-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Το δεύτερο, αυτό που τωρα κυκλοφορεί (πριν το λιφτινγκ) ότι και να πω λίγο είναι. Το άντεξα 14 μήνες, δεν πήγαινε παραπέρα.
Στο εξής, Μ Α Κ Ρ Ι ΑΤα ίδια και εδώ από μία συνάδελφο της κοπέλας μου.
Με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο γελάει ένα ολόκληρο εργαστήριο στο ΙΤΕ.
Κάθε δεύτερη βδομάδα στο συνεργείο...Πάρε κόσμε, το καινούριο clio... Όπως έγραψαν και οι 4Τροχοί, ότι πληρώσεις παίρνεις!!!!!!
Εμένα μου κάνει εντύπωση το εξής: (πρέπει να το έχω ξαναγράψει, όταν έγραφα τα όσα είχα τραβήξει από το ΙΙ)
Όλος ο ειδικός τύπος το παίνευε εκτός από έναν τυπά στο in.gr που έγραφε ότι σαφώς έχει χειρότερη οδική συμπεριφορά από το Ι.
Και όντως έτσι ήταν.
Τελοσπάντων, με χτίκιασε αλλά το σούταρα -
Όλα τα παραπάνω και κυρίως επειδή τα αμαξάκια τους πλέον δε βλέπονται. Η εμφάνιση παίζει τον πρώτο ρόλο, σα ζεστά ψωμάκια πουλούσε η ζημιάρα fiat το punto πρώτης γενιάς, μια χαρά πουλάει και το mini παρόλο που είναι ακριβό.
-
φίλε meco θα σου έλεγα να ξεφ΄θγεις απο το κρητήριο του 'μου το είπε ο φίλος μου ή έτσι κάναν σε ένα φίλο μου' γιατί αγγίζουμε τα όρια του γραφικού. Απλά να σε ενημερώσω οτι η renault καλύπτει σε μεγάλο ποσοστό βλάβες που συμβαίνουν εκτός εγγύησης και ιδιαίτερα σε βλάβες που λίγο πολύ είναι γνωστές πχ παράθυρα
-
Ο χρήστης soundworks57 έγραψε:
φίλε meco θα σου έλεγα να ξεφ΄θγεις απο το κρητήριο του 'μου το είπε ο φίλος μου ή έτσι κάναν σε ένα φίλο μου' γιατί αγγίζουμε τα όρια του γραφικού. Απλά να σε ενημερώσω οτι η renault καλύπτει σε μεγάλο ποσοστό βλάβες που συμβαίνουν εκτός εγγύησης και ιδιαίτερα σε βλάβες που λίγο πολύ είναι γνωστές πχ παράθυραπαράθυρα σε Renault; γίνεται κι αλλού;;
-
για ρώτα στη vw να σου πούνε κάθε πότε πέφτουν τα παράθυρα ?
-
Ο χρήστης soundworks57 έγραψε:
για ρώτα στη vw να σου πούνε κάθε πότε πέφτουν τα παράθυρα ?κάθε μερα
-
Ο χρήστης NickNT έγραψε:
Ναι βρε... χωρίς ελατήρια. Απλά μοιάζει με ημιάκαμπτο από πίσω. Πίστεψε με, έχω δει και από την καλή και από την ανάποδη (σβούρα με κατάληξη σε παρκόμετρο) τα των ράβδων.Όσο για το Golf, για σένα και ίσως για μένα είναι καλύτερο από το focus. Αυτό ακριβώς θέλω να πω, γιατί θεωρώ πως δεν είσαι χαζός που πήρες Golf αντί για Megane ή Focus. Ήξερες τι ήθελες και το υπερασπίζεσαι. Μην προσβάλλεις όμως (γενικά, όχι εσύ) άλλους που επίσης είναι ικανοποιημένοι.
Καλό είναι να σεβόμαστε τις επιλογές των άλλων, γιατί ειδάλλως γινόμαστε προκλητικοί και ως συνέπεια προκαλούμε εκνευρισμό. Αυτή είναι η θέση μου, και ίσως κακώς που απαντώ με το ίδιο ύφος σε όποιον θεωρώ πως γράφει απόλυτα.
Προφανώς έχεις προ f/l megane. Aυτά που είναι f/l έχουν ημιάκαμπτο κανονικότατο. Σαν να βλέπεις golf IV από κάτω.
Golf πήρα γιατί πολύ απλά τότε (1998) ήταν το καλύτερο μικρομεσαίο αυτοκίνητο. Η διαφορά με τα υπόλοιπα ήταν χαοτική. Α3 δεν μπορούσα να πάρω τότε τη corolla την απέριψα γιατί τα πλαστικά της ήταν άθλια και AR 145 φοβήθηκα να πάρω λόγω αξιοπιστίας και τριγμών.
Φυσικά και σέβομαι τις επιλογές των άλλων. Αν είχατε όλοι Golf και RAV4 δεν θα μπορούσα να iσχυρίζομαι ότι έχω το καλύτερο μικρομεσαίο και το καλύτερο SUV...
-
θεμα για ρενω και θα ελειπα?
αν και με καλυψε ο βαγγος με τις απαντησεις του θα πω οτι η αντιπροσωπεια της ρενω στην ελλαδα ειναι αθλια...δε δικαιολογειται για μια τοσο μεγαλη εταιρεια να χει τοσο αθλιους αντιπροσωπους...τα παντα ειναι ακριβα!
αναγκαστικα ψαχνεις μηχανικο εκτος επισημου δικτυου και ευτυχως που υπαρχουν μερικοι της προκοπης και γινεται η δουλεια...
στα υπολοιπα, τα μοντελα της ρενω δε ταιριαζουν γενικα στην ελληνικη ιδιοσυγκρασια...προτιμουνται μοντελα με βαση το ονομα και μεσα στη γενικη αγνοια που υπαρχει στον ελληνικο χωρο κανουν πωλησεις μερικα απο τα μοντελα αλλων εταιρειων που αναφερατε παρα πανω και που κατα τη γνωμη μου θα πρεπε να ναι αντικειμενο συζητησης στη καλοκαιρινη ραστωνη με κρασακι παρα αντικειμενο αγορας...
ο ελληνας ειναι περιεργος...αλλα επειδη με χαρακτηριζω οπαδο της εταιρειας, στα @@ μου κιολας...δε πα να αγοραζουν οτι ασημι κουβα βρισκουν?με κατι πολυ ωραια συνολα των 1.4 λιτρων και των 75 ιππων....που στριβουν μονο οταν γλιστρανε...
ευτυχως η ρενω δε περιμενει απο την ελλαδα να κανει σεφτε....παντου αλλου τα πραγματα ειναι διαφορετικα! οποτε ποιος νοιαζεται anyway?
αν ειχα τη ρενω θα φροντιζα να ειχε καλυτερη αντιπροσωπεια...
-
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Τα Μεγκαν αν τα αντιπαραβαλω με το Φοκους μου γελάω. Στο δρόμο από στήσιμο ΟΚ, αλλα απο τιμόνι (κυρίως), κιβωτιο κι αξιοπιστια....Σε περίπτωση που αναρωτιέσαι που ακριβώς φάνηκες εριστικός.
Εξ' ου και η ανταπάντηση μου περί αντίστοιχα φαινόμενα γέλωταMeco, κανένα Megane I δεν έχει ημιάκαμπτο. Το f/l έχω, κάποιο από τα 16V δηλαδή. Αλλά και πάλι, δε θεωρώ εξ΄ορισμού τον ημιάκαμπτο τόσο κακό πράγμα, και σίγουρα δεν θα απέφευγα την αγορά ενός Golf IV, εάν φυσικά με κάλυπτε, αποκλειστικά και μόνο λόγω της διάταξης της πίσω ανάρτησης (ή ενός Skoda Octavia 1.8Τ επίσης).
Ως προς το αν σκοπεύω να κάνω θέμα τάδε vs τάδε φίλε Asimov, θα μου επιτρέψεις- ή μάλλον τα λεγόμενα σου μου το επιτρέπουν- να παρατηρήσω πως εσύ βιάστηκες να προβείς σε σύγκριση του focus με τα μοντέλα της υπό συζήτηση εταιρίας- και όχι εγώ. Νομίζω φαίνεται ξεκάθαρα από την άνωθι παράθεση. Ιδίως το ρήμα 'αντιπαραβάλλω', ταιρίαζει σημειολογικά απόλυτα με το λατινικό vs- τι λες;
Και εφ΄όσον λοιπόν όλοι μας φαίνεται πως κρίνουμε τα αυτοκίνητα μας στο 'δρόμο και τις στριφτερές διαδρομές' , δεν υπάρχει κανένας αντικειμενικός τρόπος να προβούμε σε συγκριτικές αξιολόγησεις- αν μας αρέσει, στους άλλους φτάνει και περισσεύει. Εκτός, κι αρχίσουν οι μονομερείς (επί)κρίσεις για μοντέλα, και τα ειρωνικά σχόλια περί γέλιων κτλ.
Και επειδή υποθέτω πως κι εσύ θεωρείς εξαιρετικά βαρετό να συνεχίσουμε να λέμε τα ίδια και τα ίδια, ας χαιρόμαστε τα αυτοκίνητα μας, έστω και αν οδεύουν προς όψιμη αντικατάσταση ενδεχομένως, και ας κρίνει ο καθένας τα ίδια και όχι τα αλλότρια.
Γιατί δεν πουλάει η Renault στην Ελλάδα λοιπόν; Κακή προώθηση, κακή συγκυρία ως προς τη προσφερόμενη γκάμα και τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς, και ανάγκη ανανέωσης του μικρομεσαίου της μοντέλου. Αυτή είναι η άποψη μου. Αλλά, και να κλείσει η εταιρία αύριο, δόξα τω θεώ, υπάρχουν άλλες τόσες- δε χάθηκε κι ο κόσμος...
-
Ο χρήστης soundworks57 έγραψε:
φίλε meco θα σου έλεγα να ξεφ΄θγεις απο το κρητήριο του 'μου το είπε ο φίλος μου ή έτσι κάναν σε ένα φίλο μου' γιατί αγγίζουμε τα όρια του γραφικού. Απλά να σε ενημερώσω οτι η renault καλύπτει σε μεγάλο ποσοστό βλάβες που συμβαίνουν εκτός εγγύησης και ιδιαίτερα σε βλάβες που λίγο πολύ είναι γνωστές πχ παράθυραΔεν το αμβισβητώ αυτό. Άλλωστε στη laguna που ανέφερα πιο πάνω, κάτι τέτοιο συμβαίνει. Ντρέπονται να τους χρεώνουν κάθε φορά και δεν τους κρατάνε χρήματα κάθε δεύτερη φορά, ή κάθε τρίτη, αν φυσικά το κόστος δεν είναι υψηλό.
Αν νομίζεις ότι το να αναφέρουμε τις εμπειρίες μας είναι γραφικό, τότε τι να πω... -
Ο χρήστης NickNT έγραψε:
Τα Μεγκαν αν τα αντιπαραβαλω με το Φοκους μου γελάω. Στο δρόμο από στήσιμο ΟΚ, αλλα απο τιμόνι (κυρίως), κιβωτιο κι αξιοπιστια....
Σε περίπτωση που αναρωτιέσαι που ακριβώς φάνηκες εριστικός.
Εξ' ου και η ανταπάντηση μου περί αντίστοιχα φαινόμενα γέλωταMeco, κανένα Megane I δεν έχει ημιάκαμπτο. Το f/l έχω, κάποιο από τα 16V δηλαδή. Αλλά και πάλι, δε θεωρώ εξ΄ορισμού τον ημιάκαμπτο τόσο κακό πράγμα, και σίγουρα δεν θα απέφευγα την αγορά ενός Golf IV, εάν φυσικά με κάλυπτε, αποκλειστικά και μόνο λόγω της διάταξης της πίσω ανάρτησης (ή ενός Skoda Octavia 1.8Τ επίσης).
Ως προς το αν σκοπεύω να κάνω θέμα τάδε vs τάδε φίλε Asimov, θα μου επιτρέψεις- ή μάλλον τα λεγόμενα σου μου το επιτρέπουν- να παρατηρήσω πως εσύ βιάστηκες να προβείς σε σύγκριση του focus με τα μοντέλα της υπό συζήτηση εταιρίας- και όχι εγώ. Νομίζω φαίνεται ξεκάθαρα από την άνωθι παράθεση. Ιδίως το ρήμα 'αντιπαραβάλλω', ταιρίαζει σημειολογικά απόλυτα με το λατινικό vs- τι λες;
Και εφ΄όσον λοιπόν όλοι μας φαίνεται πως κρίνουμε τα αυτοκίνητα μας στο 'δρόμο και τις στριφτερές διαδρομές' , δεν υπάρχει κανένας αντικειμενικός τρόπος να προβούμε σε συγκριτικές αξιολόγησεις- αν μας αρέσει, στους άλλους φτάνει και περισσεύει. Εκτός, κι αρχίσουν οι μονομερείς (επί)κρίσεις για μοντέλα, και τα ειρωνικά σχόλια περί γέλιων κτλ.
Και επειδή υποθέτω πως κι εσύ θεωρείς εξαιρετικά βαρετό να συνεχίσουμε να λέμε τα ίδια και τα ίδια, ας χαιρόμαστε τα αυτοκίνητα μας, έστω και αν οδεύουν προς όψιμη αντικατάσταση ενδεχομένως, και ας κρίνει ο καθένας τα ίδια και όχι τα αλλότρια.
Γιατί δεν πουλάει η Renault στην Ελλάδα λοιπόν; Κακή προώθηση, κακή συγκυρία ως προς τη προσφερόμενη γκάμα και τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς, και ανάγκη ανανέωσης του μικρομεσαίου της μοντέλου. Αυτή είναι η άποψη μου. Αλλά, και να κλείσει η εταιρία αύριο, δόξα τω θεώ, υπάρχουν άλλες τόσες- δε χάθηκε κι ο κόσμος...
Επαναλαμβάνω πως δεν κρίνω τα αλλότρια. ΕΙΧΑΜΕ Μεγκαν, δε μας άρεσε, το έγραψα. Δεν έχω δικαίωμα να κρίνω ούτε κάτι που ΕΙΧΑ; Το να προσβληθεί καποιος ως αποτέλεσμα αυτού το θεωρώ αστείο.
Το σχόλιο ΔΕΝ ήταν ειρωνικό, ήταν επί πραγματικού, δεν το παίρνω πίσω κι αν κάποιος θέλει να το υιοθετήσει ή να το απορρίψει, γούστο του καπέλο του. Εγώ δεν τρώω τέτοια κολλήματα...
Α! Και χρησιμοποίησα 1ο ενικό 'αντιπαραβαλλω', 'γελάω' κλπ. για να υποκειμενικοποιήσω κατα το δυνατό τα οσα έγραψα. Για να μην πάω σε ταδε vs ταδε. Αλλιώς θα εγραφα κι εγώ περί Drive, 4T κλπ.ΥΓ Επίσης απέφυγα επιμελώς τα περί καθρεφτών, φώτων από 1.4 σε 1.6 κλπ. για τον ίδιο λόγο. Εσύ τα επικαλέστηκες κι είναι μια λογική πολύ μακριά από τη δικιά μου... Τέλος από μένα
-
Στην πολιτισμένη Ευρώπη, δεν νοείται εγγύηση κάτω από 3 έτη, και οι περισσότερες
εταιρίες δίνουν δυνατότητες επέκτασης +1 και +2 ετών. Σημειώστε ότι ...- επέκταση 3 στα 5 χρόνια κοστίζει γύρω στα 800Ε που (για αυτούς) είναι λίγα.
- πάντα οι εγγυήσεις έχουν μέγιστα χιλιόμετρα όμως
Σαν να σου λένε, αν δεν το κινείς και πολύ, θα σου το διορθώνουμε 5 χρόνια.
Το Megane και το C4 έχουν παντού 3 έτη εκτός από την Πορτογαλλία και την Ελλάδα.
Σας παραπέμπω στην ταξινόμηση των εγγυήσεων στην Ελλάδα:
http://x2.putfile.com/2/3509450837.gif
Οι εγγυήσεις δεν βγαίνουν κουτουρού, οι εταιρίες κάνουν στατιστικά, αναθέτουν
το κόστος σε τρίτες ασφαλιστικές και το προσθέτουν στην τιμή του αυτοκινήτου.Αν ο αντιπρόσωπος της Renault δεν σκεφτεί 'το μέλλον του' και επαναδιαπραγματευτεί
τους όρους πώλησης και εγγύήσεων, τότε έτσι που πάει... θα αγοράζουν μόνο οι
φανατικοί, κάτι από το οποίο ξέφυγε η Citroen για παράδειγμα με τα C2/C3/C4 και
είχε 6% αύξηση πωλήσεων 2005 στην Ευρώπη (!) αναλογικά με τις πωλήσεις της το 2004
και έσωσε και την μαμά peugeot.Δεν αρκούν τα πρωταθλήματα, θέλει και αξιοπιστία ή εγγύηση το πράγμα...
-
Παιδες τα πραγματα ειναι πολυ απλα...
Ο μεσος ορος βλαβων που βγαζουν τα Ρενω δεν ειναι διαφορετικος απο τις αλλες αυτοκινητοβιομηχανιες....Καποτε ισως και να ισχυε το ειναι Ιταλικο=ζημιαρικο,ειναι Γαλλικο=ζημιαρικο κοκ.
Η ομορφια ειναι ενας υποκειμενικος παραγοντας που διαφερει απο ατομο σε ατομο και απο αγοραστη σε αγοραστη...Το Megane II πουλαει αρκετα πχ..Σε καποιους λοιπον αρεσει και σε καποιους αλλους οχι(πχ εμενα,που θα επαιρνα μονο το Rs)
Καποια προβληματα ειναι γνωστα(πολλαπλασιαστες,γρυλλοι παραθυρων,ηλεκτρολογικα) και εκει εγκειται το λαθος της αντιπροσωπειας,στο οτι απο την 1η στιγμη επρεπε να εχει λυσει το προβλημα(κ οσοι εχουν ή ασχολουνται με ρενω ξερουν οτι ειναι ιδιαιτερα απλη η λυση του-->πολλαπλασιαστες Denso και αλλος μηχανισμος παραθυρου)
Η συμπεριφορα της αντιπροσωπειας σε ολα τα επιπεδα(pre sale,after sale,προγραμματα,χρηματοδοτησεις κτλ) λοιπον ειναι για εμενα ο κυριος λογος που δεν πουλανε τα ρενω(χεστηκα κιολας αλλα λογος να γινεται )....Σε συνδυασμο με τις αντιληψεις των Ελληνων(ριζωμενες καποιες θεσεις) περι αυτοκινητου εχουμε το αποτελεσμα αυτο....
Στην Ευρωπη τα πραγματα ειναι εντελως διαφορετικα και η Ρενω ειναι η 1η σε πωλησεις(καθε χρονο μαζι με την Φαουβε)...
-
Ο χρήστης Bagus έγραψε:
Ο μεσος ορος βλαβων που βγαζουν τα Ρενω δεν ειναι διαφορετικος απο τις αλλες αυτοκινητοβιομηχανιες....Καποτε ισως και να ισχυε το ειναι Ιταλικο=ζημιαρικο,ειναι Γαλλικο=ζημιαρικο κοκ.
Η ομορφια ειναι ενας υποκειμενικος παραγοντας που διαφερει απο ατομο σε ατομο και απο αγοραστη σε αγοραστη...Το Megane II πουλαει αρκετα πχ..Σε καποιους λοιπον αρεσει και σε καποιους αλλους οχι(πχ εμενα,που θα επαιρνα μονο το Rs)
Καποια προβληματα ειναι γνωστα(πολλαπλασιαστες,γρυλλοι παραθυρων,ηλεκτρολογικα) και εκει εγκειται το λαθος της αντιπροσωπειας,στο οτι απο την 1η στιγμη επρεπε να εχει λυσει το προβλημα(κ οσοι εχουν ή ασχολουνται με ρενω ξερουν οτι ειναι ιδιαιτερα απλη η λυση του-->πολλαπλασιαστες Denso και αλλος μηχανισμος παραθυρου)
Η συμπεριφορα της αντιπροσωπειας σε ολα τα επιπεδα(pre sale,after sale,προγραμματα,χρηματοδοτησεις κτλ) λοιπον ειναι για εμενα ο κυριος λογος που δεν πουλανε τα ρενω(χεστηκα κιολας αλλα λογος να γινεται )....Σε συνδυασμο με τις αντιληψεις των Ελληνων(ριζωμενες καποιες θεσεις) περι αυτοκινητου εχουμε το αποτελεσμα αυτο....
Στην Ευρωπη τα πραγματα ειναι εντελως διαφορετικα και η Ρενω ειναι η 1η σε πωλησεις(καθε χρονο μαζι με την Φαουβε)...Για τις βλάβες, έχω την εντύπωση ότι αυτή τη στιγμή η renault κρατάει τα σκήπτρα.
Η ομορφιά έχει σημασία τελικά για αυτό και τα περισσότερα megane που πουλιούνται είναι 4θυρα. Προσωπικά μου αρέσουν τα 3θυρα/5θυρα megane γιατί είχαν τουλάχιστον ξεχωριστό σχήμα.
Το σχόλιό σου για τις αντιπροσωπίες είναι σωστό, αλλά φταίει και ο εισαγωγέας. Για αυτούς βέβαια που μίλησαν για άτοκες δόσεις δεν σκέφτηκαν ότι τα renault ήταν τουλάχιστον φθηνότερα σε σχέση με άλλά που είχαν άτοκες δόσεις. 307 π.χ.
Η Renault ήταν πρώτη μέχρι πέρισυ. Φέτος έχασε την πρωτιά από την VW και όπως δείχνουν τα πράγματα η VW θα κάνει χρόνια για να τη χάσει.
Πάντως ακόμα και ο τοπικός αντιπρόσωπος έχει μεγάλη σημασία για μία εταιρεία. Είναι κανείς εδώ από την Άρτα να μας πει τι ποσοστό έχουν τα VW σε νέες ταξινομήσεις στη συγκεκριμένη πόλη??? Θα σας πω εγώ: 20%!!!!!!!
Εδώ στο Ηράκλειο πάλι, έχω γνωρίσει πολλούς που δεν παίρνουν Αudi ή VW για να μην πηγαίνουν στη karenta. Γνωστή μου πήρε 116 μετά από Golf III Gti!!!! Όταν τη ρώτησα γιατί, μου είπε ότι δεν ήθελε την karenta. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Για τις βλάβες, έχω την εντύπωση ότι αυτή τη στιγμή η renault κρατάει τα σκήπτρα.Το είπες και μόνος σου !!! Έχεις την εντύπωση !!!
-
Νομίζω ότι τα είπαμε όλα.
Άθλιες αντιπροσωπείες, ακριβά σέρβις, μικρή εγγύηση (που σε πολλούς αγοραστές κατέχει ΚΕΝΤΡΙΚΟΤΑΤΟ ρόλο -ούτε καλό ούτε κακό φυσικά-) και υψηλές τιμές βασικών κυρίως εκδόσεων. Λείπουν και τα χρηματοδοτικά που παίζουν σημαντικό ρόλο. Έχει τουπέ Bentley όπως είπε και ο φίλος Αθανάσιος νομίζω, πριν.
Οι απόψεις ότι 'είναι άσχημα, ζημιάρικα, πανάκριβα, i hate their guts' στέκουν ως απόψεις μέχρι να σκεφτούμε ότι στην Ευρώπη είναι πρώτη ή δεύτερη σε πωλήσεις κάθε χρόνο, με τις χρονιές παραγωγής του -ειδεχθούς- Megane II συμπεριλαμβανομένες.
Η ασχήμια δεν επηρεάζει τους Ευρωπαίους;
Φυσικά και τους επηρεάζουν, αρκεί να δούμε σχόλια από περιοδικά, όπου δεν φείδονται εριστικότατου σχολιασμού, που αν γινόταν στην Ελλάδα, θα έφευγαν 1000 e-mail στο drive, με τίτλο 'γιατί είπατε την Alfa Brera μου ανάποδη αφόδευση;'Οι ζημιές δεν επηρεάζουν τους Ευρωπαίους;
Φυσικά και τους επηρεάζουν, ειδικά αν σκεφτούμε ότι στην Ευρώπη όπου χρησιμοποιείται το diesel, υπάρχουν ανταλλακτικά και εργασίες και τιμές που εμείς μόνο ως 'πλήρης ανακατασκευή' τα βλέπουμε. Ρωτήστε πόσα χιλιόμετρα κάνουν οι Ευρωπαίοι...Κανονικά θα έπρεπε να μην κυκλοφορούσε ούτε ένα ευρωπαϊκό, αν ίσχυε αυτή η αιτία.Οι τιμές δεν είναι υψηλές για τους Ευρωπαίους;
Και ως value for money, και απόλυτα. Ως value for money, η πλειονότητα των αγοραστών, θα πήγαινε προς κάτι άλλο (φθηνότερο και ενδεχομένως καλύτερο), και όμως δεν πηγαίνει. Απόλυτα, αν τα renault είναι αναίτια ακριβά, οι αγοραστές θα πήγαιναν προς κάτι πιο up-market π.χ. BMW, Audi κλπ. Και όμως δεν πηγαίνει. Γιατί; Επειδή δεν έχει χρήματα; Υπενθυμίζω εδώ την αγορά μεταχειρισμένων του εξωτερικού... -
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
ΥΓ Επίσης απέφυγα επιμελώς τα περί καθρεφτών, φώτων από 1.4 σε 1.6 κλπ. για τον ίδιο λόγο. Εσύ τα επικαλέστηκες κι είναι μια λογική πολύ μακριά από τη δικιά μου... Τέλος από μέναΚαλά, αυτό ούτως ή άλλως ήταν αυτοσαρκαστικό από τη μεριά μου, καθώς κάποτε ο φίλτατος Kacey είχε ανοίξει thread απορώντας με την εμμονή μου **κατά **του παιξίματος των φώτων. Φυσικά δεν περίμενα να γίνει κατανοητό, αλλά είναι αναλόγου επιπέδου με τα γελάω κτλ- αστεϊσμοί δηλαδή.
Πάντως, προτιμώ αξιοπρεπείς επιδόσεις, παρά να μην αλλάξω ούτε βίδα στο αυτοκίνητο- σε περίπτωση που αναρωτιέται κανείς τι εννοώ με τα της αρχικής δημοσίευσης.
Κι εμείς πριν μερικά χρόνια είχαμε Ford στην οικογένεια. Έμπαζε νερά όμως, και το δώσαμε. Δεν πήγα όμως στα θέματα της ford να το κάνω θέμα, υπερηφανευόμενος για τη στεγανότητα των υπόλοιπων αυτοκινήτων της οικογένειας... μπορώ να καταλάβω πως ήταν μεμονωμένο γεγονός- αρκετά τουλάχιστον ώστε να προτείνω σε φίλο μου την αγορά του νέου RS.
Τέλος κι από μένα... ο κόσμος τώρα μπορεί να γυρίζει άνετα πάνω στον άξονα της υποκειμενικότητας...
Ως προς την αντιπροσωπεία που ανέφερε ο φίλος meco, πράγματι, στη Λαμία καλή ώρα βλέπεις περισσότερα Megane II από όσα θα περίμενε κανείς, πιθανόν λόγω του τοπικού αντιπροσώπου
Ο οποίος, παρεμπιπτόντως, είναι ο μόνος που θα ξοδέψει λίγη ώρα να ασχοληθεί μαζί σου- σε μια πρόσφατη βόλτα στους υπόλοιπους πήρα την απόφαση πως το επόμενο αυτοκίνητο θα αγοραστεί από Αθήνα, όπου μένω βέβαια, αλλά αυτό αποτελεί θέμα για άλλο thread.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Εγω δεν κατάλαβα αν μιλάμε για τις πωλήσεις στην Ελλάδα ή στην Ευρώπη;
Αν πρόκειται για την Ελλάδα , τότε μπορώ να απαντήσωΚαι στην Ευρώπη έχασαν την πρωτιά από την VW...
meco κάνε λίγο κράτει γιατί η πρωτιά στην χρονιά που λες είναι είναι στην ουσία πρωτιά ενός μόλις μήνα.Μην το ξεχνάμε αυτό
-
Το γιατί είναι πρώτη σε πωλήσεις η Ρενώ πανευρωπαϊκά, δεν μπορώ να το πω με σιγουριά. Ας θεωρήσουμε όμως εν πρώτοις, δεδομένο το γεγονός ότι Ρενώ και VW μοιράζονται τις δύο πρώτες θέσεις. Ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος.
Η μεν VW έχει σαν βάση μια τεράστια αγορά, την γερμανική. Η δε Renault, βασίζεται στην επίσης τεράστια Γαλλική. Αυτό είναι ένα μεγάλο συν και για τους δύο όσο κι αν υπάρχουν πολλοί και πολύ μεγάλοι ανταγωνιστές στις χώρες αυτές.
Ο κυριότερος πιστεύω λόγος για τον οποίο πουλάει, είναι το προφίλ παθητικής ασφάλειας που έχει καταφέρει να κερδίσει. Έχοντας σε όλες τις κατηγορίες πεντάστερα αμάξια, ο μέσος Ευρωπαίος της Κεντρικής και Βόρειας Ευρώπης που χαρακτηρίζεται από μια όσο νά'ναι περισσότερο συντηρητική νοοτροπία με έφεση στην ασφάλεια απ' όσο εμείς ή άλλοι της Νότιας Ευρώπης (σε γενικές γραμμές πάντα), έχει στο μυαλό του μια εικόνα σοβαρότητας για την Ρενώ. Άρα, μπορεί κάποιος να υποστηρίξει πως το γεγονός αυτό αποτελεί μεγάλο συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού. Το θέμα είναι όμως, για πόσο καιρό θα διατηρήσει τα πρωτεία? Για πόσο καιρό οι Ευρωπαίοι καταναλωτές θα τρώνε γενικά στη μάπα προϊόντα μέτριας αξιοπιστίας είτε γαλλικά είναι αυτά είτε γερμανικά?
Απ' ότι βλέπω πάντως, όσοι φίλοι εκτός από μένα ανάφεραν προβλήματα, χρησιμοποίησαν τις φράσεις 'σύνηθες', 'γνωστό' ή άλλα παρεμφερή. Αν τα προβλήματα που βγάζουν αρκετά μοντέλα της εταιρείας είναι συνήθη και γνωστά, τότε για ποιό λόγο δεν τα διορθώνει? Άρα, μιλάμε δλδ για μια απόφαση ευκαιριακού κόστους, όπου η εταιρεία (όχι μόνο αυτή αλλά και όλες όσες κινούνται με γνώμονα αυτό το σκεπτικό) γράφει στους όρχεις της τους πελάτες απλώς και μόνο για να μη χαλάσει κανα φράγκο παραπάνω για το production και quality control.
Κανείς δεν είπε στα 100 αμάξια να μη βγει βλάβη σε κανένα για 10 χρόνια, ας είμαστε λογικοί. Αλλά αν στα 100 τα 25 βγάζουν βλάβες στο χρόνο, ενώ απ' ότι διαπιστώνω από διάφορες πηγές, τα προβλήματα συνεχίζονται και ο υπεύθυνος του σέρβις ίσως καταλήξει να γίνει κουμπάρος σου (συμφέρει), τότε τί να το κάνω εγώ το πρωτάθλημα? Μα το ότι πήρε πρωτάθλημα μου αποδεικνύει ότι μπορεί να λειτουργήσει σε ένα απίστευτα δύσκολο περιβάλλον με πολύ καλή αξιοπιστία, γιατί λοιπόν δεν μεταφέρει αυτή τη δυνατότητα και στην παραγωγή? (το απαντώ παραπάνω φυσικά. Όλα είναι θέμα χρημάτων...)
-
Ο χρήστης dimman έγραψε:
Για τις βλάβες, έχω την εντύπωση ότι αυτή τη στιγμή η renault κρατάει τα σκήπτρα.
Το είπες και μόνος σου !!! Έχεις την εντύπωση !!!
ok...
ΓΙΑΤΙ ΠΕΦΤΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ RENAULT ?