Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορα ερωτήματα περί τετρακίνησης και όχι μόνο
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Διάφορα ερωτήματα περί τετρακίνησης και όχι μόνο
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Εκτός Δρόμου
    11
    25
    115
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stelna last edited by

      Καλησπέρα σε όλους/ες,

      Όπως είχα γράψει σε παλαιότερο topic, είμαι κάτοχος μεταχειρισμένου Jeep Cherokee 2.5 με 30.000χλμ , έτος παραγωγής 2003 (τέλη) το οποίο μου κόστισε (full extra το classic) γύρω στα 25 χιλιάρικα.

      Στην αρχή δεν ήξερα τίποτα από τετρακίνητα και τους τελευταίους μήνες έχω κολλήσει σε χιόνια (απίστευτη ιστορία, θα σας την διηγηθώ κάποτε καθώς εμπλέκονται πληθώρα αυτοκινήτων όπως defender, Cherokee του 98 τα οποία κολλήσανε προσπαθώντας να με τραβήξουν), έχω πάει ατελείωτα χιλιόμετρα σε λάσπες, χιόνια, πέτρες με χωματόδρομο κτλ κτλ κτλ έχω τραβήξει Χ5 από βούρκο, έχω σπάσει προφυλακτήρες, άξονες μέχρι και το μοτεράκι που ρίχνει νερό στα τζάμια .......................... και πολλά άλλα

      Σιγά σιγά αγόρασα ιμάντες , ενέσεις, αλυσίδες, γαλότσες πάντα στο πορτ μπαγκάζ, Α/Τ λάστιχα και πολλά άλλα καθώς το άθλημα τελικά το λατρεύω και απλά δεν το ήξερα !!!!

      Σε καμία περίπτωση δεν είμαι ξερόλας, όπως είπα είμαι ακόμα στην αρχή και μαθαίνω οπότε συγχωρείστε την άγνοια μου σε κάποια θέματα και βοηθήστε με να γίνω καλύτερος 😉 😉

      ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΟΥ!!

      Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής

      **1) **Στην αρχή δεν ήξερα ότι το part time 4WD κλειδώνει το διαφορικό και απαγορεύεται η χρήση του σε στεγνό οδόστρωμα για να μην «κουρδίζει» η τετρακίνηση και είχα κάνει καμιά 60άρα χιλιόμετρα με αυτήν την επιλογή. Λέτε να έχει πάθει κάτι το αυτοκίνητο ή συμβαίνει μετά από πολλά χιλιόμετρα ? Ρωτάω διότι η επίσκεψη απλά για έλεγχο (αν ελέγχεται αυτό βέβαια) κοστίζει !!!!!
      **2) **Μεταξύ μας, το αυτοκίνητο πέραν των δυνατοτήτων του, το αγόρασα επειδή μου άρεσε και εξωτερικά/εσωτερικά. Όχι για να αρέσω εγώ στους άλλους, αλλά να το κοιτάζω και να αρέσει σε εμένα !!!! Άλλωστε αυτός είναι ένας τεράστιος λόγος για να πάρεις αυτοκίνητο σωστά? Να σου αρέσει δηλαδή. Όμως διαβάζοντας το forum των 4Τροχών αναλυτικά, διαπιστώνω ότι δεν το έχουν πολλοί σε μεγάλη υπόληψη. Γιατί όμως? Πραγματικά δεν είμαι από τους τύπους που θέλουν να ακούνε καλά λόγια για το αμάξι τους, δεν με νοιάζει , μου αρέσει να ακούω την αλήθεια χωρίς να υποστηρίζω κομπλεξικά την επιλογή μου. Αν έκανα μ@λ@κία την έκανα ... τι να κάνουμε !!! Γιατί όμως το έχετε τόσο «χαμηλά» ?
      **3) **Μήπως τελικά για έναν συνδιασμό off road με χαμηλή κατανάλωση και όπου πάει το Cherokee να πάρω ένα RAV4 όπου είναι και πιο φιλικό για μέσα στην πόλη ? (μου αρέσει αρκετά το RAV4) . Μήπως δηλαδή το υπερεκτίμησα και υποτίμησα άλλες υλοποιήσεις ?

      Η βασικότερη ερώτηση είναι το «1» όπου και θα εκτιμούσα ιδιαίτερα την άποψη σας.

      Σας ευχαριστώ πολύ !!!
      **
      ΚΑΛΗΜΕΡΑ**

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        stelna last edited by

        Καλησπέρα σε όλους/ες,

        Όπως είχα γράψει σε παλαιότερο topic, είμαι κάτοχος μεταχειρισμένου Jeep Cherokee 2.5 με 30.000χλμ , έτος παραγωγής 2003 (τέλη) το οποίο μου κόστισε (full extra το classic) γύρω στα 25 χιλιάρικα.

        Στην αρχή δεν ήξερα τίποτα από τετρακίνητα και τους τελευταίους μήνες έχω κολλήσει σε χιόνια (απίστευτη ιστορία, θα σας την διηγηθώ κάποτε καθώς εμπλέκονται πληθώρα αυτοκινήτων όπως defender, Cherokee του 98 τα οποία κολλήσανε προσπαθώντας να με τραβήξουν), έχω πάει ατελείωτα χιλιόμετρα σε λάσπες, χιόνια, πέτρες με χωματόδρομο κτλ κτλ κτλ έχω τραβήξει Χ5 από βούρκο, έχω σπάσει προφυλακτήρες, άξονες μέχρι και το μοτεράκι που ρίχνει νερό στα τζάμια .......................... και πολλά άλλα

        Σιγά σιγά αγόρασα ιμάντες , ενέσεις, αλυσίδες, γαλότσες πάντα στο πορτ μπαγκάζ, Α/Τ λάστιχα και πολλά άλλα καθώς το άθλημα τελικά το λατρεύω και απλά δεν το ήξερα !!!!

        Σε καμία περίπτωση δεν είμαι ξερόλας, όπως είπα είμαι ακόμα στην αρχή και μαθαίνω οπότε συγχωρείστε την άγνοια μου σε κάποια θέματα και βοηθήστε με να γίνω καλύτερος 😉 😉

        ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΟΥ!!

        Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής

        **1) **Στην αρχή δεν ήξερα ότι το part time 4WD κλειδώνει το διαφορικό και απαγορεύεται η χρήση του σε στεγνό οδόστρωμα για να μην «κουρδίζει» η τετρακίνηση και είχα κάνει καμιά 60άρα χιλιόμετρα με αυτήν την επιλογή. Λέτε να έχει πάθει κάτι το αυτοκίνητο ή συμβαίνει μετά από πολλά χιλιόμετρα ? Ρωτάω διότι η επίσκεψη απλά για έλεγχο (αν ελέγχεται αυτό βέβαια) κοστίζει !!!!!
        **2) **Μεταξύ μας, το αυτοκίνητο πέραν των δυνατοτήτων του, το αγόρασα επειδή μου άρεσε και εξωτερικά/εσωτερικά. Όχι για να αρέσω εγώ στους άλλους, αλλά να το κοιτάζω και να αρέσει σε εμένα !!!! Άλλωστε αυτός είναι ένας τεράστιος λόγος για να πάρεις αυτοκίνητο σωστά? Να σου αρέσει δηλαδή. Όμως διαβάζοντας το forum των 4Τροχών αναλυτικά, διαπιστώνω ότι δεν το έχουν πολλοί σε μεγάλη υπόληψη. Γιατί όμως? Πραγματικά δεν είμαι από τους τύπους που θέλουν να ακούνε καλά λόγια για το αμάξι τους, δεν με νοιάζει , μου αρέσει να ακούω την αλήθεια χωρίς να υποστηρίζω κομπλεξικά την επιλογή μου. Αν έκανα μ@λ@κία την έκανα ... τι να κάνουμε !!! Γιατί όμως το έχετε τόσο «χαμηλά» ?
        **3) **Μήπως τελικά για έναν συνδιασμό off road με χαμηλή κατανάλωση και όπου πάει το Cherokee να πάρω ένα RAV4 όπου είναι και πιο φιλικό για μέσα στην πόλη ? (μου αρέσει αρκετά το RAV4) . Μήπως δηλαδή το υπερεκτίμησα και υποτίμησα άλλες υλοποιήσεις ?

        Η βασικότερη ερώτηση είναι το «1» όπου και θα εκτιμούσα ιδιαίτερα την άποψη σας.

        Σας ευχαριστώ πολύ !!!
        **
        ΚΑΛΗΜΕΡΑ**

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          stelna last edited by

          Καλησπέρα σε όλους/ες,

          Όπως είχα γράψει σε παλαιότερο topic, είμαι κάτοχος μεταχειρισμένου Jeep Cherokee 2.5 με 30.000χλμ , έτος παραγωγής 2003 (τέλη) το οποίο μου κόστισε (full extra το classic) γύρω στα 25 χιλιάρικα.

          Στην αρχή δεν ήξερα τίποτα από τετρακίνητα και τους τελευταίους μήνες έχω κολλήσει σε χιόνια (απίστευτη ιστορία, θα σας την διηγηθώ κάποτε καθώς εμπλέκονται πληθώρα αυτοκινήτων όπως defender, Cherokee του 98 τα οποία κολλήσανε προσπαθώντας να με τραβήξουν), έχω πάει ατελείωτα χιλιόμετρα σε λάσπες, χιόνια, πέτρες με χωματόδρομο κτλ κτλ κτλ έχω τραβήξει Χ5 από βούρκο, έχω σπάσει προφυλακτήρες, άξονες μέχρι και το μοτεράκι που ρίχνει νερό στα τζάμια .......................... και πολλά άλλα

          Σιγά σιγά αγόρασα ιμάντες , ενέσεις, αλυσίδες, γαλότσες πάντα στο πορτ μπαγκάζ, Α/Τ λάστιχα και πολλά άλλα καθώς το άθλημα τελικά το λατρεύω και απλά δεν το ήξερα !!!!

          Σε καμία περίπτωση δεν είμαι ξερόλας, όπως είπα είμαι ακόμα στην αρχή και μαθαίνω οπότε συγχωρείστε την άγνοια μου σε κάποια θέματα και βοηθήστε με να γίνω καλύτερος 😉 😉

          ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΟΥ!!

          Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής

          **1) **Στην αρχή δεν ήξερα ότι το part time 4WD κλειδώνει το διαφορικό και απαγορεύεται η χρήση του σε στεγνό οδόστρωμα για να μην «κουρδίζει» η τετρακίνηση και είχα κάνει καμιά 60άρα χιλιόμετρα με αυτήν την επιλογή. Λέτε να έχει πάθει κάτι το αυτοκίνητο ή συμβαίνει μετά από πολλά χιλιόμετρα ? Ρωτάω διότι η επίσκεψη απλά για έλεγχο (αν ελέγχεται αυτό βέβαια) κοστίζει !!!!!
          **2) **Μεταξύ μας, το αυτοκίνητο πέραν των δυνατοτήτων του, το αγόρασα επειδή μου άρεσε και εξωτερικά/εσωτερικά. Όχι για να αρέσω εγώ στους άλλους, αλλά να το κοιτάζω και να αρέσει σε εμένα !!!! Άλλωστε αυτός είναι ένας τεράστιος λόγος για να πάρεις αυτοκίνητο σωστά? Να σου αρέσει δηλαδή. Όμως διαβάζοντας το forum των 4Τροχών αναλυτικά, διαπιστώνω ότι δεν το έχουν πολλοί σε μεγάλη υπόληψη. Γιατί όμως? Πραγματικά δεν είμαι από τους τύπους που θέλουν να ακούνε καλά λόγια για το αμάξι τους, δεν με νοιάζει , μου αρέσει να ακούω την αλήθεια χωρίς να υποστηρίζω κομπλεξικά την επιλογή μου. Αν έκανα μ@λ@κία την έκανα ... τι να κάνουμε !!! Γιατί όμως το έχετε τόσο «χαμηλά» ?
          **3) **Μήπως τελικά για έναν συνδιασμό off road με χαμηλή κατανάλωση και όπου πάει το Cherokee να πάρω ένα RAV4 όπου είναι και πιο φιλικό για μέσα στην πόλη ? (μου αρέσει αρκετά το RAV4) . Μήπως δηλαδή το υπερεκτίμησα και υποτίμησα άλλες υλοποιήσεις ?

          Η βασικότερη ερώτηση είναι το «1» όπου και θα εκτιμούσα ιδιαίτερα την άποψη σας.

          Σας ευχαριστώ πολύ !!!
          **
          ΚΑΛΗΜΕΡΑ**

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kbaboysis last edited by

            Ο χρήστης stelna έγραψε:
            ÊáëçóðÝñá óå üëïõò/åò,

            ¼ðùò åß÷á ãñÜøåé óå ðáëáéüôåñï topic, åßìáé êÜôï÷ïò ìåôá÷åéñéóìÝíïõ Jeep Cherokee 2.5 ìå 30.000÷ëì , Ýôïò ðáñáãùãÞò 2003 (ôÝëç) ôï ïðïßï ìïõ êüóôéóå (full extra ôï classic) ãýñù óôá 25 ÷éëéÜñéêá.

            Óôçí áñ÷Þ äåí Þîåñá ôßðïôá áðü ôåôñáêßíçôá êáé ôïõò ôåëåõôáßïõò ìÞíåò Ý÷ù êïëëÞóåé óå ÷éüíéá (áðßóôåõôç éóôïñßá, èá óáò ôçí äéçãçèþ êÜðïôå êáèþò åìðëÝêïíôáé ðëçèþñá áõôïêéíÞôùí üðùò defender, Cherokee ôïõ 98 ôá ïðïßá êïëëÞóáíå ðñïóðáèþíôáò íá ìå ôñáâÞîïõí), Ý÷ù ðÜåé áôåëåßùôá ÷éëéüìåôñá óå ëÜóðåò, ÷éüíéá, ðÝôñåò ìå ÷ùìáôüäñïìï êôë êôë êôë Ý÷ù ôñáâÞîåé ×5 áðü âïýñêï, Ý÷ù óðÜóåé ðñïöõëáêôÞñåò, Üîïíåò ìÝ÷ñé êáé ôï ìïôåñÜêé ðïõ ñß÷íåé íåñü óôá ôæÜìéá .......................... êáé ðïëëÜ Üëëá

            ÓéãÜ óéãÜ áãüñáóá éìÜíôåò , åíÝóåéò, áëõóßäåò, ãáëüôóåò ðÜíôá óôï ðïñô ìðáãêÜæ, Á/Ô ëÜóôé÷á êáé ðïëëÜ Üëëá êáèþò ôï Üèëçìá ôåëéêÜ ôï ëáôñåýù êáé áðëÜ äåí ôï Þîåñá !!!!

            Óå êáìßá ðåñßðôùóç äåí åßìáé îåñüëáò, üðùò åßðá åßìáé áêüìá óôçí áñ÷Þ êáé ìáèáßíù ïðüôå óõã÷ùñåßóôå ôçí Üãíïéá ìïõ óå êÜðïéá èÝìáôá êáé âïçèÞóôå ìå íá ãßíù êáëýôåñïò 😉 😉

            ÔÏ ÈÅÌÁ ÌÏÕ!!

            Ïé åñùôÞóåéò ìïõ åßíáé ïé åîÞò

            **1) **Óôçí áñ÷Þ äåí Þîåñá üôé ôï part time 4WD êëåéäþíåé ôï äéáöïñéêü êáé áðáãïñåýåôáé ç ÷ñÞóç ôïõ óå óôåãíü ïäüóôñùìá ãéá íá ìçí «êïõñäßæåé» ç ôåôñáêßíçóç êáé åß÷á êÜíåé êáìéÜ 60Üñá ÷éëéüìåôñá ìå áõôÞí ôçí åðéëïãÞ. ËÝôå íá Ý÷åé ðÜèåé êÜôé ôï áõôïêßíçôï Þ óõìâáßíåé ìåôÜ áðü ðïëëÜ ÷éëéüìåôñá ? ÑùôÜù äéüôé ç åðßóêåøç áðëÜ ãéá Ýëåã÷ï (áí åëÝã÷åôáé áõôü âÝâáéá) êïóôßæåé !!!!!
            **2) **Ìåôáîý ìáò, ôï áõôïêßíçôï ðÝñáí ôùí äõíáôïôÞôùí ôïõ, ôï áãüñáóá åðåéäÞ ìïõ Üñåóå êáé åîùôåñéêÜ/åóùôåñéêÜ. ¼÷é ãéá íá áñÝóù åãþ óôïõò Üëëïõò, áëëÜ íá ôï êïéôÜæù êáé íá áñÝóåé óå åìÝíá !!!! ¶ëëùóôå áõôüò åßíáé Ýíáò ôåñÜóôéïò ëüãïò ãéá íá ðÜñåéò áõôïêßíçôï óùóôÜ? Íá óïõ áñÝóåé äçëáäÞ. ¼ìùò äéáâÜæïíôáò ôï forum ôùí 4Ôñï÷þí áíáëõôéêÜ, äéáðéóôþíù üôé äåí ôï Ý÷ïõí ðïëëïß óå ìåãÜëç õðüëçøç. Ãéáôß üìùò? ÐñáãìáôéêÜ äåí åßìáé áðü ôïõò ôýðïõò ðïõ èÝëïõí íá áêïýíå êáëÜ ëüãéá ãéá ôï áìÜîé ôïõò, äåí ìå íïéÜæåé , ìïõ áñÝóåé íá áêïýù ôçí áëÞèåéá ÷ùñßò íá õðïóôçñßæù êïìðëåîéêÜ ôçí åðéëïãÞ ìïõ. Áí Ýêáíá ì@ë@êßá ôçí Ýêáíá ... ôé íá êÜíïõìå !!! Ãéáôß üìùò ôï Ý÷åôå ôüóï «÷áìçëÜ» ?
            **3) **ÌÞðùò ôåëéêÜ ãéá Ýíáí óõíäéáóìü off road ìå ÷áìçëÞ êáôáíÜëùóç êáé üðïõ ðÜåé ôï Cherokee íá ðÜñù Ýíá RAV4 üðïõ åßíáé êáé ðéï öéëéêü ãéá ìÝóá óôçí ðüëç ? (ìïõ áñÝóåé áñêåôÜ ôï RAV4) . ÌÞðùò äçëáäÞ ôï õðåñåêôßìçóá êáé õðïôßìçóá Üëëåò õëïðïéÞóåéò ?

            Ç âáóéêüôåñç åñþôçóç åßíáé ôï «1» üðïõ êáé èá åêôéìïýóá éäéáßôåñá ôçí Üðïøç óáò.

            Óáò åõ÷áñéóôþ ðïëý !!!
            **
            ÊÁËÇÌÅÑÁ**

            Êáëçìåñá êáé óå óåíá
            Åðåéäç èá çôáí êáëõôåñá íá ñùôçóåéò ïìïúäåáôåò ìðåò åäù
            http://www.off-road.gr/

            Þ êáé åäù http://www.jeepclubhellas.gr/forum/

            ÅËÐÉÆÙ ÍÁ ÂÑÅÉÓ ËÕÓÇ ÓÔÁ ÐÑÏÂËÇÌÁÔÁ ÓÏÕ!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • ?
              A Former User last edited by

              1. το πιθανότερο είναι ότι δεν έχεις κάνει κάτι κακό με τόσο λίγα χλμ. Απλά προσπάθησε να μην το κάνεις συχνά αφού αυξάνει τις τριβές στα κινούμενα μέρη της μετάδοσης.
              2. μάλλον επειδή έχει αγοραστεί για λάθος λόγους από τους περισσότερους ιδιοκτήτες. Ίσως επειδή οι λάθος ιδιοκτήτες το χρησιμοποιούν και με λάθος τρόπο, αντικοινωνικό, προκαλώντας τους άλλους. Το ότι δεν έχει ιαπωνική αντοχή και αξιοπιστία στα δύσκολα επιδεινώνει τη θέση του.
              3. με το RAV4 μάλλον δεν θα σου χαλούσαν αυτά που σου χάλασαν αλλά πιθανόν να μην μπορούσες να πας εκεί που πήγες και σου χάλασαν..... Μου φαίνεται ότι αφού κόλλησες το μικρόβιο δεν σου φτάνουν τα SUV πλέον. Εσύ ξέρεις τι θυσίασες με το Jeep και εσύ μπορείς να καταλάβεις τι θα θυσιάσεις με ένα RAV4 αν το δοκιμάσεις.... Ίσως η σωστή απάντηση είναι το Land Cruiser αλλά είναι πιο ακριβή αγορά από αυτό που έχεις (μάλλον όμως φτηνότερη χρήση)...
              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                stelna last edited by

                το πιθανότερο είναι ότι δεν έχεις κάνει κάτι κακό με τόσο λίγα χλμ. Απλά προσπάθησε να μην το κάνεις συχνά αφού αυξάνει τις τριβές στα κινούμενα μέρη της μετάδοσης.

                Σίγουρα δεν το ξανακάνω !!!! Απλά στην αρχή δεν το γνώριζα !!! Μετά από 60 χλμ χρήσης έμαθα ότι 'χαλάει'/μειώνει την ποιότητα τετρακίνησης και δημιουργεί φθεορές.

                Το ότι δεν έχει ιαπωνική αντοχή και αξιοπιστία στα δύσκολα επιδεινώνει τη θέση του.

                οκ νομίζω πως καταλαβαίνω τι εννοείς. Σε συνδιασμό πάντα με τη τιμή του right ?

                Ίσως η σωστή απάντηση είναι το Land Cruiser αλλά είναι πιο ακριβή αγορά από αυτό που έχεις (μάλλον όμως φτηνότερη χρήση)...

                Πραγματικά το Land cruiser θα το αγόραζα δίχως δεύτερη σκέψη, αλλά είναι πάρα πολύ ακριβό για τα οικονομικά μου δεδομένα ακόμα και μεταχειρισμένο

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • F
                  fokion_sportage last edited by

                  κατ' αρχην για το 1 οπως ειπαν και αλλοι ξεχνα το. Θα το εχεις σπασει απο μονος σου πολυ νοριτερα με την χρηση που κανεις ( και καλα κανεις ΔΕΝ φτιαχτηκε για τα πεζοδρομια - σπαστο ετσι πρεπει )

                  1. Αγορασες το αυτοκινητο με τα ιδια κριτιρια που και εγω θεωρω σωστα. τωρα γιατι δεν το εχουν περι πολλου? εξαρταται ποιος το λεει. αν ειναι 'κυριλατος' πολυ απλα γιατι δεν ειναι το 3,7 που κανει πιο..... αν εσενα σου κανει και σε βολευει και σ' αρεσει ο καθενας μας μπορει να λεει οτι θελει.... αν ειναι σκληροπυρινικος offroader, γιατι δεν εχει σε σχεση με το προηγουμενο, μονοκόματο μπροστινο αξονα, για μεγαλυτερη αρθρωση, αντοχη κ.λ.π. κ.λ.π. και συμφωνω και διαφωνο μ' αυτη την αποψη, εξαρταται απο το γιατι το πηρες. Και παλι αν εισαι ευχαριστημενος κ.λ.π. κ.λ.π.

                  το cherokee σε σχεση με το rav ασ πουμε και με δεδομενη την χρηση την οποια κανεις η διαφορα για μενα λεγεται ΚΟΝΤΑ poy to rav δεν εχει. Δεν εχει σημασια μονο το αν παιρναει ( μονο ) αλλα κα το πως ( μην το αναπτυξω εδω αυτο τωρα - καταλαβαινετε τι εννοω )

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • R
                    random last edited by

                    Φιλαρακο μη στενοχωριεσαι..Δεν επαθε κατι το αμαξι σου..Το λεγομενο κουρντισμα δεν ειναι τοσο απλη υποθεση..ουτε για να συμβει..ουτε για να περιγραφει...
                    Παντως αν σε συνθηκες νεκρας με κινηση στους 2 τροχους το αυτοκινητο ρολλαρει κανονικα και δεν φρεναρει τοτε εισαι ΟΚ..

                    Τωρα οσον αφορα το Τσεροκι σου..Θα σου πω τα εξης..Τα ΣΟΥΒ και γενικως ολα τα τζιποειδη αλλου υστερουν και αλλου υπερτερουν..Για αυτο τον λογο τα κριτηρια επιλογης για τον καθενα ειναι καθαρα υποκειμενικα..Και για εμενα το Σαντα Φε το οποιο για τους περισσοτερους δεν ειναι ΤΟ καθαροαιμο οχημα εμενα μου αρεσει παρα πολυ και ταιριαζει στα γουστα μου..και εξυπηρετει ολες μου τις αναγκες..Για αυτο η επιλογη σου ειναι απολυτως σωστη και πιστευω κανεις δεν υποτιμησε το τζιπ σου..Η αποψη οτι το 3.7 ειναι καλυτερο η πιο αξιοπιστο ακουει στη σφαιρα της φαντασιας..Και αυτο γιατι οι περισσοτεροι παιρνουν το 3.7 γιατι ειναι πιο φραγκατοι και θελουν να πουλησουν μουρη..
                    Αυτα τα ολιγα λοιπον..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      meco last edited by

                      Για να κάνουμε μία επανάληψη:
                      http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?p=387623
                      Αν και για να πούμε την αλήθεια έπρεπε η συζήτηση να συνεχιστεί στο παραπάνω topic και όχι να ανοιχτεί νέο.
                      Τέσπα για να μη ξεφεύγουμε από το θέμα.

                      1. Για να διαπιστωθεί αν έχεις κάνει ζημιά θα πρέπει να λυθεί το κιβώτιο μεταφοράς και να ελέγξουν τα γρανάζια. Το προτιμότερο είναι όμως να μην έχει πάθει τίποτα. Εφόσον λειτουργεί ακόμα χωρίς πρόβλημα λογικά δεν θα έχεις πρόβλημα.
                      2. Όπως σου είχα γράψει και στο παλαιότερο τόπικ και όπως έχουν γράψει και οι 4Τροχοί, όχι βέβαια στα τεστ, αλλά σε άλλα άρθρα, το cherokee είναι ένα αυτοκίνητο από περασμένες δεκαετίες. Αν επιχειρήσεις να κινηθείς γρήγορα με αυτό στην άσφαλτο κινδυνεύεις. Θα μου πεις βεβαια ότι εγώ κινούμαι αργά και προσεκτικά. ok. Δεν υπάρχει όμως η πιθανότητα να σου τύχει κάτι αναπάντεχο? Να μπεις σε μία στροφή με περισσότερα χλμ από όσα πρέπει για παράδειγμα. Εκεί οι περιορισμοί από το πλαίσιο, τις αναρτήσεις και το γενικότερο στήσιμο του cherokee, θα παίξουν καταλυτικό ρόλο.
                        Ένας ακόμα λόγος που θεωρείται κακό αυτοκίνητο, αλλά δεν σε αφορά είναι το απαράδεκτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων του 3.7. Τέσσερις μόνο σχέσεις, θεόμακρες, ένα kickdown που παίρνει (μπορεί και) ένα δευτερόλεπτο για να ολοκληρωθεί... Δεν θέλεις και άλλα, για να χαρακτηρίσεις το κιβώτιο αυτό, για γέλια. Αν έχεις εμπειρία από σύγχρονο αυτόματο κιβώτιο (όχι πολύ σύγχρονο της δεκαετίας του 90 να είναι) τότε καταλαβαίνεις, για τι δράμα μιλάμε.
                      3. Μιλάς για off-road. Eκεί οι κοντές σχέσεις και ο άκαμπτος άξονας του cherokee κάνουν τη διαφορά. Αν μιλάμε απλά για χωματόδρομους και χιόνια τότε το rav4 (το παλιό πλέον-για το καινούριο δεν ξέρουμε), το forester και το outlander είναι σαφέστατα καλύτερα αυτοκίνητα, αφού μπορούν να κινηθούν με ασφάλεια και ταχύτητα στην άσφαλτο και να φτάσουν και αρκετά μακρυά από αυτή.
                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • V
                        vasdaris last edited by

                        Παρακάτω παραθέτω κάποια links σχετικά με την ασφάλεια του Cherokee....

                        Δοκιμή και τουμπάρισμα του αυτοκινήτου
                        http://www.autoweek.com/apps/pbcs.dll/a ... 3023162504

                        Μία άλλη άποψη
                        http://www.edmunds.com/insideline/do/Dr ... leId=51592

                        Μετά τις αλλαγές στην ανάρτηση...
                        http://www.autoweek.com/apps/pbcs.dll/a ... 3023309075

                        Συμφωνώ με τον meco ότι το αυτοκίνητο ουσιαστικά είναι 'παλιό'. Οπως και το wragler, ή το defender ή άλλα αυτοκίνητα με ιδιαίτερη συμπεριφορά εκτός δρόμου και παραχωρήσεις 'εντός'.Συμφωνώ επίσης ότι το κιβώτιο στο 3.7 θα έπρεπε τουλάχιστον στο νέο μοντέλο να αντικατασταθεί. Απλά οι αμερικάνοι ξεστοκάρουν κιβώτια και έχουν χαμηλό κόστος.

                        Γι'αυτό και στην αμερική είναι φτηνό αλλά και Νο1 (πλέον ξεπέρασε το Ford Explorer) σε πωλήσεις.

                        Εδώ το πρόβλημα είναι ότι έρχεται ακριβό. Δε νομίζω ότι είναι σωστό να συγκριθεί με το RAV το οποίο φυσικά και είναι καλύτερο (όπως και τα υπόλοιπα στην άσφαλτο και στο απλό χώμα).

                        Το Cherokee μπορεί να κάνει το κάτι παραπάνω εκτός άνετα και ο συνειδητοποιημένος αγοραστής μόνο έτσι θα πρέπει να το δει. Το ίδιο βέβαια ισχύει για κάθε αγορά.
                        Στη συγκεκριμένη περίπτωση βάλανε και τη διαφήμιση περι 'ηγέτη' και τα κάνανε πιο σκ@#@ τα πράγματα. (Ασε που ο Κάστρο νομίζω ότι είχε Land Rover και όχι Jeep...)

                        meco κανένα suv νομίζω ότι δεν θα αντιδράσει ιδιαίτερα καλά σε απότομες καταστάσεις. Πρέπει να γνωρίζει κανείς τι οδηγεί. Σίγουρα όμως το RAV θα αντιδράσει καλύτερα σε αναπάντεχες καταστάσεις. Οπως ξαναείπα όμως το Cherokee μαλλον θα πρέπει να το δούμε και σαν 'ειδικό' αυτοκίνητο.

                        Πιστεύω ότι μεταχειρισμένο (ετσι κι αλλιώς αποκλειεται να πάτησε χώμα) μπορέι να βρεθεί στην πραγματική τιμή που θα έπρεπε να είχε...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          stelna last edited by

                          Ζητώ συγγνώμη που άνοιξα νέο topic .....

                          anyway οι ερωτήσεις μου ήταν λίγο πιο συγκεκριμένες από το παλαιό topic που είχα ανοίξει μόλις το πρωτοπήρα. Σε περίπτωση που κρίνεται απαραίτητο ας μεταφερθεί ανάλογα.

                          Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους. Ομολογώ πως με καλύψατε !!!!!

                          Τελικά καθώς το αυτοκίνητο με καλύπτει στο δρόμο (δεν ζητώ κάτι παραπάνω και ούτε πάω ιδιαίτερα γρήγορα.... την ξεπέρασα αυτή τη φάση) και το θέλω για περισσότερο εκτός και συγκεκριμένα σε 'καλό' εκτός νομίζω πως πήρα σωστή απόφαση.....

                          Άλλωστε και από ποιότητα (βέβαια έχει μόνο 35.000χλμ περίπου) με τόσα σπασίματα ένα τριξιματάκι δεν έχω ακούσει..........

                          Σίγουρα όμως η επόμενη αγορά μου θα είναι πιο προσεκτική και συνειδητοποιημένη !!!! (πόσο είπαμε κάνει το land rover 100 ? )

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            fokion_sportage last edited by

                            και για να σε τσιγκλισω λιγο

                            Προσεχε μηπως αυτο που θα παρεις 'μετα' δεν χωραει εκει που θες να πας

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              stelna last edited by

                              μήπως να πάρω κανά off road KTM να ξεμπερδεύω ?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                fokion_sportage last edited by

                                εδω εχεις βγει εκτος τομεα μου

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tasos953 last edited by

                                  Για δείτε και το παρακάτω για να ανακαλύψετε πώς πάνε τα JEEP στα δύσκολα για να φωτογραφηθούν σαν ηγέτες που είναι......
                                  http://www.madco.co.za/graphics/profile/heliJeep.jpg

                                  Πάντως για να αναφερθώ στο αρχικό ερώτημα δεν υπάρχει περίπτωση για φθορά του συστήματος μετάδοσης με τόση λίγη χρήση. Μόνο τα λάστιχα υπέφεραν λίγο και αυτό άν είχε στροφιλίκια η διαδρομή. Μόνο παρατεταμένη χρήση και πολλές φορές, μπορεί να προκαλέσει φθορές και αυτές όχι σε γρανάζια αλλά στα αρθρωτά μέρη (σταυρούς ημιαξονίων κλπ).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    vasdaris last edited by

                                    Ο χρήστης tasos953 έγραψε:
                                    Για δείτε και το παρακάτω για να ανακαλύψετε πώς πάνε τα JEEP στα δύσκολα για να φωτογραφηθούν σαν ηγέτες που είναι......
                                    http://www.madco.co.za/graphics/profile/heliJeep.jpg

                                    Πάντως για να αναφερθώ στο αρχικό ερώτημα δεν υπάρχει περίπτωση για φθορά του συστήματος μετάδοσης με τόση λίγη χρήση. Μόνο τα λάστιχα υπέφεραν λίγο και αυτό άν είχε στροφιλίκια η διαδρομή. Μόνο παρατεταμένη χρήση και πολλές φορές, μπορεί να προκαλέσει φθορές και αυτές όχι σε γρανάζια αλλά στα αρθρωτά μέρη (σταυρούς ημιαξονίων κλπ).

                                    Ο φωτογράφος άραγε με τι πήγε εκεί πάνω?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      meco last edited by

                                      Ο χρήστης vasdaris έγραψε:

                                      meco κανένα suv νομίζω ότι δεν θα αντιδράσει ιδιαίτερα καλά σε απότομες καταστάσεις. Πρέπει να γνωρίζει κανείς τι οδηγεί. Σίγουρα όμως το RAV θα αντιδράσει καλύτερα σε αναπάντεχες καταστάσεις. Οπως ξαναείπα όμως το Cherokee μαλλον θα πρέπει να το δούμε και σαν 'ειδικό' αυτοκίνητο.

                                      Επειδή με RAV4 και Οutlander έχω κάνει σαν οδηγός και σαν συνοδηγός, τρομακτικά ακραία οδήγηση, επειδή μία φορά με το RAV4 στον εθνικό, λόγω ολισθηρότητας, βρέθηκα να πηγαίνω με το πλάι με 90 χλμ. και η συμπεριφορά του ήταν υποδειγματική, θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω.
                                      Αμφιβάλλω αν όλα τα επιβατικά αυτοκίνητα έχουν τόσο καλό στήσιμο και ζύγισμα, όσο το Outlander και το RAV4.
                                      Τα ίδια φαντάζομαι θα ισχύουν και για το forester, αλλά δεν έχει τύχει να το δω σε τόσο ακραίες καταστάσεις είτε σαν οδηγός είτε σαν συνοδηγός.

                                      Δέχομαι πάντως ότι το cherokee είναι ένα ειδικό αυτοκίνητο και λογικό είναι να μην περιμένουμε κορυφαίες επιδόσεις on-road από αυτό. Το θέμα είναι όμως ότι σε μερικές περιπτώσεις δεν είναι καν αποδεκτό. Θα προτιμούσα πάντως ένα LC90 μεταχειρισμένο σε αυτά τα λεφτά...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        jimmcom last edited by

                                        [quote='stelna']Καλησπέρα σε όλους/ες,

                                        Όπως είχα γράψει σε παλαιότερο topic, είμαι κάτοχος μεταχειρισμένου Jeep Cherokee 2.5 με 30.000χλμ , έτος παραγωγής 2003 (τέλη) το οποίο μου κόστισε (full extra το classic) γύρω στα 25 χιλιάρικα.

                                        Στην αρχή δεν ήξερα τίποτα από τετρακίνητα και τους τελευταίους μήνες έχω κολλήσει σε χιόνια (απίστευτη ιστορία, θα σας την διηγηθώ κάποτε καθώς εμπλέκονται πληθώρα αυτοκινήτων όπως defender, Cherokee του 98 τα οποία κολλήσανε προσπαθώντας να με τραβήξουν), έχω πάει ατελείωτα χιλιόμετρα σε λάσπες, χιόνια, πέτρες με χωματόδρομο κτλ κτλ κτλ έχω τραβήξει Χ5 από βούρκο, έχω σπάσει προφυλακτήρες, άξονες μέχρι και το μοτεράκι που ρίχνει νερό στα τζάμια .......................... και πολλά άλλα

                                        Να κανουμε καμια εξορμηση και εγω τα ιδια του κανω

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tasos953 last edited by

                                          Ο χρήστης vasdaris έγραψε:

                                          Για δείτε και το παρακάτω για να ανακαλύψετε πώς πάνε τα JEEP στα δύσκολα για να φωτογραφηθούν σαν ηγέτες που είναι......
                                          http://www.madco.co.za/graphics/profile/heliJeep.jpg

                                          Πάντως για να αναφερθώ στο αρχικό ερώτημα δεν υπάρχει περίπτωση για φθορά του συστήματος μετάδοσης με τόση λίγη χρήση. Μόνο τα λάστιχα υπέφεραν λίγο και αυτό άν είχε στροφιλίκια η διαδρομή. Μόνο παρατεταμένη χρήση και πολλές φορές, μπορεί να προκαλέσει φθορές και αυτές όχι σε γρανάζια αλλά στα αρθρωτά μέρη (σταυρούς ημιαξονίων κλπ).

                                          Ο φωτογράφος άραγε με τι πήγε εκεί πάνω?

                                          Λέγεται πως πήγε με Pajero.....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • S
                                            stelna last edited by

                                            εγώ πάλι έμαθα πως είχε την απίστευτη 500MP ψηφιακή μηχανή όπου από κάτω έκανε 1500Χ zoom.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr