-
Ο χρήστης treasure έγραψε:
βλεποντας στο seatclub καλα να ναι, διαπιστωνω οτι τα 550 ειναι μια μεση τιμη για αυτο το σερβις με ιμαντα κτλ κτλ....η αντιπροσωπεια σου αλλαζει τον ιμαντα στα 60.000 χλμ αλλα και πιο αργα ναταν η αλλαγη αυτο δεν το γλυτωνεις οποτε ειναι στανταρ!
Η Audi χρεώνει από 600 ευρώ εως 800 ευρώ ανάλογα με συνεργείο! Στην τιμή περιλαμβάνονται οι ιμάντες (+αντλία νερού πακέτο) και η εργασία!
Για το Α6 συγκεκριμένα, η αλλαγή αυτή είναι 'προγραμματισμένη' για τα 60.000 ή 5 χρόνια!
αλλος ενας λογος να συμπαθω τα αουντι...
-
λοιπον...πηγαμε σημερα μια βολτα απο μηχανικο της vag, μαλλον απο τους καλους στην αν.θεσσαλονικη γιατι μου τον συστησε φιλος που ξερει 2-3 πραγματα, και μας εβγαλε σερβις χωρις ιμαντα στα 267 ευρω...η υποθεση αλλαγης ιμαντα εφτανε τα 400 ευρω περιπου.... συνολο κατι παρακατω απο 700 ευρω....εκεινη τη στιγμη θυμηθηκα αυτο που λεγατε χθες για τα σερβις των γερμανικων vag.... σημειωση η αντιπροσωπεια της σεατ το κοστολογει ολο το σερβις περιπου 550 ευρω...
ο μηχανικος βεβαια ειπε αυτο που διαβασα και στο seatclub.gr οτι οι αλλαγες ιμαντα ειναι στα 90.000χλμ η στα 5 χρονια περιπου και οχι στα 60000χλμ που λεει η σεατ!το αυτο διαβασα και απο αλλους κατοχους λεον τουρμπο που λεγανε οτι οι ιμαντες τους οταν αλλαχθηκαν ηταν τζιτζι!
φυσικα το σερβις θα γινει φουλ γιατι ειτε στα 60 η στα 90 χιλιαδες χλμ θα πρεπει να γινει η αλλαγη....και οταν φτασουμε στα 130-140000 μπορει να μην το χουμε το αυτοκινητο...
σε καποια στιγμη θα γραψω καποιες σκεψεις μου για το vag και τις φαντασιωσεις που ειχα οταν πηραμε το λεον....ειδικα το τελευταιο διμηνο εχω διαπιστωσει οτι πολλα απο αυτα που νομιζα ειναι καραμπινατοι μυθοι!
θα επανελθω... -
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
ο μηχανικος βεβαια ειπε αυτο που διαβασα και στο seatclub.gr οτι οι αλλαγες ιμαντα ειναι στα 90.000χλμ η στα 5 χρονια περιπου και οχι στα 60000χλμ που λεει η σεατ!το αυτο διαβασα και απο αλλους κατοχους λεον τουρμπο που λεγανε οτι οι ιμαντες τους οταν αλλαχθηκαν ηταν τζιτζι!
Σε προηγούμενη δημοσιέυσή μου το είχα αναφέρει για 90/5 χρόνια -τόσα είναι και στα VW 1.8T, που έχω βιβλίο τους-, αλλά δεν ήμουν απόλυτα σίγουρος. Αν το λέει η ελληνική Seat πάει αλλού το θέμα.
Ο λόγος που αλλάζονται στα 5 χρόνια ανεξαρτήτως χλμ είναι ότι ξεραίνονται και μπορεί να φαίνονται με γυμνό μάτι ΟΚ, αλλά δεν σημαίνει ότι είναι και πραγματικά ΟΚ.
Αν δεν το χεις 5 χρόνια, δεν είναι απαραίτητο να αλλάξεις ΤΩΡΑ τον ιμάντα, γιατί μπορεί να το πουλήσεις και πριν τα 90 (και ας τους αλλάξει ο επόμενος)
Αν πάλι θες να ξενοιάζεις κάντο τώρα
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
σε καποια στιγμη θα γραψω καποιες σκεψεις μου για το vag και τις φαντασιωσεις που ειχα οταν πηραμε το λεον....ειδικα το τελευταιο διμηνο εχω διαπιστωσει οτι πολλα απο αυτα που νομιζα ειναι καραμπινατοι μυθοι!
θα επανελθω...Θα έχει ενδιαφέρον να διαβάσουμε την άποψή σου για το θέμα.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
ο μηχανικος βεβαια ειπε αυτο που διαβασα και στο seatclub.gr οτι οι αλλαγες ιμαντα ειναι στα 90.000χλμ η στα 5 χρονια περιπου και οχι στα 60000χλμ που λεει η σεατ!το αυτο διαβασα και απο αλλους κατοχους λεον τουρμπο που λεγανε οτι οι ιμαντες τους οταν αλλαχθηκαν ηταν τζιτζι!
Σε προηγούμενη δημοσιέυσή μου το είχα αναφέρει για 90/5 χρόνια -τόσα είναι και στα VW 1.8T, που έχω βιβλίο τους-, αλλά δεν ήμουν απόλυτα σίγουρος. Αν το λέει η ελληνική Seat πάει αλλού το θέμα.
Ο λόγος που αλλάζονται στα 5 χρόνια ανεξαρτήτως χλμ είναι ότι ξεραίνονται και μπορεί να φαίνονται με γυμνό μάτι ΟΚ, αλλά δεν σημαίνει ότι είναι και πραγματικά ΟΚ.
Αν δεν το χεις 5 χρόνια, δεν είναι απαραίτητο να αλλάξεις ΤΩΡΑ τον ιμάντα, γιατί μπορεί να το πουλήσεις και πριν τα 90 (και ας τους αλλάξει ο επόμενος)
Αν πάλι θες να ξενοιάζεις κάντο τώρα
πιθανοτατα ειναι υποθεση της ελληνικης σεατ αυτη η φαση..δε κααλαβαινω γιατι οι γερμανοι λενε για 90 και αυτοι για 60....
ακριβως, για να ξενοιασουμε θα αλλαχθει τωρα...δε προβλεπεται πωληση πριν τα 90.000 βεβαια και πρεπει να χουμε το κεφαλι μας ησυχο...
ναι ναι μεινε βεβαιος οιτ θα γραψω μερικα απο αυτα που νομιζα για τα vag...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
πιθανοτατα ειναι υποθεση της ελληνικης σεατ αυτη η φαση..δε κααλαβαινω γιατι οι γερμανοι λενε για 90 και αυτοι για 60....
δυσμενείς/ιδιαίετερες ελληνικές συνθήκες;
όπως και στις αλλαγές λαδιών
-
Από τα 128.000km που λέει το vw.com για τον ιμάντα, δεν λέω, τα 60.000km είναι μια καλή έκπτωση λόγω ιδιαίτερων δυσμενών συνθηκών...
Ας μην αρχίσω τώρα...
-
Είμαστε μια ωραία ...ατμόσφαιρα!
ΗλιόπουλοςR
-
καλησπερα σας... θα ηθελα να σας ρωτησω σαν δευτερο αυτοκινητο(μετα απο 320ι Ε90) γιατι θα επρεπε να προτιμησω το γκολφ απο το φοκους???
και τα δυο στα 1.6 με FSi kai Ti VCT και πανω κατω 21χιλιαρικα.
το αυτοκινητο θα χρησιμοποιηθει ως εργαλειο σε πολη και χωρια(για να κανω το αγροτικο μου στο μελλον)στην κερκυρα αλλα και σε εθνικες οπως Ηγουμενιστα Θεσσ και Ανκονα ΜΙλανο...επισης θα το παιρνει η αδερφη μου και ο πατερας μου..οποτε δεν θελουν την τριαρα.
ενδιαφερομαι να ειναι αξιοπιστο με ποιοτικα πλαστικα να κραταει καλα και να μην στοιχιζει πολυ η συντηρηση του...καθως επισης και να εχει καλη μεταπωληση...θα ηθελα να μου πειτε κατα την γνωμη σας τα συν και αν υπαρχουν πλυν του Γκολφ...
ευχαριστω...απευθηνομαι εδω και δεν το κανω σαν συγκριση γιατι θελω τις δικες σας γνωμες...
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
καλησπερα σας... θα ηθελα να σας ρωτησω σαν δευτερο αυτοκινητο(μετα απο 320ι Ε90) γιατι θα επρεπε να προτιμησω το γκολφ απο το φοκους???
και τα δυο στα 1.6 με FSi kai Ti VCT και πανω κατω 21χιλιαρικα.
το αυτοκινητο θα χρησιμοποιηθει ως εργαλειο σε πολη και χωρια(για να κανω το αγροτικο μου στο μελλον)στην κερκυρα αλλα και σε εθνικες οπως Ηγουμενιστα Θεσσ και Ανκονα ΜΙλανο...επισης θα το παιρνει η αδερφη μου και ο πατερας μου..οποτε δεν θελουν την τριαρα.
ενδιαφερομαι να ειναι αξιοπιστο με ποιοτικα πλαστικα να κραταει καλα και να μην στοιχιζει πολυ η συντηρηση του...καθως επισης και να εχει καλη μεταπωληση...θα ηθελα να μου πειτε κατα την γνωμη σας τα συν και αν υπαρχουν πλυν του Γκολφ...
ευχαριστω...απευθηνομαι εδω και δεν το κανω σαν συγκριση γιατι θελω τις δικες σας γνωμες...
To Focus ειναι καλύτερο οδηγικά αλλα με μετριότατα πλαστικά-εσωτερικό. Το Golf ειναι πιο ποιοτικό, πιο ακριβό και λιγότερο σπόρ. Διαλέγεις και παίρνεις.
p.s. Απο αξιοπιστία πρέπει να ειναι τα ίδια με μικρό προβάδισμα του Φόκους...
-
Μην πάρεις Golf, θέλει ακριβή βενζίνη, έχει πανάκριβη συντήρηση, (1 φορά στα δύο χρόνια και με καδένα ο 1.6) ελάχιστη εγγύηση, (κάτι μου λέει θ'αλλάξει κι αυτό) θα φοβάσαι μην πέσει κανένα παράθυρο (έπεφταν στο IV, άρα και στο V), άσε που θα καίει και λάδια
αν θέλεις ποιοτικά πλαστικά και καλή μεταπώληση, να πάρεις οοοο (και να 'χεις κι όλα τα παραπάνω)
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Μην πάρεις Golf, θέλει ακριβή .....αν θέλεις ποιοτικά πλαστικά και καλή μεταπώληση, να πάρεις οοοο (και να 'χεις κι όλα τα παραπάνω)
τι ειναι το οοοοο?????
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
Μην πάρεις Golf, θέλει ακριβή .....
αν θέλεις ποιοτικά πλαστικά και καλή μεταπώληση, να πάρεις οοοο (και να 'χεις κι όλα τα παραπάνω)
τι ειναι το οοοοο?????
δεν παρακολουθείς το φόρουμ!
οοοο=Audi (4 κύκλοι)
-
ακριβο...δεν θελω παλι να χαλασω πολλα...αν παρω οοοο θα παρω Α3 σπορτΒακ 1.6 115 αλογα και τοτε θα παμε πανω απο 23...πολλα...αντε με τα βιας δινω 21...ετσι κι αλλιως εχω τη μπεμπα δεν θελω να μπλεξω παλι με μεγαλο κοστος συντηρησης.
και παλι το Γκολφακι κατι μου λεει θα ναι καλο...
φτου...μπλεξαμε...
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
ακριβο...δεν θελω παλι να χαλασω πολλα...αν παρω οοοο θα παρω Α3 σπορτΒακ 1.6 115 αλογα και τοτε θα παμε πανω απο 23...πολλα...αντε με τα βιας δινω 21...ετσι κι αλλιως εχω τη μπεμπα δεν θελω να μπλεξω παλι με μεγαλο κοστος συντηρησης.και παλι το Γκολφακι κατι μου λεει θα ναι καλο...
φτου...μπλεξαμε...
Ο lkar σε πείραζε. Πάρε Golf να τελειώνουμε.
Καλός μου φίλος με golf V είναι ευχαριστημένος. Καλος μου φίλος με focus γκρινιάζει...
Του έλεγα να πάρει golf αλλά δεν ήθελε να μπλέξει με τη καρέντα. Τώρα είναι πολύ δυσαρεστημένος με το service της Ford... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
ακριβο...δεν θελω παλι να χαλασω πολλα...αν παρω οοοο θα παρω Α3 σπορτΒακ 1.6 115 αλογα και τοτε θα παμε πανω απο 23...πολλα...αντε με τα βιας δινω 21...ετσι κι αλλιως εχω τη μπεμπα δεν θελω να μπλεξω παλι με μεγαλο κοστος συντηρησης.
και παλι το Γκολφακι κατι μου λεει θα ναι καλο...
φτου...μπλεξαμε...
Ο lkar σε πείραζε. Πάρε Golf να τελειώνουμε.
Καλός μου φίλος με golf V είναι ευχαριστημένος. Καλος μου φίλος με focus γκρινιάζει...
**Του έλεγα να πάρει golf αλλά δεν ήθελε να μπλέξει με τη καρέντα. Τώρα είναι πολύ δυσαρεστημένος με το service της Ford... **:lol:ετερων εκατερων.....
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
ακριβο...δεν θελω παλι να χαλασω πολλα...αν παρω οοοο θα παρω Α3 σπορτΒακ 1.6 115 αλογα και τοτε θα παμε πανω απο 23...πολλα...αντε με τα βιας δινω 21...ετσι κι αλλιως εχω τη μπεμπα δεν θελω να μπλεξω παλι με μεγαλο κοστος συντηρησης.
και παλι το Γκολφακι κατι μου λεει θα ναι καλο...
φτου...μπλεξαμε...
Ο lkar σε πείραζε. Πάρε Golf να τελειώνουμε.
Καλός μου φίλος με golf V είναι ευχαριστημένος. Καλος μου φίλος με focus γκρινιάζει...
**Του έλεγα να πάρει golf αλλά δεν ήθελε να μπλέξει με τη καρέντα. Τώρα είναι πολύ δυσαρεστημένος με το service της Ford... **:lol:ετερων εκατερων.....
Απο την Σκυλα στην Χαρυβδη δλδ;
-
ΟΔΗΓΙΚΑ (επιδοσεις, οδικη συμπεριφορα, φρενα) το Golf απεχει πολυ απο το Focus?
Απευθυνομαι σε αυτους που εχουν οδηγησει και τα δυο.@pik. σαν απτη ποιοτητα πλαστικων νομιζω το Golf ειναι αρκετα μπροστα απο το Focus. Βεβαια ειναι και πιο ακριβο.
Για αλλους τομεις δε γνωριζω. -
A ΚΑΙ ΤΟ FOCUS ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΙΣΩ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΑ
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
A ΚΑΙ ΤΟ FOCUS ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΙΣΩ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΑΕΧΕΙ
VW FORUM