Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 461
    • 462
    • 5 / 462
    Αντίλογος
    81
    9238
    122463
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tiger last edited by

      Ενα σημαντικο θεμα στις κατοικίες,ειναι η ποιοτητα του τσιμεντου.
      Οποιος πει οτι ξερει τι τσιμεντο βαζει,ειναι ψεύτης!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • R
        rethimno01 last edited by

        nasos/156ti, ξέρω ότι ο πελάτης δεν μπλέκει καθόλου με μαστόρους. Τώρα λεπτομέρειες για πισίνες, τζάκια δεν γνωρίζω.

        Ο χρήστης Tiger έγραψε:
        Ενα σημαντικο θεμα στις κατοικίες,ειναι η ποιοτητα του τσιμεντου.
        Οποιος πει οτι ξερει τι τσιμεντο βαζει,ειναι ψεύτης!

        Παίρνεις δείγμα από το τσιμέντο, το λεγόμενο δοκίμιο. Στη συνέχεια, το δοκίμιο δοκιμάζεται σε πρέσα. Ανάλογα με το πόση δύναμη απαιτείται για να σπάσει διαπιστώνεται η ποιότητα του. Το νομικό μέρος δεν το γνωρίζω. Δηλαδή,εάν η πρέσα δείξει ότι έχει γίνει λαμογιά δεν ξέρω πως πρέπει να κινηθείς. Τα τσιμέντα θα πρέπει να κατεδαφιστούν και να γίνει η δολειά εκ νέου. Δεν ξέρω πως πρέπει να κινηθείς για να αποζημιωθείς.

        Ο πατέρας μου (ο οποίος είναι οικοδόμος) μου έχει πει ότι σε κάποια οικοδομή ο μηχανικός ζήτησε τηλήψη δείγματος από τον οδηγό της βαρέλας. Ο οδηγός έβαλε μπρός και έφυγε για να επιστρέψει με νέο υλικό.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • T
          tiger last edited by

          Το δειγμα θελει καμποσες μερες να μετρηθεί, γυρω στις 20.
          Εν τω μεταξυ εσυ βεβαια δεν καθεσαι να βλεπεις το μπετον να πηζει,συνεχιζεις κανονικα την δουλεια σου.Και μετα βλεπεις οτι το 22 έχει γινει 12,και δεν μπορεις να κανεις απολυτως τιποτα,απλα ελπίζεις να μην γίνει κανας βαρβάτος σεισμός.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • P
            pskarm last edited by

            παιδια ηρεμηστε το σκυροδεμα δεν ειναι μπλουζακια απο κινεζους να τα δοκιμαζουμε και αν ειναι μουφα να τα πεταμε.
            οποιος παει και παραγγελνει οπου τυχει και οτι να ναι ειναι και αξιος των πραξεων του.σε μεγαλες εταιρειες αυτα δε γινονται...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • M
              montecarlo last edited by

              Ο χρήστης Tiger έγραψε:
              Το δειγμα θελει καμποσες μερες να μετρηθεί, γυρω στις 20.
              Εν τω μεταξυ εσυ βεβαια δεν καθεσαι να βλεπεις το μπετον να πηζει,συνεχιζεις κανονικα την δουλεια σου.Και μετα βλεπεις οτι το 22 έχει γινει 12,και δεν μπορεις να κανεις απολυτως τιποτα,απλα ελπίζεις να μην γίνει κανας βαρβάτος σεισμός.

              Αν δεν είναι στις προδιαγραφές, απλά ΔΕΝ το πληρώνεις και γι αυτο φροντίζεις πάντα να χρωστάς ποτέ να σου χρωστάνε

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • E
                emmanoyhl last edited by

                Το μεγαλύτερο πρόβλημα με το μπετό είναι ότι κανένας δεν το αφήνει τις μέρες που απαιτείται καλουπωμένο έως ότου αποκτήσει την μεγαλύτερη δυνατή σκληρότητα και αντοχή. Κανονικά θέλει να μείνει στο καλούπι 25 μέρες!! Ξέρετε κανένα που να το αφήνει πάνω από μια εβδομάδα; Οι εταιρίες ή οι ανεξάρτητη μπετατζήδες δεν σκλαβώνουν τα ξύλα τους τόσο καιρό γιατί τα χρειάζονται και σε άλλες δουλειές όπως να συνεχίσουν το σπίτι σου ή να πάνε σε άλλο. Οι ιστορίες με τα δοκίμια είναι πολλές δυσκολίες ιδίως σε ότι αφορά τις εξελίξεις αν βρεθεί ακατάλληλο το δείγμα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • M
                  montecarlo last edited by

                  Με αγχώσατε τώρα... πρόχτες έριξα πλάκα και φυσικά πήρα δοκίμια....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • P
                    pskarm last edited by

                    οι σοβαρες εταιρειες δε ρισκαρουν τη ποιοτητα του μπετου . για να βγει οφ ενα δοκιμιο πρεπει να ειναι πολυ χαλια το σκυροδεμα...εγω προσωπικα δε μου εχει τυχει ποτε.εχω βεβαια 2 εταιρειες που παιρνω μπετο εδω και χρονια χωρις να κοιταω να ειναι οι φτηνοτερες δυνατες

                    οσο για ξεκαλουπωμα δε φταινε ποτεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
                    οι εργολαβοι. στο χερι του μηχανικου ειναι αν θα κανουν οτι θελουν.
                    μη τα ριχνουμε σε αλλους. ουτε υπογραφει ο μπετατζης την αδεια για να εχει αποψη.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • F
                      face last edited by

                      Ο χρήστης pskarm έγραψε:
                      οι σοβαρες εταιρειες δε ρισκαρουν τη ποιοτητα του μπετου . για να βγει οφ ενα δοκιμιο πρεπει να ειναι πολυ χαλια το σκυροδεμα...εγω προσωπικα δε μου εχει τυχει ποτε.εχω βεβαια 2 εταιρειες που παιρνω μπετο εδω και χρονια χωρις να κοιταω να ειναι οι φτηνοτερες δυνατες

                      οσο για ξεκαλουπωμα δε φταινε ποτεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
                      οι εργολαβοι. στο χερι του μηχανικου ειναι αν θα κανουν οτι θελουν.
                      μη τα ριχνουμε σε αλλους. ουτε υπογραφει ο μπετατζης την αδεια για να εχει αποψη.

                      χωρίς καμία πρόθεση να σε θίξω...αντε πες στον μπετατζη να αφήσει τις κολώνες καλουπωμένες για 28 μέρες που απαιτείται απο τον κανονισμό....το λιγότερο που θα γίνει είναι να πλακωθείς..

                      εξάλλου στην εβδομάδα πάνω (7 ημερες) το σκυρόδεμα έχει αποκτήσει το 50% της αντοχής του και στις 21 το 90%...υπάρχει μια ανοχή σε αυτό το θέμα γιατί μέχρι να πέσει η πλάκα οι κολώνες δεν παραλαμβάνου πολύ φορτίο...μέχρι να πέσει και η πλάκα η αντοχή έχει φτάσει σε ικανοποιητικά επίπεδα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • R
                        rethimno01 last edited by

                        Έχω πατέρα και μπαρμπάδες οικοδόμους. Ακόμα και στα δικά μας σπίτια τις κολώνες τις ξεκαλουπώναμε γρήγορα. Για τις πλάκες είχαμε τον εξής κανόνα. Όσα εκατοστά πάχος είχε η πλάκα, τόσες μέρες την αφήναμε καλουπωμένη και στηριγμένη.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pasxos last edited by

                          Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                          Το μεγαλύτερο πρόβλημα με το μπετό είναι ότι κανένας δεν το αφήνει τις μέρες που απαιτείται καλουπωμένο έως ότου αποκτήσει την μεγαλύτερη δυνατή σκληρότητα και αντοχή. Κανονικά θέλει να μείνει στο καλούπι 25 μέρες!! Ξέρετε κανένα που να το αφήνει πάνω από μια εβδομάδα; Οι εταιρίες ή οι ανεξάρτητη μπετατζήδες δεν σκλαβώνουν τα ξύλα τους τόσο καιρό γιατί τα χρειάζονται και σε άλλες δουλειές όπως να συνεχίσουν το σπίτι σου ή να πάνε σε άλλο. Οι ιστορίες με τα δοκίμια είναι πολλές δυσκολίες ιδίως σε ότι αφορά τις εξελίξεις αν βρεθεί ακατάλληλο το δείγμα.

                          Eγώ από τα 14 περίπου πηγαίνω τα καλοκαίρια στην οικοδομή μιας και ο πατέρας μου είναι εργολάβος..Έχω μάθει λοιπόν αρκετά πράγματα για αυτόν τον τομέα.Μπορώ να πώ ότι αυτό που λες συμβαίνει πολλές φορές ανάλογα τον εργολάβο.Σε εμένα τουλάχιστον δεν έχει συμβεί ποτέ από όσο μπορώ να θυμηθώ..ΠΑΝΤΑ αφήναμε την πλάκα περίπου 3 εβδομάδες και μάλιστα σε περιόδους που η δουλειά έτρεχε με 3 και 4 οικοδομές.Το πόσες μέρες θα αφήσεις το μπετό ποικίλει ανάλογα και με τα ανοίγματα της πλάκας...Άλλο άνοιγμα 5χ5 άλλο 3χ4....

                          χωρίς καμία πρόθεση να σε θίξω...αντε πες στον μπετατζη να αφήσει τις κολώνες καλουπωμένες για 28 μέρες που απαιτείται απο τον κανονισμό....το λιγότερο που θα γίνει είναι να πλακωθείς..

                          Εξήγησα παραπάνω τί συμβαίνει....Ο εργολάβος υποχρεούται να έχει κάποια χ ξύλα , γνωρίζει για πόσο καιρό καιρό περίπου θα δεσμευτούν και με βάση αυτήν την παράμετρο κλείνει και τον ανάλογο αριθμό οικοδομών.Τώρα βέβαια για διάφορους λόγους μπορεί να χρειαστεί να συμπληρώσει κάποια ξύλα,όπως για παράδειγμα λόγω κλοπής....ή επειδή στην πορεία ο εργοδότης αποφάσισε κάποιες προσθήκες στο έργο.Πάντως να πλακωθείς,εφόσον έχεις δίκιο....πρέπει να πετύχεις εργολάβο που δε σέβεται αυτό που κάνει που είναι αρπακόλας και τον ενδιαφέρει η κλεψιά και η κονόμα.

                          Όσα εκατοστά πάχος είχε η πλάκα, τόσες μέρες την αφήναμε καλουπωμένη και στηριγμένη.

                          Αυτό απ ό,τι ξέρω ίσχυε παλιά,πλέον όμως όχι...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • A
                            alman310 last edited by

                            Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:

                            Σε αυτή την περίπτωση που περιγράφει δεν μπορεί να μπει περλίτης (είναι μόνο για γεμίσματα δαπέδων)

                            Τον έχουμε χρησιμοποιήσει με μεγάλη επιτυχία σε πατάρια μεταλλικών κατασκευών ντόπιας εταιρίας. Γεμίζεις τις επάνω εσοχές του Π της λαμαρίνας και λίγους πόντους ακόμα ανάλογα με την αντοχή που θέλεις να πετύχεις. Για σπίτι 4 με 5 φτάνουν. Σε σχέση με το μπετό είναι πούπουλο και αντίστοιχα ανθεκτικό. Εξάλλου στο υγρό μπετό που θα του ρίξουν δεν μπαίνουν σίδερα.

                            Το θέμα αυτό επιδέχεται αρκετή συζήτηση.. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, από την στιγμή που υπάρχει μηχανικός που ασχολείται και έχει την τελική ευθύνη, ας ακολουθήσει την συμβουλή του.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • A
                              alman310 last edited by

                              Ο χρήστης Tiger έγραψε:
                              ..και δεν μπορεις να κανεις απολυτως τιποτα,απλα ελπίζεις να μην γίνει κανας βαρβάτος σεισμός...

                              Είναι αρκετά τα πράγματα που μπορείς να κάνεις. Το δοκίμιο είναι μια πρώτη ένδειξη. Από κει και έπειτα, ανάλογα με την σοβαρότητα της απόκλισης κάνεις τις αντίστοιχες ενέργειες που σου υποδεικνύει ο μηχανικός σου.

                              Στην πράξη, με το να χρησιμοποιεί κανείς σοβαρές και μεγάλες εταιρίες σκυροδέματος γλιτώνει από αρκετές αμφιβολίες και σκοτούρες..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • A
                                alman310 last edited by

                                Ο χρήστης pskarm έγραψε:
                                ... ουτε υπογραφει ο μπετατζης την αδεια για να εχει αποψη...

                                Το άσχημο είναι ότι ο μπετατζής και ο κάθε άσχετος μάστορας στην οικοδομή έχει όντως άποψη για θέματα στα οποία την ευθύνη φέρει δια βίου άλλος, και το ωραίο είναι ότι ο κάθε ιδιοκτήτης συνήθως ακούει και εμπιστεύεται πιο πολύ τον μάστορα, παρά τον μηχανικό του..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • P
                                  pskarm last edited by

                                  Ο χρήστης alman310 έγραψε:

                                  , και το ωραίο είναι ότι ο κάθε ιδιοκτήτης συνήθως ακούει και εμπιστεύεται πιο πολύ τον μάστορα, παρά τον μηχανικό του..

                                  apolita sosto......ο καθενας ειναι αξιος της μοιρας του

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • G
                                    gfon last edited by

                                    'Λιγότερους ορόφους και ακριβότερες άδειες φέρνει νομοσχέδιο του ΥΠΕΧΩΔΕ

                                    **Χαμηλότερα κτίρια και ακριβότερες οικοδομικές άδειες **φέρνει το νομοσχέδιο του ΥΠΕΧΩΔΕ «Έκδοση των οικοδομικών αδειών, έλεγχος των ανεγειρομένων οικοδομών, τροποποίηση των διατάξεων περί Κτηματολογίου και άλλες διατάξεις» που θα κατατεθεί στη Βουλή εντός του Μαρτίου, με καθυστέρηση πέντε μηνών από την αρχική εξαγγελία του, και θα ισχύσει τρεις μήνες μετά την ψήφισή του.
                                    Όπως αναφέρει Το Βήμα, αν όλα πάνε καλά, το νομοσχέδιο θα ισχύσει από τον Ιούνιο και από τότε θα καθιερωθεί η ειδική εισφορά 0,5%-1% επί του συμβατικού προϋπολογισμού της οικοδομικής άδειας, την οποία θα καταβάλλει όποιος ζητεί την έκδοση της άδειας, ενώ το κόστος της θα μετακυλίεται στον τελικό αγοραστή της οικοδομής. Αυτό σημαίνει ότι ακριβαίνει το κόστος της οικοδομής.
                                    Η ειδική εισφορά θα αποδίδεται στους OΤΑ, προκειμένου να αναβαθμίσουν τις πολεοδομικές υπηρεσίες τους και να προσλάβουν περίπου 2.000 μηχανικούς σε όλη τη χώρα με στόχο από 1/1/2007 να εντατικοποιηθούν οι έλεγχοι κατά τη διάρκεια ανέγερσης των οικοδομών ώστε να μειωθούν οι αυθαίρετες κατασκευές αλλά και οι καθυστερήσεις στην έκδοση των αδειών που οδηγούν σε χρηματισμούς.
                                    Με το νομοσχέδιο τίθενται περιορισμοί στην κατασκευή των ημιυπαίθριων χώρων, ενώ ορίζεται ότι οι υπέργειοι χώροι στάθμευσης θα υπολογίζονται στον συντελεστή δόμησης του κτιρίου. Oι δύο διατάξεις μειώνουν τον συντελεστή δόμησης των νέων οικοδομών σε όλη τη χώρα, με αποτέλεσμα να κατασκευάζονται χαμηλότερα κτίρια.
                                    Εκτιμάται όμως ότι δημιουργείται πρόβλημα με την επάρκεια των χώρων στάθμευσης των οχημάτων των κατοίκων, σημείο που συζητείται και αναζητείται η «χρυσή τομή».
                                    '
                                    news.in.gr

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • E
                                      emmanoyhl last edited by

                                      Ο χρήστης pasxos έγραψε:

                                      Το μεγαλύτερο πρόβλημα με το μπετό είναι ότι κανένας δεν το αφήνει τις μέρες που απαιτείται καλουπωμένο έως ότου αποκτήσει την μεγαλύτερη δυνατή σκληρότητα και αντοχή. Κανονικά θέλει να μείνει στο καλούπι 25 μέρες!! Ξέρετε κανένα που να το αφήνει πάνω από μια εβδομάδα; Οι εταιρίες ή οι ανεξάρτητη μπετατζήδες δεν σκλαβώνουν τα ξύλα τους τόσο καιρό γιατί τα χρειάζονται και σε άλλες δουλειές όπως να συνεχίσουν το σπίτι σου ή να πάνε σε άλλο. Οι ιστορίες με τα δοκίμια είναι πολλές δυσκολίες ιδίως σε ότι αφορά τις εξελίξεις αν βρεθεί ακατάλληλο το δείγμα.

                                      Eγώ από τα 14 περίπου πηγαίνω τα καλοκαίρια στην οικοδομή μιας και ο πατέρας μου είναι εργολάβος..Έχω μάθει λοιπόν αρκετά πράγματα για αυτόν τον τομέα.Μπορώ να πώ ότι αυτό που λες συμβαίνει πολλές φορές ανάλογα τον εργολάβο.Σε εμένα τουλάχιστον δεν έχει συμβεί ποτέ από όσο μπορώ να θυμηθώ..ΠΑΝΤΑ αφήναμε την πλάκα περίπου 3 εβδομάδες και μάλιστα σε περιόδους που η δουλειά έτρεχε με 3 και 4 οικοδομές.Το πόσες μέρες θα αφήσεις το μπετό ποικίλει ανάλογα και με τα ανοίγματα της πλάκας...Άλλο άνοιγμα 5χ5 άλλο 3χ4....

                                      Το άνοιγμα δεν έχει καμία σχέση με τις ιδιότητες του μπετό και πως συμπεριφέρεται στο χρόνο!!! Μόνο ψυχολογικά νοιώθεις καλύτερα με μικρά ανοίγματα.

                                      Α και κάτι περί της εμπιστοσύνης στους μηχανικούς ή στους μαστόρους. Σε κανένα θα έλεγα εγώ. Έχω δει πολύ καλούς στη θεωρεία μηχανικούς που έκαναν τραγικά λάθη (σκέψου λουτρά με εξαράκι τούβλο για να βγουν τα μέτρα!!! ) στην πράξη όπως και εμπειροτέχνες που κάθε κουβέντα ή επιλογή τους ήταν μονόδρομος για σωστή δουλειά χωρίς περιττές επιβαρύνσεις για τον ιδιοκτήτη. Τι να κάνεις θα μου πεις. Ρώτα και τους δυο και προσπάθησε να μην κάνεις τσιγκουνιές. Πολλά σπίτια δεν είναι ουσιαστικά κατοικήσιμα για διαφορά λίγος ευρώ. Είναι αλήθεια όσο κι αν ακούγεται υπερβολικό.

                                      Δεν είναι τυχαίο το γνωμικό του λαού μας ότι το πρώτο σπίτι που φτιάχνεις το πουλάς το δεύτερο το νοικιάζεις και μένεις στο τρίτο!!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • M
                                        montecarlo last edited by

                                        Εχω το εξής πρόβλημα:

                                        Τα μπαλκόνια στο σπίτι είναι φτιαχμένα με τσιμένο μέχρι 25 πόντους πάνω
                                        από το επίπεδο του πατόματος. Η γυναίκα τα θέλει χτιστά μεχρι πάνω
                                        στο 1m. Αυτό μπορεί να γίνει απλά με τούβλα ή χρειάζεται διαφορετική κατασκευή ;

                                        καμιά ιδέα ;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • F
                                          face last edited by

                                          Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
                                          Εχω το εξής πρόβλημα:

                                          Τα μπαλκόνια στο σπίτι είναι φτιαχμένα με τσιμένο μέχρι 25 πόντους πάνω
                                          από το επίπεδο του πατόματος. Η γυναίκα τα θέλει χτιστά μεχρι πάνω
                                          στο 1m. Αυτό μπορεί να γίνει απλά με τούβλα ή χρειάζεται διαφορετική κατασκευή ;

                                          καμιά ιδέα ;

                                          μπορεί να μπεί και τουβλο γιατί ο εξώστης έχει 'πέσει' μαζί με το στηθαίο του, οπότε δεν θα υπάρχει περιθ΄ωριο υγρασίας να γλύφει το τουβλο με το μπετόν αν δεν είχαν πέσει 25εκ στηθαίο...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            leonp last edited by

                                            Πριν να τα χτίσεις να υπολογίσεις το βάρος του στηθαίου (θα είναι αρκετά μεγάλο) και να δεις στη μελέτη αν έχει την αντίστοιχη αντοχή ο εξώστης.

                                            Εκτός από αυτό αλλάζεις την όψη του κτιρίου (ειδικά αν η άδεια έχει εγκριθεί από αρχιτεκτονική επιτροπή) και μπορεί να χρειάζεται τροποποίηση η άδεια.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 461
                                            • 462
                                            • 5 / 462
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr