Feb 15, 2006, 8:04 AM

Δεν πρόκειται να έχεις καμία απολύτως διαφορά ανάμεσα στα δύο αέρια (αν και δεν είναι πρόσφατοι οι νόμοι των αερίων).

Η μόνη διαφορά βρίσκεται με τη παρουσία υγρασίας, όπου υπολογίζεις τη πίεση των υδρατμών στις δύο θερμοκρασίες (αν έχεις steam tables). Αν δεν αλλάζει φάση ο υδρατμός η διαφορά της πίεσης των υδρατμών είναι πολύ μικρή και αμελητέα σε σχέση με την αύξηση της πίεσης του αερίου (εκτός από την F1 που ξέρεις ότι ο μπρος δεξί τροχός θα είναι στους 105 βαθμούς ενώ ο αριστερός στους 100 και θέλεις τη πίεση με ακρίβεια 1/4 psi).

Στα καθημερινά αυτοκίνητα, ακόμα και ένα κρύο πρωινό που οι υδρατμοί στον αέρα του ελαστικού έχουν συμπυκνωθεί, η διαφορά της πίεσης (λόγω υδρατμών) είναι μη μετρήσιμη γιατί δεν έχεις θερμόμετρο και πίνακες ώστε να υπολογίσεις πόσο ακριβώς πρέπει να είναι η πίεση σε εκείνη ακριβώς τη θερμοκρασία.