-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Πολλές RPM = ακριβό project που οι αμερικανικες εταιρίες δεν είχαν λόγο να ερευνήσουν, λόγω φτηνού πετρελαίου.
Ενω ο κινητήρας του Viper πχ ή αυτός ενός Hemi Barracuda είναι φθηνά project?
Could not have said it better myself.
-
Ο χρήστης karalisd έγραψε:
2) Ο κινητήρας καίει πολύ περισσότερο και δεν έχει καμία σχέση μετο OHV! Για την ακρίβεια οι OHV κινητήρες καταναλώνουν πολύ περισσότερο!Τελικα μετα απο ολα αυτα, παραπδεχεσαι οτι το παραπανω που εγραψες ειναι λαθος?
- Η κορβέτ καταναλώνει λιγότερο λόγω του θεόμακρου κιβωτίου (πιάνει 100 χλμ με 1η και μπορεί να κινείται με 100χλμ έχοντας 1.400 RPM). Το NSX δεν έχει αυτή την δυνατότητα. Σε full throttle καταστάσεις όμως ούτε που θέλω να φαντάζομαι πόσο θα καίνε τα 5.7 λίτρα της κορβετ.
Μα κάθε κιβώτιο είναι γραναζομένο σε συνάρτηση με τα χαρακτηριστικά απόδοσης του κινητήρα και όχι μόνο. Τι θα πεί καίει λιγότερο επειδή έχει μακρύτερες σχέσεις? Μακρύτερες απο το NSX? E και?
Φάσκεις και αντιφάσκεις, νομίζω έχεις εγκλωβιστεί στο στερεότυπο 'πολλά κυβικά---->μεγάλη κατανάλωση' που είναι προφανέστατα εσφαλμένο.
Ναι το κιβωτιο ειναι που φτεει. Τοτε να δουμε και τα κατα ΠΟΛΥ μεγαλυτερα λαστιχα στο Βετ που δημιουργουν drag και ετσι θα εκεγαι ΑΚΟΜΗ λιγοτερο απο το NSX. Το οτι ειναι πιο βαρυ ακομη?
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Απο ολικη ιπποδυναμη **οι OHV συνηθως κανουν peak HP στα 5200 **και ετσι ο peak αριθμος ιππων ειναι χαμηλοτερος απο τον DOHC. Αλλα εκει ειναι που ερχοντε τα κυβικα και σε σωζουν.
5200?!... Λες και υπάρχουν μια χούφτα 'OverHead Valve' κινητήρες μόνο!!
Αααα, μιλαμε ιδια γλωσσα? 5200 σαλ. Καλυτερα τωρα?
Δε με κατάλαβες. Ίσως και να έχουμε τελείως διαφορετική αίσθηση του χιούμορ...
Γράφεις κάτι. Ότι οι τύπου OverHead Valve κινητήρες 'κάνουν peak horsepower στις 5200 rpm'. Ούτε καν 'μεταξύ 5100 και 5300 rpm'!!!....
Υπάρχουν κυριολεκτικά χιλιάδες OHV κινητήρες. Είναι σαν να έρχομαι εγώ και να γράφω ότι 'οι τετράχρονοι κινητήρες έχουν συμπίεση 10.2:1'!!! Ποιός θα με πάρει στα σοβαρά?..... Ακόμα κι αν πάρω όλους τους τετράχρονους που έχουν κατασκευαστεί ποτέ, τους βάλω στο 'μίξερ', και υπολογίσω έναν αριθμό, κάθε κινητήρας έχει τα δικά του χαρακτηριστικά λειτουργίας, τα οποία και διαφέρουν σημαντικά από τον ένα κινητήρα στον άλλο. Καλύτερα λοιπόν να μην είμαστε τόσο απόλυτοι σε τέτοιες περιπτώσεις, ή τουλάχιστον να ξεκαθαρίζουμε αν έχουμε κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό μας!
Ειναι οφθαλμοφανες πια οτι εισαι εθισμενος να διαφωνεις. Και οταν βγεις λαθος, αρχιζεις το nit picking και την αλλαγη θεματος.
Εγραψα 'συνηθως'. Δηλαδη, κατα μεσο ορο. Φυσικα αλλοι κανουν στα 5800, αλλοι στα 5100, κτλ. Το Ζ06 παει μεχρι τις 6300 εαν θυμαμαι καλα και τα κοκκινα ειναι στις 7000 (η εξαιρεση του παραπανω).
Αλλα ΣΥΝΗΘΩΣ, and that's what my point was, οι OHV κανουν την peak ιπποδυναμη σε ΠΟΛΥ χαμηλοτερες στροφες απο οτι οι DOHC.
Εαν το αμφισβητεις αυτο, τοτε κατσε και αμφισβητεσο το μονο σου.
-
Επειδή μέχρι τώρα, ασχέτως αν συμφωνούμε ή όχι, το ύφος μου απέναντί σου ήταν στα πλαίσια μιας πολιτισμένης και ώριμης συζήτησης, θα σε παρακαλούσα να μην ξεφύγεις και να σταματήσεις τους χαρακτηρισμούς, οι οποίοι ούτε εξηπηρετούν καλύτερα τα επιχειρήματά σου ούτε και σε τιμούν. Ότι έχεις να μου (μας) πεις γράψτο και σταμάτα εκεί. Το αν εγώ είμαι 'εθισμένος να διαφωνώ' κλπ ή πες το μου κατ' ιδίαν, ή τέλος πάντων άσε να το αποφασίσουν αυτοί που διαβάζουν τα όσα έχω γράψει.
-
Το 'συνήθως' δεν αλλάζει το νόημα. Όταν εκφράζεσαι (και στο λέω εντελώς φιλικά διότι βλέπω ότι έχεις κάποια δυσκολία με την Ελληνική γλώσσα ώρες-ώρες) προαπάθησε να εκφράζεσαι σωστά. Ξέρεις τι πάει να πει 'οι OHV συνηθως κανουν peak HP στα 5200' (ή 'OHV engines usually deliver their peak HP at 5200')? Ότι αν εγώ πάρω έναν τυχαίο κινητήρα τεχνολογίας OHV, chances are ότι θα βγάζει τη μέγιστη ισχύ του στις 5200 σαλ (ούτε παραπάνω, ούτε παρακάτω)!!!!
Είναι το ίδιο αυτό με το να πεις 'OHV engines usually deliver their peak HP **arround **5200 rpm'? Ή 'OHV engines usually deliver their peak HP **close to **5200 rpm'?..
Ας φροντίσουμε λοιπόν να γράφουμε σωστά, μετρημένα και ας αφήσουμε τις δικαιολογίες και ακόμα περισσότερο τους χαρακτηρισμούς έξω από αυτή την κουβέντα.
Άραγε, πόσοι πιστεύουν ειλικρινά ότι αν όλοι όσοι οδηγούν αυτοκίνητο, σε όλο τον πλανήτη, είχαν από 3λιτρο και πάνω (αν μπορούσαν να το αντέξουν οι τσέπες τους) θα ήταν καλύτερα για όλους, και για τα αποθέματα πετρελαίου, και για το περιβάλλον, κλπ?!....
Μηπως εισαι λιγο liberal? Μπααα...
Πάλι χαρακτηρισμοί... Το προσπερνάω διότι ό,τι είχα να πω επί τούτου το έγραψα παραπάνω.
Πες μου, αν έχεις την καλοσύνη, σε σχέση με το ερώτημα που έθεσα, εσύ τι πιστεύεις? Καλύτερα για τον πλανήτη να οδηγούσαμε όλοι 3λιτρα και πάνω, αν είχαμε τα χρήματα?....
Θα προσπαθήσω να ξεκαθαρίσω τα points μου.
-
Δήλωσα (για τους λόγους που εξήγησα παραπάνω) ότι δε δέχομαι ως αντιπροσωπευτική την μέση κατανάλωση στον αυτοκινητόδρομο του 'μέσου αμερικάνικου αυτ/του' που μάλλον αυθαίρετα παρέθεσες και στη συνέχεια διόρθωσες - πάλι αυθαίρετα κατά τη δική μου άποψη, εφόσον ο 'υπολογισμός' σου (ή τέλος πάντων ο τρόπος που έβγαλες την τιμή που έγραψες) προέρχεται από κάποια τυχαία δείγματα που εσύ θεώρησες αντιπροσωπευτικά. Αν μπορούσες να βρεις κάποια συγκεκριμένη μελέτη επάνω στο θέμα αυτό (κατά προτίμηση από ανεξάρτητη πηγή) νομίζω ότι θα ήταν πολύ καλύτερα.
-
Ρώτησα αν η κατανάλωση που αναφέρεις (το 27 mpg που τώρα έγινε 30 mpg) είναι κάτι που προέρχεται από μια 'επιθεώρηση' των τιμών κατανάλωσης που βρήκες στα πινακάκια που υπάρχουν στο πίσω μέρος των περισσότερων αυτοκινητιστικών περιοδικών και δήλωσα εμμέσως πλην σαφώς ότι οι τιμές αυτές ΔΕΝ είναι καθόλου αντιπροσωπευτκές αλλά υπερβολικά αισιόδοξες.
-
Εξήγησα τους λόγους που για τους περισότερους από εμάς έχει σαφώς μεγαλύτερη σημασία η κατανάλωση μέσα στην πόλη, εκεί που τα συνεχόμενα σταμάτα-ξεκίνα είναι 'τρόπος ζωής' των περισσότερων αυτοκινήτων, καθώς και τα δύο σημαντικά μειονεκτήματα των 'κυβικών' σε αυτές τις συνθήκες (i.e. σπατάλη ενέργειας για λειτουργία στο ρελαντί & μεγαλύτερος όγκος και βάρος)
-
Τέλος αναρωτήθηκα εάν είναι ποτέ δυνατόν ο 3λιτρος κινητήρας του 'μέσου αμερικάνικου αυτοκινήτου' που ζυγίζει (έστω) ενάμισι τόνο να βγάζει καλύτερη κατανάλωση από το μέσο 2λιτρο και ελαφρύτερο Ευρωπαϊκό ή Γιαπωνέζικο αυτ/το.
Talk about beating a dead horse.
Εξυπνε, για ποια τυχαια στοιχεια μιλας? Τα στοιχεια αυτα ειναι αυτα που δινει το EPA στις ΗΠΑ. Και αυτα χρισημοποιουν οι αυτοκινητοβιομηχανιες. Πανε στα site αυτων και δεστα, απο εκει τα πειρε η πηγη που τα πηρα εγω.
Ολα τα αυτοκινητα περνανε τα ιδια τεστ. Σιγουρα στην πραξη η καταναλωση θα ειναι διαφορετικη, διοτι ο τροπος οδηγησης ειναι διαφορετικος ανα ατομο και γεωγραφια. Αλλα αυτο ισχυει για ολα τα οχηματα, αυτα και της Ευρωπης.
Γιαυτο το καλυτερο που μπορουμε να κανουμε ειναι να παρουμε ONE set of standardized tests και να συγκρινουμε ετσι. Και αυτο εκανα εγω. Υπαρχει ΕΝΑ σετ of standardized tests στις ΗΠΑ. Αυτο της EPA.
Τωρα εσυ κατσε και αμφεβαλε την EPA. Whatever. I cant make sense with you.
By the way, παλι blah blah...ριζεις αδικα.
Τα στοιχεια ειναι αυτα. Εαν δεν σ'αρεσουν, δεν σημενει οτι τα ΗΠΑμερικανικα αυτοκινητα καινε παραπανω, διοτι ετσι σου εχουν 'προπαγανδησει' μια ζωη στην Ευρωπη.
Πέρα απο τους χαρακτηρισμούς (ΚΑΙ εδώ...) και τα κοροϊδευτικά σχόλια, τα οποία παρακάλεσα ήδη να μείνουν έξω από την ενδιαφέρουσα αυτή συζήτηση και δεν θα ήθελα να ανταποδώσω:
Γυρίζω στα 4 σημεία που έθεσα.
-
Δεν απαντήθηκε. Ο τρόπος που 'υπολογίστηκε' δηλαδή το 27 ή το 30 mpg που αναφέρθηκε παραπάνω είναι τελείως αυθαίρετος. Ακόμα κι αν πάρουμε τα φετινά 'best sellers' αμάξια που βγήκαν στους δρόμους των ΗΠΑ, τι ποσοστό των συνολικών μοντέλων αυτ/των που κυκλοφορούν αντιπροσωπεούν αυτά?!...
-
Απαντήθηκε επαρκώς και συμφωνήσαμε ότι οι καταναλώσεις στην πράξη θα είναι διαφορετικές (πολύ, κατά την άποψή μου, ειδικά μέσα στην πόλη).
-
Δεν απαντήθηκε, παρά το ότι εδώ βρίσκεται όλη η ουσία (καταναλώσεις στην πράξη, μέσα στην πόλη, και όχι στον αυτοκινητόδρομο).
-
Επίσης δεν απαντήθηκε. Υπάρχει κάποιος που να πιστεύει ότι τα 'κυβικά' ΔΕΝ επηρεάζουν την κατανάλωση ενός κινητήρα, τις εκπομπές καυσαερίων, το βάρος, τον όγκο, κλπ? Απλά πράγματα.
Δε θα το έλεγα. Διάβασε το ξανά. Λέει ότι [και] οι κινητήρες OHC έχουν τις βαλβίδες τους επάνω από το θάλαμο καύσης και έτσι έχουν τα ίδια πλεονεκτήματα (όσον αφορά την καύση του μίγματος) με τους OHV. Μόνο που η διάταξη OHC κάνει ένα βήμα παραπέρα, μειώνοντας τον αριθμό των εξαρτημάτων που απαιτούνται για την κίνηση των βαλβίδων και κάνοντας τα ελαφρύτερα και πιο ανθεκτικά, ελατώνοντας κατά συνέπεια και το συνολικό βάρος και τις διαστάσεις ολόκληρου του κινητήρα.
Το αντίθετο δηλαδή από αυτό που εσύ έγραψες.
Μπορείς βέβαια να αμφισβητήσεις την εγκυρότητα των πληροφοριών της συγκεκριμένης πηγής (αν έχεις εσύ κάποια άλλη που να λέει το ανάποδο μπορούμε να τη δούμε κι αυτή - εγώ προσωπικά δεν έχω κάνει PhD πάνω στο θέμα αυτό).
Dude, you're something else.
Η συζητηση και η συγκριση ηταν για DOHC με OHV. Τι σχεση εχει το OHC τωρα?
-
Χαρακτηρισμοί κι εδώ... Τα γνωστά...
-
Με άλλα λόγια το κατάλαβες το λάθος σου...
Γιατί, oι DOHC (Dual OverHead Camshaft) δεν είναι υποκατηγορία των OHC (OverHead Camshaft)?!... Δεν τους χαρακτηρίζουν οι ίδιες 'αρχές' που χαρακτηρίζουν και τους OHC?! Πώς το βλέπεις εσύ?...
Η πηγή σου που λέει ότι 'οι OHV είναι κατά κανόνα ελαφρύτεροι από τους DOHC' (και πιο οικονομικοί) ποιά είναι??...
-
-
Nidosan, you have GOT to be kidding right?
-
Περαστικά nidosan.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Περαστικά nidosan.If he's not kidding, then for sure περαστικα
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Α, δεν εχω ιδεα τι κανουν οι μοντς σε αυτο το φορουμ. Αναλογα με το τι καιρο κανει εξω
Love it or leave it, bitch.
Δεν αντεξες πανω απο ενα ποστ. Επρεπε να βρισεις προσωπικα.
Ε, όχι και να το λες εσύ αυτό!!!!!!
Ή μήπως οι δικές σου 'διακοσμητικές εκφράσεις' προς τους συνομιλητές σου θεωρείς πως είναι 'politically correct';;;
-
Υπενθυμιζω τον τιτλο του θεματος κυριοι:
ΗΠΑμερικανικη αυτοκινηση:Γιατι πρεπεινα ξερεις γιαυτην....
.....................................................................................**by gavriil1 **
.
.
.
.
.
.
.
.
Iδου λοιπον τεσσερεις πολυ καλοι λογοι που πρεπει ο καθενας απο εμας να γνωριζει.Λογος πρωτος:Οπως ολα τα πραγματα στην Αμερικη ετσι και τα αυτοκινητα εχουν υψηλη αισθητικη.
Λογος δευτερος:Οι Αμερικανοι εχουν παραδοση στην κατασκευη πετυχημενων αυτοκινητων
(Οπως το Ford Edsel της φωτο το πιο αποτυχημενο εμπορικα και ποιοτικα που κατασκευαστηκε ποτε.)**Λογος τριτος:Οι Αμερικανοι εχουν παραδοση στις μηχανικες μετατροπες που κανουν τα αυτοκινητα τους περισσοτερο χρηστικα και ασφαλη **
Λογος τεταρτος:Η διαστημικη τεχνολογια στην οποια οι Αμερικανοι ειναι πραγματι πρωτοποροι περναει απευθεια στα αυτοκινητα που οδηγει ο μεσος ΗΠΑμερικανος πολιτης
-
Ο χρήστης Thevoice έγραψε:
Α, δεν εχω ιδεα τι κανουν οι μοντς σε αυτο το φορουμ. Αναλογα με το τι καιρο κανει εξω
Love it or leave it, bitch.
Δεν αντεξες πανω απο ενα ποστ. Επρεπε να βρισεις προσωπικα.
Ε, όχι και να το λες εσύ αυτό!!!!!!
Ή μήπως οι δικές σου 'διακοσμητικές εκφράσεις' προς τους συνομιλητές σου θεωρείς πως είναι 'politically correct';;;
Τί είναι αυτές οι μουτσούνες οργής που βλέπω;;;
Επειδή βλέπω ότι είσαι καινούριος στο φόρουμ πρέπει να μάθεις ορισμένα πράγματα:
Ο Γαβρίλης έχει το δικαίωμα να γράφει Ο,ΤΙ θέλει.Οι υπόλοιποι όχι.
Ο Γαβρίλης μπορεί να φορτώνει το σύστημα με ό,τι σαβούρα έχει παίζοντας με τις λέξεις και τα νεύρα μας.(ο cmarin στα νέα μοντέλα αναφέρει ότι παρουσιάζονται μοντέλα που πρόκειται να βγουν στην αγορά.ΠΡΟΦΑΝΩΣ εννοούσε την ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ.)Έτσι παιδιά; ΟΙ υπόλοιποι όχι.
Ο Γαβρίλης μπορεί να προσβάλει(με τον τρόπο του έτσι;)όποιον θέλει και όποτε το θέλει.Οι υπόλοιποι όχι.Το μόνο που μπορείς να κάνεις φίλε στις προκλήσεις του Γκειμπριελ είναι να χαμογελάς(είναι μεταδοτικό)και να γυρίζεις και το άλλο μάγουλο.
Α...και μην το ξεχάσω:Get a life κι εσύ.
Καλή διαμονή.Αν έχεις να μας πεις τίποτα για την Αμερικανική αγορά ΠΕΣ ΤΟ.Διαφορετικά μόκο και στη μαμά σου.Αυτό έχουμε κάνει οι υπόλοιποι.
Έψαχνα σήμερα μοντέλα στην δεύτερη και τρίτη σελίδα.Η πρώτη είναι ρεζερβέ.Ακούς εκεί να την ''πει'' στον Γκειμπριελ.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Περαστικά nidosan. -
ΚΡΙΕΖΑ και ΒRUCE η υπομονή έχει και τα όρια της
KΙΧ...
-
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
ΚΡΙΕΖΑ και ΒRUCE η υπομονή έχει και τα όρια τηςKΙΧ...
Γιατι??
Εγω τουλαχιστον δεν ειμαι οφ τοπικ.
Για ξαναδιαβασε το ποστ μου με τους λογους που πρεπει να γνωριζουμε την ΗΠΑμερικανικη αυτοκινηση -
Βλέπω την υπογραφή σου(Τί δουλειά είχε ο Μέγας Αλέξανδρος στην Αλεξάνδρεια;;;;;;;;;;;)και σκέφτομαι το εξής:
Σε λίγο καιρό οι ΗΠΑμερικάνοι ιστορικοί θα λένε ότι η γοργόνα η αδερφή του Μεγάλου Αλεξάνδρου δεν ρώταγε:''ΖΕΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ;'',
αλλά,
''ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΧΕ Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ,η αδερφούλα μου (το πιάσατε το υποννοούμενο;]ΣΤΗΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ???''
-
Ο χρήστης Bruce έγραψε:
Χωρίς πλάκα ας αφήσουμε τις φώτο να μιλήσουνε μόνες τους...
Άλλωστε μια πανάρχαια ΗΠΑμερικάνικη παροιμία λέει: μια εικόνα ίσον 1.000.000 κιλά τσιμέντο
Σωστα!!!!
Καμαρωστε εδω εναν ακομα λογο γιατι θα πρεπει να ξερετε για την ΗΠΑμερικανικη αυτοκινηση....
Cadillac Seville 1981.
Xαρμα οφθαλμων, τερας αξιοπιστιας, απολυτη οικονομια -
Δε λες πάλι καλά που δεν είχε landau irons...
-
Μέχρι που ήρθε η Toyota με τα Altezza και Lexus IS300, ιδού από πού αντλούσαν έμπνευση οι σχεδιαστές αμερικανικών limo...
http://www.coyaltix.com/landau.html
Όχι ότι τώρα σταμάτησαν να εμπνέονται από εκεί, απλώς τώρα προσέθεσαν και τα εξώφυλλα του Max Power στις πηγές έμπνευσής τους...
-
Ο χρήστης ΚRΙΕΖΑ έγραψε:
Για ξαναδιαβασε το ποστ μου με τους λογους που πρεπει να γνωριζουμε την ΗΠΑμερικανικη αυτοκινησηΠΡΕΠΕΙ να γνωρίσουμε την ΗΠΑμερικάνικη αυτοκίνηση αν θέλουμε να εκτιμήσουμε όσο τους αρμόζει όλες τις υπόλοιπες!
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Μέχρι που ήρθε η Toyota με τα Altezza και Lexus IS300, ιδού από πού αντλούσαν έμπνευση οι σχεδιαστές αμερικανικών limo...Απίστευτο! Που το βρήκες ρε συ;
Πολύ γέλασα με το που άνοιξε το link (να 'σαι καλά!). -
Ο χρήστης Thevoice έγραψε:
Για ξαναδιαβασε το ποστ μου με τους λογους που πρεπει να γνωριζουμε την ΗΠΑμερικανικη αυτοκινηση
ΠΡΕΠΕΙ να γνωρίσουμε την ΗΠΑμερικάνικη αυτοκίνηση αν θέλουμε να εκτιμήσουμε όσο τους αρμόζει όλες τις υπόλοιπες!
-
respect η πρωτη φωτο του KRIEZA ειναι ολα τα λεφτα πρωτη φορα αντικριζω τετοιο αισχος
Αυτοκινηση ΗΠΑ - Πωλησεις Honda στις ΗΠΑ απο το 1970 (σ.88)