-
Γιατί, ο Σωμερίτης είναι καλύτερος; Έχω κάτι ράμματα για τη γούνα του...
-
Ο χρήστης Χρονομέτρης έγραψε:
.......Ο φαντάρος που μίλησε ώς...παντογνώστης , ή μάλλον αυτοί που τον θεωρούν έτσι, για το θέμα της ταχύτητας και...της προσπέρασης (κακός όρος αυτή η λέξη αφού π.χ. η αριστερή λωρίδα της εθνικής οδού εκεί δεν αποτελεί λωρίδα προσπέρασης όπως π.χ. στη Γερμανία ,όπου είτε τη χρησιμοποιείς για να προσπεράσεις πάνω από το δικό μας 120 είτε για να πηγαίνεις με άπειρο αριθμό χλμ σταθερά)του οδηγού δηλώνοντας, ότι καθόταν...στην πίσω πόρτα δεξιά!Μα πώς κρίνεις και κατακρίνεις και μάλιστα σε παίρνουν στα σοβαρά όταν αναφέρεσαι στο τί μάλλον έκανε ο οδηγός επειδή είδες την νταλίκα στα αριστερά σου και είπες '-μα τί κάνει,προσπερνάει το λεωφορείο νταλίκα πάνω στη γέφυρα?' χωρίς να ξέρεις ούτε τί γέφυρα είναι αυτή αλλά ούτε και με πόσα όντως πηγαίνει και κρίνοντας...από την αίσθηση και μόνο...35 μέτρα πίσω από τον οδηγό και μάλιστα από την αντίθετη πλευρά αυτού?Μην τρελαθούμε παιδιά!Αυτός ο οδηγός νταλίκας...είδε να πέφτει το Κτελ από τη γέφυρα και...πήρε με το κινητό του την αστυνομία συνεχίζοντας το ταξίδι του με...τον Τερλέγκα στο τέρμα της έντασης και εμφανίστηκε μετά από 2 μέρες?Κατά πάσα πιθανότητα η νταλίκα πήγαινε με καμιά 80αριά στα δεξιά και το Κτελ με 110 πήγε να προσπεράσει.Ο οδηγός της νταλίκας ούτε που πήρε χαμπάρι τί ερχόταν από τα αριστερά,έκοψε έστω και λίγο ασυναίσθητα στα αριστερά,'χέστηκε ' ο οδηγός του Κτελ και τελικά έκοψε στιγμιαία ,έξυσε την μπαριέρα από χαρτί-ας είναι καλά το Πασόκ που μας κυβερνά 20 χρόνια- και έπεσε κάτω.Ας σταματήσουν κάποτε τα προσωπικά απωθημένα και νεύρα στο forum με άσχετους λόγους.
Ας μην χαλάμε την κουβέντα με το ΠΑΣΟΚ που φταίει επειδή οι μπαριέρες είναι χάρτινες.Λίγη ντροπή να μιλάς έτσι για τον οδηγό που δεν ζει και να λες ειρωνικά τον φαντάρο παντογνώστη και να σχολιάζεις όσα τραγικά γεγονότα έζησε το παιδί εκείνη την ώρα που εμείς διασκεδάζαμε ή κοιμόμασταν και μετά να μας λες για την δικιά σου θεωρία για το πώς έγινε ότι έγινε.
Ίσως να ξέρει καλύτερα κάποιος που ήταν στην θέση των επιβατών παρά στην πολυθρόνα όπως εγώ και εσύ.
Όσο για το τηλεφώνημα του οδηγού της νταλίκας πιστεύω ότι έχουν τσεκάρει αν όντως το τηλεφώνημα έγινε ή όχι αμέσως μόλις είδε το ατύχημα και αν ΔΕΝ έγινε δεν βλέπω λόγο να τον καλύψουν.
-
πραγματικά που το βλέπεις έτσι sirgus. Το θέμα με τον οδηγό της νταλίκας βρωμάει από μακριά! Ναι μεν έτρεχε ο οδηγός του λεωφορείου αλλά σε τόσο ανοιχτό και 'καλό' για τα δεδομένα της Ελλάδας δρόμο δεν επιτρέπεται να συμβαίνει αυτό που συνέβη. Από εκεί και πέρα sirgus ντροπή δεν είναι να 'μιλάω έτσι για τον οδηγό του λεωφορείου που πέθανε' (μπορείς να πείς τί είπα για αυτόν?) ,αλλά αναφέρομαι μονάχα στο αυταπόδεικτο θέμα της μεγαλύτερης ταχύτητας από όσο έπρεπε, την οποία ανέπτυξε!Ίσα -ίσα που προσπαθώ να τον δικαιολογήσω και δεν ρίχνω την ευθύνη σε αυτόν ,όπως εμμέσως πλην σαφώς προσπαθεί να κάνει όλος ο δημοσιογραφικός κόσμος! Όσο για τον φαντάρο, δεν φταίει αυτός για τίποτα, αλλά οι δημοσιογράφοι και γενικά όσοι παίρνουν στα σοβαρά έναν και μόνο άνθρωπο , που ούτε κατάλαβε τί έγινε και που ήταν σοκαρισμένος! Διάβαζε καλύτερα φίλε άλλη φορά αυτά που γράφω και μη συκοφαντείς!Πέραν τούτου το αν είναι ντροπή μία θεωρία μου με διάφορα αποδεικτικά στοιχεία, τα οποία παραθέτω, κρίνε το από μέσα σου με τέτοιο τρόπο! Γιά να είμστε πιο προσεκτικοί!
Με τη σειρά μου εκφράζω την μεάλακη λύπη μου για το γεγονός και ειδικά για τους συγγενείς και τραυματίες που μένουν πίσω! Τουλάχιστον αυτοί να προσέξουν τί θα ψηφίσουν την άλλη φορά! -
Ο χρήστης Χρονομέτρης έγραψε:
Από εκεί και πέρα sirgus ντροπή δεν είναι να 'μιλάω έτσι για τον οδηγό του λεωφορείου που πέθανε' (μπορείς να πείς τί είπα για αυτόν?)έκφραση «χέστηκε» από τον φόβο του δεν λέγεται για άνθρωπο που δεν ζει.
Όσο για τον φαντάρο, δεν φταίει αυτός για τίποτα, αλλά οι δημοσιογράφοι και γενικά όσοι παίρνουν στα σοβαρά έναν και μόνο άνθρωπο , που ούτε κατάλαβε τί έγινε και που ήταν σοκαρισμένος!
Αν νομίζεις ότι μπορείς να κρίνεις καλύτερα ακόμα και από έναν επιβάτη τότε τι να πω!
Διάβαζε καλύτερα φίλε άλλη φορά αυτά που γράφω και μη συκοφαντείς!Πέραν τούτου το αν είναι ντροπή μία θεωρία μου με διάφορα αποδεικτικά στοιχεία, τα οποία παραθέτω, κρίνε το από μέσα σου με τέτοιο τρόπο! Γιά να είμστε πιο προσεκτικοί!
Θέλω να πιστεύω ότι είμαι αρκετά προσεκτικός σε όσα λέω.
Αν όχι πες μου τι σε προσέβαλε...Επειδή σου είπα πόσο άσχετο είναι να μιλάς για το ΠΑΣΟΚ?
Το καταλάβαμε και φρόντισες να μας το πεις και σε αυτό το post σου ότι το ΠΑΣΟΚ φταίει για όλα! Φτάνει! -
Βρε sirgus κι εσύ, αμφισβητείς τον διακεκριμένο μας καθηγητή του συνταγματικού δικαίου; Θες να σου κάνει κι εσένα καμιά μήνυση, παίρνοντας τα στοιχεία σου από το περιοδικό, κατόπιν συνεννόησης με τον εκδότη των 4 Τροχών και να σου αραδιάσει ένα ατελείωτο pm το οποίο κατά το ήμισυ θα είναι απειλές με νομικοφανείς όρους και, κατά το υπόλοιπο ήμισυ, ένα μακροσκελέστατο υβριστικό κείμενο, στο οποίο θα σου λέει ότι δεν έχεις γεννητικά όργανα (λες και δεν ξέρεις καλύτερα από αυτόν τι έχεις στο παντελόνι σου);
-
sirgus έχεις δίκιο για την υβριστική αυτή λέξη.Πραγματικά.Από κεκτημένη ταχύτητα στο πληκτρολόγιο και μόνο.Ανακαλώ λοιπόν αφού άλλα νόμιζα. Μακάρι να αναπαυθεί η ψυχή αυτών που τόσο άδικα μας άφησαν και ποτέ να μην επαναλειφθεί κάτι τέτοιο.
Ωραίο το χαμογελάκι σου στο τέλος της απάντησής σου skullone.' Γελά ο μωρός,κάν τί μή γελοίον εί' έλεγαν οι αρχαίοι μας πρόγονοι και είχαν δίκιο.Σε ευχαριστώ και για τα καλά σου λόγια αναγνώρισης της αξίας και μόρφωσής μου και ανταποδίδω την καλοσύνη σου!Να είσαι καλά!
Αιωνία η μνήμη τους.Τέλος -
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟΝ ΑΛΙΑΚΜΩΝΑ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΑΡΧΙΣΑΤΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΟΝΤΡΕΣ.ΝΙΣΑΦΙ ΠΙΑ!!!!!!!!!!!!ΣΕΒΑΣΤΗΤΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΑΣΑΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ.
-
Φιλοι, μαλλον ταχουμε παρει όλοι με τους δημοσιογράφους και κανεις
δεν προσεξε ένα ερώτημα που έβαλα...
Ποια είναι η μέση ταχύτητα των λεωφορείων στη διαδρομή Αθήνα-Θεσ/νικη
Για να κάνεις τα 550 χλμ περίπου σε 5,5 ώρες που την κανουν τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ πρέπει να χεις μια μεση ταχύτητα 110 χλμ/ωρα.
Αν η ταχύτητα αυτή πέσει σε κάποια σημεία για κάποιο χρονικό διάστημα θα πρέπει να κινηθεί με μεγαλύτερη ταχύτητα για ανάλογο χρόνο.
Ειναι κοινό μυστικό ότι οι ταχογράφοι δείχνουν περίπου 20 χλμ λιγότερο
απ ότι τα κοντέρ. Τα 102 χλμ του συγκεκριμένου λεωφορείου θα πρέπει να ηταν κοντά 120.
Από προσωπική πείρα στη συγκεκριμένη διαδρομή, δεν έχω βρεί λεωφορείο να πηγαίνει λιγότερο από 100.
Σίγουρα πάντως ελάχιστα λεωφορεία κινούνται με το νομιμο όριο των 90.
Ακόμη την αριστερη λωρίδα απαγορεύονται να τη χρησιμοποιούν λεωφορεία και φορτηγά. -
Πολύ σωστές οι επισημάνσεις σου, sakinen.
-
...αποδεικνύεται ότι έχω δίκιο.Αυτός ο αλήτης ο οδηγός νταλίκας πρέπει να θανατωθεί με σουβλισμό!Στην σημερινή Απογευματινή , στη σελίδα 18 γράφει: 'Μία γυναίκα κατήγγειλε ότι είδε την νταλίκα να κάνει ζιγκ ζαγκ στη μέση του δρόμου , με αποτέλεσμα ο οδηγός του λεωφορείου προσπαθώντας να τον αποφύγει , να πέσει στη μπάρα και στη συνέχεια στο ποτάμι'
Και συνεχίζει:' Πάντως τα ίδια περίπου κατήγγειλε σε τηλ. σταθμό στη Θεσ/κη ακόμα ένας αυτόπτης μάρτυς'
Αφήστε αυτά που ξέρετε όλοι για μέσες ταχύτητες και ασχοληθείτε με το καθίκι που ζεί και έστειλε στον τάφο 14 συνανθρώπους μας! -
Θα φέρω εδώ έναν αντίλογο.
Και έπρεπε ντε και καλά, ο οδηγός του λεωφορείου (το οποίο είχε φθαρμένα λάστιχα και εκινείτο ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ - όπως άλλωστε και η νταλίκα - στη μεσαία λωρίδα) να επιχειρήσει προσπέραση; Δεν τον έβλεπε ότι ήταν επικίνδυνος κι ότι καλύτερα ήταν να κάτσει πιο πίσω, να τον αφήσει να φύγει; Γιατί πήγε και ρίσκαρε προσπέρασμα; Να πω ότι ήταν μόνος του ο οδηγός του ΚΤΕΛ και είχε κι ένα σβέλτο επιβατηγό, να τον προσπεράσει τον νταλικιέρη πριν εκείνος καταλάβει τι του συνέβη, πάει κι έρχεται. Αλλά είχε ένα βαρύ, αργό, δύσκολο στον έλεγχο όχημα - ιδίως σε απότομους ελιγμούς - και με πάνω από 20 άτομα μέσα.
Μήπως κι ο οδηγός του λεωφορείου έχει μεγάλο μερίδιο ευθύνης;
Ακόμη, ο σωστός όρος είναι 'σούβλισμα' ή 'παλούκωμα'... Η μόνη παρεμφερής λέξη που λήγει σε '-ισμός' είναι 'ανασκολοπισμός'...
Κύριε 'καθηγητά του συνταγματικού δικαίου' (που δε σας ξέρει πάντως κανένα Ελληνικό πανεπιστήμιο...).
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
...Κύριε 'καθηγητά του συνταγματικού δικαίου' (που δε σας ξέρει πάντως κανένα Ελληνικό πανεπιστήμιο...).
Εεεπ !!! ας τ'αφήσουμε αυτά.
Το θέμα είναι πολύ σοβαρό και δεν έχουν θέση οι προσωπικές αντιπαραθέσεις. -
sakinen
Ειναι κοινό μυστικό ότι οι ταχογράφοι δείχνουν περίπου 20 χλμ λιγότερο
απ ότι τα κοντέρΓιατι τα κοντερ μετρανε κανονικα; Δε νομιζω, εχουν απωλειες το καθενα τη δικια του
Συνοπτικα, επειδη διαβασα καποια σχολια για την ποιοτητα των δρομων, θα ελεγα κατι το οποιο το ακουσα σε μια εκπομπη: Το να τρεχεις λεει σ'ενα δρομο κακης ποιοτητας, ειναι σα να ανεβαινεις καπου με μια σκαλα μισο διαλυμενη και παραλληλα να πηδας επανω της. Ε, προφανως θα σπασει...
Εκεινο που δε μπορω να καταλαβω ειναι πως γινεται ενα τετοιο μεγαλο οχημα να εκτραπει της πορειας του σ'εναν αδειο δρομο, ετσι αποτομα εστω και αν υπηρχε η νταλικα, της οποιας ο οδηγος φαινεται αληταρας κατ'εμε.
Οι ενωσεις που βαζουν στις γεφυρες ειναι επιεικως απαραδεκτες, μονο σε καποιες γεφυρες της Εγνατιας ειναι βελτιωμενες. Ο δρομος Κλειδι-Κατερινη κατα το μηκος του οποιου εγινε και το ατυχημα, παροτι μερος της ΠΑΘΕ, κρυβει παμπολλους κινδυνους. Προσωπικα εχω κοντεψει 2 φορες -απο τις λιγες που εχω μεταβει προς Κατερινη- το βραδυ να χτυπησω επανω σε αλεπου ( ! ), βγαλτε συμπερασμα τωρα
-
Από οδηγό ΚΤΕΛ Τρικάλων έχω μάθει ότι οι περισσότεροι οδηγοί του ΚΤΕΛ Τρικάλων τουλάχιστο πριν κάνουν αυτή τη δουλειά ήταν ΤΣΟ-ΜΠΑ-ΝΙ-ΔΕΣ
Ναι, καλά βλέπετε. Τσομπάνηδες με όλη τη σημασία της λέξης
Είχαν παλιότερα κάτι ζώα και τα πουλήσανε και αγοράσανε ένα λεωφορείο και το εντάξανε στο ΚΤΕΛ για να κάνουν διαδρομές
Έτσι εξηγείται η πρωτόγωνη αντίδρασή τους όταν κάποιος άλλος οργανισμός ιδιώτης ή κρατικός προωθεί κάποιο εναλλακτικό τρόπο υπεραστικής συγκοινωνίας.
Πείτε μου τώρα, όταν το ΚΤΕΛ γίνει ΑΕ (με το καλό) ΠΩΣ αυτοί οι άνθρωποι θα συννενοηθούν; Γιατί ως γνωστό τα λεωφορεία θα ανήκουν στην εταιρία και ΟΧΙ στους οδηγούς όπως είναι μέχρι σήμερα.
Εχω μάθει επίσης ότι οι οδηγοί του ΚΤΕΛ όταν κάνουν συνελεύσεις 'σφάζονται' μεταξύ τους. Θα πέσει πολύ γέλιο όταν γίνει το ΚΤΕΛ ΑΕ και εύχομαι να γίνει για όλη τη χώρα ενιαία εταιρία με ενιαία πολιτική για να φύγουν τα καθιζήματα που βάζουν σε κίνδυνο τις ζωές μας.
Αυτά περί επιπέδου! Τώρα μπορώ να πω με βεβαιότητα ποια τι εστί οδηγός ΚΤΕΛ. Όχι όλοι βέβαια, αλλά όσο υπάρχουν τέτοιοι θα το σκεφτώ να ξαναμπώ σε λεωφορείο του ΚΤΕΛ.
-
Ακούσαμε πολλά και είδαμε ακόμη περισότερα στα διάφορα κανάλια. Και αφού είδαν ότι το πράγμα έπαψε να έχει ακροαματικότητα το εγκατέλειψαν όπως σηνήθως. Κατά τις τελευταίες εκπομπές στα παράθυρα έπεσαν υπόνοιες ότι ο οδηγός της νταλίκας κάπου έκανε να κλείσει το λεοφωρείο. Ρε παιδιά χωρίς να θέλω να γίνω δηκηγόρος κανενός. Ολοι μας έχουμε δεί στον εθνικό δρόμο ότι νταλίκες τέτοιου τύπου δηλαδή με ρυμουλκούμενο ποτέ δεν ταξιδεύουν στην ευθεία, και ο οδηγός τους είναι αναγκασμένος να κάνει κάποιες διορθωτικές κινήσεις. Δεν ξέρω αν ο συγκεκριμένος οδηγός της νταλίκας ήταν ότι θέλουν τα κανάλια να υποθέσουν. Ισως και να είναι αλήθεια. Το γεγονός είναι τι κάνεις εσύ που ακολουθείς ένα τέτοιο φορτηγό. Η απλή λογική λέει ότι το ακολουθείς απο κάποια απόσταση και σε δεδομένη στιγμή κάνεις την προσπέρασή σου. Εδω λοιπόν τι έχουμε? Προσπάθεια προσπέρασης επάνω στη γέφυρα κάτι που σημαίνει ότι άν ο διπλανός σου κάνει το παραμικρό θα καταλήξεις στα κάγκελα και τελικά στο νερό, όπως και έτσι έγινε. Τώρα το ότι ψάχνουν για διάφορα άλλα αίτια και αυτουργούς, θα με συγχωρέσεται, αλλά αυτά είναι άλλα λόγια να αγαπιώμαστε. Αν περίμενε ο συγχωρεμένος ο οδηγός του λεωφορείου να έκανε την προσπέραση μετ'α την γέφυρα, το πολύ-πολύ να κατέλιγε στα χωράφια.
Τελειώνοντας θα είθελα να σας πώ ότι σε άλλες χώρες οι οδηγοί των λεωφορείων και γενικώς των μέσων μαζικής μεταφοράς πρίν αναλάβουν βάρδια περνάνε από, καρδιογράφημα, αλκοτέστ και έλεγχο πείεσης.
Αυτά συμβαίνουν στην Ρωσία για παράδειγμα. -
Επειδή πέρασα από εκεί την Κυριακή 2-3-2003, οι αρμί διαστολής της γέφυρας είναι σωστά τοποθετημένοι (τους αντιλαμβάνεσαι αλλά δεν δημιουργούν πρόβλημα), το λέω γιατί πέρασα με 200+ και με ριθμισμένη την ανάρτηση στο σκληρό, και δεν με ενόχλησε το πέρασμα σε κανένα από τους αρμούς της συγκεκριμένης γέφυρας. Υπάρχει και η περίπτωση ριπή ανέμου να κουνούσε το ρυμουλκούμενο και να φοβήθηκε ο οδηγός του λεωφορείου, σε κάθε περίπτωση και η νταλίκα δεν θα έπρεπε να ειναι στην μεσαία λώρίδα, και το λεωφορείο που περνάει απο αυτο το σημείο καθημερινά να μην προσπεράσει τη στιγμή που είναι πάνω στην γέφυρα.
-
Με 200+!!!!! Θα πρεπε να σε γράψουν κανονικά Καλά, τι αμάξι έχεις;
-
Το αυτoκίνητο ειναι το Maserati 224.v και έχει τελική 240+, το μοντέλλο ειναι παλιό μεν αλλά δεν του λείπει σχεδόν τίποτα από καλούδια, ( 2 τουρμπο, ριθμιζόμενη ανάρτηση 4 διαφορετικών σκληρωτητων, διαφορικό τόρσεν 30% και φρένα απιαστα)
-
φαντάζομαι καμμια Maserati
-
Oι 4Τ έχουν κι αυτοί άποψη που την βρίσκω σε όλα σωστή, χωρίς φανφάρες και τυμπανοκρουσίες. Για το ατύχημα του λεωφορείου αναφέρομαι βέβαια. Διαβάστε την http://www.4troxoi.gr/news/closeup.php?id=1432&part=1
Τραγωδία στη γέφυρα του Αλιάκμωνα