Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 1
    • Best 0
    • Groups 0

    mike77gr

    @mike77gr

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    1
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    mike77gr Unfollow Follow

    Latest posts made by mike77gr

    • RE: TOYOTA AYGO

      Θα ήθελα να παραθέσω την εμπειρία μου από το Αυτόματο κιβώτιο του Aygo....Μιας και δεν έχω βρει μέχρι τώρα κάποιο αναλυτικό κείμενο για το συγκεκριμένο θέμα.....Κατ' αρχήν να σημειωθεί ότι έχω στην κατοχή μου και ένα SMART με επίσης αυτόματο κιβώτιο και ότι το AYGO το έχω 2 μέρες μόνο, οπότε ίσως με τον καιρό (και αφού στρωθεί ο κινητήρας) να αλλάξουν μερικά δεδομένα.

      Ξεκινάω λοιπόν λέγοντας ότι το κιβώτιο του AYGO είναι ΜΑΚΡΑΝ καλύτερο από το αντίστοιχο στο SMART και φυσικά αυτό ήταν ψιλοαναμενόμενο διότι το δεύτερο μετράει ήδη αρκετά χρόνια από τότε που σχεδιάστηκε.....Ειδικότερα οι αλλαγές γίνονται πολύ πιο ομαλά χωρίς το γονάτισμα που παρατηρείται στο μικρό διθέσιο. Βέβαια, στην θέση της εντελώς αυτόματης λειτουργίας το μικρό της ΤΟΥΟΤΑ κινείται με αργούς ρυθμούς (έτσι εξηγείται η χαμηλή κατανάλωση) με τους οποίους εκτός και αν είσαι σε κίνηση στην πόλη, οποιοσδήποτε κάτω από 80 χρονών δυσανασχετεί......(Θα επαναλάβω ότι το αυτοκίνητο έχει κάνει μόλις 70 χιλιόμετρα!!!!) Στην σειριακή όμως λειτουργία του τα πράγματα έρχονται στα ίσια τους.....οι επιδόσεις εκτοξεύονται και εκει πραγματικά.....δικαιολογείς τα 700 Ευρώ παραπάνω που έδωσες!!!! Ειδικά για το συγκεκριμένο μοντέλο και επειδή η χρήση για την οποία προορίζεται είναι κυρίως σαν όχημα πόλης, συνιστώ ανεπιφύλακτα το MMT.

      Ο χρήστης kantoniou έγραψε:

      παιδια εχει κανεις ρποσωπικη εμπειρια απο το mmt??
      σκεφτομαι για να το παρω αυτοματο...

      Δεν το εχω οδηγησει. Οι 4Τ στο τευχος Ιανουαριου εχουν συντομη δοκιμη. Εκει γραφουν οτι για εκκινηση στην ανηφορα χρειαζεται χειροφρενο ενω γενικα κατα την εκκινηση η εμπλοκη της 1ης αργει. Κατα τα αλλα το κιβωτιο το βρισκουν αρκετα καλο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mike77gr
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr