-
UNVEILED IN DETROIT
Concept: BUICK CENTIEME
Wheelbase: 119.1 in.
Length: 188.4 in.
Width: 77.6 in.
Height: 64.3 in.
Engine: 3.6L twin turbo V-6
Horsepower: 400
Estimated torque: 400 lbs.-ftWhat the automaker says: 'The 2003 Buick Centieme concept is a distinctive, luxurious vehicle that combines the best features of a sedan and sport utility vehicle. Commemorating Buick's 100th anniversary, the progressive design suggests a rolling piece of sculpture, embodying the romance of travel for which Buick is renowned. The four-door Centieme seats six passengers in a three-row, dual seat configuration.'
What you should know: GM gives a peek at its plans for the Lambda architecture, which will house minivans and sport wagons. The front-wheel-drive architecture also can accommodate all-wheel-drive. The Centieme features GM's Versatrak all-wheel-drive system, advanced traction control that transfers torque from front wheels to rear and from side to side. The front end uses a strut configuration, while the rear employs an independent suspension with coils for carlike performance and handling.
-
UNVEILED IN DETROIT
Concept: BUICK CENTIEME
Wheelbase: 119.1 in.
Length: 188.4 in.
Width: 77.6 in.
Height: 64.3 in.
Engine: 3.6L twin turbo V-6
Horsepower: 400
Estimated torque: 400 lbs.-ftWhat the automaker says: 'The 2003 Buick Centieme concept is a distinctive, luxurious vehicle that combines the best features of a sedan and sport utility vehicle. Commemorating Buick's 100th anniversary, the progressive design suggests a rolling piece of sculpture, embodying the romance of travel for which Buick is renowned. The four-door Centieme seats six passengers in a three-row, dual seat configuration.'
What you should know: GM gives a peek at its plans for the Lambda architecture, which will house minivans and sport wagons. The front-wheel-drive architecture also can accommodate all-wheel-drive. The Centieme features GM's Versatrak all-wheel-drive system, advanced traction control that transfers torque from front wheels to rear and from side to side. The front end uses a strut configuration, while the rear employs an independent suspension with coils for carlike performance and handling.
-
UNVEILED IN DETROIT
Concept: BUICK CENTIEME
Wheelbase: 119.1 in.
Length: 188.4 in.
Width: 77.6 in.
Height: 64.3 in.
Engine: 3.6L twin turbo V-6
Horsepower: 400
Estimated torque: 400 lbs.-ftWhat the automaker says: 'The 2003 Buick Centieme concept is a distinctive, luxurious vehicle that combines the best features of a sedan and sport utility vehicle. Commemorating Buick's 100th anniversary, the progressive design suggests a rolling piece of sculpture, embodying the romance of travel for which Buick is renowned. The four-door Centieme seats six passengers in a three-row, dual seat configuration.'
What you should know: GM gives a peek at its plans for the Lambda architecture, which will house minivans and sport wagons. The front-wheel-drive architecture also can accommodate all-wheel-drive. The Centieme features GM's Versatrak all-wheel-drive system, advanced traction control that transfers torque from front wheels to rear and from side to side. The front end uses a strut configuration, while the rear employs an independent suspension with coils for carlike performance and handling.
-
Από πίσω μοιάζει με 147.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Από πίσω μοιάζει με 147.Και οι ομοιότητες τελειώνουν ΕΚΕΙ!
Φτου κακά... -
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Από πίσω μοιάζει με 147.
Και οι ομοιότητες τελειώνουν ΕΚΕΙ!
Φτου κακά...Πράγματι, γενικά είναι άσχημο σχέδιο.
-
Για την κατηγορια ειναι ωραιο κατα την γνωμη μου.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Από πίσω μοιάζει με 147.
Και οι ομοιότητες τελειώνουν ΕΚΕΙ!
Φτου κακά...Πράγματι, γενικά είναι άσχημο σχέδιο.
E, ναι αφού είναι παρόμοιο με το cayenne! Και στο όνομα το ψιλοθυμίζει
-
ναι, καθόλου άσχημο για την κατηγορία του... θα το τόνιζα κι εγώ πως μιάζει... ύποπτα πολύ με 147 πίσω, αλλά το κομμάτι αυτό δεν δένει αρμονικά με το σύνολο. Προσωπικά δεν μου αρέσει [καλό εσωτερικό, πολύ καλό δείχνει και το δέρμα], για SUV πάντως εντυπωσιακό.
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Από πίσω μοιάζει με 147.
Και οι ομοιότητες τελειώνουν ΕΚΕΙ!
Φτου κακά...Πράγματι, γενικά είναι άσχημο σχέδιο.
E, ναι αφού είναι παρόμοιο με το cayenne! Και στο όνομα το ψιλοθυμίζει
Mpika sto Cayene sto autoshow. Einai ftino gia Porsche alla den mou fenetai oti exei thn poiotita tou Tuareg. Alla kinitiras V8 350 hp kai an 8eleis Porsche SUV to perneis me 60k euro, tzaba diladi....
-
Ταιριάζει όμως στην ιστορία και στο χαρακτήρα εταιρειών όπως η Porsche να βγάζουν τέτοιους λευκούς ελέφαντες;
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Ταιριάζει όμως στην ιστορία και στο χαρακτήρα εταιρειών όπως η Porsche να βγάζουν τέτοιους λευκούς ελέφαντες;htan asimenio.
den blepw kapoio problim, to Mazerati erxetai, ayrio 8a doume kai Ferrari (btw wraia htan to Enzo apo konta kai ta Murceliago den pane pisw).
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Ταιριάζει όμως στην ιστορία και στο χαρακτήρα εταιρειών όπως η Porsche να βγάζουν τέτοιους λευκούς ελέφαντες;
htan asimenio.
den blepw kapoio problim, to Mazerati erxetai, ayrio 8a doume kai Ferrari (btw wraia htan to Enzo apo konta kai ta Murceliago den pane pisw).
Άγη, άσε τα σχόλια σχετικά με τη Φερράρι. Στο έχω πεί, δεν έχουν ανάγκη, θα ήταν αυτοκτονία να κάνουν κάτι τέτοιο. Επείδή δηλαδή έγινε μόδα θα το αποδεχθούμε? Αν αύριο γίνει μόδα να...κόβουμε τα κεφάλια μας, εσύ θα το κάνεις?
-
Βρε δε σου λέω αν θα γίνει ή όχι. Αλλά για σκέψου τι κοινό (και τι επιπέδου... Μην ξεράσω) αγοράζει τα θηριώδη SUV και τι κοινό αγόραζε/αγοράζει τα ξεκάθαρα σπορ μοντέλα των εταιρειών αυτών.
Επίσης, σκέψου αν ΟΝΤΩΣ χρειάζονται τέτοια τέρατα στην αυτοκίνηση. Και ανάτρεξε στην ιστορία των εταιρειών αυτών και μετά πες μου αν τους αρμόζει.
-
Δεν θα μιλήσω για το σύνολο, αλλά για την πλειοψηφία, όπως την βλέπω γύρω μου...
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Αλλά για σκέψου τι κοινό (και τι επιπέδου... Μην ξεράσω) αγοράζει τα θηριώδη SUVΚυράτσες
και τι κοινό αγόραζε/αγοράζει τα ξεκάθαρα σπορ μοντέλα των εταιρειών αυτών.
Οι γιοί τους, ή οι σύζυγοί τους (αν μιλάμε για πολύ ακριβό μοντέλο), ή οι ΠΡΩΗΝ σύζυγοί τους (αν μιλάμε για ΠΑΡΑ πολύ ακριβό μοντέλο)...
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Δεν θα μιλήσω για το σύνολο, αλλά για την πλειοψηφία, όπως την βλέπω γύρω μου...Αλλά για σκέψου τι κοινό (και τι επιπέδου... Μην ξεράσω) αγοράζει τα θηριώδη SUV
Κυράτσες
και τι κοινό αγόραζε/αγοράζει τα ξεκάθαρα σπορ μοντέλα των εταιρειών αυτών.
Οι γιοί τους, ή οι σύζυγοί τους (αν μιλάμε για πολύ ακριβό μοντέλο), ή οι ΠΡΩΗΝ σύζυγοί τους (αν μιλάμε για ΠΑΡΑ πολύ ακριβό μοντέλο)...
Έστω και αν είναι έτσι όπως τα λές, δικαιολογεί κάτι τέτοιο την καταπάτηση του ονόματος και της ιστορίας που έχει κατακτήσει με κόπο μια εταιρεία όλα αυτά τα χρόνια, μόνο και μόνο γιατί οι σημερινοί αγοραστές δεν έχουν αντίληψη επί του θέματος ή αν θέλεις δεν τους ενδιαφέρει η ισρορία μιας φίρμας? Εσύ είσαι υπέρ τέτοιων γελοιωδών κινήσεων όπως της Πόρσε και της Μαζεράτι?
Η αναγεννηση της General Motors αρχισε - BUICK CENTIEME