουμαχερ
                  Και τερματισε παλι 18 sec πισω απο τον Σουμαχερ.
                  Που το κατορθωμα? Συγκρινεται με το περσινο θριαμβό του στη σουζούκα ας πουμε? Καμια σχεση.

                  Παρότι λοιπόν ο Schumacher είχε καθαρό δρόμο μπροστά του για όλο τον αγώνα όντας πρώτος, ενώ ο Kimi είχε για πολύ ώρα μπροστά του χελώνες και παρότι όπως φάνηκε η Ferrari ήταν ταχύτερη της McLaren, o Φινλανδός κινήθηκε ταχύτερα από τους Schumacher-Alonso τερματίζοντας τρίτος.
                  Δηλαδή για να θεωρήσεις ότι έκανε κατόρθωμα τι έπρεπε να κάνει; Να τους προσπεράσει όλους, να τους ρίξει από έναν γύρο, να μπει στα πιτς να πιει έναν καφέ και να κερδίσει τον αγώνα οδηγώντας με το ένα χέρι και κλειστά τα μάτια; (λέμε και καμιά λαλακία να περνάει η ώρα )

                  Με την Σουζούκα που ανέφερες υπάρχει μία ειδοποιός διαφορά: Στη Σουζούκα οδηγούσε το μακράν ταχύτερο μονοθέσιο του grid. Στο Μπαχρέιν όχι. Για μένα ο προχθεσινός ήταν ο καλύτερος μέχρι στιγμής αγώνας του.

                  ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ !!! Σωστός
                  Τι μου θύμισες τώρα, μια διαφημιση με τον Μίκα να τρέχει σε GP να σταματάει σε ένα καφέ να πάρει ένα εσπρεσσάκι και μετα μπαινει στην MP4 του να κερδίζει τον αγώνα και το γκαρσόνι να μένει χαζός

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    liostemi last edited by

                    και παρότι όπως φάνηκε η Ferrari ήταν ταχύτερη της McLaren, o Φινλανδός κινήθηκε ταχύτερα από τους Schumacher-Alonso τερματίζοντας τρίτος.

                    Μήπως πίεσε τον Κινητήρα περισσότερο από όσο θά 'πρεπε?
                    Αντέχει ο... Μερτσεντές(!!!) να βγάλει δυο αγώνες???

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      iceman_angel last edited by

                      Ο χρήστης liostemi έγραψε:
                      και παρότι όπως φάνηκε η Ferrari ήταν ταχύτερη της McLaren

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vasilakis last edited by

                        Ο χρήστης ripper έγραψε:
                        Στη Σουζούκα οδηγούσε το μακράν ταχύτερο μονοθέσιο του grid. Στο Μπαχρέιν όχι. Για μένα ο προχθεσινός ήταν ο καλύτερος μέχρι στιγμής αγώνας του.

                        Να μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Στη Σουζούκα τα μονοθέσια της Renault-McLaren ήταν τα ίδια σε απόδοση(όπως π.χ. στο φετινό Μπαχρέην Renault-Ferrari), και αυτό φαίνεται από το ρυθμό που είχε ο Alonso. Απλά έτυχε μπροστά να βρίσκεται ο Φισικο που αναλογουμενως σε ποια θέση ξεκίνησε, ήταν απογοητευτικός...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • W
                          wiwol last edited by

                          Ο χρήστης ripper έγραψε:

                          Στο τελος του 1ου γύρου ηταν 11ος 20sec πισω απο τον Σουμαχερ
                          Και τερματισε παλι 18 sec πισω απο τον Σουμαχερ.
                          Που το κατορθωμα? Συγκρινεται με το περσινο θριαμβό του στη σουζούκα ας πουμε? Καμια σχεση.

                          Παρότι λοιπόν ο Schumacher είχε καθαρό δρόμο μπροστά του για όλο τον αγώνα όντας πρώτος, ενώ ο Kimi είχε για πολύ ώρα μπροστά του χελώνες και παρότι όπως φάνηκε η Ferrari ήταν ταχύτερη της McLaren, o Φινλανδός κινήθηκε ταχύτερα από τους Schumacher-Alonso τερματίζοντας τρίτος.
                          Δηλαδή για να θεωρήσεις ότι έκανε κατόρθωμα τι έπρεπε να κάνει; Να τους προσπεράσει όλους, να τους ρίξει από έναν γύρο, να μπει στα πιτς να πιει έναν καφέ και να κερδίσει τον αγώνα οδηγώντας με το ένα χέρι και κλειστά τα μάτια; (λέμε και καμιά λαλακία να περνάει η ώρα )

                          Με την Σουζούκα που ανέφερες υπάρχει μία ειδοποιός διαφορά: Στη Σουζούκα οδηγούσε το μακράν ταχύτερο μονοθέσιο του grid. Στο Μπαχρέιν όχι. Για μένα ο προχθεσινός ήταν ο καλύτερος μέχρι στιγμής αγώνας του.

                          Σε ποιο σημειο ακριβως του αγωνα ήταν ταχύτερος??

                          Εκανε ενα πιτ στοπ λιγοτερο. Διαφορετικη προσεγγιση στον αγωνα. Ο Ραικονεν ειχε να πηγαινει πισω απο αλλους για καποιους γυρους (Οχι οτι μπορουσε να τους περασει) και Ο Σουμαχερ ειχε να περασει την κινηση (γιατι επεσε σε πολλυ περισσοτερο κυκλοφοριακο οντας 1ος.)

                          Και ο Αλονσο στα 2/3 του αγωνα ακολουθουσε τον Σουμαχερ.Ποτε δεν ειχε καθαρο δρομο μπροστα του.

                          Αρα που κινηθηκε ποιο γρηγορα ο Ραικονεν απο τους Σουμαχερ Ραικονεν?
                          Οντας στο γυρο 1, 20 sec πισω και τερματιζοντας εκει με ενα πιτ στοπ λιγοτερο.... μαλλον ποιο αργα πηγαινε απο τους αλλους (Ειχε και περισοτερα καυσιμα βεβαια).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mschumacher last edited by

                            νομίζω πως με ίδια στρατηγική οι 3 οδηγοί (Σουμι, Αλονσο, Ραικκονεν) με τα μονοθέσιά τους θα είναι πολύ κοντά. Πιστεύω πως και στη Μαλασία ο Κίμι θα πάει για 1 πιτ στοπ λιγότερο για να αποφύγει την απ'ευθείας κόντρα με τους άλλους 2 διότι νομίζω πως η Μακλάρεν μπορεί να κινηθεί ταχύτατα αν και η Ρενω στο 1ο αγώνα έδειξε να μην προβληματίζεται. Μη ξεχνάμε ότι όπως είπε και ο Αλόνσο, είχαν καλύτερο πακέτο από τη Φεράρι ενώ στο τελευταίο κομμάτι ο Αλόνσο κράταγε τη διαφορά για να έχει σε καλύτερη κατάσταση τα ελαστικά στους τελευταίους γύρους με τον ΜΣ να μη μπορεί να αντιδράσει γι'αυτό άλλωστε στο 2ο στιντ ο Αλόνσο μπορούσε να ακολουθήσει του ρυθμό του ΜΣ ο οποίος ήταν ελαφρύτερος. Δυστυχώς όμως όταν προσπάθησε να ανοίξει τη διαφορά έπεσε σε κυκλοφοριακό.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • E
                              el3stein last edited by

                              Ο χρήστης Wiwol έγραψε:
                              .... μαλλον ποιο αργα πηγαινε απο τους αλλους

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                ripper last edited by

                                Ο χρήστης Wiwol έγραψε:
                                Σε ποιο σημειο ακριβως του αγωνα ήταν ταχύτερος??

                                Εκανε ενα πιτ στοπ λιγοτερο. Διαφορετικη προσεγγιση στον αγωνα. Ο Ραικονεν ειχε να πηγαινει πισω απο αλλους για καποιους γυρους (Οχι οτι μπορουσε να τους περασει) και Ο Σουμαχερ ειχε να περασει την κινηση (γιατι επεσε σε πολλυ περισσοτερο κυκλοφοριακο οντας 1ος.)

                                Και ο Αλονσο στα 2/3 του αγωνα ακολουθουσε τον Σουμαχερ.Ποτε δεν ειχε καθαρο δρομο μπροστα του.

                                Αρα που κινηθηκε ποιο γρηγορα ο Ραικονεν απο τους Σουμαχερ Ραικονεν?
                                Οντας στο γυρο 1, 20 sec πισω και τερματιζοντας εκει με ενα πιτ στοπ λιγοτερο.... μαλλον ποιο αργα πηγαινε απο τους αλλους (Ειχε και περισοτερα καυσιμα βεβαια).

                                Ρε συ θα με τρελάνεις; Τι σε πιο σημείο του αγώνα. Για όλο τον αγώνα συνολικά μιλάμε. Αυτό με το ένα πιτστοπ λιγότερο τι το λες και το ξαναλές; Διαφορετική στρατηγική είναι. Δεν έκλεψε κανέναν. Το χρόνο που κερδίζει από το πιτ στοπ τον χάνει από τα καύσιμα που κουβαλάει. Αν είναι τόσο καλύτερη αυτή η στρατηγική (που είναι χειρότερη, αναγκαίο κακό ήταν για τον Raikkonen) γιατί δεν την υιοθέτησαν και οι Schumacher-Alonso. Λαλάκες είναι;
                                Επίσης αν θεωρείς ότι χάνεις τον ίδιο χρόνο όντας κολλημένος πίσω από αργότερους συνδυασμούς, με όσο χάνεις από την κίνηση τότε τζάμπα συζητάμε! Το ότι ο Raikkonen κινήθηκε ταχύτερα είναι οφθαλμοφανές. Αν υπάρχει αντίρρηση είναι για τις δυνατότητες τον μονοθεσίων, όπως του Vasilaki:

                                Να μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Στη Σουζούκα τα μονοθέσια της Renault-McLaren ήταν τα ίδια σε απόδοση(όπως π.χ. στο φετινό Μπαχρέην Renault-Ferrari), και αυτό φαίνεται από το ρυθμό που είχε ο Alonso. Απλά έτυχε μπροστά να βρίσκεται ο Φισικο που αναλογουμενως σε ποια θέση ξεκίνησε, ήταν απογοητευτικός...

                                Καταρχήν δεν σου επιτρέπω
                                Ακόμη και αν δεχτούμε ότι Renault-McLaren ήταν ίσες σε ταχύτητα, συνολικά έναντι στο ανταγωνισμό το τότε μονοθέσιο της McLaren δεν ήταν πολύ καλύτερο από ότι το τωρινό;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  red-spirit last edited by

                                  Καλά όλα αυτά αλλά οι 10 πρώτοι της εκκίνησης δεν κουβαλάνε τα καύσιμα των δοκιμαστικών στον αγώνα ή κάνω λάθος; Άρα πιθανόν άκυρη η άποψη για δυνατότητα ενός πιτ στοπ μόνο για Αλόνσο - Σούμι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    ripper last edited by

                                    Τα κουβαλάνε. Και τι τους εμποδίζει να βάλουν περισσότερα καύσιμα από τα δοκιμαστικά αν αυτό πρόκειται να τους βοηθήσει (που δεν πρόκειται);

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      red-spirit last edited by

                                      Αν το επιτρέπουν οι κανονισμοί (να βάλουν περισσότερα καύσιμα για 1 πιτ στοπ) τίποτα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vasilakis last edited by

                                        ripper

                                        Κοίτα, αν βγάλουμε μέσο όρο ταχύτητας για το 2005 η McLaren θα είναι ταχύτερη. Αλλά ΙΜΟ σε κάποιους αγώνες, ήταν αργότερη από τη Renault(Μαλαισία, Μπαχρέην, Κίνα) και σε άλλους ισοδύναμη με μικρές διαφορές(Αυστραλία, Καναδά, Ιαπωνία)...πάντα παίρνοντας ως μέτρο τον ταχύτερο οδηγό κάθε ομάδας!!
                                        Για το 2006, επιφυλάσσομαι ακόμη λίγους αγώνες για την McLaren επειδή τη Κυριακή για διαφόρους λόγους δεν ήταν επί 'ίσοις όροις' η μάχη και για τους 2 οδηγούς.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • O
                                          og2002gr last edited by

                                          Μπορει να κλειδωθηκε το topic περι Κιμι-Loser αλλά θα μου επιτρεψεται μια μικρη οπισθοδρομηση για να απαντησω στις...απαντησεις εναντιον μου...

                                          Ο χρήστης og2002gr έγραψε:

                                          Ρε παιδια κερδισε ο Kimi και δεν το καταλβα?? Γιατι τοσο χαρά??

                                          Αφου δεν ειναι winner ειναι...loser...σωστα???

                                          Καλό Πάσχα και καλά κρασιά!

                                          Καλό Πασχα και σε σενα...

                                          >Suzuka 2005 
                                          

                                          o Fisichella ξεκιναει τον αγωνα 3ος κ χανει τη νικη μεσα απ τα χερια του στον τελευταιο γυρο.αυτος λεγεται loser.
                                          οταν γραφουμε κατι,καλο ειναι να ξερουμε τι λεμε κ τι σημαινουν οι λεξεις που γραφουμε.αν δεν εχουμε να γραψουμε κατι,ειναι επισης καλο να μη γραφουμε ο,τι να ναi

                                          Aχ ευτυχως βρεθηκες εσυ στο δρομο μου να με διδαξεις..και γω που νομιζα οτι loser ειναι ομαδα ραγκμπι.
                                          

                                          Κατσε αδερφε γιατι πηρες το μαχαιρι και τα σφαξες ολα... Εξαρταται απο το τι θες να πεις...
                                          'Loser' (kai οχι looser) λεγεται κυριολεκτικα ο ηττημενος. Αρα ολοι οσοι εχασαν σημερα (εκτος απο τον Αλονσο δηλαδη) ηταν οι losers του σημερινου αγωνα...
                                          Ωστοσο 'loser' επισης σημαινει 'ηττοπαθης' που ειναι και η σημασια που της αποδιδεις εσυ στο παραδειγμα σου. Ωστοσο ο φιλος πανω (αν και νομιζω οτι αστειευεται περισσοτερο) νομιζω οτι χρησιμοποιει την λεξη με την κυριολεκτικη της εννοια.

                                          Ευτυχως υπαρχουν και ατομα που καταλαβαν το πνευμα της δημοσιευσης μου, αλλιως θα νομιζα οτι ειμαι βλακας.

                                          Ρε παιδια, ενταξει ο Κιμι ειναι ενας απο τους γρηγοροτερους οδηγος σημερα αλλα Ξ Ε Κ Ο Λ Λ Α Τ Ε Λ Ι Γ Α Κ Ι!!!!!!!!!!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            sokos last edited by

                                            φιλε os2002 με αυτήν την λογικη και ο Schumacher είναι Loser πολλά χρόνια, έτσι? 😉
                                            Ξεκολλάτε με τα flame posts θα έλεγα καλύτερα..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr