-
Το 307 cc ειναι 7-8 χιλιαδες πιο ακριβο στην φτωχη του εκδοση 1.6 .Εξ αλλου ειναι αρκετα πιο μεγαλο σε ογκο για μεσα στην Αθηνα.Το 206 οσο και αν δεν του φαινεται ειναι 8 εκατοστα πιο 'κοντο' απο το polo . 383 εκ εναντι 391 εκ του polo !!!!!!
-
Μεγειές Γιάννη
Σου έχουν πάρει τον αέρα οι γυναίκες στο σπίτι
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Μεγειές ΓιάννηΣου έχουν πάρει τον αέρα οι γυναίκες στο σπίτι
Ευχαριστω...Δυστυχως ετσι ειναι...Το 'ασθενες' φυλο κυραρχει παντου!!!!
Και μια διορθωση...
Αισθητηρες και συναγερμο μου τους χρεωσαν τελικα 700 ευρω απο 1.100.Φανταστητε περιθωρια κερδους !!!!
Θα μπορουσα να τα βαλω με τα μισα και ισως και λιγοτερα λεφτα αυτα τα καλουδια σε σχεση με την αρχικη τους τιμη....Μου ειπαν οτι ο εγκεφαλος τα 'βλεπει' σαν μη original και πεταει errors. Ισχυει κατι τετοιο για την εγγυηση ????
-
Εχω 206cc,εκτος του οτι μεσα σε 2 χρονια εχει 56.000 χλμ(μονο το καλοκαιρι εκανα 8 ταξιδια) και δεν εχει χρειαστει να παει συνεργειο για το παραμικρο,ειναι ενα πολυ ωραιο αυτοκινητο τιμιο και αξιοπρεπες για αυτα που πληρωνεις.
Τη μονη ενσταση που εχω να κανω ειναι που δεν πηρες ανεμοθωρακα.
Εγω απο τη στιγμη που τον εβαλα,ταξιδευω με 120 στη εθνικη με ανοιχτη οροφη και κειστα παραθυρα και δεν καταλαβαινω στροβιλισμους κλπ.Ειναι ισως το πιο σημαντικο αξεσουαρ για καμπριο που υπαρχει!
Οσο για τι πολο . . . εχει ο κολλητος μου και το πουλαει για 206.Το κιβωτιο του 206 ειναι αυτοματο με 4αρι σειριακο.Το σειριακο εχει λειτουργια απλη και σπορ.Εγω πιστευω πως η κορη σου θα το εχει συνεχεια στο αυτοματο.Με το 307 1.6 του αδερφου μου που φορουσε αυτο το κιβωτιο ειχα παει Αθηνα-Καλαματα και οταν εφτασα δεν ειχα καταλαβει ταξιδι,ασε για την ευκολια μεσα στην πολη, οταν εισαι σταματημενος σε ανωφερεια ουτε φρενο δεν χρειαζεται να πατας.
-
Ο χρήστης Lef205 έγραψε:
Εχω 206cc,εκτος του οτι μεσα σε 2 χρονια εχει 56.000 χλμ(μονο το καλοκαιρι εκανα 8 ταξιδια) και δεν εχει χρειαστει να παει συνεργειο για το παραμικρο,ειναι ενα πολυ ωραιο αυτοκινητο τιμιο και αξιοπρεπες για αυτα που πληρωνεις.
Τη μονη ενσταση που εχω να κανω ειναι που δεν πηρες ανεμοθωρακα.
Εγω απο τη στιγμη που τον εβαλα,ταξιδευω με 120 στη εθνικη με ανοιχτη οροφη και κειστα παραθυρα και δεν καταλαβαινω στροβιλισμους κλπ.Ειναι ισως το πιο σημαντικο αξεσουαρ για καμπριο που υπαρχει!
Οσο για τι πολο . . . εχει ο κολλητος μου και το πουλαει για 206.Το κιβωτιο του 206 ειναι αυτοματο με 4αρι σειριακο.Το σειριακο εχει λειτουργια απλη και σπορ.Εγω πιστευω πως η κορη σου θα το εχει συνεχεια στο αυτοματο.Με το 307 1.6 του αδερφου μου που φορουσε αυτο το κιβωτιο ειχα παει Αθηνα-Καλαματα και οταν εφτασα δεν ειχα καταλαβει ταξιδι,ασε για την ευκολια μεσα στην πολη, οταν εισαι σταματημενος σε ανωφερεια ουτε φρενο δεν χρειαζεται να πατας.
Ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες φιλε μου.Στην σειριακη λειτουργια θελω να ρωτησω κατι...Πως ξερουμε τι ταχυτητα εχουμε μεσα ??? Απο αυτοματη λειτουργια μπορουμε να παμε σε σειριακη και το αντιστροφο εν κινησει ή θελει να σταματησουμε πρωτα ?Λες οτι οταν ειμαστε σταματημενοι δεν θελει φρενο....Στο polo αν δεν παταγα φρενο τσουλαγε σιγα σιγα.
Κι εγω μαλλον το παρθενικο ταξιδι θα το κανω Αθηνα -Καλαματα !!!
Για την τεραστια ευκολια στην πολη εχω αρκετη εμπειρια απο το polo και ειναι φανταστικη. -
Πράγματι,άμα οδηγήσεις αυτόματο όλα τα άλλα μετά σου φαίνονται πολύ κουραστικά...
Ο συμπλέκτης χρησιμεύει μόνο για καμία γρήγορη βόλτα.Οπότε συγχαρητήρια για την επιλογή σου!!
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Γιατί θα είσαι συνέχεια στα συνεργεία.
Άσε που ειναι κλασσικό αυτόματο, άρα υπερβολικά αργό με αρκετά μεγαλύτερη κατανάλωση.
Το άλλο αυτόματο του PSA (στο C3 Sensodrive) ειναι υπερβολικά ατσούμπαλό και κάνει αλλάγες λές και μαθαίνεις να οδηγείς...
Για τα κλασικά αυτόματα κατανάλωση μεγαλύτερη ναι αλλά όχι και υπερβολικά αργό!
Έχω αυτόματο (Hyundai Matrix) και από επιδόσεις πάει μια χαρά. -
Ο χρήστης Giannnis έγραψε:
Εχω 206cc,εκτος του οτι μεσα σε 2 χρονια εχει 56.000 χλμ(μονο το καλοκαιρι εκανα 8 ταξιδια) και δεν εχει χρειαστει να παει συνεργειο για το παραμικρο,ειναι ενα πολυ ωραιο αυτοκινητο τιμιο και αξιοπρεπες για αυτα που πληρωνεις.
Τη μονη ενσταση που εχω να κανω ειναι που δεν πηρες ανεμοθωρακα.
Εγω απο τη στιγμη που τον εβαλα,ταξιδευω με 120 στη εθνικη με ανοιχτη οροφη και κειστα παραθυρα και δεν καταλαβαινω στροβιλισμους κλπ.Ειναι ισως το πιο σημαντικο αξεσουαρ για καμπριο που υπαρχει!
Οσο για τι πολο . . . εχει ο κολλητος μου και το πουλαει για 206.Το κιβωτιο του 206 ειναι αυτοματο με 4αρι σειριακο.Το σειριακο εχει λειτουργια απλη και σπορ.Εγω πιστευω πως η κορη σου θα το εχει συνεχεια στο αυτοματο.Με το 307 1.6 του αδερφου μου που φορουσε αυτο το κιβωτιο ειχα παει Αθηνα-Καλαματα και οταν εφτασα δεν ειχα καταλαβει ταξιδι,ασε για την ευκολια μεσα στην πολη, οταν εισαι σταματημενος σε ανωφερεια ουτε φρενο δεν χρειαζεται να πατας.
Ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες φιλε μου.Στην σειριακη λειτουργια θελω να ρωτησω κατι...Πως ξερουμε τι ταχυτητα εχουμε μεσα ??? Απο αυτοματη λειτουργια μπορουμε να παμε σε σειριακη και το αντιστροφο εν κινησει ή θελει να σταματησουμε πρωτα ?Λες οτι οταν ειμαστε σταματημενοι δεν θελει φρενο....Στο polo αν δεν παταγα φρενο τσουλαγε σιγα σιγα.
Κι εγω μαλλον το παρθενικο ταξιδι θα το κανω Αθηνα -Καλαματα !!!
Για την τεραστια ευκολια στην πολη εχω αρκετη εμπειρια απο το polo και ειναι φανταστικη.Στο 307 φαινονταν στο ταμπλο,ειχε μια οθονη που εγραφε τα παντα.Στο 206 δεν γνωριζω,αλλα σιγουρα θα το γραφει.
Μπορεις να αλλαζεις απο σειριακο σε αυτοματο εν κινησει.
Στο 206 δεν θα χρειαζεται αυτο!
Εγω παω συχνα Καλαματα γιατι καταγομαι απο εκει!
Επαναλαμβανω:Παρε και ανεμοθωρακα,θα με θυμηθεις! -
Ο χρήστης Lef205 έγραψε:
Εχω 206cc,εκτος του οτι μεσα σε 2 χρονια εχει 56.000 χλμ(μονο το καλοκαιρι εκανα 8 ταξιδια) και δεν εχει χρειαστει να παει συνεργειο για το παραμικρο,ειναι ενα πολυ ωραιο αυτοκινητο τιμιο και αξιοπρεπες για αυτα που πληρωνεις.
Τη μονη ενσταση που εχω να κανω ειναι που δεν πηρες ανεμοθωρακα.
Εγω απο τη στιγμη που τον εβαλα,ταξιδευω με 120 στη εθνικη με ανοιχτη οροφη και κειστα παραθυρα και δεν καταλαβαινω στροβιλισμους κλπ.Ειναι ισως το πιο σημαντικο αξεσουαρ για καμπριο που υπαρχει!
Οσο για τι πολο . . . εχει ο κολλητος μου και το πουλαει για 206.Το κιβωτιο του 206 ειναι αυτοματο με 4αρι σειριακο.Το σειριακο εχει λειτουργια απλη και σπορ.Εγω πιστευω πως η κορη σου θα το εχει συνεχεια στο αυτοματο.Με το 307 1.6 του αδερφου μου που φορουσε αυτο το κιβωτιο ειχα παει Αθηνα-Καλαματα και οταν εφτασα δεν ειχα καταλαβει ταξιδι,ασε για την ευκολια μεσα στην πολη, οταν εισαι σταματημενος σε ανωφερεια ουτε φρενο δεν χρειαζεται να πατας.
Ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες φιλε μου.Στην σειριακη λειτουργια θελω να ρωτησω κατι...Πως ξερουμε τι ταχυτητα εχουμε μεσα ??? Απο αυτοματη λειτουργια μπορουμε να παμε σε σειριακη και το αντιστροφο εν κινησει ή θελει να σταματησουμε πρωτα ?Λες οτι οταν ειμαστε σταματημενοι δεν θελει φρενο....Στο polo αν δεν παταγα φρενο τσουλαγε σιγα σιγα.
Κι εγω μαλλον το παρθενικο ταξιδι θα το κανω Αθηνα -Καλαματα !!!
Για την τεραστια ευκολια στην πολη εχω αρκετη εμπειρια απο το polo και ειναι φανταστικη.Στο 307 φαινονταν στο ταμπλο,ειχε μια οθονη που εγραφε τα παντα.Στο 206 δεν γνωριζω,αλλα σιγουρα θα το γραφει.
Μπορεις να αλλαζεις απο σειριακο σε αυτοματο εν κινησει.
Στο 206 δεν θα χρειαζεται αυτο!
Εγω παω συχνα Καλαματα γιατι καταγομαι απο εκει!
Επαναλαμβανω:Παρε και ανεμοθωρακα,θα με θυμηθεις!Ευχαριστω πολυ.Εχεις και pm.
-
Ειχε ερθει σημερα ενας φιλος σπιτι με το 206cc στην απλη εκδοση (2003) αλλα με δερματηνα καθισματα και 17αρες ζαντες αλουμινιου. Το οδηγησα και το περιεργαστηκα με πιο πολυ ανεση.
Πολυ καλο φαινευαι αλλα εχω κατι να ρωτησω κατι....Απο οτι μου ειπε δεν εχει ρεζερβα αλλα μονο δυο φιαλες με αφρο για τυχον σκασιματα...Αν ομως το κοντινοτερο βουλκανιζατερ ειναι αρκετα χλμ μακρυα τι γινεται ???? Επισης αν το λαστιχο σκιστει τι κανουμε ????
Επισης οι δυο ποτηροθηκες που εχει στο ντουλαπακι του συνοδηγου ειναι σε πολυ αβολο σημειο και μαλλον πολυ αστεθεις... Εκει που ειναι το τασακι με ανταπτορα μπορουμε να βαλουμε μια εξτρα ποτηροθηκη αλλα καταργειται το τασακι.
-
Και άλλα μοντέλα έχουν καταργήσει τη ρεζέρβα. Αν σκιστεί το λάστιχο, υποχρεωτικά οδική βοήθεια.
Επίσης υπάρχουν αυτοκίνητα χωρίς ποτηροθήκες. Don't drink and drive, είναι για το καλό σου!(γαμώτο )
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Και άλλα μοντέλα έχουν καταργήσει τη ρεζέρβα. Αν σκιστεί το λάστιχο, υποχρεωτικά οδική βοήθεια.(γαμώτο )
Και τι θα σου προσφερει η οδικη βοηθεια σε ενα σκισμενο λαστιχο ?????
-
Μα...γερανό, τι άλλο;
-
σαν κατοχος 206 κλειστου εχω να πω τα εξης...
α. τα 206 ειναι οτι κατσει.εχω φιλους με απειρα προβληματα ειδικα σε cc με οροφες νερα τριγμους κλπ κλπ που κυριολεκτικα το πεταξαν στα 2 χρονια...σε αλλου-λιγους- δεν εχει κανει κιχ
β. μακρυα απο συναγερμο που βαζουν εδω. 7στους 10 αντιμετωπιζουν προβλημα. μια σφαλεια κλοπης μερικη και εισαι οκ ...
γ. το αυτοματο του 206 ειναι χαλια .δε κανεις ενα τεστ νταιβ?
δ.επειδη εχω μπει σε 206-307-μεγκαν καμπριο οι διαφορα του 206 με τα αλλα δυο ειναι χαωδης. μιλαμε για 10 κλασεις κατω.ειδικα το μεγκαν ειναι μακραν το ποιοτικοτερο και πιο αξιοπιστο απο ολα. προσεξε αυτα στα λεει αρρωστος πεζακιας!!!!!!!!!!!!εγω θα εδινα τη διαφορα και θα επαιρνα με κλεισταματια τι μεγκαν. αν τα οδηγησεις θα με καταλαβεις απολυτα.
ε. οι αισθητηρες παρκινγκ στο 206 επειδη εβαλα πισω στο βολβο του πατερα μου εχει ενα μοντελο που δε κανεις τρυπες ...κρυβεται μια ταινια πισω απο προφυλακτηρα.δουλευει αψογα και εχει κατω απο 300ευρω.......αυτο στο συνιστω.εγω φαντασου το εβαλα σε βολβο γιατι δε γουσταρα τρυπες κλπ κλπ -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Μα...γερανό, τι άλλο;Αυτο το θεωρω υπερβολικο...Για ενα σκισμενο λαστιχο να θελουμε γερανο....
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
σαν κατοχος 206 κλειστου εχω να πω τα εξης...Αφου εχεις Peugeot τι καλυπτει η 2ετης δωρεαν οδικη βοηθεια που δινεται μαζι ?????
-
Υπερβολικό-ξεΰπερβολικό, όταν σε ένα μικρό κόβουν το μισό και πλέον πορτμπαγκάζ για να διπλώνει ο ογκώδης μηχανισμός, από κάπου πρέπει να εξοικονομήσουν χώρο. Άλλωστε τα CC ουδέποτε παινεύτηκαν για την πρακτικότητά τους.
-
Ο χρήστης Giannnis έγραψε:
Ειχε ερθει σημερα ενας φιλος σπιτι με το 206cc στην απλη εκδοση (2003) αλλα με δερματηνα καθισματα και 17αρες ζαντες αλουμινιου. Το οδηγησα και το περιεργαστηκα με πιο πολυ ανεση.
Πολυ καλο φαινευαι αλλα εχω κατι να ρωτησω κατι....Απο οτι μου ειπε δεν εχει ρεζερβα αλλα μονο δυο φιαλες με αφρο για τυχον σκασιματα...Αν ομως το κοντινοτερο βουλκανιζατερ ειναι αρκετα χλμ μακρυα τι γινεται ???? Επισης αν το λαστιχο σκιστει τι κανουμε ????
Επισης οι δυο ποτηροθηκες που εχει στο ντουλαπακι του συνοδηγου ειναι σε πολυ αβολο σημειο και μαλλον πολυ αστεθεις... Εκει που ειναι το τασακι με ανταπτορα μπορουμε να βαλουμε μια εξτρα ποτηροθηκη αλλα καταργειται το τασακι.
Αφού έχει βάλει 17άρες φυσικό είναι μην έχει και ρεζέρβα...που να μπεί η ρεζέρβα δηλαδή...
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Αφού έχει βάλει 17άρες φυσικό είναι μην έχει και ρεζέρβα...που να μπεί η ρεζέρβα δηλαδή...
Μου ειπε οτι γενικα το 206 cc δεν εχει ρεζερβα...
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
β. μακρυα απο συναγερμο που βαζουν εδω. 7στους 10 αντιμετωπιζουν προβλημα. μια σφαλεια κλοπης μερικη και εισαι οκ ...Ναι, αυτό με τον συναγερμό το έχω διαπιστώσει ιδίοις όμμασι.
Έχω στο 206 μου τέτοιο συναγερμό (Gemini)...Ένα πράγμα θα πω : Με τελείως ανοικτό πορτ-παγκάζ (να χάσκει η θύρα προς τα πάνω) μπορεί να μπει ο συναγερμός κανονικότατα!!!
Δηλαδή πατάω το κουμπί, κατεβαίνουν οι ασφάλειες, ανάβουν παρατεταμένα τα φλας, κάνει τα 2 μπιπ και μετά ανάβουν τρεις φορές τα φώτα θέσης. Το πορτ-παγκάζ ανοικτό!!!Τι να πει κανείς...
Είναι τόσο μαλάκες, που δεν βάλανε αισθητήρα στο πορτ παγκάζ...
Peugeot 206 cc αυτοματο