Zastava 1300. Σε ένα τέτοιο έκανα τις πρώτες μου βόλτες (όταν ήμουν 2 ημερών)
Highlight: Δίσκοι μπρος-πίσω σε μοντέλο του '63!!!

Δεύτερη επαφή με τα Φίατ, σε ένα Φιορίνο 1.100 που είχα στα χέρια μου για ένα χρόνο.

0 προβλήματα (εκτός από τις λάμπες που τις άλλαζα σα στραγάλια) τη στιγμή που είχε ανέβει κάθε ραχούλα Αττικοβοιωτίας και ουκ ολίγων νησιών. Τρελό γκάζι (έως τα 80χαω ) και το χειρότερο κιβώτιο ταχυτήτων που έχει περάσει από τα χέρια μου.
Τελευταία επαφή με Φίατ. Fiat Brava 1.25 (80hp)

Κυκλοφορούσα με ένα τέτοιο στην Αγγλία για ένα εξάμηνο το '97.
Μετά από σποραδική επαφή με διάφορα Φίατ, θα το χαρακτήριζα ως ό,τι χειρότερο έχω οδηγήσει από την ιταλική εταιρεία (για την εποχή του τέλος πάντων). ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ τιμόνι με αίσθηση που κάνει το Opel Astra πρώτης γενιάς να μοιάζει με παράδεισο, επιδόσεις για τα μπάζα (όποιος τολμά προσπέραση με πολλά με αυτό το πράγμα είναι δημόσιος κίνδυνος), τενεκές που ακουγόταν και σαν τενεκές (κλουνγκ και γκλονγκ). Με τέτοια αυτοκίνητα, ευτυχώς που σώθηκε από την απόλυτη καταστροφή.