Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Παραπάνω οκτάνια,ωφελούν;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Παραπάνω οκτάνια,ωφελούν;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 6 / 6
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    35
    115
    1245
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      enginekiller last edited by

      Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
      O κινητήρας TU5JP4 της PSA είναι ένας και έχει συμπίεση 11:1 σε όλες τις εκδόσεις του (206,307,C2,C3,C4) ανεξαρτήτως ονομαστικής ιπποδύναμης (110-125).

      Αιντε παλι με αυτη τη συμπιεση... Αντε και ειναι ετσι που να δω σιγουρα οτι αυτον τον κωδικο εχω στο c4;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        giannis206 last edited by

        Κοίτα όλο το group PSA που φοράει αυτόν τον κινητήρα (TU5JP4) έχει την εν λόγω συμπίεση.
        Το γράφει, για τον τύπο του κινητήρα, στο βιβλίο του εγχειριδίου.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          miltellas last edited by

          Ο χρήστης enginekiller έγραψε:

          O κινητήρας TU5JP4 της PSA είναι ένας και έχει συμπίεση 11:1 σε όλες τις εκδόσεις του (206,307,C2,C3,C4) ανεξαρτήτως ονομαστικής ιπποδύναμης (110-125).

          Αιντε παλι με αυτη τη συμπιεση... Αντε και ειναι ετσι που να δω σιγουρα οτι αυτον τον κωδικο εχω στο c4;

          Αυτόν φοράς. Δεν υπάρχει άλλη έκδοση της PSA για τον 1.6 16V εκτός από τον TU5J4 του Rallye και τον πιο σύγχρονο TU5JP4 (ο δικός σου). Ο επόμενος 1600άρης θα είναι αυτός που θα βγάζει η PSA σε συνεργασία με την BMW.

          Ο 'δικός μας' κινητήρας δουλεύει απροβλημάτιστα με 95άρα λόγω του πολύ εξελιγμένου εγκεφάλου. Σαν κινητήρας όμως με υψηλή συμπίεση θα δουλέψει ακόμη καλύτερα με 100άρα και αυτό φαίνεται κυρίως από την ευρυθμία-θόρυβο και τράβηγμα από χαμηλά. Ψηλά δεν είναι διακριτές οι διαφορές χωρίς δυναμόμετρο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • elteo
            elteo last edited by

            Ο χρήστης Miltellas έγραψε:

            O κινητήρας TU5JP4 της PSA είναι ένας και έχει συμπίεση 11:1 σε όλες τις εκδόσεις του (206,307,C2,C3,C4) ανεξαρτήτως ονομαστικής ιπποδύναμης (110-125).

            Αιντε παλι με αυτη τη συμπιεση... Αντε και ειναι ετσι που να δω σιγουρα οτι αυτον τον κωδικο εχω στο c4;

            Αυτόν φοράς. Δεν υπάρχει άλλη έκδοση της PSA για τον 1.6 16V εκτός από τον TU5J4 του Rallye και τον πιο σύγχρονο TU5JP4 (ο δικός σου). Ο επόμενος 1600άρης θα είναι αυτός που θα βγάζει η PSA σε συνεργασία με την BMW.

            Ο 'δικός μας' κινητήρας δουλεύει απροβλημάτιστα με 95άρα λόγω του πολύ εξελιγμένου εγκεφάλου. Σαν κινητήρας όμως με υψηλή συμπίεση θα δουλέψει ακόμη καλύτερα με 100άρα και αυτό φαίνεται κυρίως από την ευρυθμία-θόρυβο και τράβηγμα από χαμηλά. Ψηλά δεν είναι διακριτές οι διαφορές χωρίς δυναμόμετρο.

            Είσαι ο άνθρωπός μου!
            Αυτά ακριβώς είχα όταν έβαζα 100άρα και για λίγο την παράτησα για την 95άρα. Αύριο μιας που έχω αδειάσει...100άρα να βρω την υγειά μου.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              enginekiller last edited by

              Ο χρήστης Miltellas έγραψε:

              O κινητήρας TU5JP4 της PSA είναι ένας και έχει συμπίεση 11:1 σε όλες τις εκδόσεις του (206,307,C2,C3,C4) ανεξαρτήτως ονομαστικής ιπποδύναμης (110-125).

              Αιντε παλι με αυτη τη συμπιεση... Αντε και ειναι ετσι που να δω σιγουρα οτι αυτον τον κωδικο εχω στο c4;

              Αυτόν φοράς. Δεν υπάρχει άλλη έκδοση της PSA για τον 1.6 16V εκτός από τον TU5J4 του Rallye και τον πιο σύγχρονο TU5JP4 (ο δικός σου). Ο επόμενος 1600άρης θα είναι αυτός που θα βγάζει η PSA σε συνεργασία με την BMW.

              Ο 'δικός μας' κινητήρας δουλεύει απροβλημάτιστα με 95άρα λόγω του πολύ εξελιγμένου εγκεφάλου. Σαν κινητήρας όμως με υψηλή συμπίεση θα δουλέψει ακόμη καλύτερα με 100άρα και αυτό φαίνεται κυρίως από την ευρυθμία-θόρυβο και τράβηγμα από χαμηλά. Ψηλά δεν είναι διακριτές οι διαφορές χωρίς δυναμόμετρο.

              Κι εγω οταν ειχα 100αρα ειχα δει μονο μια μικρη διαφορα στην ροπη χαμηλα αλλα δεν ηξερα αν αξιζει αυτη η διαφορα να δωσεις παραπανω δεδομενου οτι ηξερα οτι η συμπιεση ηταν 9.6:1. Τωρα αφου ξερω κιολας οτι ειναι 11 μαλλον θα γυρισω κι εγω στην 100αρα... Μα καλα τοσο δυσκολο ηταν στις δοκιμες των περιοδικων να γραφουν σωστη συμπιεση;;;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                giorgoscha last edited by

                ΣΤΟ C4 2.0 VTS H ΣΥΜΠΙΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ? ΠΟΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗ ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ? 98 Η 100 ΟΚΤΑΝΙΑ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  miltellas last edited by

                  Ο χρήστης γιωργοςχα έγραψε:
                  ΣΤΟ C4 2.0 VTS H ΣΥΜΠΙΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ? ΠΟΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗ ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ? 98 Η 100 ΟΚΤΑΝΙΑ?

                  Εσύ φοράς τον EW10J4S (ίδιο με 206RC) και έχεις συμπίεση επίσης 11:1.

                  Οπότε 100άρα και συ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tera last edited by

                    ΠΟια ειναι κατα την γνωμη σας η καλυτερη βενζινη και αν εχετε δει διαφορα στην καταναλωση. Επισης ειναι καλύτερο να βαζει κανεισ 100αρα βενζινη σε καινουργιο αμαξι?

                    Οι ερωτήσεις σου ενώθηκαν σε παλαιότερο θέμα. [mod cmarin]

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • kubiak
                      kubiak last edited by

                      Ο χρήστης tera έγραψε:
                      ΠΟια ειναι κατα την γνωμη σας η καλυτερη βενζινη και αν εχετε δει διαφορα στην καταναλωση. Επισης ειναι καλύτερο να βαζει κανεισ 100αρα βενζινη σε καινουργιο αμαξι?

                      Ρίξε μια ματιά στο τι είχα γράψει ΕΔΩ

                      _

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        ibiza1_0 last edited by

                        Aπό ότι κατάλαβα, όποιος κινητήρας έχει συμπίεση 11:1, πρέπει να τρώει 100άρα?
                        Το βιβλιαράκι, αν θυμάμαι καλά, αναφέρει 95..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          etsii last edited by

                          Είναι αλήθεια ή όχι πως μόνο αν ο κινητήρας έχει αισθητήρα/ες προανάφλεξης (knock sensor) μπορεί να ''καταλάβει'' τη διαφορά μεταξύ περισσότερων ή λιγότερων οκτανίων με την παρουσία ή όχι πειρακίων και να ρυθμίσει ανάλογα την ανάφλεξη;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Όλοι οι σύγχρονοι κινητήρες έχουν έναν ή συνήθως περισσότερους αισθητήρες προανάφλεξης.
                            Όμως το πόσο θα μπορέσει να αυξήσει το αβάνς (που σημαίνει μεγαλύτερη μέγιστη ισχύς) ο εγκέφαλος εξαρτάται από την χαρτογράφησή του. Αν εκεί το μέγιστο αβάνς που προβλέπεται από το σύστημα είναι για 95άρα τότε η 100άρα δεν πρόκειται να προσφέρει κάτι παραπάνω αφού δεν θα μπορέσει να ανέβει περισσότερο το αβάνς για να το εκμεταλλευτεί. Σε μερικές περιπτώσεις μάλιστα καθώς οι βενζίνες με τα περισσότερα οκτάνια αργούν περισσότερο να αναφλεγούν δεν το θέλουν απλά αλλά το χρειάζονται το παραπάνω αβάνς οπότε αν δεν το λάβουν μπορεί να συμπεριφέρονται χειρότερα από τις 95άρες.
                            Από την άλλη κάτι που ξεχνάμε και που δεν έχει σχέση με τα οκτάνια είναι η θερμιδική (ή θερμογόνο ή όπως αλλιώς τη λένε) ικανότητα της βενζίνης καθώς και η πυκνότητα αυτής. Αυτά θα κάνουν την πραγματική διαφορά στην απόδοση, μάλλον περισσότερη από τα οκτάνια μόνο. Αν είμαστε τυχεροί μια καλή 100άρα μπορεί να είναι και λίγο πυκνότερη... (όταν πρωτοκυκλοφόρησαν στην Ελλάδα οι 99-100άρες υπήρχαν υποψίες ότι αυτό συνέβαινε).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • kubiak
                              kubiak last edited by

                              Ο χρήστης IBIZA1_0 έγραψε:
                              Aπό ότι κατάλαβα, όποιος κινητήρας έχει συμπίεση 11:1, πρέπει να τρώει 100άρα?
                              Το βιβλιαράκι, αν θυμάμαι καλά, αναφέρει 95..

                              Ρωτάς για το 100 ε;
                              Για τον ίδιο λόγο ρώτησα και εγώ στο αντίστοιχο νήμα μόλις είδα τη συμπίεση...
                              Το μήνυμα του onyx ! βέβαια ρίχνει και μία άλλη ματιά στην ερώτηση ' πόσα οκτάνια να βάζω; '

                              _

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dirtoulios last edited by

                                Καθότι ψιλοάσχετος, ανεχτείτε παρακαλώ τις όποιες ανοησίες γράφω!

                                Τους τελευταίους δύο μήνες, το Παντάκι (1.2 climbing) χτυπάει πειρακια ασύστολα, σχεδόν πάντα κάτω από τις 2500 rpm. Ετοιμαζόμουν για επίσκεψη στο συνεργείο (διότι το φαινόμενο είχε αρχίσει να με ενοχλεί ιδιαίτερα), όταν χτες η γυναίκα που το γέμισε 100αρα... Σήμερα το πρωί η προανάφλεξη είχε πάει περίπατο! Όσο και να το ζόρισα, δεν άκουσα τίποτα...
                                Είναι δυνατόν αυτό το παλιομοτεράκι να έχει απαιτήσεις 100αρας? (ή η 95αρα που μας πουλάνε είναι γτπ?) (ή και τα δύο?)
                                Ποιά η γνώμη σας?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Έχει μαζέψει κατάλοιπα καύσης και χτυπάει πιράκια - συνήθως τα παλιά αμάξια θέλουν περισσότερα οκτάνια. Πήγαινε ένα ταξιδάκι στην εθνική με 'αντικοινωνική' ταχύτητα. Μπορεί να ξεκαπνίσει, αλλιώς ακριβή βενζίνη.

                                  Σέρβις (ρύθμιση βαλβίδων) γίνεται στο αμάξι;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dirtoulios last edited by

                                    Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                    Έχει μαζέψει κατάλοιπα καύσης και χτυπάει πιράκια - συνήθως τα παλιά αμάξια θέλουν περισσότερα οκτάνια. Πήγαινε ένα ταξιδάκι στην εθνική με 'αντικοινωνική' ταχύτητα. Μπορεί να ξεκαπνίσει, αλλιώς ακριβή βενζίνη.

                                    Σέρβις (ρύθμιση βαλβίδων) γίνεται στο αμάξι;

                                    Δεν έχει ούτε 15.000 km!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1
                                    • 2
                                    • 3
                                    • 4
                                    • 5
                                    • 6
                                    • 6 / 6
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    APRILIOS

                                    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr