-
Ζητώ συγγνώμη για έντονο ύφος της γραφής αλλά θεωρώ αδιανόητο να πηγαίνεις με 160 σε ένα΄τέτοιο επικίνδυνο δρόμο
-
Ο χρήστης doom1983 έγραψε:
Το παιδί αυτό πρέπει να προσεύχετε κάθε μέρα στο Θεό που τον προστάτευσε και βγηκε ζωντανός αυτός αλλά και πόσο μάλλον οι υπόλοιποι επιβάτες.Φαντάσου να σκοτωνώταν κάποιος από τους φίλους τους??Οι τύψεις θα τον έτρωγαν κάθε μέρα.
Τέλος καλύτερα είναι να το πουλήσει το αυτοκίνητο.Μετά από τέτοια σέντρα δεν νομίζω να επανέρθει.κρατάω μόνο αυτά στα οποία συμφωνώ απόλυτα.. σε όλα
-
Κάτι ξέρει ο Θέμης και δε μας το λέει . Σκοτώστρα είναι η άτιμη, αλλά όχι στη στροφή που βγήκε ο Κώστας, στη συνέχειά της. Bill, το ίδιο **πρόβλημα **έχω και γω με τα 146 άτια. Ίσως πάλι να με βγάζει από δύσκολες καταστάσεις (βλέπε RX8 )
-
Σε κάθε ατύχημα θα βρεθεί κάποιος να πεί: 'σαν απο θαυμα σώθηκαν' , 'θα μπορούσαν να είχαν σκοτωθεί όλοι' , 'έβαλε ο αλλάχ το χέρι του και σώθηκαν' κλπ.
Ξεχνάμε πως δεν έχουμε να κάνουμε με κάποιο υπερφυσικό φαινόμενο και ακόμα και αν το δούμε με όλα τα πιθανά ενδεχόμενα ότι ήταν να πάει στραβά πήγε.
Εφόσον φόραγαν ζώνη πολύ δύσκολα θα είχαν πάθει κάτι χειρότερο (ναι, ακόμα και αν πέρναγε φορτηγό απο δίπλα).
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Σε κάθε ατύχημα θα βρεθεί κάποιος να πεί: 'σαν απο θαυμα σώθηκαν' , 'θα μπορούσαν να είχαν σκοτωθεί όλοι' , 'έβαλε ο αλλάχ το χέρι του και σώθηκαν' κλπ.Ξεχνάμε πως δεν έχουμε να κάνουμε με κάποιο υπερφυσικό φαινόμενο και ακόμα και αν το δούμε με όλα τα πιθανά ενδεχόμενα ότι ήταν να πάει στραβά πήγε.
Εφόσον φόραγαν ζώνη πολύ δύσκολα θα είχαν πάθει κάτι χειρότερο (ναι, ακόμα και αν πέρναγε φορτηγό απο δίπλα).
κάνεις πλάκα έτσι;
εφόσον κουβαλάς κάποιους στο αυτοκίνητό σου, είναι υποχρέωσή σου να τους μεταφέρεις με ασφάλεια. τί θα πει ό,τι ήταν να πάει στραβά πήγε;
έτσι, τσουβαλιάζουμε μέσα κάποιον και πάμε με 160; -
Ως κάτοχος RX-8 οφείλω να επιβεβαιώσω πως το αυτοκίνητο θέλει πολλά 'χέρια' για να οδηγηθεί με το πλάι, αλλά αυτό με τα ηλεκτρονικά που αναφέρεται πιο πάνω δεν είναι απολύτως σωστό.
Και εξηγούμαι:
Το DSC του RX-8 απενεργοποιείται σε 2 στάδια.
Το πρώτο στάδιο (αν πατήσεις στιγμιαία και αφήσεις το σχετικό μπουτόν με την ένδειξη DSC OFF) απενεργοποιεί μερικώς το σύστημα και επιτρέπει το γλίστρημα και την περιστροφή του αυτοκινήτου για μερικές μοίρες που, πιστέψτε με, αρκούν για παιχνίδι σε γλιστερές 1ης και 2ας. Το σύστημα επανενεργοποιείται με το στιγμιαίο πάτημα του ίδιου μπουτόν ακόμη και εν κινήσει.
Το δεύτερο στάδιο (αν πατήσεις το μπουτόν συνεχόμενα για 7 δευτερόλεπτα) απενεργοποιεί πλήρως το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας και τα πάντα εξαρτώνται από τα δικά σου χέρια. Φυσικά το DSC δεν επανενεργοποιείται αν δεν επανεκκινήσεις τον κινητήρα. -
Ο χρήστης skye έγραψε:
τί θα πει ό,τι ήταν να πάει στραβά πήγε;Θα πεί πως το χειρότερο έγινε και το παοτέλεσμα ήταν αυτό που ήταν, δεν ήταν 'τυχεροί' ούτε σώθηκαν απο 'θαυμα'.
-
Εύχομαι κανένας μα κανένας να μη χάσει δικό του άτομο από ατύχημα και πόσο μάλλον όταν δεν είναι υπαίτος ο παθών.Πρόσφτα στην Εθνική οδό Θεσσαλονίκης Μουδανιών έχασε την ζωή του ένα παλικάρι νέο το οποίο απανθρακώθηκε μέσα στο αυτοκίνητο του επειδή κάποιος μάκγας από απέναντι οδηγούσε δίχως αύριο.Η ειρωνία είναι οτι οι επιβάτες του αλλου αυτοκινήτου βγήκαν ανέπαφοι και το παιδί τον κλένε οι δικοί του.Βγήκα εκτός θέματος,το ξέρω και δεν θα δώσω τροφή για περαιτέρω διενέξεις.
Οσοι νομίζουν οτι το κατέχουν ας εξακολουθούν να τρέχουν δίχως αύριο στους δρόμους.Εγώ δεν το κατέχω και διαφωνώ με τη λογική αυτή.
-
Ο χρήστης doom1983 έγραψε:
Οσοι νομίζουν οτι το κατέχουν ας εξακολουθούν να τρέχουν δίχως αύριο στους δρόμους.Εγώ δεν το κατέχω και διαφωνώ με τη λογική αυτή.Το θέμα δεν είναι αν το κατέχεις ή όχι. Και να το κατέχεις, το λάθος μπορεί να γίνει. Προσωπικά, όσο χεράς και να ήμουν (που δεν είμαι), δε θα πίεζα ποτέ την τύχη μου στο δρόμο, όση εμπιστοσύνη και να είχα στα χέρια μου.
-
Γιατι, λέει κανείς εδώ να οδηγάμε στον δρόμο χωρίς αύριο?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
τί θα πει ό,τι ήταν να πάει στραβά πήγε;
Θα πεί πως το χειρότερο έγινε και το παοτέλεσμα ήταν αυτό που ήταν, δεν ήταν 'τυχεροί' ούτε σώθηκαν απο 'θαυμα'.
άλλο αυτό ρε συ..
το θέμα είναι ότι εγώ στη θέση του θα έκανα full διαλογισμό ξέρω'γω τις επόμενες μέρες, θα αισθανόμουν πολύ άσχημα και θα σκεφτόμουν τα λάθη μου για να μην τα ξανακάνω..
και θα μετάνιωνα γι'αυτό, δηλαδή ότι θα είχα βάλει άλλα άτομα μέσα ενώ πήγαινα έτσι..
και μη μου λες ό,τι ήταν να γίνει έγινε..
με 160 χλμ/ω ΟΛΑ μπορεί να γίνουν, ειδικά όταν ο ίδιος ο dimsabas μας λέει πώς ο φίλος του δεν προσέχει
ότι το ρίσκαρε είναι από μόνο του ένα θέμα -
@ΙΚΕ:
Όχι, αλλά εννοώ πως στο δρόμο δε θα έπρεπε να υπάρχει η διάκριση 'χεράς' με 'κουλό'. Το να είσαι ένας σωστός καθημερινός οδηγός εξαρτάται από άλλα πράγματα και όχι από τα χέρια. Ναι, να ξέρεις να αντιδράσεις σε κάποιες περιπτώσεις που θα χρειαστεί, αλλά δε σημαίνει το ότι ένας καλός οδηγός δικαιούται να πηγαίνει πολύ γρήγορα. -
Επειδή νομίζω πως τέτοια θέματα είναι κόκκινο πανί και αντί να τα συζητάμε και να οδηγούμαστε σε λύση για το όποιο πρόβλημα αναλωνόμαστε σε κραυγές και υστερίες.
Εγω αυτό που ήθελα να πω για το συγκεκριμένο ατύχημα όπως αυτό περιγράφηκε είναι το εξής:
Το ατύχημα ΔΕΝ οφείλεται στην'υπερβολική' ταχύτητα των 160 χαω (διαβάστε παρακαλώ και τη συνέχεια πριν πατήσετε το 'απάντηση'), οφείλεται στην αφηρημάδα, στην απροσεξία και μάλλον και στην απειρία του συγκεκριμένου οδηγού.
Αυτοί είναι οι πραγματικοί παράγοντες που τον οδήγησαν στο ατύχημα και ΟΧΙ τα 160.
Αν δαιμονοποιήσουμε τα 160 τότε δεν βλέπουμε το πραγματικό πρόβλημα και αν δεν βλέπουμε το πρόβλημα δεν μπορούμε αν το λύσουμε.
Εγω είμαι σίγουρος πως αν ο συγκεκριμένος οδηγός ήταν συγκεντρωμένος ΔΕΝ θα είχε ατύχημα με 160 εκεί, η σιγουριά μου ωφείλεται στο οτι περνάω πολύ συχνά απο εκεί και την ξέρω τη στροφή.
Επίσης είμαι σίγουρος πως αν πειστεί ο οδηγός πως το αίτιο είναι η ταχύτητα τότε τον περιμένει το επόμενο ατύχημα με λιγότερα απο 160 μεν αλλα με εξίσου επικύνδυνο τρόπο οδήγησης.
Για να μην τα πολυλογώ το πιο ευκολο σε όλα τα ατυχήματα είναι να πούμε 'ΜΗΝ ΤΡΕΧΕΤΕ', αν ο συγκεκριμένος πήγαινε με 20 δε θα είχε χτυπήσει το τοιχείο. Επίσης θα μπορούσαμε να πούμε 'ΠΑΡΤΕ ΤΑ ΜΜΜ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ', δεν θα είχαμε βοηθήσει καθόλου στο να μην ξανασυμβεί παρόμοιο ατύχημα.
Ελπίζω να διαβάσετε μεχρι το τέλος το ποστ μου πριν με κράξετε.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Αν δαιμονοποιήσουμε τα 160 τότε δεν βλέπουμε το πραγματικό πρόβλημα και αν δεν βλέπουμε το πρόβλημα δεν μπορούμε αν το λύσουμε.Εγω είμαι σίγουρος πως αν ο συγκεκριμένος οδηγός ήταν συγκεντρωμένος ΔΕΝ θα είχε ατύχημα με 160 εκεί, η σιγουριά μου ωφείλεται στο οτι περνάω πολύ συχνά απο εκεί και την ξέρω τη στροφή.
Πάρα πολύ σωστά. Συμφωνώ απόλυτα.
Πάντως, τα 160, ακόμα κι αν σε βγάζουν άνετα στη στροφή (που όντως σε βγάζουν), ελαχιστοποιούν τα περιθώρια στην περίπτωση που υπάρξει κάποια 'στενότητα', είτε αυτό είναι η αφηρημάδα, είτε η υγρασία, είτε ένα σκασμένο λάστιχο, είτε..είτε.
-
Οπτέριε δε διαφωνώ, εγω θα το έθετα πιο σωστά: κανένας δεν πρέπει να ρισκάρει την ζωή άλλων στο δρόμο.
skye ΟΛΑ μπορούν να συμβούν και την ώρα που τρώς πατατάκια στον καναπέ σου, μπορεί να γίνει σεισμός, μπορεί να σου κάτσει το πατατάκι στο λαιμό, μπορεί να συμβεί οτιδήποτε.
Εδω έχουμε κάτι πολύ συγκεκριμένο, ενα αυτοκίνητο που φευγει εκτός ελεγχου στο συγκεκριμένο σημείο. Εγω -και φυσικά μπορεί να κάνω λάθος- πιστευω πως αν ήταν λίγο πιο τυχερός δεν θα έκανε τετ-α-κε και αν ήταν πιο άτυχος θα χτύπαγε σε διερχόμενα αυτοκίνητα ή μοτοσυκλέτες και φυσικά μπορεί να υπήρχαν ακόμα και θύματα, δε διαφωνώ. Για τους επιβάτες του συγκεκριμένου αυτοκινήτου (κακώς δε το διευκρίνισα μάλλον) πιστευω πως δύσκολα θα μπορούσε να συμβεί κάτι χειρότερο.
-
Πάντως, επειδή το ξεσκίσαμε ΕΝΤΕΛΩΣ το thread, θα πρότεινα σε κάποιον mod να διασπάσει όλα τα posts από του dimsabas κι έπειτα, σε ένα νεό thread που να λέγεται κάπως σχετικά με το ατύχημα και να παραμείνει το thread που άνοιξε ο Χάρης για συζήτηση για τα RX-8.
-
παιδες,τα 160 ειναι παρα πολλα....καλος οδηγος δεν ειναι αυτος που περναει αερα πατερα παντου,αλλα αυτος που διακρινει και ξερει τα δικα του ορια και τα ορια του αυτοκινητου του και του δρομου.σε δημοσιο αστικο δρομο με 160??παμε καλα?καλος οδηγος ειναι αυτος που εχει μαθει να αντιδρα σε καταστασεις οριακες,τις οποιες ο ιδιος εχει προκαλεσει σε ελεγχομενο,βλ.πιστα,περιβαλλον..αν το παλικαρι ειχε κανει τον κοπο να παει σε μια πιστα,θα ηξερε αν και αφηρημενος πως να διορθωσει το RX8 που υπακουσε απλα στη λαθος τιμονια του...αλλα εννοειται οτι με 160 εκει,πολλες φορες περνας αλλα οχι ολες τις φορες...
-
Ο χρήστης dr.spiderman έγραψε:
παιδες,τα 160 ειναι παρα πολλα....Μέχρι πόσα δεν είναι 'πάρα πολλά' ? 100? 20? πόσα?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
παιδες,τα 160 ειναι παρα πολλα....
Μέχρι πόσα δεν είναι 'πάρα πολλά' ? 100? 20? πόσα?
καλος οδηγος δεν ειναι αυτος που περναει αερα πατερα παντου,αλλα αυτος που διακρινει και ξερει τα δικα του ορια και τα ορια του αυτοκινητου του και του δρομου
σε καλυψα??
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Οσοι νομίζουν οτι το κατέχουν ας εξακολουθούν να τρέχουν δίχως αύριο στους δρόμους.Εγώ δεν το κατέχω και διαφωνώ με τη λογική αυτή.
Το θέμα δεν είναι αν το κατέχεις ή όχι. Και να το κατέχεις, το λάθος μπορεί να γίνει. Προσωπικά, όσο χεράς και να ήμουν (που δεν είμαι), δε θα πίεζα ποτέ την τύχη μου στο δρόμο, όση εμπιστοσύνη και να είχα στα χέρια μου.
Εσύ όχι αλλά πάρα πολλοί έχουν αντίθετη άποψη επί του θέματος. Πολλούς Σουμάχερ έχει γεμίσει η Ελλάδα φαίνεται...
Rx8 club & forum ....