-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Ναι, υπάρχει σοβαρό θέμα με το κόκκινο.
Πάντως όταν είσαι πολύ κοντά πρέπει να περάσεις όχι μόνο για να μην πέσει πάνω σου ο από πίσω αλλά επειδή το λεει και ο ΚΟΚ. Ο νομοθέτης φαίνεται είχε και κάποια λογική.Δεν κατάλαβα που το λέει ο ΚΟΚ αυτό;
Ο ΚΟΚ προβλέπει να μην κλείνεις τα αυτοκίνητα που κινούνται ήδη στον δρόμο. Αυτό σημαίνει ότι για κάποιο εξωτερικό λόγο κάποιος που μπήκε στη διασταύρωση κανονικά με πράσινο και δεν πρόλαβε να περάσει. Το χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ένας που ήθελε να στρίψει αριστερά και η ροή των οχημάτων που ερχόταν αντίθετα δεν του το επέτρεψε.
Το να γκαζώνεις να προλάβεις και να μένεις μέσα στη διαστάυρωση είναι διπλή παράβαση του ΚΟΚ. Άσχετα αν είναι απίθανο να αποδειχτεί. -
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Ναι, υπάρχει σοβαρό θέμα με το κόκκινο.
Πάντως όταν είσαι πολύ κοντά πρέπει να περάσεις όχι μόνο για να μην πέσει πάνω σου ο από πίσω αλλά επειδή το λεει και ο ΚΟΚ. Ο νομοθέτης φαίνεται είχε και κάποια λογική.Δεν κατάλαβα που το λέει ο ΚΟΚ αυτό;
Ο ΚΟΚ προβλέπει να μην κλείνεις τα αυτοκίνητα που κινούνται ήδη στον δρόμο. Αυτό σημαίνει ότι για κάποιο εξωτερικό λόγο κάποιος που μπήκε στη διασταύρωση κανονικά με πράσινο και δεν πρόλαβε να περάσει. Το χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ένας που ήθελε να στρίψει αριστερά και η ροή των οχημάτων που ερχόταν αντίθετα δεν του το επέτρεψε.
Το να γκαζώνεις να προλάβεις και να μένεις μέσα στη διαστάυρωση είναι διπλή παράβαση του ΚΟΚ. Άσχετα αν είναι απίθανο να αποδειχτεί.και οχι μονο αυτο αλλα αν μερικες φορες ''τολμησεις'' να σταματησεις σε πρασινο φαναρι επειδη πολυ απλα αν προχωρησεις θα κλεισεις την διασταυρωση και θα δημιουργηθει το φαινομενο του ''γορδιου δεσμου'', οταν πρεπει να ξεκινησει το αλλο ρευμα που ειχε προηγουμενως κοκκινο, πολλοι ανεγκεφαλοι κορναρουν....το γιατι αυτοι ξερουν μονον και το ανυπαρκτο μυαλο αχιβαδας που διαθετουν.
-
Ζούγκλα καταντήσαμε Κι ολα αυτά γιατί δεν υπάρχει αστυνόμευση στους δρόμους
-
Αστυνόμευση υπάρχει, αλλά για τους λάθος λόγους. Οδηγική παιδεία δεν υπάρχει.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Αστυνόμευση υπάρχει, αλλά για τους λάθος λόγους. Οδηγική παιδεία δεν υπάρχει.Άρα δεν υπάρχει αστυνόμευση σωστή. Οσο για την οδηγική παιδεία τι να την κάνω αμα ο άλλος είναι ζώο; Στις χώρες τις βόρειας ευρώπης υπάρχουν άνθρωποι ποιο ζώα από εμάς. Ξέρεις τι τους κρατάει να μην κάνουν μα*****ς; Οι νόμοι, οι οποίοι όμως εφαρμόζονται γιατί υπάρχει και σωστή αστυνόμευση. Άμα ξέρεις ότι στον δρόμο αμα τρέξεις θα δεις μετά από λίγο το μπατσικό να σου ανάβει τα φώτα και τη σειρήνα και να σου κόβει κλήση για υπερβολική ταχύτητα ή για πέρασμα με κόκκινο ή για οποιαδήποτε άλλη παρανομία ε τότε θα το σκεφτείς να το ξανακάνεις.
-
Δε νομίζω ότι οι περισσότεροι από εμάς είμαστε καταδικασμένοι να παραμείνουμε ζώα. Εν αντιθέσει με τις ολιγαρχικές ιδέες, δεν υπάρχουν κάστες ανθρώπων γενετικά ή άλλως πώς κατώτερες ή ανώτερες. Αυτό που χρειάζεται είναι παιδεία, μόρφωση και αγωγή. Γενικά, δεν πιστεύω - κι αυτό ίσως καθίσταται φανερό από τα γραφόμενά μου - στην καταστολή, παρά μόνον όταν έχουμε κάτι πολύ χοντρό να αντιμετωπίσουμε.
-
Ολιγαρχικές ιδέες; Πώς σου ήρθε αυτό;
Τέλος πάντων. Δεν είμαι οπαδός αυτού που ανέφερες αλλά πες μου πώς θα προστατευτούμε από αυτούς τους λίγους που συμπεριφέρονται σαν ζώα; Δεν θα πρέπει να υπάρχει μια καποια αστυνόμευση; Διακριτική για όλους τους άλλους που εχουν την παιδεία κα τη μόρφωση και αυστηρότερη για τα ζώα; Εφόσον δεν έχουμε παιδεία τι θα πρέπει να γίνει; Αλλά και παιδεία να είχαμε πάλι θα είχαμε τέτοια φαινόμενα. Αυτό δεν εξαλίφεται με την παιδεία. Μειώνεται δραστικά μεν αλλα δεν παύει να υπάρχει. Οπως και τα ατυχήματα στο δρόμο. Δεν ειναι δυνατό να σταματήσουν ποτέ.Επειτα κι εσυ εχεις παει σχολείο και ίσως έχει και καθηγητές φίλους και συγγενείς. Ρώτα τους να δεις τι θα σου πούνε. Δεν είναι όλα τα παιδιά κατάλληλα για μάθηση. Μερικοί θα προοδεύσουν ενώ άλλοι είναι καταδικασμένοι να μην πάνε ποτέ μπροστα στη ζωή τους ή να περάσουν στον υπόκοσμο. Οχι απαραίτητα γιατί οι γονείς δεν έχουν την οικονομική άνεση για να κάνουν το καλύτερο για τα παιδιά τους αλλά γιατί ίσως και οι γονείς τους να είναι το ίδιο.
-
Δηλαδή θέλουμε αστυνομία για να μην περνάμε με κόκκινο και γενικότερα για να κάνουμε αυτό που η κοινή λογική υπαγορεύει ως 'σωστό' ? Να μην οδηγάμε μεθυσμένοι, να μην παραβιάζουμε την προτεραιότητα ή τη σειρά στο φανάρι, να μην πηγαίνουμε στην αριστερή λωρίδα με 60 κτλ. ?
(Προσοχή δεν μιλάω για τα όρια ταχύτητας διότι εκεί είναι υποκειμενικό το αν το όριο είναι σωστό, το τι σημαίνει 'υπερβολική ταχύτητα' κτλ.)
Οχι φίλε unusualldriver, δεν λείπει αστυνόμευση, οδηγική παιδεία λείπει, που όποιος την έχει ξέρει τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνει χωρίς 'μπαμπούλα'.
Οσο για τη 'σωστή αστυνόμευση' που αναφέρει ο skullone, φαντάζομαι πως εννοεί το μπλόκο στην ευθεία της Θήβας να σου κώψουν τον κ... αν πηγαίνεις με 150 τη στιγμή που μπροστά από το μπλόκο περνάνε φορτηγά με μπάζα ξεσκέπαστα...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Πράγματι, αναρωτιέμαι γιατί δεν κάνουμε στην Ευρώπη αυτό το προφανώς σωστό πράγμα που κάνουν στις ΗΠΑ (και στον Καναδά ? δεν θυμάμαι) να είναι τα φανάρια είτε κρεμασμένα στο κέντρο της διασταύρωσης είτε ακόμα και απέναντι, ώστε να φαίνονται καλύτερα.Καπου το ειχα δει αυτο και ειχαν απαντησει οτι πολλες φορες δεν θελουν να κρεμασουν φαναρια γιατι χαλανε την κλασσικη εικονα με τα παλια κτιρια.
Το εχω δει και τοπικα σε μερικα μερη τα εχουν μονο στις γωνιες με αποτελεσμα να μην φαινονται καλα.
Αλλα βεβαια ειναι η συνηθεια.
Νικος
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Δηλαδή θέλουμε αστυνομία για να μην περνάμε με κόκκινο και γενικότερα για να κάνουμε αυτό που η κοινή λογική υπαγορεύει ως 'σωστό' ? Να μην οδηγάμε μεθυσμένοι, να μην παραβιάζουμε την προτεραιότητα ή τη σειρά στο φανάρι, να μην πηγαίνουμε στην αριστερή λωρίδα με 60 κτλ. ?Κατά κάποιο τρόπο ναι αλλά να μην παραγίνει γιατί μετά γίνεται ενοχλητικό και φτάνουμε στην άλλη άκρη (βλ. κατάχρηση εξουσίας, κάτι που δεν λείπει βέβαια από την ΕΛΑΣ). Απλά να υπάρχει κοινή λογική στην αστυνόμευση δηλαδή. Αν ο άλλος πηγαίνει με 60 κι 80 στην αριστερή λωρίδα με γεια του και χαρά του. Περνα τον από τα δεξιά και τελειωσε η ιστορία. Αν όμως με την συμπεριφορά του γίνεται επικίνδυνος για τους άλλους και για σένα τότε θα πρέπει να υπάρχει κάποιος που θα τον ελέγξει αυτόν ή αυτή. Και αυτό γιατί δεν έχουν όλοι την κοινή λογική και γι αυτούς τους λίγους ταλαιπωρούνται οι πολλοί.
Αν υπάρξει βέβαια ποτέ οδηγική παιδεία τότε ίσως αυτό να μην χρειαστεί καθόλου ή ελάχιστα. Επειδή όμως δεν υπάρχει δεν θα καθήσουν όλοι οι άλλοι που έχουν την οδηγική παιδεία να μάθουν τους άλλους που δεν έχουν. Κάποιος άλλος θα πρέπει να τους επιβληθεί. -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Οσο για τη 'σωστή αστυνόμευση' που αναφέρει ο skullone, φαντάζομαι πως εννοεί το μπλόκο στην ευθεία της Θήβας να σου κώψουν τον κ... αν πηγαίνεις με 150 τη στιγμή που μπροστά από το μπλόκο περνάνε φορτηγά με μπάζα ξεσκέπαστα...
Γιατί να μην κόβουν τον κ... αυτουνού που αφήνει ξεσκέπαστα τα μπάζα, τα χαλίκια κλπ ή που είναι παραφορτωμένος; Λέω τώρα... Έτσι, κουβέντα να γίνεται.
-
ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ ΟΝΟΜΑΖΟΥΝΕ COMMON SENSE κοινή λογική επί το ελληνικότερον. Όλοι τα ξέρουμε όλα καλύτερα από όλους τους άλλους και δεν βαρίεσαι ρε αδερφέ πέρασα με κόκκινο και τι έγινε δηλαδή ωχού πως κάνεις έτσι ρε αδερφακι κλπ κλπ.Όταν η νοοτροπία αλλάξει τότε πολλά θα αλλάξουν σε αυτή την χώρα.Στατιστικά αποδεικνύεται οτι οι πότες μέχρι 0.5 μειωθηκαν τα τελευταία χρόνια αντίθετα αυτοί που πίνουν απο 0.8 και πάνω παρέμειναν σταθεροί σε αριθμό...άρα οι φανατικοί παραμένουν φανατικοί και εξίσου επικίνδυνοι με πριν. Το ίδιο νομίζω ισχύει και για άλλες κατηγορίες παραβάσεων άσχετα με την αστυνόμευση που πολλές φορές υπερβαίνει και τα νόμιμα όρια...Μαγικες λέξεις για μενα το όριο και η παιδεία( όχι μόνο οδηγική αλλα γενικότερη).
-
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ UNUSUALLDRIVER ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ.
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΚΚΙΝΟ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕΓΑΛΟ...
ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΟΤΑΝ ΠΕΡΝΑΩ ΜΕ (ΒΑΘΥ ) ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ (ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ) ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΜΑΛΑΚΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, ΒΛΕΠΩ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΜΟΥ ΝΑ ΠΕΡΝΑΝΕ 3-4... ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ...
Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΦΟΝΟΣ ΕΚ ΠΡΟΜΕΛΕΤΗΣ. ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΩ. ΕΧΩ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΣΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ, ΠΟΥ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑΤΡΕΙΑ...ΚΑΙ ΕΔΩ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΘΙΞΩ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΕΜΦΕΡΕΣ ΘΕΜΑ ΤΟΥ STOP. ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ ΠΟΥ ΜΕΝΩ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΣΗΜΑΤΑ ΣΤΑ ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΛΛΑ ΣΤΕΝΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ. ΑΠΕΙΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΕΙ ΚΟΝΤΕΨΕΙ Ο ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΙ ΣΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΟΥ (...) ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΑΤΥΧΕΣΤΑΤΗ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΣΤΟ STOP...ΧΩΡΙΑ ΠΟΥ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΟΡΝΑΡΟΥΝ ΚΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ!!!!
Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Ο Π.Ο. (ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΣ-ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ) ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΑΝΟΙΧΤΑ. ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΠΩΣ ΚΑΝΕΙΣ, ΑΠΟ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ.
ΓΙ'ΑΥΤΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ 104!!!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!! -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ ΟΝΟΜΑΖΟΥΝΕ COMMON SENSE κοινή λογική επί το ελληνικότερον. Όλοι τα ξέρουμε όλα καλύτερα από όλους τους άλλους και δεν βαρίεσαι ρε αδερφέ πέρασα με κόκκινο και τι έγινε δηλαδή ωχού πως κάνεις έτσι ρε αδερφακι κλπ κλπ.Όταν η νοοτροπία αλλάξει τότε πολλά θα αλλάξουν σε αυτή την χώρα.Στατιστικά αποδεικνύεται οτι οι πότες μέχρι 0.5 μειωθηκαν τα τελευταία χρόνια αντίθετα αυτοί που πίνουν απο 0.8 και πάνω παρέμειναν σταθεροί σε αριθμό...άρα οι φανατικοί παραμένουν φανατικοί και εξίσου επικίνδυνοι με πριν. Το ίδιο νομίζω ισχύει και για άλλες κατηγορίες παραβάσεων άσχετα με την αστυνόμευση που πολλές φορές υπερβαίνει και τα νόμιμα όρια...Μαγικες λέξεις για μενα το όριο και η παιδεία( όχι μόνο οδηγική αλλα γενικότερη).Συμφωνώ απόλυτα !
Πέρασμα με κόκκινο