-
'Οντως ο τρικύλινδρος VVTi των τριδύμων αλλά και των Yaris 1.0,Sirion είναι κατασκευασμένος απ' την Daihatsu και είναι ο ελαφρύτερος κινητήρας παραγωγής.
-
Ο χρήστης athanasios έγραψε:
'Οντως ο τρικύλινδρος VVTi των τριδύμων αλλά και των Yaris 1.0,Sirion είναι κατασκευασμένος απ' την Daihatsu και είναι ο ελαφρύτερος κινητήρας παραγωγής.παιδια και ο 1.3 απο την Daihatsu ειναι ξερετε;
-
Παιδια το facelift του yaris εκτος απο αισθητικες βελτιωσεις περιελαμβανε τιποτα αλλες?
Κατι ακουσα οτι στο facelift αλλαξαν την υποβοηθηση του τιμονιου σε ηλεκτρικη.. Ισχύει αυτό? -
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Παιδια το facelift του yaris εκτος απο αισθητικες βελτιωσεις περιελαμβανε τιποτα αλλες?
Κατι ακουσα οτι στο facelift αλλαξαν την υποβοηθηση του τιμονιου σε ηλεκτρικη.. Ισχύει αυτό?Νομιζω μια μικρη βελτιωση στη ρυθμιση της αναρτησης, στη φωτεινοτητα των κρυσταλλων μπροστα και διαφορες στον εξοπλισμο οπως οτι ηταν στανταρ το abs. Γι αυτο που λες δεν ξερω...
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Παιδια το facelift του yaris εκτος απο αισθητικες βελτιωσεις περιελαμβανε τιποτα αλλες?
Κατι ακουσα οτι στο facelift αλλαξαν την υποβοηθηση του τιμονιου σε ηλεκτρικη.. Ισχύει αυτό?ναι ισχυει οπως αλλαξανε και τα πλαστικα στο εσωτερικο , τα χειριστηρια του καλοριφερ και του ραδιοφωνου , βελτιωθηκε η ηχομωνωση και ο τροπος με τον οποιο αποσβενει τις ανωμαλιες η αναρτηση.... βελτιωθηκε αρκετα δηλαδη η ανεση της αναρτησης και πλεον δεν αντιδραει τοσο ξερα.....
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Παιδια το facelift του yaris εκτος απο αισθητικες βελτιωσεις περιελαμβανε τιποτα αλλες?
Κατι ακουσα οτι στο facelift αλλαξαν την υποβοηθηση του τιμονιου σε ηλεκτρικη.. Ισχύει αυτό?ναι ισχυει οπως αλλαξανε και τα πλαστικα στο εσωτερικο , τα χειριστηρια του καλοριφερ και του ραδιοφωνου , βελτιωθηκε η ηχομωνωση και ο τροπος με τον οποιο αποσβενει τις ανωμαλιες η αναρτηση.... βελτιωθηκε αρκετα δηλαδη η ανεση της αναρτησης και πλεον δεν αντιδραει τοσο ξερα.....
Και φανταζομαι το τιμονι εγινε τελειως αναισθητο πια ετσι??
Αμαν με αυτα τα ηλεκτρικα τιμονια πια!Ολα τα υπολοιπα καλοδεχουμενα παντως.
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Παιδια το facelift του yaris εκτος απο αισθητικες βελτιωσεις περιελαμβανε τιποτα αλλες?
Κατι ακουσα οτι στο facelift αλλαξαν την υποβοηθηση του τιμονιου σε ηλεκτρικη.. Ισχύει αυτό?ναι ισχυει οπως αλλαξανε και τα πλαστικα στο εσωτερικο , τα χειριστηρια του καλοριφερ και του ραδιοφωνου , βελτιωθηκε η ηχομωνωση και ο τροπος με τον οποιο αποσβενει τις ανωμαλιες η αναρτηση.... βελτιωθηκε αρκετα δηλαδη η ανεση της αναρτησης και πλεον δεν αντιδραει τοσο ξερα.....
Και φανταζομαι το τιμονι εγινε τελειως αναισθητο πια ετσι??
Αμαν με αυτα τα ηλεκτρικα τιμονια πια!Ολα τα υπολοιπα καλοδεχουμενα παντως.
το τιμονι ομως του καινουργιου γιαρις ειναι ΓΙΑΜ ΓΙΑΜ
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
'Οντως ο τρικύλινδρος VVTi των τριδύμων αλλά και των Yaris 1.0,Sirion είναι κατασκευασμένος απ' την Daihatsu και είναι ο ελαφρύτερος κινητήρας παραγωγής.
παιδια και ο 1.3 απο την Daihatsu ειναι ξερετε;
Δεν ξερει κανενας;
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
'Οντως ο τρικύλινδρος VVTi των τριδύμων αλλά και των Yaris 1.0,Sirion είναι κατασκευασμένος απ' την Daihatsu και είναι ο ελαφρύτερος κινητήρας παραγωγής.
παιδια και ο 1.3 απο την Daihatsu ειναι ξερετε;
Δεν ξερει κανενας;
ελα ρε , μην κολας
αφου η daihatsu ειναι θυγατρικη της TOYOTA...... ιδια πραγματα ειναι
-
Kαι βγάζει κατα καιρούς απίστευτους κινητήρες όπως εκείνος ο τρικύλινδρος του Charade gt-ti του '89 που απέδιδε 100 ίππους.
Ως ένα βαθμό δε, αποτελεί το ''εργαστήρι'' της Toyota.Συμβίωσα για 4 χρόνια με το Charade του '93 και ακόμη νοσταλγώ τον 16βάλβιδο κινητήρα του που παρά τους ''μόνο'' 85 ονομαστικούς ίππους του, όταν αγρίευε πάνω απ' τις 4500 στροφές κερνούσε τσάγια στα μικρά της εποχής του(στις ευθείες βέβαια γιατί στις στροφές άστα να πάνε...το στήσιμό του ήταν για κλάματα ) -
Ο χρήστης athanasios έγραψε:
Kαι βγάζει κατα καιρούς απίστευτους κινητήρες όπως εκείνος ο τρικύλινδρος του Charade gt-ti του '89 που απέδιδε 100 ίππους.
Ως ένα βαθμό δε, αποτελεί το ''εργαστήρι'' της Toyota.Συμβίωσα για 4 χρόνια με το Charade του '93 και ακόμη νοσταλγώ τον 16βάλβιδο κινητήρα του που παρά τους ''μόνο'' 85 ονομαστικούς ίππους του, όταν αγρίευε πάνω απ' τις 4500 στροφές κερνούσε τσάγια στα μικρά της εποχής του(στις ευθείες βέβαια γιατί στις στροφές άστα να πάνε...το στήσιμό του ήταν για κλάματα )Δηλαδη το μεγαλυτερο μερος των μηχανικων μερων κατασκευαζεται απο την Daihatsu;
-
Daihatsu also builds this engine for its parent company, Toyota, for use in the Yaris 1.3.
Από http://motoring.independent.co.uk για το καινούργιο μοντέλλοToyota owns a sizeable chunk of the Daihatsu dynasty, and the Sirion's 1.3 litre engine is also employed in Toyota's award-winning Yaris.
Από http://www.motoring.co.za Για τα προηγούμενα μοντέλλαToyota owns 51 per cent of Daihatsu, so it's not so surprising that the Toyota Yaris's all-aluminium 1.3 engine is made by Daihatsu. In its YRV form, as in the Sirion and Terios, the twin-cam engine has a smaller bore and a longer stroke but retains the continuously-variable inlet-cam timing.
Από http://www.channel4.com/4car επίσης για τά προηγούμενα μοντέλλα -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Ποπολάρε για μία ακόμη φορά ρέστα στο άρθρο.
Πολύ καλό.Σκέφτεται ο θείος μου να πάρει το Αβένσις.
Ανήκει στο συνομωταξία των Τογιοταίων, οπότε πάει πάλι καρφωτός για Τογιότα.
Αναρωτιέμαι αν υπάρχει άλλη επιλογή, στην κατηγορία του Αβένσις που να υιοθετεί τις ίδιες αξίες: άνεση, ευθεία, ποιότητα, χώροι, δύναμη.
Πλην του Passat.Mondeo και 6άρι αποκλείονται ως σπορ.
Ίσως φαίνεται περίεργο σε εμάς, αλλά υπάρχουν άνθρωποι, που δεν επιθυμούν με τίποτα την ακριβή σπορ συμπεριφορά και τις άμεσες αντιδράσεις.thanks αγγελε.....
μπορει καλιστα να δει το πασατ στα 2,000 που βγαινει κοντα στην ιδια τιμη
αλλα ειναι παραπανω τα τελη κυκλοφοριας και φυσικα τα της VW services.....VW δεν θα πάρει, διότι ΔΕΝ θα τον αφήσω!
Έχω ξεκινήσει εδώ και αρκετό καιρό τη δική μου [αστεία ίσως] εκστρατεία κατά του VW group, αποτρέποντας δυνητικούς αγοραστές να επιβεβαιώσουν δια της αγοράς προιόντων του group τη στρατηγική της κοινής πλατφόρμας. Τι να κάνω, έχω κι εγώ τα κολλήματά μου! Δικαιολογημένο όμως το συγκεκριμένο, το έχω αναλύσει πολλές φορές, κι έχω εξηγήσει τους λόγους.
Οπότε ας πάρει Avensis.
Αφού του αρέσει, να χει και την εγγύησή του, και να γράφει και TOYOTA! -
ο θειος σου paimei μαλλον αδικει καλυτερα μοντελα απο το αβενσις...και τα 3 μου φαινονται καλυτερα! αλλα αφου ειναι και τογιοτακιας με γεια του!
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
ο θειος σου paimei μαλλον αδικει καλυτερα μοντελα απο το αβενσις...και τα 3 μου φαινονται καλυτερα! αλλα αφου ειναι και τογιοτακιας με γεια του!το καλυτερο παντα ειναι σχετικο.......
-
sdvcb
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
ο θειος σου paimei μαλλον αδικει καλυτερα μοντελα απο το αβενσις...και τα 3 μου φαινονται καλυτερα! αλλα αφου ειναι και τογιοτακιας με γεια του!
το καλυτερο παντα ειναι σχετικο.......
δεν ειχα προσεξει οτι απαντησες...ειπα 'μου φαινονται'...εξαλλου αμα δεις τα υπολοιπα αυτοκινητα που ανεφερε ο paimei, δε νομιζω να χεις και πολυ διαφορετικη αποψη...
-
Aυτή η φώτο είναι ο τιμοκατάλογος της Τογιοτα στην Αγγλία για όσους θέλουν να επεκτείνουν την εγγύησή τους πέρα από τα 3 έτη.
Κάποιο ξυπνοπούλι είχε γράψει εδώ ότι στην Αγγλία δεν επεκτείνεται η εγγύηση στα Τογιότα.
Το γεγονός ότι στην Ελλάδα τα Τογιότα έχουν 3+3 χρόνια εγγύηση το χρωστάμε στον Διευθύνων Σύμβουλο Ευρώπης Δρ Δημήτρη Αθανασόπουλο.
Οταν μία εταιρεία δίνει τέτοια εγγύηση,η ίδια για να είναι σίγουρη ότι δεν μπαίνει μέσα,αντασφαλίζεται σε μεγαλύτερη ασφαλιστική εταιρεία η οποία καλύπτει τις ζημιές.
Ο λόγος που το yaris tsport turbo δεν ήρθε στην Ελλάδα είναι ότι η εταιρεία ασφαλίσεων η οποία αναλαμβάνει το κόστος των εγγυήσεων δεν άφησε να έρθει το αμάξι στην Ελλάδα.
Στην Ελβετία που πήγε το αμάξι σε περιορισμένη μορφή έχει δωρεάν σέρβις και ανταλλακτικά για 3 χρόνια.
Αυτά...
-
Έχω διαθέσιμο το Toyota Corolla 2004 Workshop Manual.
Είναι μορφής .pdf και μεγέθους σχεδόν 30 ΜΒ. Που μπορώ να το ανεβάσω (αν ενδιαφέρεται κανείς); -
Εδω: http://rapidshare.de/ και με ενδιαφερει κιολας
αλλα τι ακριβως ειναι αυτο;
TOYOTA FORUM