-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
O κινητήρας TU5JP4 της PSA είναι ένας και έχει συμπίεση 11:1 σε όλες τις εκδόσεις του (206,307,C2,C3,C4) ανεξαρτήτως ονομαστικής ιπποδύναμης (110-125).Αιντε παλι με αυτη τη συμπιεση... Αντε και ειναι ετσι που να δω σιγουρα οτι αυτον τον κωδικο εχω στο c4;
-
Κοίτα όλο το group PSA που φοράει αυτόν τον κινητήρα (TU5JP4) έχει την εν λόγω συμπίεση.
Το γράφει, για τον τύπο του κινητήρα, στο βιβλίο του εγχειριδίου. -
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
O κινητήρας TU5JP4 της PSA είναι ένας και έχει συμπίεση 11:1 σε όλες τις εκδόσεις του (206,307,C2,C3,C4) ανεξαρτήτως ονομαστικής ιπποδύναμης (110-125).
Αιντε παλι με αυτη τη συμπιεση... Αντε και ειναι ετσι που να δω σιγουρα οτι αυτον τον κωδικο εχω στο c4;
Αυτόν φοράς. Δεν υπάρχει άλλη έκδοση της PSA για τον 1.6 16V εκτός από τον TU5J4 του Rallye και τον πιο σύγχρονο TU5JP4 (ο δικός σου). Ο επόμενος 1600άρης θα είναι αυτός που θα βγάζει η PSA σε συνεργασία με την BMW.
Ο 'δικός μας' κινητήρας δουλεύει απροβλημάτιστα με 95άρα λόγω του πολύ εξελιγμένου εγκεφάλου. Σαν κινητήρας όμως με υψηλή συμπίεση θα δουλέψει ακόμη καλύτερα με 100άρα και αυτό φαίνεται κυρίως από την ευρυθμία-θόρυβο και τράβηγμα από χαμηλά. Ψηλά δεν είναι διακριτές οι διαφορές χωρίς δυναμόμετρο.
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
O κινητήρας TU5JP4 της PSA είναι ένας και έχει συμπίεση 11:1 σε όλες τις εκδόσεις του (206,307,C2,C3,C4) ανεξαρτήτως ονομαστικής ιπποδύναμης (110-125).
Αιντε παλι με αυτη τη συμπιεση... Αντε και ειναι ετσι που να δω σιγουρα οτι αυτον τον κωδικο εχω στο c4;
Αυτόν φοράς. Δεν υπάρχει άλλη έκδοση της PSA για τον 1.6 16V εκτός από τον TU5J4 του Rallye και τον πιο σύγχρονο TU5JP4 (ο δικός σου). Ο επόμενος 1600άρης θα είναι αυτός που θα βγάζει η PSA σε συνεργασία με την BMW.
Ο 'δικός μας' κινητήρας δουλεύει απροβλημάτιστα με 95άρα λόγω του πολύ εξελιγμένου εγκεφάλου. Σαν κινητήρας όμως με υψηλή συμπίεση θα δουλέψει ακόμη καλύτερα με 100άρα και αυτό φαίνεται κυρίως από την ευρυθμία-θόρυβο και τράβηγμα από χαμηλά. Ψηλά δεν είναι διακριτές οι διαφορές χωρίς δυναμόμετρο.
Είσαι ο άνθρωπός μου!
Αυτά ακριβώς είχα όταν έβαζα 100άρα και για λίγο την παράτησα για την 95άρα. Αύριο μιας που έχω αδειάσει...100άρα να βρω την υγειά μου. -
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
O κινητήρας TU5JP4 της PSA είναι ένας και έχει συμπίεση 11:1 σε όλες τις εκδόσεις του (206,307,C2,C3,C4) ανεξαρτήτως ονομαστικής ιπποδύναμης (110-125).
Αιντε παλι με αυτη τη συμπιεση... Αντε και ειναι ετσι που να δω σιγουρα οτι αυτον τον κωδικο εχω στο c4;
Αυτόν φοράς. Δεν υπάρχει άλλη έκδοση της PSA για τον 1.6 16V εκτός από τον TU5J4 του Rallye και τον πιο σύγχρονο TU5JP4 (ο δικός σου). Ο επόμενος 1600άρης θα είναι αυτός που θα βγάζει η PSA σε συνεργασία με την BMW.
Ο 'δικός μας' κινητήρας δουλεύει απροβλημάτιστα με 95άρα λόγω του πολύ εξελιγμένου εγκεφάλου. Σαν κινητήρας όμως με υψηλή συμπίεση θα δουλέψει ακόμη καλύτερα με 100άρα και αυτό φαίνεται κυρίως από την ευρυθμία-θόρυβο και τράβηγμα από χαμηλά. Ψηλά δεν είναι διακριτές οι διαφορές χωρίς δυναμόμετρο.
Κι εγω οταν ειχα 100αρα ειχα δει μονο μια μικρη διαφορα στην ροπη χαμηλα αλλα δεν ηξερα αν αξιζει αυτη η διαφορα να δωσεις παραπανω δεδομενου οτι ηξερα οτι η συμπιεση ηταν 9.6:1. Τωρα αφου ξερω κιολας οτι ειναι 11 μαλλον θα γυρισω κι εγω στην 100αρα... Μα καλα τοσο δυσκολο ηταν στις δοκιμες των περιοδικων να γραφουν σωστη συμπιεση;;;
-
ΣΤΟ C4 2.0 VTS H ΣΥΜΠΙΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ? ΠΟΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗ ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ? 98 Η 100 ΟΚΤΑΝΙΑ?
-
Ο χρήστης γιωργοςχα έγραψε:
ΣΤΟ C4 2.0 VTS H ΣΥΜΠΙΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ? ΠΟΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗ ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ? 98 Η 100 ΟΚΤΑΝΙΑ?Εσύ φοράς τον EW10J4S (ίδιο με 206RC) και έχεις συμπίεση επίσης 11:1.
Οπότε 100άρα και συ.
-
ΠΟια ειναι κατα την γνωμη σας η καλυτερη βενζινη και αν εχετε δει διαφορα στην καταναλωση. Επισης ειναι καλύτερο να βαζει κανεισ 100αρα βενζινη σε καινουργιο αμαξι?
Οι ερωτήσεις σου ενώθηκαν σε παλαιότερο θέμα. [mod cmarin]
-
Ο χρήστης tera έγραψε:
ΠΟια ειναι κατα την γνωμη σας η καλυτερη βενζινη και αν εχετε δει διαφορα στην καταναλωση. Επισης ειναι καλύτερο να βαζει κανεισ 100αρα βενζινη σε καινουργιο αμαξι?Ρίξε μια ματιά στο τι είχα γράψει ΕΔΩ
_
-
Aπό ότι κατάλαβα, όποιος κινητήρας έχει συμπίεση 11:1, πρέπει να τρώει 100άρα?
Το βιβλιαράκι, αν θυμάμαι καλά, αναφέρει 95.. -
Είναι αλήθεια ή όχι πως μόνο αν ο κινητήρας έχει αισθητήρα/ες προανάφλεξης (knock sensor) μπορεί να ''καταλάβει'' τη διαφορά μεταξύ περισσότερων ή λιγότερων οκτανίων με την παρουσία ή όχι πειρακίων και να ρυθμίσει ανάλογα την ανάφλεξη;
-
Όλοι οι σύγχρονοι κινητήρες έχουν έναν ή συνήθως περισσότερους αισθητήρες προανάφλεξης.
Όμως το πόσο θα μπορέσει να αυξήσει το αβάνς (που σημαίνει μεγαλύτερη μέγιστη ισχύς) ο εγκέφαλος εξαρτάται από την χαρτογράφησή του. Αν εκεί το μέγιστο αβάνς που προβλέπεται από το σύστημα είναι για 95άρα τότε η 100άρα δεν πρόκειται να προσφέρει κάτι παραπάνω αφού δεν θα μπορέσει να ανέβει περισσότερο το αβάνς για να το εκμεταλλευτεί. Σε μερικές περιπτώσεις μάλιστα καθώς οι βενζίνες με τα περισσότερα οκτάνια αργούν περισσότερο να αναφλεγούν δεν το θέλουν απλά αλλά το χρειάζονται το παραπάνω αβάνς οπότε αν δεν το λάβουν μπορεί να συμπεριφέρονται χειρότερα από τις 95άρες.
Από την άλλη κάτι που ξεχνάμε και που δεν έχει σχέση με τα οκτάνια είναι η θερμιδική (ή θερμογόνο ή όπως αλλιώς τη λένε) ικανότητα της βενζίνης καθώς και η πυκνότητα αυτής. Αυτά θα κάνουν την πραγματική διαφορά στην απόδοση, μάλλον περισσότερη από τα οκτάνια μόνο. Αν είμαστε τυχεροί μια καλή 100άρα μπορεί να είναι και λίγο πυκνότερη... (όταν πρωτοκυκλοφόρησαν στην Ελλάδα οι 99-100άρες υπήρχαν υποψίες ότι αυτό συνέβαινε). -
Ο χρήστης IBIZA1_0 έγραψε:
Aπό ότι κατάλαβα, όποιος κινητήρας έχει συμπίεση 11:1, πρέπει να τρώει 100άρα?
Το βιβλιαράκι, αν θυμάμαι καλά, αναφέρει 95..Ρωτάς για το 100 ε;
Για τον ίδιο λόγο ρώτησα και εγώ στο αντίστοιχο νήμα μόλις είδα τη συμπίεση...
Το μήνυμα του onyx ! βέβαια ρίχνει και μία άλλη ματιά στην ερώτηση ' πόσα οκτάνια να βάζω; '_
-
Καθότι ψιλοάσχετος, ανεχτείτε παρακαλώ τις όποιες ανοησίες γράφω!
Τους τελευταίους δύο μήνες, το Παντάκι (1.2 climbing) χτυπάει πειρακια ασύστολα, σχεδόν πάντα κάτω από τις 2500 rpm. Ετοιμαζόμουν για επίσκεψη στο συνεργείο (διότι το φαινόμενο είχε αρχίσει να με ενοχλεί ιδιαίτερα), όταν χτες η γυναίκα που το γέμισε 100αρα... Σήμερα το πρωί η προανάφλεξη είχε πάει περίπατο! Όσο και να το ζόρισα, δεν άκουσα τίποτα...
Είναι δυνατόν αυτό το παλιομοτεράκι να έχει απαιτήσεις 100αρας? (ή η 95αρα που μας πουλάνε είναι γτπ?) (ή και τα δύο?)
Ποιά η γνώμη σας? -
Έχει μαζέψει κατάλοιπα καύσης και χτυπάει πιράκια - συνήθως τα παλιά αμάξια θέλουν περισσότερα οκτάνια. Πήγαινε ένα ταξιδάκι στην εθνική με 'αντικοινωνική' ταχύτητα. Μπορεί να ξεκαπνίσει, αλλιώς ακριβή βενζίνη.
Σέρβις (ρύθμιση βαλβίδων) γίνεται στο αμάξι;
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Έχει μαζέψει κατάλοιπα καύσης και χτυπάει πιράκια - συνήθως τα παλιά αμάξια θέλουν περισσότερα οκτάνια. Πήγαινε ένα ταξιδάκι στην εθνική με 'αντικοινωνική' ταχύτητα. Μπορεί να ξεκαπνίσει, αλλιώς ακριβή βενζίνη.Σέρβις (ρύθμιση βαλβίδων) γίνεται στο αμάξι;
Δεν έχει ούτε 15.000 km!
Παραπάνω οκτάνια,ωφελούν;