Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TOYOTA AYGO
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TOYOTA AYGO
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 14
    • 15
    • 5 / 15
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    5
    297
    2913
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pskarm last edited by

      παιδια εχει κανεις ρποσωπικη εμπειρια απο το mmt??
      σκεφτομαι για να το παρω αυτοματο...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kantoniou last edited by

        Ο χρήστης pskarm έγραψε:
        παιδια εχει κανεις ρποσωπικη εμπειρια απο το mmt??
        σκεφτομαι για να το παρω αυτοματο...

        Δεν το εχω οδηγησει. Οι 4Τ στο τευχος Ιανουαριου εχουν συντομη δοκιμη. Εκει γραφουν οτι για εκκινηση στην ανηφορα χρειαζεται χειροφρενο ενω γενικα κατα την εκκινηση η εμπλοκη της 1ης αργει. Κατα τα αλλα το κιβωτιο το βρισκουν αρκετα καλο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mike77gr last edited by

          Θα ήθελα να παραθέσω την εμπειρία μου από το Αυτόματο κιβώτιο του Aygo....Μιας και δεν έχω βρει μέχρι τώρα κάποιο αναλυτικό κείμενο για το συγκεκριμένο θέμα.....Κατ' αρχήν να σημειωθεί ότι έχω στην κατοχή μου και ένα SMART με επίσης αυτόματο κιβώτιο και ότι το AYGO το έχω 2 μέρες μόνο, οπότε ίσως με τον καιρό (και αφού στρωθεί ο κινητήρας) να αλλάξουν μερικά δεδομένα.

          Ξεκινάω λοιπόν λέγοντας ότι το κιβώτιο του AYGO είναι ΜΑΚΡΑΝ καλύτερο από το αντίστοιχο στο SMART και φυσικά αυτό ήταν ψιλοαναμενόμενο διότι το δεύτερο μετράει ήδη αρκετά χρόνια από τότε που σχεδιάστηκε.....Ειδικότερα οι αλλαγές γίνονται πολύ πιο ομαλά χωρίς το γονάτισμα που παρατηρείται στο μικρό διθέσιο. Βέβαια, στην θέση της εντελώς αυτόματης λειτουργίας το μικρό της ΤΟΥΟΤΑ κινείται με αργούς ρυθμούς (έτσι εξηγείται η χαμηλή κατανάλωση) με τους οποίους εκτός και αν είσαι σε κίνηση στην πόλη, οποιοσδήποτε κάτω από 80 χρονών δυσανασχετεί......(Θα επαναλάβω ότι το αυτοκίνητο έχει κάνει μόλις 70 χιλιόμετρα!!!!) Στην σειριακή όμως λειτουργία του τα πράγματα έρχονται στα ίσια τους.....οι επιδόσεις εκτοξεύονται και εκει πραγματικά.....δικαιολογείς τα 700 Ευρώ παραπάνω που έδωσες!!!! Ειδικά για το συγκεκριμένο μοντέλο και επειδή η χρήση για την οποία προορίζεται είναι κυρίως σαν όχημα πόλης, συνιστώ ανεπιφύλακτα το MMT.

          Ο χρήστης kantoniou έγραψε:

          παιδια εχει κανεις ρποσωπικη εμπειρια απο το mmt??
          σκεφτομαι για να το παρω αυτοματο...

          Δεν το εχω οδηγησει. Οι 4Τ στο τευχος Ιανουαριου εχουν συντομη δοκιμη. Εκει γραφουν οτι για εκκινηση στην ανηφορα χρειαζεται χειροφρενο ενω γενικα κατα την εκκινηση η εμπλοκη της 1ης αργει. Κατα τα αλλα το κιβωτιο το βρισκουν αρκετα καλο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            bugsbunny last edited by

            Ευχαριστούμε Mike77gr για το review σου που είναι πολύ χρήσιμο για μας που προβληματιζόμαστε για την αγορά του MMT.

            Αλήθεια πόσο σου στοίχισε με το κλειδί στο χέρι; Τίποτε δώρα; Πώς σου φαίνεται η ποιότητα των πλαστικών του και η συναρμολόγηση/ποιότητα κατασκευής; Τα φρένα πώς τα βλέπεις (και σχετικά με το Smart);

            Αν έχεις χρόνο και μπορέσεις να μας πεις τα νέα σου και μετά από μεγαλύτερη συμβίωσή σου με το Aygo θα ήταν σημαντικό για μας!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              athanasios last edited by

              +1

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                montecarlo last edited by

                Τώρα που έχουμε και τις τιμές του τρίτου (107) της παρέας, πιό από όλα θεωρήται καλύτερη αγόρα και τί διαφορές έχουν στον εξοπλισμό ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  athanasios last edited by

                  Καθ' ότι έχω καταλήξει τριδυμολόγος θα σου πω.
                  Οι εκδόσεις Αygo plus,C1 style,107 trendy έχουν ακριβώς τον ίδιο εξοπλισμό και κοστίζουν στην 5θ έκδοση 10820,10230,10430 ευρώ αντίστοιχα.(Οι τρίθυρες είναι περίπου 300 ευρώ κάτω)
                  Εχουν ABS,ένα σύστημα που το ονομάζουν ''σύστημα ευστάθειας στις στροφές'' δεν είναι όμως ESP,4 αερόσακκους,Α/C,ραδιο CD,ηλ. καθρέπτες μπροστά(ο οδηγός δεν έχει για του συνοδηγού!!!) και τα υπόλοιπα κλασσικά.(διαιρούμενα πίσω καθίσματα κλπ)
                  Τα αυτοκίνητα ως γνωστό είναι πανομοιότυπα σε μηχανικά μέρη και στο εσωτερικό(μόνο το τιμόνι και οι επενδύσεις των καθισμάτων αλλάζουν) και η μόνη διαφοροποίηση είναι στο εξωτερικό τους.
                  Οπότε τελικα διαλέγεις
                  α)Σύμφωνα με την εξωτερική εμφάνιση(υποκειμενικό)
                  β)Σύμφωνα με το χρηματοδοτικό(Peugeot)
                  γ)Σύμφωνα με την απόλυτη τιμή αγοράς(C1)
                  δ)Σύμφωνα με την εγγύηση και το aftersales(Τoyota)
                  ε)Σύμφωνα με το συναίσθημα (συμπάθεια σε μια απ' τις τρεις εταιρείες.)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    funkyreverend last edited by

                    Εξαιρετική ανάλυση φίλε μου athanasie!

                    Να τα αναλύσεις ακόμα περισσότερο και στις υπόλοιπες εκδόσεις, ώστε να ετοιμάσουμε οδηγό για τρίδυμα!

                    Εγώ πάντως, μάλλον Aygo θα διάλεγα.

                    Α, ηλεκτρικούς καθρέπτες μπροστά γράφεις και με καταμπέρδεψες!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      athanasios last edited by

                      Ωπ μ'έπιασες Ηλεκτρικά παράθυρα ενοούσα,οι καθρέπτες είναι χειροκίνητοι
                      Οι φθηνότερες εκδόσεις δεν έχουν A/C οπότε δεν τις αναφέρω καν.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Z
                        zardoz last edited by

                        Στην αναζήτηση για μικρό, το C1 και το Aygo ήταν υποψήφια μαζί με το Atos
                        και το Picanto (πρίν καταλήξω στο Picanto).

                        Το Atos ήταν απίστευτα φθηνότερο και δεν το αναφέρω καν...

                        Είχα συγκρίνει τις εκδόσεις C1/Aygo 1lt των 11.000E με το κλειδί στο χέρι που
                        με το Picanto 1.1 Εx full (10.000Ε με το κλειδί στο χέρι + δέρμα/συναγερμό).

                        **Πλεονεκτήματα C1, Aygo σε σχέση με Picanto **

                        1. Προφανώς οι χώρες προέλευσης
                        2. Αερόσακος συνοδηγού που απενεργοποιείται (στο picanto δεν απενεργοποιείται)
                        3. 4 αστέρια EuroNCAP αντί για 3
                        4. Πλευρικοί αερόσακοι
                        5. Είναι 7 πόντους... μικρότερα
                        6. CFC
                        7. Υποδοχή mp3 player
                        8. 5 χρόνια (toyota) εγγύηση αντί για 3 (kia) - citroen 2 δεν έβαλαν μυαλό...
                        9. C1 καλύτερη επιτάχυνση
                        10. Μεγαλύτερη τελική C1 ακόμη και στο 1lt
                        11. Καλύτερη αξία μεταπώλησης (αν και τα μικρά ξεφτιλίζονται στα 3 χρόνια χρήσης)

                        Μειονεκτήματα (στις εκδόσεις που αναφέρουμε)

                        1. 800-1.000Ε ακριβότερα
                        2. Ημιανοιγόμενα πίσω παράθυρα (μέγα λάθος), ούτε ηλεκτρικά
                        3. Δεν έχουν 3η ζώνη πίσω (είναι πρακτικά 4θέσια)
                        4. Δεν έχουν προβολείς ομίχλης (στην έκδοση)
                        5. Δεν έχουν δισκόφρενα πίσω (γενικώς)
                        6. Τα μπροστινά προσκέφαλα είναι σταθερά στο κάθισμα!
                        7. Τα πίσω καθίσματα είναι διαιρούμενα 50/50 (αντί για 60/40)
                        8. Δεν έχουν μετρητή θερμοκρασίας νερού!
                        9. Μηχανική ρύθμιση ύψους φώτων.

                        Βασικά η τελική απόφαση βγήκε γιατί στην ΚΙΑ έδιναν δώρο το δερμάτινο σαλόνι
                        και το συναγερμό, και έκανε και 1.000E λιγότερα.

                        Αν όμως δεν μετρούσα την τιμή, μάλλον θα έπαιρνα το Aygo με αυτόματο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          funkyreverend last edited by

                          Καταναλώσεις κανείς; Κάνουμε μια έρευνα...!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            malsot last edited by

                            Aygo manual με 15αρες και 185/55 λάστιχα: 35 περίπου ευρώ γέμισμα αυτονομία 500 + με μεικτή χρήση!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              athanasios last edited by

                              Αυτό σημαίνει λίγο κάτω από 7 lt/100km
                              Αν σου είναι εύκολο μπορείς να προσδιορίσεις τα ποσοστά στην μικτή χρήση;Γιατί αν πρόκειται για ένα 80-20 πόλη-δρόμος μου φαίνεται super.Aν είναι ένα 50-50 με προβληματίζει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                borbos last edited by

                                σημερα εκλεισα το aygo με το σειριακο,αλλα θελει υπομονη γιατι δεν ειχε το χρωμα που ηθελα(ανθρακι) και θα κανει 1 μηνα να ερθει!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  malsot last edited by

                                  Ο χρήστης athanasios έγραψε:
                                  Αυτό σημαίνει λίγο κάτω από 7 lt/100km
                                  Αν σου είναι εύκολο μπορείς να προσδιορίσεις τα ποσοστά στην μικτή χρήση;Γιατί αν πρόκειται για ένα 80-20 πόλη-δρόμος μου φαίνεται super.Aν είναι ένα 50-50 με προβληματίζει.

                                  Δεν πολυαλλάζει η κατανάλωση λόγω των πολύ μακριών σχέσεων του κιβωτίου.Σκέψου ότι με τρίτη και τέρμα το στροφόμετρο (6500 στρ/λ.)δείχνει στο κοντέρ 150 χλμ.!!! Αυτό που πρέπει να λάβεις υπ'όψιν σου είναι ότι με τις 15άρες που έχω βάλει καίει σαφώς περισσότερο !

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    athanasios last edited by

                                    Ο.k ευχαριστώ.Όσο για τις 15άρες,νομίζω ότι δείχνουν πιό αρμονικές με το αμάξωμα με τίμημα βέβαια την λίγο αυξημένη κατανάλωση και τον ελαφρώς μεγαλύτερο κύκλο στροφής.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      malsot last edited by

                                      Σωστός! Έχει πολύ μεγάλους θόλους και τώρα ψιλογέμισαν.Αυτό που άλλαξε σημαντικά όμως είναι η σταθερότητα στα πολλά χλμ καθώς και οι κλήσεις στις στροφές.Επ'ευκαιρία,δείτε κι αυτο!
                                      http://www.tte.de/cm_aygo.htm

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        popol-ros last edited by

                                        Ο χρήστης borbos έγραψε:
                                        σημερα εκλεισα το aygo με το σειριακο,αλλα θελει υπομονη γιατι δεν ειχε το χρωμα που ηθελα(ανθρακι) και θα κανει 1 μηνα να ερθει!!!

                                        σορρυ κιολας, αλλα πολλα χρηματα χωρις αντικρισμα......

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          athanasios last edited by

                                          Eξαρτάται από το λόγο που το θες.Από άποψη διαστάσεων και άρα ευελιξίας και ευκολίας στο παρκάρισμα,κατανάλωσης και κόστους συντήρησης υπάρχει αντίκρισμα.Θα μου πείς τα παραπάνω μπορούν να στα προσφέρουν και φθηνότερα μοντέλα(Picanto,Matiz,C1) αλλά εκεί πλέον μπαίνει το θέμα 6 χρόνια εγγύηση Toyota που για πολλούς είναι σημαντικός παράγοντας.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            popol-ros last edited by

                                            Ο χρήστης athanasios έγραψε:
                                            Eξαρτάται από το λόγο που το θες.Από άποψη διαστάσεων και άρα ευελιξίας και ευκολίας στο παρκάρισμα,κατανάλωσης και κόστους συντήρησης υπάρχει αντίκρισμα.Θα μου πείς τα παραπάνω μπορούν να στα προσφέρουν και φθηνότερα μοντέλα(Picanto,Matiz,C1) αλλά εκεί πλέον μπαίνει το θέμα 6 χρόνια εγγύηση Toyota που για πολλούς είναι σημαντικός παράγοντας.

                                            με τα ιδια χρηματα βρισκεις μεταχειρισμενο 1,000 αρι γιαρις αυτοματο ενος χρονου το οποιο ειναι far too much better....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 5 / 15
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr