Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    R32 vs Brera 3.2
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. R32 vs Brera 3.2
    • 1
    • 2
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 27
    • 28
    • 16 / 28
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    75
    548
    1608
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      charmak66 last edited by

      Ο χρήστης skullone έγραψε:
      Κι εμένα με ψιλοπροβληματίζει αυτό... Παρόμοιες επιδόσεις, διαφορετικά σχήματα, η Brera τοποθετείται σε λίγο μεγαλύτερη κατηγορία, η GT λίγο πιο πρακτική (χαμηλότερο κατώφλι χώρου φόρτωσης, λίγο καλύτεροι χώροι πίσω)...

      Ίσως η Alfa να ήθελε να έχει δυο διαφορετικές προτάσεις. Δεν ξέρω.

      Οι εταιρίες δεν συνηθίζουν να βγάζουν διαφορετικά αυτοκίνητα και να ξοδεύουν εκατομμύρια για την εξέλιξή τους για να παρουσιάσουν 2 προτάσεις στην ίδια κατηγορία! Έστω και με διαφορετικό κατώφλι χώρου επισκευών!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        skullone last edited by

        Να σου πω τι νομίζω; Η Brera είναι γι'αυτόν που θέλει GT και δεν έχει ακόμη παιδιά, η GT είναι για τον νιόπαντρο φίλο των GT.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          adis4gr last edited by

          και δε κανανε ενα τεστ μεταξυ τους?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dr-spiderman last edited by

            παντως ειναι δυσκολο να κατηγοριοποιησεις την brera...ειναι λιγο απο ολα,λιγο μεσα σε διαφορες κατηγοριες.δεν ειναι το καθαροαιμο κουπε,ουτε ο αρχοντας των στροφων σε αισθηση.δεν ειναι ουτε ο σουπερ ταξιδευτης,ουτε ο master των φαναριων...αλλα τα κανει ολα παρα πολυ καλα,κατι σαν το δεκαθλητη,που πουθενα δεν ειναι πρωταθλητης αλλα ειναι παντου πολυ καλος..μου θυμιζει το corrado G60 σε παλιοτερη εποχη...το κακο ειναι οτι η αγορα δεν προκρινει τα 'λιγο απο ολα' με τρανη αποδειξη το ιδιο το corrado,που εμεινε στην ιστορια σαν ενα παρα πολυ καλο αλλα αποτυχημενο αμαξι...κατι μου λεει οτι η brera θα ειναι κατι τετοιο εμπορικα αλλα και σαν αμαξι.δεκαθλητης αλλα οχι πρωταθλητης...εξαλλου το νεο προσωπο της alfa προς τα εκει προσανατολιζεται...που ειναι ενας αντικαταστατης γνησιος απογονος της γκανγκστερικης στο δρομο GTV V6 TB..?ποιος τολμουσε τοτε να συγκρινει την V6 TB με οποιοδηποτε GOLF???δεν αλλαξανε οι καιροι.η alfa αλλαξε παιδες...δυστυχως...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              skullone last edited by

              Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό... Η Ferrari 250GTO ήταν ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ παντού, αλλά πουθενά κορυφαία. Αυτό όμως ήταν που της έδωσε τόσες αγωνιστικές δάφνες σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα που διέπρεπαν σε έναν-δυο τομείς και χώλαιναν αλλού.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                adis4gr last edited by

                ρε παιδια αυτος που θελει πιστα θα παρει το r32...

                αυτος που βαζει το αρμανι και το ρολεξ θα παει να παρει την αλφα γιατι το αυτοκινητο ειναι στυλατο και τραβαει βλεμματα...

                σε μια λεζαντα διαβασα οτι το r32 ειναι κοντα στην αισθηση του wrc, η αλφα ειναι ξεκαθαρο οτι δε φτιαχτηκε για να δινει τετοια αισθηση...

                αυτος που θελει να παρει πυροβολο θα παρει το r32, αυτος που θελει ενα καλο και στυλατο κουπε θα παρει την αλφα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dr-spiderman last edited by

                  Ο χρήστης skullone έγραψε:
                  Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό... Η Ferrari 250GTO ήταν ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ παντού, αλλά πουθενά κορυφαία. Αυτό όμως ήταν που της έδωσε τόσες αγωνιστικές δάφνες σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα που διέπρεπαν σε έναν-δυο τομείς και χώλαιναν αλλού.

                  φιλε μου η 250 GTO ηταν Ferrari και οι εποχες ηταν αλλες...και η brera δεν εχει καν τη παραμικρη φιλοδοξια για αγωνιστικες δαφνες(που τονωνουν το image).αλλο το ενα αλλο το αλλο..αυτο που υπογραμμισα στο ποστ ειναι που πρεπει να προβληματισει τον καθε ενα alfista.ποιος το 1999-2000 τολμουσε να βαλει ενα golf διπλα σε μια GTV V6 TB?κανεις.γιατι η αλφα ειχε ξεκαθαρο χαρακτηρα,δεν εμοιαζε με 'πλατσουκωμενο' hatchback...εδω ακομα και σημερα και η v6 tb ειναι killer παντος καιρου και εδαφους..δεν εχω κατι αντιθετο με την alfa romeo,το αντιθετο ειμαι φιλος των ιταλικων (δεν ειχα ποτε αλλης εθνικοτητας δικο μου αμαξι) αλλα νομιζω οτι τους φανατικους φιλους της η αλφα διακριτικα και σιγα σιγα τους ξεχναει...και αυτο φαινεται ιδιαιτερα στη brera.και μην μου πει καποιος οτι θα βγει η GTA και θα αποζημιωθουνε οι alfisti γιατι λυπαμαι αλλα 80+χιλ για μια πραγματικη αλφα ειναι πααααρα πολλααα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    msamaro last edited by

                    Ο χρήστης skullone έγραψε:
                    Κι εμένα με ψιλοπροβληματίζει αυτό... Παρόμοιες επιδόσεις, διαφορετικά σχήματα, η Brera τοποθετείται σε λίγο μεγαλύτερη κατηγορία, η GT λίγο πιο πρακτική (χαμηλότερο κατώφλι χώρου φόρτωσης, λίγο καλύτεροι χώροι πίσω)...

                    Ίσως η Alfa να ήθελε να έχει δυο διαφορετικές προτάσεις. Δεν ξέρω.

                    Mα καλά ποιος θα πάρει την GT για το πορτ παγκάζ της??

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vw16v last edited by

                      Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
                      ρε παιδια αυτος που θελει πιστα θα παρει το r32..

                      Με 1600 κιλα αμαξωμα δεν θα ελεγα οτι ειναι καταλληλο για πιστα...αλλωστε φανταζομαι οτι το R32 ειναι πιο 'ξυραφι' σε σχεση με την Brera και οχι με αντικειμενικα κριτηρια...

                      Πραγματικα δυσκολευομαι να φανταστω καποιον που θα παει να δωσει τοσα χρηματα γι'αυτα τα δυο αυτοκινητα! Το ενα ειναι ενα υπερκυβισμενο Golf και το αλλο ενα -ακομα δεν καταλαβα σε πια κατηγορια ανηκω- υπερβαρο Alfa Romeo...

                      Το GT μου φαινετε πολυ καλυτερη επιλογη απ'οτι το Brera...και η καραμελα της 4κινησης δεν νομιζω οτι βοηθαει ιδιαιτερα...ντρεπομαι που θα το πω ( ) αλλα το Audi TT 225ps μου φαινετε καλυτερη επιλογη στα ιδια χρηματα...ποιοτητα εχει, design εχει, 4κινηση εχει, βελτιωσιμοτητα εχει, image εχει...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        alfista last edited by

                        Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
                        Αν παρακολουθούσες το φόρουμ και παλιότερα θα ήξερες οτι πριν την επέλαση των ιταλών είχαμε τους γερμανούς (VAGεληδες) που μας τα είχαν κάνει επίσης τσουρέκια (τα ίδια, αντί για τη λέξη Άλφα βάλε VW κ.λ.π.) και αυτοί τα είχαν ακούσει και απο μένα και απο άλλους κανονικότατα.

                        Καταρχήν μια ματία στην ημερομηνία εγγραφής μου μπορεί να σου δείξει ότι είμαι εδώ από τους πρώτους και έχω δει περισσότερα πράγματα από εσένα. Στο θέμα μας, εγώ δεν σε κατηγόρησα ότι είσαι πχ αντι-ιταλόφιλος ή φιλογιαπωνέζος. Σου ανέφερα ότι στο παραπάνω post σου για όλα αποδίδεις τις ευθύνες στους ιταλόφιλους και σε κανέναν άλλο οπότε μάλλον κάπου υπερβάλεις.
                        Αυτό επίσης που είδα στο τελευταίο post όπως και στα προηγούμενα είναι η τάση που έχεις να τσουβαλοποιείς όλους τους φίλους μιας εταιρείας λες και οι απόψεις τους ταυτίζονται ή πρέπει να ταυτίζονται για όλα. Ο χρήστης skullone μπορεί να αγαπάει την alfa αλλά δεν παύει να έχει την δικιά του προσωπικότητα και τις δικές του απόψεις οι οποίες φυσικά και δεν πρέπει να ταυτίζονται με τις απόψεις του χρήστη alfista. Αναλόγως ο dr.spiderman μπορεί θεωρεί ότι η brera δεν είναι πουθενά πρωταθλητής ενώ εμένα να μην μπορεί να ξεκολήσει πχ από το μυαλό μου ελέω εξωτερικής ομορφιάς. Δεν ταυτιζόμαστε και ούτε χρειάζεται άλλωστε σε όλα.
                        Δυστυχώς σήμερα στο 4Τ forum για να είσαι in πρέπει να κράζεις τα ιταλικά. Το ειρωνικό στυλάκι (και δεν αναφέρομαι σε σένα) μπορεί να βοηθάει να καυτηριάσουμε κάποια πράγματα και να βγάλουμε χιούμορ αρκετές φορές, ωστόσο τώρα τελευταία έχει χαθεί το μέτρο και μόνο συζήτηση δεν γίνεται εδώ μέσα. Στην ανάγνωση τώρα των σελίδων που γράφτηκαν από το μεσημέρι, ζήτημα είναι να βρήκα 5-6 post της προκοπής που είχαν να πουν κάτι για το θέμα και όχι να σχετίζονται με κράξιμο περί ανέμων και υδάτων. Τι να κάνουμε; Αφού η ειρωνία πουλάει θα τη φάμε στη μάπα. Εδώ έχουμε φάει το Σεφερλή και την Τατιάνα, εδώ θα κολήσουμε;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tan last edited by

                          Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
                          ...σε μια λεζαντα διαβασα οτι το r32 ειναι κοντα στην αισθηση του wrc...

                          τα μπάκετ καθίσματα του R32 αφορά αυτός ο σχολιασμός

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tan last edited by

                            Η Brera και η GT δεν θα κανιβαλιστούν γιατί απλά είναι δύο διαφορετικές προτάσεις για αυτήν την κατηγορία.Μην ξεχνάτε πως πιο παλιά το groupo είχε την GTV και το fiat coupe που ανήκαν στην ίδια κατηγορία αλλά με σημαντική διαφορά στους εσωτερικούς χώρους και στην τιμή,όπως συμβαίνει και τώρα με Brera και GT!Και απ' όσο θυμάμαι και τα δύο μια χαρά πούλησαν.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              af9pk last edited by

                              Ο χρήστης tan έγραψε:
                              Η Brera και η GT δεν θα κανιβαλιστούν γιατί απλά είναι δύο διαφορετικές προτάσεις για αυτήν την κατηγορία.Μην ξεχνάτε πως πιο παλιά το groupo είχε την GTV και το fiat coupe που ανήκαν στην ίδια κατηγορία αλλά με σημαντική διαφορά στους εσωτερικούς χώρους και στην τιμή,όπως συμβαίνει και τώρα με Brera και GT!Και απ' όσο θυμάμαι και τα δύο μια χαρά πούλησαν.

                              Μια ενσταση μονο: η παραγωγη του Fiat Coupe σταματησε χωρις να εχει αντικαταστατη ακριβως επειδη υπηρχε η Alfa Romeo GTV και δεν χωρουσαν δυο μνηστηρες στο ιδο γκρουπ...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                charmak66 last edited by

                                Ο χρήστης tan έγραψε:
                                Η Brera και η GT δεν θα κανιβαλιστούν γιατί απλά είναι δύο διαφορετικές προτάσεις για αυτήν την κατηγορία.Μην ξεχνάτε πως πιο παλιά το groupo είχε την GTV και το fiat coupe που ανήκαν στην ίδια κατηγορία αλλά με σημαντική διαφορά στους εσωτερικούς χώρους και στην τιμή,όπως συμβαίνει και τώρα με Brera και GT!Και απ' όσο θυμάμαι και τα δύο μια χαρά πούλησαν.

                                Mα είναι 2 διαφορετικές προτάσεις μεν, στη ΙΔΙΑ κατηγορία δε!!!

                                Πώς δεν θα κανιβαλιστούν;

                                Όπως τα λες, coupe και gtv είχαν σημαντική διαφορά στην τιμή και επιπλέον ήταν και 2 διαφορετικές μάρκες (έστω του ίδου ομίλου).

                                Εγώ εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω τι το τόσο διαφορετικό έχουν αυτά τα δύο μοντέλα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • 0
                                  007 last edited by

                                  Η απαντηση στο ερωτημα του τοπικ ειναι ξεκαθαρο. Δεν μπορω να καταλαβω γιατι μερικα ατομα λενε π.χ. ''στα ιδια λεφτα κατι αλλο''. Για να το ξεκαθαρισω, λεει ''Αν ειχαμε αυτα τα λεφτα ποιο απο τα 2 ΜΟΝΟ [προφανως]αυτα αυτοκινητα θα διαλεγαμε?''

                                  Σε αυτη την απαντηση λοιπον εγω θα πω R32. Πρωτον, επειδη μου αρεσει περισσοτερο απο την μπρερα - την ειδα και στην εκθεση εδω περα, την μελετησα και κατεληξα οτι δεν ειναι του γουστου μου - το αρχικο της σχεδιο καμια σχεση δεν εχει με το μοντελο που παρουσιαστηκε. Μονο η μουρη εμεινε η ιδια Δευτερον, δεν εχει το μοτερ και το στησιμο του γκολφ με οτι και αν αυτο συνεπαγεται....οποτε....εγω προσωπικα δεν βλεπω λογο να παρει καποιος την Αλφα. design αμφιλεγομενο (ασχημο κατ εμε), μοτερ γιοκ, βαρια επισης οποτε να τη παρεις και να την κανεις τι? Να την βλεπεις και να σκεφτεσαι την αγωνιστικη ιστορια της εταιρειας με θεα το Μπουρναζι? Mπα βρηκα κατι καλυτερο:

                                  Δικο μου quote:

                                  Ke min ksexnas, otan ekei pu tha pigeneis me tin (B)Alfa sou ke deis ston kathrepti sou mia 911 (i ena R32:lol:) na su pezei fota kane deksia ke prospoiisou oti psaxneis stathmo sto radiofono sou (an douleuei)

                                  :lol:

                                  Κι εμένα με ψιλοπροβληματίζει αυτό... Παρόμοιες επιδόσεις, διαφορετικά σχήματα, η Brera τοποθετείται σε λίγο μεγαλύτερη κατηγορία, η GT λίγο πιο πρακτική (χαμηλότερο κατώφλι χώρου φόρτωσης, λίγο καλύτεροι χώροι πίσω)...

                                  παντως ειναι δυσκολο να κατηγοριοποιησεις την brera...ειναι λιγο απο ολα,λιγο μεσα σε διαφορες κατηγοριες.

                                  Eμ, εμ....ναι... ε, τοτε αφου εχουμε μεγαλο προβλημα να την καταταξουμε καπου ας φτιαξει η Αλφα μια Αλφα με μουρη Brera kai ποπο απο GT και να το ονομασει Brera GT Καλα με δουλευετε? Καθαρο κουπε ειναι που ηρθε να αντικαταστησει την GTV.

                                  Να σου πω τι νομίζω; Η Brera είναι γι'αυτόν που θέλει GT και δεν έχει ακόμη παιδιά, η GT είναι για τον νιόπαντρο φίλο των GT

                                  :lol::lol:Ενδιαφερον εξηγηση. Eκει ειναι το θεμα mate. Οτι με το R32, τα εχεις ολα σε ενα. Και σουπερμαρκετ πας (και οι ασχετοι νομιζουν οτι εχεις απλο γκολφ), στο δρομο κερνας lipton (και εδω περα σχετικοι και ασχετοι θα νομιζουν οτι παλι απλο γκολφ εχεις και θα ψαχνονται), βολτα τη γυναικα,γκομενα, παιδια τα πας και στη δουλεια σου ανετα, ταπεινα, γρηγορα επισης και τα σαβατοκυριακα ριχνεις και κανα γυρω στην πιστα για προπονηση😉
                                  Mε απλα λογια αγοραζεις αυτοκινητο undercover με αγωνιστικο στησιμο :lol:

                                  Σημιωση -OFF TOPIC-: H Ferrari 400i ειναι πανασχημη (και αντικειμενικα). Για να ειμαι πιο ακριβης αυτο δεν αξιζει να λεγεται Φερραρι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spiros last edited by

                                    Ο χρήστης 007 έγραψε:
                                    Οτι με το R32, τα εχεις ολα σε ενα. Και σουπερμαρκετ πας (και οι ασχετοι νομιζουν οτι εχεις απλο γκολφ), στο δρομο κερνας lipton (και εδω περα σχετικοι και ασχετοι θα νομιζουν οτι παλι απλο γκολφ εχεις και θα ψαχνονται), βολτα τη γυναικα,γκομενα, παιδια τα πας και στη δουλεια σου ανετα, ταπεινα, γρηγορα επισης και τα σαβατοκυριακα ριχνεις και κανα γυρω στην πιστα για προπονηση😉
                                    Mε απλα λογια αγοραζεις αυτοκινητο undercover με αγωνιστικο στησιμο :lol:

                                    Αυτα ακριβως ειχαν στο μυαλο τους οι Γερμανοι με το R32. Γιαυτο το λογο και η εμφανιση του ειναι διακριτικη εως ...συντηρητικη. Ευκολα θα μπορουσαν στο αρχικο σχεδιο να αλλαξουν σχεδιασμο στο προφυλακτηρα και να προσθεσουν ενα λιγο πιο επιθετικο body-kit (εχω δει μερικα πολυ ομορφα) για να δειχνει πιο αγριο. Ομως δεν ηθελαν αυτο.

                                    Αυτο που αναφερεις στην αρχη, οτι κανει ολα πολυ καλα, ειναι αυτο που εδωσε και στο GTI πολλους 'ποντους' οπου και αν δοκιμαστηκε. Δεν ειναι το απολυτο οπλο σε μια πιστα οπως ενα type-R, αλλα ευκολα καποιος θα γραψει χρονους και εκει, εχοντας μαλιστα το 'μπονους' οτι το αυτοκινητο μπορει να χρησιμοποιηθει χωρις συμβιβασμους για καθημερινη χρηση (χωροι, ανεση, εξοπλισμος, ποιοτητα). Ειτε αυτη ειναι να πας για ψωνια ειτε να οδηγησεις γρηγορα σε αγνωστη στριφτερη διαδρομη. Το πλαισιο, η ροπη, και η φιλικοτητα του αυτοκινητου συνηγορουν σε ολα αυτα.

                                    Το R32 λοιπον ειναι ενα πιο προσανατολισμενο GTI.

                                    Οι Ιταλοι νομιζω οτι δεν ηταν και τοσο ξεκαθαροι σε αυτο που ηθελαν ή τουλαχιστον δε το πετυχαν απολυτα.
                                    Γιατι? Παραδειγμα: αν η Brera αντι για 1750κιλα ηταν 1500 θα χρειαζοταν την τετρακινηση? Ποσα απο τα πλεονεκτηματα της 4κινησης 'αναιρουνται' απο το υπερβολικο βαρος?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spiros last edited by

                                      Ο χρήστης nasos/156ti έγραψε:
                                      εγω παλι δεν μπορω να καταλαβω γιατι εχετε φαει τετοιο κολλημα με το βαρος?
                                      εχει αναλογια 6.5 κιλα ανα ιππο.
                                      τοσο χαλια ειναι δηλαδη?
                                      η ειμαστε ολοι αγωνιζομενοι κ μας πεφτει λιγο βαρυ το αμαξωμα για το χοκενχαιμ?
                                      αλλα καταλαβαινω κατα βαθος..
                                      εφοσον δεν εχει κανα αλλο ψεγαδι ως αυτοκινητο η μπρερα ας της τα χωσουμε στο βαρος..
                                      το παραδεχεστε ομως ετσι εμμεσα οτι ειναι τελειο σε ολα τ αλλα.

                                      το βαρος, ως γνωστον, επιδρα:

                                      οδικη συμπεριφορα
                                      φρενα
                                      ευελιξια
                                      καταναλωση

                                      τα οποια, επισης ως γνωστον (εκτος απο την κατανλωση), δινουν σε μεγαλο βαθμο την 'ταυτοτητα' του καθε μοντελου και τον προσανατολισμο του.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        coopers_jcw last edited by

                                        nasos kai emena moy aresei h brera alla sxetika me to baros .... na pw oti to baros einai ena koysoyri to opoio de lynetai me tipota sto aytokinhto poy exeis agorasei kai 8es na to kaneis pio grhgoro ... kai ekshgoymai : gia ka8e kilo poy 8es na kerdiseis me dynamh 8a to plhroseis me ena kilo xrysoy sthn ekseliksh toy moter soy kai kata th gnwmh moy en eth 2006 sport aytokinhto me analogia panw apo 5 kilwn ana ipo einai apla argo poly .... kai oxi sport!By the way pragmatika lypamai poy ta teleytaia xronia de mporw na brw ena italiko aytokinhto na agorasw ! H ta lefta gia mia 430!!!!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spiros last edited by

                                          Ο χρήστης nasos/156ti έγραψε:

                                          εγω παλι δεν μπορω να καταλαβω γιατι εχετε φαει τετοιο κολλημα με το βαρος?
                                          εχει αναλογια 6.5 κιλα ανα ιππο.
                                          τοσο χαλια ειναι δηλαδη?
                                          η ειμαστε ολοι αγωνιζομενοι κ μας πεφτει λιγο βαρυ το αμαξωμα για το χοκενχαιμ?
                                          αλλα καταλαβαινω κατα βαθος..
                                          εφοσον δεν εχει κανα αλλο ψεγαδι ως αυτοκινητο η μπρερα ας της τα χωσουμε στο βαρος..
                                          το παραδεχεστε ομως ετσι εμμεσα οτι ειναι τελειο σε ολα τ αλλα.

                                          το βαρος, ως γνωστον, επιδρα:

                                          οδικη συμπεριφορα
                                          φρενα
                                          ευελιξια
                                          καταναλωση

                                          τα οποια, επισης ως γνωστον (εκτος απο την κατανλωση), δινουν σε μεγαλο βαθμο την 'ταυτοτητα' του καθε μοντελου και τον προσανατολισμο του.

                                          δηλ ρε σπυρο αυτα τωρα ηταν επιχειρηματα?
                                          για την οδικη συμπεριφορα πιστευω οτι δινει σεμιναρια προσφυσης απο ανεκαθεν μια αλφα ρομεο,φαντασου κιολας με τετρακινηση..
                                          φρενα?..το παραβλεπω..
                                          ευελιξια?..δεν ειναι φερυ μποουτ,αμαξι ειναι.οποιος θελει ευελιξια ας παρει σαξοραλο για να βρισκει κ παρκινγκ.
                                          καταναλωση?..λες ενας που θα διαθεσει μια πενηνταρα να σκεφτει οτι καιει
                                          λιγο παραπανω?απο ετσι ολα τα εβοσκουμποροχι θα ηταν πρωτα σε πωλησεις στα μεταχει..

                                          αν διαβασεις προσεχτικα, θα δεις οτι λεω πως πρακτικα το πλεονεκτημα της 4κινησης μειωνεται ή και εξανεμιζεται απο το αυξημενο βαρος. Αν ηταν 1500 κιλα και πισωκινητη δε νομιζω οτι θα χρειαζοταν η 4κινηση
                                          Δεν λεω πουθενα οτι το αυτοκινητο δεν ειναι καλο οπως ειναι τωρα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vw16v last edited by

                                            Ο χρήστης Bruce έγραψε:

                                            ντρεπομαι που θα το πω ( ) αλλα το Audi TT 225ps μου φαινετε καλυτερη επιλογη στα ιδια χρηματα...ποιοτητα εχει, design εχει, 4κινηση εχει, βελτιωσιμοτητα εχει, image εχει...

                                            Έστω ότι αγοράζεις ένα σχεδόν καινούριο ΤΤ (καμιά 30αρα+ να κάνει; υποθέτω, δεν ξέρω κιόλας).

                                            Με μερικά χιλιάρικα (δε λέω να φτάσεις τα 50 που κάνουν τα άλλα δύο...) ξέρεις με τι είδους κυάλια θα σε βλέπουν; Με αυτά που είχαν οι πειρατές!

                                            Τώρα αν είναι πιο μουράτη η brera από ένα ΤΤ αυτό είναι άλλο θέμα. Ο καθένας το βλέπει και διαφορετικά. Αλλά σε θέμα επιδόσεων και αποτελεσματικότητας... Εκεί δεν υπάρχουν υποκειμενικά κριτήρια.

                                            Δεν γνωριζω την τιμη του αυτη τη στιγμη...ουσιαστηκα λεμε το ιδιο πραγμα, οτι δεν υστερει σε σχεση με τα αλλα δυο, ειδικα εαν αναλογιστουμε την τιμη του, η οποια στην χειροτερη θα ειναι οσο και του Golf...

                                            Οσον αφορα το 'ντρεπομαι', αναφεροταν στο γεγονος οτι ειναι αχρωμο οδηγικα, ισως ημουν λιγο υπερβολικος και δεν εδωσα το νοημα που ηθελα!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 16 / 28
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr