-
Να τα συγκρίνουμε με 3Θ accent;
-
Έτσι οπως πανε τα οικονομικά του κοσμάκη οι εταιρίες θα αρχίσουν να γεύονται και αυτές την πίκρα αν ήδη δεν το έχουν κάνει. Αν μπουν οι κινέζοι και στην αυτοκινητοβιομηχανία για τα καλά τότε το κλάμα των μεγάλων εταιριών θα είναι και αυτό μεγάλο ( η GM αναστενάζει, η Ford παρουσιάζει ζημίες (http://www.autopress.gr/fnews/show.asp?ID=8954), η VW βλέπει τις πωλήσεις να πηγαίνουν προς τα κάτω (http://www.autopress.gr/fnews/show.asp?ID=8955), στη Γαλλία και εκεί τα βλέπουν σκούρα (http://www.autopress.gr/tnews/show.asp?ID=119). Ας συνεχίσουν να ζητάνε αυτά που ζητάνε και υπάρχουν και χειρότερα για τα οικονομικά τους αποτελέσματα.
-
Ο χρήστης powergs έγραψε:
...η VW βλέπει τις πωλήσεις να πηγαίνουν προς τα κάτω (http://www.autopress.gr/fnews/show.asp?ID=8955),λες?
http://www.autotriti.gr/_NEA/PREVIEW_ne ... gory_id=27
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
συγκρινεις τωρα το getz με clio και yaris????Είδες ότι αμέσως 'κοίταξες' τις μάρκες και όχι ποιά ακριβώς μοντέλα έβαλα?
(ηταν τα 1.0,1.2 και... 1.4 με αυτόματο κιβώτιο)Τώρα πιά (τελευταία 5ετία) είναι εντελώς συγκρίσιμα, μια και η Hyundai
έπιασε το 2.1% των πωλήσεων στην Ευρώπη (παγκοσμίως είναι ΠΑΝΩ και από
την VW, αλλά αυτό είναι άλλη ασιάτικη ιστορία).Δεν συμπαθώ την Hyundai, αλλά - εκτός από τώρα πιά αξιόπιστη - κοίτα ποιούς
έχει από κάτω της στην πανευρωπαική κατάταξη...HYUNDAI 2.1%
SKODA 1.9%
HONDA 1.7%
VOLVO 1.7%
MAZDA 1.6%
KIA 1.6%
SUZUKI 1.3%
CHEVROLET 1.0%
SMART 0.9%
ALFA ROMEO 0.9%
MITSUBISHI 0.9%
LANCIA 0.8% -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
...
το ειπα και το ξαναλεω , αυτη τη στιγμη το γιαρις ειναι το καλυτερο μικρο.....Γιατί είναι καλύτερο από το 1300άρι swift ?
-
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
συγκρινεις τωρα το getz με clio και yaris????
Είδες ότι αμέσως 'κοίταξες' τις μάρκες και όχι ποιά ακριβώς μοντέλα έβαλα?
(ηταν τα 1.0,1.2 και... 1.4 με αυτόματο κιβώτιο)Πιστευω οτι ο popolaros εννοουσε αν τα συγκρινεις οδηγικα (που ειναι η μερα με την νυχτα) και οχι στις τιμες η στην αξιοπιστια που οντως ειναι οπως τα λες.
-
To Πουντο και το σουιφτ δεν έχουν αντίπαλο με αυτές τις τιμές....
-
Το Sirion που νομίζω ότι είναι λίγο-πολύ το ίδιο μηχανικά έχει ένα χιλιάρικο λιγότερο από το Yaris, ή μου φαίνεται;
1.0 70 - / 4 / - / RCD 9.500,00
-
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
συγκρινεις τωρα το getz με clio και yaris????
Είδες ότι αμέσως 'κοίταξες' τις μάρκες και όχι ποιά ακριβώς μοντέλα έβαλα?
(ηταν τα 1.0,1.2 και... 1.4 με αυτόματο κιβώτιο)Τώρα πιά (τελευταία 5ετία) είναι εντελώς συγκρίσιμα, μια και η Hyundai
έπιασε το 2.1% των πωλήσεων στην Ευρώπη (παγκοσμίως είναι ΠΑΝΩ και από
την VW, αλλά αυτό είναι άλλη ασιάτικη ιστορία).Δεν συμπαθώ την Hyundai, αλλά - εκτός από τώρα πιά αξιόπιστη - κοίτα ποιούς
έχει από κάτω της στην πανευρωπαική κατάταξη...HYUNDAI 2.1%
SKODA 1.9%
HONDA 1.7%
VOLVO 1.7%
MAZDA 1.6%
KIA 1.6%
SUZUKI 1.3%
CHEVROLET 1.0%
SMART 0.9%
ALFA ROMEO 0.9%
MITSUBISHI 0.9%
LANCIA 0.8%μην τρελενεσε με τις μαρκες και τις επωνυμιες...... προσπαθησε να δεις τι ειναι αυτο που σου προσφερει το εκαστοτε αυτοκινητο........
-
Ο χρήστης harryv έγραψε:
...
το ειπα και το ξαναλεω , αυτη τη στιγμη το γιαρις ειναι το καλυτερο μικρο.....Γιατί είναι καλύτερο από το 1300άρι swift ?
κανε εναν ενδελεχη ελενχο αναμεσα στα δυο αυτοκινητα, μπες μεσα , οδηγησε τα , αξιολογισε τα οπως τους αρμοζει και θα βρεις μονος σου την απαντηση..........
-
Απλα το swift δεν εχει αντιπαλο με τις μαλακιες που κανουν οι αλλες εταιρειες.... ακου 1000 & 1200 αρι με σχεδον 14000ε...που παρε ρε καραμητρο!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
συγκρινεις τωρα το getz με clio και yaris????μην τρελενεσε με τις μαρκες και τις επωνυμιες...... προσπαθησε να δεις
τι ειναι αυτο που σου προσφερει το εκαστοτε αυτοκινητο........Μα...
α) Εσύ τα συγκρίνεις με το ρητό: 'συγκρινεις τωρα το getz με clio και yaris?'
και
β) Και γιατί στην 'προσπάθεια να δείς τί είναι αυτό που σου προσφέρει το εκάστοτε αυτοκίνητο'
να μην συμπεριλαμβάνονται τα 3000E κερατιάτικα. Και μιλάμε για τη μικρή κατηγορία, δεν είμαστε στην
κατηγορία χλιδής.Ο φίλος με το Suzuki swift έχει από ότι φαίνεται δίκιο...
**Τιμή:**Suzuki Swift 1.3lt με 92HP (αυτό με τους 6 αερόσακους και τα πάντα σε εξοπλισμό εκτός
από ζάντες αλουμινίου και προβ. ομίχλης) κοστίζει... 12.400 (με το κλειδί στο χέρι)... δηλαδή με 1800E λιγότερα παίρνεις ΤΑ ΠΑΝΤΑ, 92 αλογάκια, εντελώς νέο μοντέλο, 6 αεροσακους κλπ
και παράγεται στην Ιαπωνία (και όχι στην Τουρκία ή την Αγγλία) -
Παντως τετοιες τιμες δεν χωνευονται ευκολα.
Οσο σκεφτομαι οτι το πεζο 106 ραλι εκανε 12500ευρω
Ενταξει με ενα αεροσακο και αιρκοντισιον,αλλα και παλι.......αχωνευτες..... -
θα τις ριξουν τις τιμες τους επομενους μηνες...και για τα 3 μικρα καινουρια ειναι τσιμπημενες απο λιγο εως πολυ...
-
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
συγκρινεις τωρα το getz με clio και yaris????
μην τρελενεσε με τις μαρκες και τις επωνυμιες...... προσπαθησε να δεις
τι ειναι αυτο που σου προσφερει το εκαστοτε αυτοκινητο........Μα...
α) Εσύ τα συγκρίνεις με το ρητό: 'συγκρινεις τωρα το getz με clio και yaris?'
και
β) Και γιατί στην 'προσπάθεια να δείς τί είναι αυτό που σου προσφέρει το εκάστοτε αυτοκίνητο'
να μην συμπεριλαμβάνονται τα 3000E κερατιάτικα. Και μιλάμε για τη μικρή κατηγορία, δεν είμαστε στην
κατηγορία χλιδής.Ο φίλος με το Suzuki swift έχει από ότι φαίνεται δίκιο...
**Τιμή:**Suzuki Swift 1.3lt με 92HP (αυτό με τους 6 αερόσακους και τα πάντα σε εξοπλισμό εκτός
από ζάντες αλουμινίου και προβ. ομίχλης) κοστίζει... 12.400 (με το κλειδί στο χέρι)... δηλαδή με 1800E λιγότερα παίρνεις ΤΑ ΠΑΝΤΑ, 92 αλογάκια, εντελώς νέο μοντέλο, 6 αεροσακους κλπ
και παράγεται στην Ιαπωνία (και όχι στην Τουρκία ή την Αγγλία)γιατί νομίζεις οτι έχει 4μήνες αναμονή?
-
4 μηνες?
ειναι πολυ καλη επιλογη απντως αυτο το μικρο...
-
4 μηνες?
ειναι πολυ καλη επιλογη παντως αυτο το μικρο...
-
Πάντως πρεπει να 'ναι τουλάχιστον αφελείς στην Toyota αν ελπίζουν να πουλανε 3 χιλιαρικα πάνω από τον ανταγωνισμό. Οσο καλα αμαξια κι αν φτιάχνουν...
Οσο για το swift, νομιζω οτι φτιαχνεται στην Ουγγαρία (χωρίς αυτο να σημαινει κατι απαραίτητα)
Σημειωτεον οτι το Yaris παρεμεινε κατω από 3,80 κι οτι κατ' ουσίαν πουλανε σε τιμες Mercedes! (η Α150 στα 4,00 και με αντιστοιχο εξοπλισμο παει περίπου 19000).
Απίστευτοι... -
Ξεκινανε με μια υψηλη τιμη,και οποιος τσίμπησε-τσίμπησε.
Μετα ακολουθουν οι απανωτες εκπτώσεις και η πληρης κατατρόπωση της μεταπωλητικης αξίας (με ενα σμπαρο δυο τριγώνια). -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Ξεκινανε με μια υψηλη τιμη,και οποιος τσίμπησε-τσίμπησε.
Μετα ακολουθουν οι απανωτες εκπτώσεις και η πληρης κατατρόπωση της μεταπωλητικης αξίας (με ενα σμπαρο δυο τριγώνια).Η TOYOTA δεν τα κανει αυτα ..αντε το πολυ πολυ καμια εκπτωση 1000 με 1500 ευρώ μετα απο κανα χρονο και....
Οταν το κλιο πουλιεται οσο το yaris μαλλον ειναι πολιτικη ολων των νεων μοντελων αυτή.....και παντα τα toyota δεν φημιζονταν για τα φθηνοτερα στον ανταγωνισμό ..μαλλον προς την κορυφη θα ελεγα...
Yaris: Τελικά την αξιοπιστία την πληρώνεις προκαταβολικά!