-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Λαδωμα για διπλωμα=αλλος ενας χαρος αναμεσα μας
Απαράδεκτο το λάδωμα, σύμφωνοι. Αλλά, είτε με λάδωμα, είτε χωρίς, με ΑΥΤΟ το δίπλωμα και έτσι όπως ειναι οι εξετάσεις του, ούτως ή αλλώς χάρος θα βγεις στο δρόμο. Δυστυχώς, το πόσο καλοί οδηγοί γινόμαστε εξαρτάται αποκλειστικά από εμάς...
+1
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Δυστυχώς, το πόσο καλοί οδηγοί γινόμαστε εξαρτάται αποκλειστικά από εμάς...Κι απ' το αν θα βγούμε 'αλώβητοι' από την πρώτη περίοδο που είμαστε άσχετοι.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Δυστυχώς, το πόσο καλοί οδηγοί γινόμαστε εξαρτάται αποκλειστικά από εμάς...
Κι απ' το αν θα βγούμε 'αλώβητοι' από την πρώτη περίοδο που είμαστε άσχετοι.
Αυτό ξαναπέστο... Όσο θυμάμαι τι οδηγικά λάθη έκανα τα πρώτα δυο χρόνια...
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Δυστυχώς, το πόσο καλοί οδηγοί γινόμαστε εξαρτάται αποκλειστικά από εμάς...
Κι απ' το αν θα βγούμε 'αλώβητοι' από την πρώτη περίοδο που είμαστε άσχετοι.
Αυτό ξαναπέστο... Όσο θυμάμαι τι οδηγικά λάθη έκανα τα πρώτα δυο χρόνια...
Τώρα δεν κάνεις;
-
Κάνω, αλλά ευτυχώς πολύ λιγότερα απ'ό,τι τότε. Ελπίζω κάποτε να φτάσω στο σημείο να μην κάνω καθόλου λάθη, αν και κάτι τέτοιο είναι μάλλον χλωμό.
-
Skull δεν υπαρχει οδηγος που να μην κανει λαθη.....
Ολοι μας κανουμε,καναμε και θα κανουμε.
-
Και εγώ δεν λάδωσα, το πήρα παληκαρίσια, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ήμουν οδηγός σοβαρός. Μπορεί να ήμουν προσεκτικός και αρκετά ψείρας (και συνεχίζω να είμαι), αλλά το ίδιο θα ήμουν και αν λάδωνα, για να είμαι σίγουρος ότι δεν θα με κόψουν, για να ξαναδίνω ΚΑΙ τα χρήματα ΚΑΙ τις εξετάσεις.
Λάθη κάνω και τώρα, λάθη θα έκανα και αν λάδωνα. Αφού ούτως ή άλλως, οδήγηση μαθαίνουμε μετά την απόκτηση του διπλώματος, όταν οδηγούμε ΜΟΝΟΙ μας, το λάδωμα δεν το βρίσκω απαραίτητα κακό.
Το σύστημα εκπαίδευσης χρειάζεται: περισσότερα (και ποιοτικότερα) μαθήματα, δύσκολες συνθήκες, δυο τουλάχιστον αυτοκίνητα εκπαίδευσης (έχω ακούσει 'δεν ξέρω να οδηγώ άλλο αυτοκίνητο, πέρα από αυτό που έκανα τα μαθήματα') χωρίς σημαδάκια και μπιχλιμπίδια και όχι διπλοεξέταση με ποσό που αντιστοιχεί στο κόστος ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ της διαδικασίας. Όταν το κόστος είναι τόσο υψηλό, ο εκάστοτε εξεταζόμενος σκέφτεται πολύ να 'σιγουρέψει' την επιτυχία.
...και καμιά χρονομετρημένη διαδρομή δεν θα ήταν άσχημη. Π.χ. διαδρομή 3 χιλιομέτρων ασφαλέστατη που να πρέπει να την ολοκληρώσεις σε κάποιον συγκεκριμένο χρόνο, όχι τέζα εννοείται, αλλά με κάποιον 'αέρα'. Απλά σαν προσομοίωση μιας κανονικής κατάστασης.
Αλλαγή ελαστικού και προσάρτησης αλυσίδων επίσης. Εισόδους-εξόδους σε/από αυτοκινητόδρομο, προσπέρασμα και λοιπά.
-
Ο χρήστης Bruce έγραψε:
.... στα 17 μου ταξίδια μέχρι τις κοντινές πόλεις (πάντα με τον πατέρα μου δίπλα και πάντα βραδυνές ώρες) ....Αυτό για καλό το λές ;;
-
Το να πάρεις το δίπλωμα με 'λάδι' δε σημένει τιποτα. Μπορεί κάποιος να οδηγάει τέλεια αλλα απο το πολύ το αγχος να κόβετε στις εξετάσεις. Για πιο λόγω να μη λαδώσει αυτος;; Εγώ φυσικά δε λάδωσα σε καμία κατηγορία (τις έχω όλες) αλλά κάθε φορά που πήγενα να δώσω έτρεμα.. δεν θα ήταν κρίμα να κοπώ;
Εκτος απο αυτό οι εξετάσεις γίνονται με τετοιο ΑΘΛΙΟ τρόπο που δεν εξετάζεσαι στο αν ξέρεις να οδηγείς αλλα στο αν μπορείς να κάνεις μία άχρηστη οπισθωγωνία χωρις να φύγεις πάνω απο 1 μέτρο.
ΟΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ.
Πρέπει να γίνουν όπως των εκπαιδευτών, σε 2 στάδια
Πρώτο στάδιο τα στατικα(οπισθωγωνία παρκάρισμα κτλ κτλ) και
δεύτερο στάδιο πορεία 35 λεπτών σε περιφεριακή οδό στο κέντρο και γενικα σε αγνωστες συνθήκες όχι σε γνωστές περιοχές γνωστές σε όλους. -
Ο χρήστης deenoo έγραψε:
Εγώ φυσικά δε λάδωσα σε καμία κατηγορία (τις έχω όλες)Δίνουν τίποτα πόντους σε όποιους συμπληρώνουν το άλμπουμ;
Έχεις καμιά διπλή, να ανταλλάξουμε;
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Εγώ φυσικά δε λάδωσα σε καμία κατηγορία (τις έχω όλες)
Δίνουν τίποτα πόντους σε όποιους συμπληρώνουν το άλμπουμ;
Έχεις καμιά διπλή, να ανταλλάξουμε;
σου δηνουν δωρο το δηπλομα για F16
Ποσο σου πηραν για να τα παρεις ολα? Με ενδιαφερει και με...
(το F16 μου λειπει αλλα τεσπα... ) -
Volvo F16;
-
Ο χρήστης deenoo έγραψε:
Εκτος απο αυτό οι εξετάσεις γίνονται με τετοιο ΑΘΛΙΟ τρόπο που δεν εξετάζεσαι στο αν ξέρεις να οδηγείς αλλα στο αν μπορείς να κάνεις μία άχρηστη οπισθωγωνία χωρις να φύγεις πάνω απο 1 μέτρο.Η οποια οπισθογωνία είναι παράνομη κιόλας
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Εκτος απο αυτό οι εξετάσεις γίνονται με τετοιο ΑΘΛΙΟ τρόπο που δεν εξετάζεσαι στο αν ξέρεις να οδηγείς αλλα στο αν μπορείς να κάνεις μία άχρηστη οπισθωγωνία χωρις να φύγεις πάνω απο 1 μέτρο.
Η οποια οπισθογωνία είναι παράνομη κιόλας
Ναι αλλά καταδεικνύει τον απόλυτο έλεγχο του οχήματος που πρέπει να έχει ένας οδηγώς κάτω από ακραίες συνθήκες!
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Εκτος απο αυτό οι εξετάσεις γίνονται με τετοιο ΑΘΛΙΟ τρόπο που δεν εξετάζεσαι στο αν ξέρεις να οδηγείς αλλα στο αν μπορείς να κάνεις μία άχρηστη οπισθωγωνία χωρις να φύγεις πάνω απο 1 μέτρο.
Η οποια οπισθογωνία είναι παράνομη κιόλας
Η οπισθωγωνία σύμφωνα με τον ΚΟΚ επιτρεπεται για τις εξετασεις αλλα και τα μαθήματα..
Ισως να ήταν καλύτερα να επανέλθει στις εξετασεις ο 'σαλίγκαρος'.. οι παλιοι θα τον ξερουν.
CRAZYWOLF: κατηγορία Α: 410 ευρω Β: καπου 600 και Γ/Δ/Ε : απο 680 το καθενα. Σύνολο γύρω στα 3000.
Δεν ξέρω αν σε ενδιαφέρει και δίπλωμα για ταχύπλοο πριν 2 χρόνια εβγαινε στα 350. Για πλακα το πηρα απο τότε δεν οδήγησα ποτε ξανα.. -
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Δυστυχώς, το πόσο καλοί οδηγοί γινόμαστε εξαρτάται αποκλειστικά από εμάς...
Κι απ' το αν θα βγούμε 'αλώβητοι' από την πρώτη περίοδο που είμαστε άσχετοι.
Εγώ βγήκα ζωντανός ευτυχώς, μετά από 2 στούκες, μια minor και μια MAJOR μέσα σε ελάχιστο διάστημα από τότε που έβγαλα δίπλωμα... Αν και στη μεγάλη δεν έφταιγα καθόλου, αν είχα μάθει να κοιτάω καθρέφτες περισσότερο από ότι κοιτάω μπροστά, όπως κάνω τώρα, θα είχε αποφευχθεί. Και, μια τα χάλια του αυτοκινήτου μου, μια τα χάλια της μουτσούνας μου μετά το ξύλο που μάζεψα εκείνο το βράδυ από αντίδικο + αστυνομία, με έκαναν να αναθεωρήσω πολλά πράγματα για το ΤΙ ΣΚΑΤΑ έμαθα για να βγάλω το ροζ χαρτάκι ( )
-
Ο χρήστης Bruce έγραψε:
.... στα 17 μου ταξίδια μέχρι τις κοντινές πόλεις (πάντα με τον πατέρα μου δίπλα και πάντα βραδυνές ώρες) ....
Αυτό για καλό το λές ;;
Nα σου πω το έχω μετανιώσει κάπως γιατί οτιδήποτε και να γινόταν (έφταιγα-δεν έφταιγα) εγώ θα πλήρωνα και όχι μόνο...
Από την άλλη όμως βγήκα ψημμένος και τελείως αψάρωτος. Δε λέω ότι στο φινάλε άξιζε, αλλά ευτυχώς δε στάθηκα άτυχος και πάααααααρα πολλά πράγματα μου αποτυπώθηκαν στο νεανικό μου μυαλουδάκι και μονάχα καλό μου έκαναν.
εγώ είμαι με τον bruce πάντως..
κι εγώ οδηγώ από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου.
από μωρό με έβαζε ο father κ κράταγα τιμόνι..
όταν έφταναν τα πόδια καθόταν στη θέση του συνοδηγού και οδηγούσα εγώ σε αλάνες.. ήθελε να μου μάθει να οδηγώ σωστά, γιατί ήξερε ότι μου αρέσει πολύ η ταχύτητα και δεν ήθελε να πιάσω τιμόνι μόλις βγάλω το δίπλωμα και να μην ξέρω να οδηγώ ουσιαστικά. Ακόμα και όταν οδηγούσε αυτός στο δρόμο, πάντα με έβαζε να προσέχω για να μάθω πως πρέπει να κινούμαι, τα σήματα, να σκέφτομαι τί μπορεί να θέλει να κάνει ο καθένας στο δρόμο, να σέβομαι τους άλλους κλπ..
επίσης, μου μάθαινε τα μηχανικά, τους ελέγχους ( λάδια φρένα κλπ )..εγώ βέβαια που ήμουν τσογλάνι, έβγαλα αντικλείδια και στα 14 ήδη έκλεβα το αμάξι και πήγαινα βόλτες.
(πάντως τότε δεν ήταν τόσο μπο*&^%^$ και η κίνηση όσο σήμερα.. πολύ πιο λίγα αυτοκίνητα.)το πάθος μου για την οδήγηση ήταν πολύ μεγάλο, τόσο μεγάλο που δε μπορούσα να αντισταθω σε κανέναν -οδηγικό πειρασμό.. και παρολο που δεν είχα ατυχήματα ( ευτυχώς για μένα και για τους άλλους ) είχα πάντα μπελάδες
πάντως, παρολο που καταλαβαίνω τώρα πόσο μεγάλη μαλ*κία ήταν αυτό που έκανα για πολλούς λόγους ( μικρή ηλικία, απειρία, χωρίς δίπλωμα με ό,τι αυτό συνεπάγεται ) η οδήγηση από μικρή ηλικία μου έδωσε πολλά πράγματα και πιστεύω ότι μαζί με την εμπειρία μου από τους 2 τροχούς είναι αυτά που με έχουν κάνει ένα οδηγό, αν όχι καλό, ικανό να οδηγεί με μεγάλη ασφάλεια, να προβλέπει και να μην κάνει ατυχήματα. Και είμαι βέβαιος ότι κ εγώ το ίδιο θα κάνω με το παιδί μου ( απλά θα προσέχω τα κλειδιά )(οκ κράξτε με τώρα)
-
Δεν θα σε κράξω σε καμιά περίπτωση. Το μόνο που θα πω είναι ότι έχω παρατηρήσει δυο τινά στην περίπτωση που κάποιος νεαρός 'τσιμπάει' τα κλειδιά και οδηγεί 'στη ζούλα':
ή γίνεται 'φονιάς' (γρήγορη -και λίγο έως πολύ- απότομη οδήγηση, δεν τον πιάνεις στις στροφές, αλλά μπορεί πολύ εύκολα να μπλέξει σε ατύχημα, επίσης κάνει ψιλοπαρανομίες του στυλ διπλοσειρές, αναστροφές, ανάποδα σε μονοδρόμους κλπ.)
ή γίνεται σωστός οδηγός (όχι απαραίτητα γρήγορα, αλλά από την πολλή προσοχή να μη μπλέξει οδηγάει όσο το δυνατόν πιο συνετά)
Εγώ δεν ανήκω σε καμιά κατηγορία, μια που αυτοκίνητο ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ (τα γύρω-γύρω σε χωματόδρομους για να μάθω να ξεκινάω και να αλλάζω ταχύτητες δεν πιάνονται για οδήγηση) έπιασα με τα μαθήματα στη σχολή οδηγών.
-
Ο χρήστης baz έγραψε:
Αξίζει να λαδώσεις για να πάρεις δίπλωμα?
Μου δημιουργείται αυτη η απορία καθως σε λίγο καιρο θα βγάλω δίπλωμα.
**Γενικά **ξέρω να οδηγώ(σε επαρχιακούς δρόμους).Αλλά σκέφτομαι πως ίσως να είναι προτιμότερο απο το να χαραμίζομαι τα μαθηματα με το δάσκαλο σε πράγματα άχρηστα(οπισθογωνίεςκτλ). να του πώ να με μάθει να κυκλοφορώ κανονικα,(να με βγάλει εθνική,να μου μαθει **γενικά **χρηστικά πράγματα. και την ώρα της εξέτασης να λαδώσω.Μάλιστα....
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Η οποια οπισθογωνία είναι παράνομη κιόλαςτο να κάνεις οπισθογωνία στα καλά καθούμενα, ναι είναι παράνομο. Εάν μπεις σε κάποιο δρόμο και διαπιστώσεις ότι είναι αδιέξοδο πως θα βγεις; Θα γυρίσεις το αμάξι με τα χέρια; Εάν παρκάρεις σε κανένα περίεργο σημείο ή σε κλείσει κάποιος τρόμπας και αρχίσεις τα κόλπα του Μίστερ Μπιν τότε τι γίνεται; Η γνώση της οπισθογωνίας δεν είναι άχρηστη.
Τι γνώμη έχετε για το¨'λάδωμα'?