Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    OPEL ASTRA OPC Vs RENAULT MEGANE SPORT
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. OPEL ASTRA OPC Vs RENAULT MEGANE SPORT
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 7 / 7
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    40
    127
    164
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      skullone last edited by

      Το βιντεάκι του Top Gear το είδες βρε msamaro; Το παντέρμο το OPC πήγαινε ΕΥΘΕΙΑ στις στροφές και - άμα επιτάχυνες χωρίς να κρατάς το τιμόνι - ΟΛΟ ΑΡΙΣΤΕΡΑ στις ευθείες! Εν τάξει, καταλαβαίνω τον πόνο σου... Έχεις Opel. Κι εγώ έτσι θα ένιωθα στη θέση σου. Αλήθεια, τι σου έλεγε χθες ο fiestapower;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        silencer51 last edited by

        Ο χρήστης skullone έγραψε:
        Εν τάξει, καταλαβαίνω τον πόνο σου... Έχεις Opel. Κι εγώ έτσι θα ένιωθα στη θέση σου.

        Ρε Κώστα, ήρεμα λίγο, δεν νομίζω οτι μόνο εγώ θεωρώ προσβλητικό το χαρακτηρισμό σου.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimitrios last edited by

          Ο χρήστης skullone έγραψε:

          Και γιατί δεν λες το ίδιο και στους 'αντικειμενικούς' που κι αυτοί δεν έχουν οδηγήσει κανένα απ'όσα θάβουν;

          θα μου υποδείξεις τι θα κάνω?

          με το σχόλιο που έκανα σε σένα απευθύνομαι σε όλους όσους εκφράζουν γνώμη από τον καναπέ.

          οταν οδηγήσεις και τα δύο αμάξια,ξανασυζητάμε,εγώ αποχωρώ από αυτό το τόπικ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            msamaro last edited by

            Ο χρήστης skullone έγραψε:
            Το βιντεάκι του Top Gear το είδες βρε msamaro; Το παντέρμο το OPC πήγαινε ΕΥΘΕΙΑ στις στροφές και - άμα επιτάχυνες χωρίς να κρατάς το τιμόνι - ΟΛΟ ΑΡΙΣΤΕΡΑ στις ευθείες!

            1)ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΕ ΕΥΘΕΙΑ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ!! Ναι, έβγαζε μούτρα αλλά δεν πήγαινε ευθεία. Αν πήγαινε ευθεία θα είχε βγει στα χωράφια και εγώ κάτι τέτοιο δεν είδα! Μήπως τσούζει που έριξε 2 δευτερόλεπτα στο γύρο σε κάτι αμάξια όπως το GTi??
            2)Σου έχω ξαναγράψει ότι πάρα πολλά αυτοκίνητα όταν βρίσκονται σε πλήρη επιτάχυνση έχουν τάση να τραβάνε αριστερά ή δεξία ανάλογα με το πιο ημιαξόνιο είναι πιο κοντό. Δοκίμασε το και στο δικό σου clio. Μην ακουμπήσεις καθόλου το τιμόνι και ξεκίνα με τέρμα γκάζι...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              skullone last edited by

              ΔΕΝ ΒΓΗΚΕ; Είσαι σίγουρος ότι είδες το ίδιο βίντεο; Γιατί εγώ το είδα να φεύγει τελείως ευθεία. Όλοι στο Top Gear το κράξανε χοντρά για την υποστροφή του.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dr-spiderman last edited by

                το OPC στριβει καλυτερα απο το 80% των αυτοκινητων που κυκλοφορουνε στην ελλαδα...μην το ξεχναμε.τι παει να πει δεν στριβει?στριβει αεροπορια,εφοσον αυτος που το οδηγαει μαθει τα κουμπια του...δεν πιστευω να νομιζει κανεις οτι και οι δοκιμαστες ξερουν σε μια ολιγοημερη στην καλυτερη περιπτωση δοκιμη τα κουμπια της συμπεριφορας των αυτοκινητων..?το Megane απλα στριβει πιο ραφιναρισμενα και δινει και την ευχερια για πιο υψηλου επιπεδου παιχνιδι..εγω αυτο θα επελεγα γιατι το γουσταρω και μονο που το βλεπω...αλλα οχι οτι το astra δεν στριβει...οσο για το αν βγηκε η οχι απο την πιστα..δεν μου λεει τιποτα.και εγω εχω βγει απο την πιστα με μια 147 και ενα HGT με ΚΟΝΙρυθμιζομενα.τι σημαινει?οτι η 147 η το abarth δεν εστριβαν??ημαρτον.εγω εκανα βλακεια και δεν ειχα μαθει το κουμπι τους...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cliodriver last edited by

                  Ο χρήστης skullone έγραψε:
                  ΔΕΝ ΒΓΗΚΕ; Είσαι σίγουρος ότι είδες το ίδιο βίντεο; Γιατί εγώ το είδα να φεύγει τελείως ευθεία. Όλοι στο Top Gear το κράξανε χοντρά για την υποστροφή του.

                  Πραγματικά, ένα τρανταχτό επιχείρημα για να απορρίψουμε το Όπελ...

                  Φίλε skullone, πραγματικά απορώ πώς αντέχεις τη ζωή σου με την απολυτότητα που σε διακρίνει.. πρέπει να σου φταίνε όλοι και όλα!

                  ΥΓ: Φυσικά, η απολυτότητα σε διακρίνει και στις οδηγικές σου ικανότητες! Εσύ μπροστά με το Κλιό 1.2 και ο άλλος από πίσω.. δε μπα να` χει και Πόρσε, εσένα δεν σε πιάνει!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    skullone last edited by

                    Με συγχωρείς βρε ClioDriver, αλλά όταν έχουμε δοκιμές στις οποίες είτε τρώει κράξιμο για την υποστροφή το OPC είτε (σε άλλες) το καυτηριάζουν, αλλά με πιο 'ανώδυνο' τρόπο (μη μας κόψουν και τη διαφήμιση... ), τι μπορούμε να πούμε; Ότι στρίβει; Να πω ότι μου έλεγες για το Megane Sport ή για το τωρινό Golf GTI ή για κάνα Type-R, να πω ΟΚ. Αλλά για το OPC; Πάρε και στα περιοδικά ένα τηλέφωνο να σου πουν τι γνώμη έχουν (όχι τι γράψανε, αλλά να μιλήσουν ελεύθερα), άσε με εμένα. Εγώ το έκανα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1
                    • 2
                    • 3
                    • 4
                    • 5
                    • 6
                    • 7
                    • 7 / 7
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr