-
ε, αμα σε τρωνε 13-17 χιλιαρικα παραπανω στην τσεπη σου, αντε παρε a4 ή mps
-
To κακό είναι ότι η κακιά μητρυιά VAG δεν θα αφήσει μάλλον να βγει τετρακίνητο Οκτάβια5 TFSi, που θα ήταν το ιδεώδες από πάσης πλευράς...
-
εγω συνεχιζω να ποσταρω οτι βρισκω στο δυκτιο
επιδη δεν ξερω κ πολλα πραγματα κ τεχνικες λεπτ. ποιος θα μου πει πια η διαφορα στις 4κινησεις του Α4 2.0ΤQ κ του MPS !!!!
κ γιατι η 4κινηση τυπου Torsen ειναι καλυτερη ????.
Αν τα λεω καλα το ενα εχει μονιμη 4κινηση με 3 διαφορικα.
κ το αλλο εχει 2 διαφορικα κ μπλοκε στον πισω αξονα κ παιζει απο 100% μποστα εως 50%- 50% μπρος-πισω κατι σαν το Haldex !!!!
Ο Torsen εχει σταθερα τα ποσοστα εμπλοκης μπρος-πισω (δηλ 50-50%) η μεταβαλεται κ αυτος αναλογα την προσφηση των τροχων????
-
Τα περί διαφορικών, τετρακίνησης, Haldex κτλ. μεταφέρθηκαν στο Περί διαφορικών, Haldex κτλ. στα 'Τεχνικά θέματα - Βελτιώσεις'
(Moderator nass)
-
Ο χρήστης CAP DIM έγραψε:
Για βοηθατε βρε παιδια, καμια γνωμη, αποψη μπας κ βγαλω ακρη ????Φίλε CAP DIM και συμforumίτες,
εγώ θα πω την προσωπική μου εμπειρία, βάσει αγοραπωλησιών που έχω κάνει στο παρελθόν (σε εύκολους και δύσκολους συνδυασμούς 'αυτοκίνητο/κυβισμός/μάρκα') και βάσει προσωπικού ψαξίματος της αγοράς μεταχειρισμένου!
Σημείο 1: Βάσει δικού μου πίνακα απαξίωσης αξίας (υπολογίζει έτη+χιλιόμετρα), το όποιο 6MPS, A4, κ.λ.π. αξίας 43.000 ευρώ, μετά από 5 έτη θα αξίζει περίπου 23.000 ευρώ.
Σημείο 2: Η ευκολία μεταπώλησης ενός Audi, VW, BMW, θα είναι αντιστρόφως ανάλογη της δυσκολίας μεταπώλησης ενός 6MPS για λόγους που θα έχουν να κάνουν με κύρος μάρκας, δίκτυο διανομής/service, και λιγότερο για λόγους που θα αφορούν την παραγματική οδηγική δυνατότητα του κάθε αυτοκινήτου.
Σημείο 3: Δεν είναι μόνο τα τέλη κυκλοφορίας που είναι αυξημένα σε ένα όχημα 2.300 κ.εκ. αλλά και οι ασφάλειες, η κατανάλωση και όλα τα άλλα λειτουργικά κόστη που θα σε επιβαρύνουν.
Σημείο 4: Αν έχεις τη δυνατότητα να ανοιχθείς και να δώσεις 43 χιλιάρικα για αυτοκίνητο, δώσε και άλλα 2-3 για τα αξεσουάρ που γουστάρεις. Ούτως ή άλλως, για να δώσεις τα 43 χιλιάρικα, δεν θα είσαι οικονομικά ο τύπος που περιμένει να βγάλει από τα αξεσουάρ.
**Σημείο 5: **Αν είναι να στριμωχτείς ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ για να δώσεις τα 43 χιλιάρικα, τότε μην πάρεις ούτε το όχημα, ούτε τα αξεσουάρ, γιατί από το άγχος και την αγωνία να μην 'χέ...' καμια μύγα το καπό, δεν θα ευχαριστηθείς ΑΠΟΛΥΤΩΣ καθόλου ούτε το 1/100 αυτών που θα έχεις δώσει!
**Σημείο 6: **Αν νομίζουμε όλοι ότι θα κάνουμε ποτέ χρήση 200+ ίππων σε δημόσιο δρόμο, τότε μάλλον βαυκαλιζόμαστε! Αν δώσουμε δε ό,τι έχουμε και δεν έχουμε, και υποθηκεύσουμε την ηρεμία μας, επειδή θα 'σκίσουμε' μια μηχανή 200+ ίππων στο μοναδικό συνεχές χιλιόμετρο ευθείας που θα βρούμε αυτή την εβδομάδα, τότε πρέπει να το ψάξουμε σε προσωπικό επίπεδο.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ 1ο: Με πάσα ειλικρίνεια λέω λοιπόν ότι, είτε μου 'περισσεύουν' και τα δίνω και γουστάρω και δεν ψάχνομαι με τιμές μεταπώλησης, γιατί δεν έχω ανάγκη να υπολογίζω τέτοια πενιχρά θέματα (άμα λάχει το δωρίζω και στον ανηψιό μου και πάω για άλλο), ή οριακά μου φτάνουν για να το αποκτήσω και να το συντηρήσω και δεν ψάχνομαι για τιμές μεταπώλησης γιατί το όχημα το παντρεύομαι (για τουλάχιστον 10 χρόνια ώστε να κάνει πραγματικά απόσβεση), ή περιμένω μέχρι να περάσουν 4-5 χρόνια και το αγοράζω μεταχειρισμένο με περίπου τα μισά λεφτά, οπότε το 'σκίζω' και δεν χαμπαριάζω γιατί 25 χιλιάρικα για 200+ ίππους και τετρακίνηση, κ.λ.π. είναι όντως καλή ευκαιρεία, ή τέλος το ξεχνάω, αντιλαμβάνομαι την ελληνική - και διεθνή - πραγματικότητα, όπου σε λίγο δεν θά'χουμε σάλιο να φτύσουμε, και 'προσγειώνομαι' σε πιο ταπεινές, πολύ λιγότερο οικονομικά αγχωτικές λύσεις και τελικά ευχαριστιέμαι πραγματικά την πιο 'ταπεινή' (ό,τι για τον καθένα σημαίνει αυτό) επιλογή μου!
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ 2ο: Επειδή στη χώρα μας, στη χώρα που όλοι αγαπάμε γιατί έχουμε γεννηθεί και μεγαλώσει σε αυτήν, κυριαρχεί εδώ και χρόνια το moto 'Ό,τι οδηγείς είσαι' κι επειδή όλοι μας είμαστε καταναλωτές με την ευρεία έννοια του όρου, και γουστάρουμε, εγώ θα πω το εξής, με ερέθισμα το χθεσινό αφιέρωμα του Κούλογλου στις πιστωτικές κάρτες και το δανεισμό: Για να καταναλώνω, πρέπει πρώτα να υπάρχω! (Ο νοών, νοείτω!)
Αυτά από εμένα και παρακαλώ ας μην παραξηγηθεί κανένας! Λέω πράγματα που τα έχω ζήσει και ψάξει προσωπικά και όχι 'μού'παν, σού'παν, τού'παν'!
-
σωστος ο βασιλης.
captain, εγω σου ειπα τι να κανεις.. -
Σωστά τα παραπάνω. 43.000 είναι πολλά λεφτά αν δεν μας περισσεύουν. Καλύτερα 30.000 για κανένα GTI-OPC ή ακόμα λιγότερα για μεταχειρισμένο. Ειδικά το Mazda θα χάσει σημαντικό μέρος της αξίας του σε λίγα χρόνια, οπότε θα είναι καλή περίπτωση αγοράς. Με 5 (?) χρόνια εγγύηση, ένα MPS 3ετίας-4ετίας θα είναι μια αρκετά ασφαλής αγορά, αφού ο,τιδήποτε προκύψει θα επιλυθεί δωρεάν.
-
φιλοι μου διαβαζοντας ολα αυτα επιτρεψτε μου να εχω καποιες ενστασεις σε σχεση με τα οσα καταλογιζετε στο mps.
ξεχναμε ολοι μας οτι ΟΤΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ την στιγμη που βαζουμε το ενα ποδι στο πατακι χανει την αξια του.κερδος απο το αυτοκινητο δεν υπαρχει και ΑΠΕΙΡΑ τα παραδειγματα.απο κει και περα περνουμε ενα αυτοκινητο ακομη και σχετικα ακριβο οπως το mazda για να το ευχαριστηθουμε και οχι με την προοπτιικη να το πουλησουμε.καποιο παιδι εδω ειπε οτι εσωτερικα ειναι αναλογο ισως και χειροτερο της κατασκευης του impreza.κατηγορηματικα οχι.εγω που τα εχω δει και τα δυο ιδιαιτερα εμπεριστατωμενα ειμαι της αποψης οτι το mps υπερτερει πολυ.τα πλαστικα του Impreza ειναι κατωτερης ποιοτητας και το εσωτερικο οχι τοσο ωραιο οσο του mps.μην ξεχναμε ομως οτι το ενα ειναι πολεμκη μηχανη και το αλλο οικογενειακη πολεμικη μηχανη οσον για τα τρια διαφορικα θα υπενθυμισω οτι μεχρι προτινος το subi ηταν ενα υποστροφικο μουλαρικαι ακομη την τετρακινηση του evo κανενα δεν την εχει.θελω να επισημανω επισης και καποια προβληματα αξιοπιστιας που εχει κυριως το wrx και οχι το sti και να υπενθυμισω τα πασης φυσεως τριξιματα που πολλοι κατοχοι εχουν ομολογησει και ενοχληθει.να υπενθυμισω ακομη το κοστος κτησης?φανταστειτε οτι στο evo αναγκαι ειναι η αλλαγη λαδιων ανα 2000-3000 χλμ επισης τα τρια διαφορικα δεν κανουν απαραιτητα και την καλυτερη τετρακινηση.στην πιστα των Σερρων το mps κατατροπωσε και τα δυο audi που συμμετειχαν.
τελος αν και ανεκαθεν ημουν θαυμαστης της audi και δη του quattro s1 πρεπει να τονισω οτι μεχρι προτινος η τετρακινηση εχει μεινει σε σχετικο ληθαργο οσον αφορα την εξελιξη -
Καλύτερα 30.000 για κανένα GTI-OPC ή ακόμα λιγότερα για μεταχειρισμένο.
εχω αρχισει και συνειδητοποιω καποια πραγματα σιγα σιγα στην ζωη μου και δεν νομιζω να ξαναπαρω μπροστοκινητο...που να τα βγαλεις αυτα τα αλογα?σε στροφιλικια η σε ασχημο οδοστρωμα το οποιο κυριευει την Ελλαδα?οταν εγω πασχιζω με 210 αλογα να κανω 0-100 σε 7,2 και τετρακινητο με τα ιδια το 6,5 το εχει για πλακα η οταν ανοιγω εστω και τσουλητες και την 2α την γραφω ολη κατω τουλαχιστον εγω δεν ευχαριστιεμαι.θα ευχαριστηθω ομως οσο μπορω τα λεφτα που εχω δωσει για το αυτοκινητο μου,θα το τιμησω οπως και αυτο με αλλα υγεια να εχουμε το επομενο μου θα ειναι τετρακινητο τουρμπατο.-
-
(Το Μαζντα 6 MPS στις ΗΠΑ ονομαζεται MazdaSpeed 6)
Το Road and Track περιοδικο στις ΗΠΑ εκενε ενα AWD συγκριτικο στο τελευταιο τευχος με τα:
A4 - LegacyGT - 325ix - IS250AWD - MazdaSpeed6 - G35x - S40 T5
Η Βαθμολογια βγηκε ως εξης:
- Audi A4 2.0T S-Line (377.5 points)
- Subaru Legacy GT spec.B (376.2)
- BMW 325ix (360.9)
- Lexus IS250 AWD (AT) (357.6)
- Mazda MazdaSpeed 6 (351.4)
- Infiniti G35x (AT) (345.4)
- Volvo S40 T5 AWD (330.
Πιο συγκεκριμενα:
-
του λογου το αληθες αν και τελως παντων τι γινεται με αυτην την βενζινη στα mps?αυτο το 24,6 για τα 0-100μιλια τι ειναι βρε παιδια?πως βγηκε?μας δουλευουν? μηπως δεν καταλαβαινω κατι?
-
Ο χρήστης Nasos Abt έγραψε:
του λογου το αληθες αν και τελως παντων τι γινεται με αυτην την βενζινη στα mps?αυτο το 24,6 για τα 0-100μιλια τι ειναι βρε παιδια?πως βγηκε?μας δουλευουν? μηπως δεν καταλαβαινω κατι?Το περιοδικο εγραψε οτι ενας απο τους λογους γενικα με τις επιδοσεις του Μαζντα ισως να ηταν οτι στην Καλιφορνια δεν υπαρχει βενζινη 93ων οκτανιων οπως στις περισσοτερες πολιτειες των ΗΠΑ. Η περισσοτερα οκτανια που βρισκει κανεις (εκτος racing gas) ειναι 91. Επισης, η ζεστη επιρεασε το Μαζντα περισσοτερο απο τα αλλα.
-
Ο χρήστης Bruce έγραψε:
Ή κάτι βρωμάει με το αμάξι ή με το περιοδικό....Έκανε 0-100 σε 5,9 δεύτερα και για να πιάσει τα 160 έκανε άλλα 18.5 δεύτερα;;;;;
0-160 σε 24,5 δεύτερα είναι τραγικός χρόνος.... Τι συμβαίνει ρε συ γκευμπριελ για πες
βενζίνη
-
Ο χρήστης Bruce έγραψε:
Τι βενζίνη;Για να μην κάψει πολύ;
γράφει στο άρθρο ότι το 6 θέλει βενζίνη 93 (US) οκτανίων και στην Καλιφόρνια υπάρχει μέχρι 91
-
στην Αμερικη παιδια και κυριως στην Βορειο Αμερικη εστιαζεται το προβλημα με τις βενζινες και τους βγαζει και safe mode!
Όπως και να 'χει, τα 5,9 πώς τα κάνει δλδ;
Αν είχε 'κανονική' βενζίνη πόσο θα έκανε...........;
η απορια μου ειναι οτι η 91 δεν επηρεαζει απο την αρχη τις επιδοσεις?
-
Ο χρήστης Nasos Abt έγραψε:
στην Αμερικη παιδια και κυριως στην Βορειο Αμερικη εστιαζεται το προβλημα με τις βενζινες και τους βγαζει και safe mode!Όπως και να 'χει, τα 5,9 πώς τα κάνει δλδ;
Αν είχε 'κανονική' βενζίνη πόσο θα έκανε...........;
η απορια μου ειναι οτι η 91 δεν επηραζει απο την αρχη τις επιδοσεις?
@Bruce είναι διαφορετικά τα οκτάνια (γι' αυτό και το US)
όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα, τόσο δυσκολεύει η κατάσταση (εισέρχονται και αεροδυναμικοί πλέον παράγοντες)
-
Οι ΗΠΑ χρησιμοποιούν τον λόγο RON/MON .... στην Ευρώπη χρησιμοποιούνε το RON
Ενα άρθρο που λέει τις διαφορές ..
http://www.btinternet.com/~madmole/Refe ... ONPON.html -
ετσι ωστε??? κατανοητο ως εδω...ομως τα υπολοιπα αυτοκινητα τι βενζινες ειχαν?δεν επηρεαστηκαν?και αν ναι τοτε μιλαμε για ψευδεις μετρησεις
-
Ο χρήστης Nasos Abt έγραψε:
ετσι ωστε??? κατανοητο ως εδω...ομως τα υπολοιπα αυτοκινητα τι βενζινες ειχαν?δεν επηρεαστηκαν?και αν ναι τοτε μιλαμε για ψευδεις μετρησειςδεν έχουν άμεσο ψεκασμό
-
Η είναι τυπογραφικό λάθος ... ή όντως επηρεάστηκε , μπήκε σε safe mode και έκοψε. Αν δεν αναφέρουν τίποτα οι συντάκτες , μάλλον για λάθος το βλέπω.
Mazda 6 MPS