-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Απ'όσο γνωρίζω η 3η σκάλα σ'αυτό το αυτοκίνητο (ή και σε οποιοδήποτε με υδροπνευματική) είναι μόνο για μέχρι 60χλμ. και για περιορισμένη χρήση - για πέρασμα κάποιου εμποδίου. Φαντάζομαι ότι η καταπόνηση στην ανάρτηση και κυριως στα top mount θα είναι σημαντική, όπως βέβαια και για τις σφαίρες που θα μειώνεται ο χρόνος ζωής τους...
Ναι η 3η σκάλα είναι γι αυτό που λες. Μην ξεχνάς βέβαια ότι δεν μιλάμε για αυτοκίνητο καθημερινής χρήσης είναι εργαλείο διασκέδασης αλλα και πειραματισμού. Και να χαλάσει και μια σφαίρα δεν είναι και τραγικο το κόστος αγοράς, αν ήταν συμβατικά αμορτισέρ θα ήταν ακριβότερα. Έκανα πάνω από 50 χλμ σε γρήγορους ρυθμούς στο χώμα και οι ανάρτηση δουλευει σωστά ακομα.
Το βάρος του πλέον είναι κάτω απο 900 κιλά, πράγμα που σημαίνει ότι η καταπόνηση είναι μικρότερη. Πριν την επόμενη χωμάτινη εξόρμηση θα πειραματιστώ με τα ρομπότ που ρυθμιζουν το ύψος και να βρω μια ενδιαμεση θέση σε σχέση με την 2η και 3η σκάλα.Πάει αυτός....τον χάσαμε!!!
Μαέστρο κανόνισε να είναι κάτω από 1 τόννο το ΣΥΝΟΛΙΚΟ βάρος!!
-
Πόσο λέτε να πιάνει η Activa μου ; (σε Ευρώ)
Μοντ. 1999, 70000χλμ., δερματινα, οροφή
-
Ως 12.000. Ίσως και λιγότερα.
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Το βάρος του πλέον είναι κάτω απο 900 κιλάΚαλά, τόσα πράγματα έχεις βγάλει, καθίσματα, ταπετσαρίες, πλαστικά (να μη θυμηθώ τα καλώδια), ελπίζω να εννοείς ότι είναι ΑΡΚΕΤΑ κάτω από 900 κιλά... Πόσα ήταν εργοστασιακά? (η 16ν εννοώ, όχι η Atout, για εκείνη ξέρω ότι ήταν πολύ κοντά στα 900, η δική μας 1.4 ήταν 915).
-
Ο χρήστης sergeant έγραψε:
Πόσο λέτε να πιάνει η Activa μου ; (σε Ευρώ)Μοντ. 1999, 70000χλμ., δερματινα, οροφή
Είσαι σίγουρος ότι αξίζει να την πουλήσεις? Γιατί αν συμφέρει ή όχι, αυτό είναι άλλο ερώτημα...
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Πόσο λέτε να πιάνει η Activa μου ; (σε Ευρώ)
Μοντ. 1999, 70000χλμ., δερματινα, οροφή
Είσαι σίγουρος ότι αξίζει να την πουλήσεις? Γιατί αν συμφέρει ή όχι, αυτό είναι άλλο ερώτημα...
Για τίποτα δεν είμαι σίγουρος Νικόλα - γι αυτό και το συζητάω μαζί σας να πάρω την άποψή σας...
Για το αν συμφέρει αυτό το ξέρω... Ειδικά με τα Citroen το πρόβλημα μεταπώλησης είναι τεράστιο, λόγω των νέων μοντέλων και της εμπορικής πολιτικής που ακολουθείται σε αυτά... Και επιπλέον, κακά τα ψέματα, λίγοι είναι αυτοί που εμπιστεύονται την εταιρεία.Επιπλέον, έχω εναν φόβο ότι στο μέλλον **δεν θα μπορω **να την συντηρω, όχι μονον λόγω κόστους αλλά και λόγω ανυπαρξίας ανταλλακτικών... ΄
Κατα τα άλλα ένα αυτοκίνητο το οποίο καινούργιο είχε 12 εκ. δρχ. σαφώς δεν συμφέρει να το πουλήσεις για 12000 (ειδικά αυτής της κατηγορίας και τέτοιου τύπου). Εγω υπολόγιζα γύρω στα 15 -16 χιλ. ....
-
Πιστευω οτι λογω των κανα 2 εξτρα και των λιγων χιλομετρων που εχεις σχετικα με τα χρονια μπορεις απο ιδιωτη να παρεις κανα 2 χιλιαρικα παραπανω...
-
Φίλε συγνώμη αλλά δεν πιστεύω ότι υπάρχει καμιά πιθανότητα να το δώσεις 15-16 χιλιάρικα...
Το βλέπω για 11 άντε 12 το πολύ (και αν) -
Πάντως στο autotriti με τους γνωστούς καταλόγους που πολλοί μαντράδες συμβουλεύονται ως ευαγγέλιο την έχει για τιμή πώλησης προς έμπορο 13500 Ευρώ το οποίο και σημαίνει άν ισχύει (ότι θα την πάρει τόσο ο έμπορος) πως θα την δώσει γύρω στα 15000-15500, αφού δεν νομίζω να μην βγάλει τουλάχιστον 1500-2000 ευρώ.
Βέβαια προτιμάνε με αυτά τα χρήματα να αγοράσουν 316 με κλιμά και αντισπίν και να είναι και του 98 (το πολύ). Δεν πειράζει στο δρόμο που θα τους πατάει αυτό που δεν θεωρούν αυτοκίνητο θα κάνουν την ... κυρία δηλαδή ξέρετε κοίτα πως τρέχει αυτός, θα σκοτωθεί.
-
μη τη δωσεις,κρατα τη μεχρι να κλαταρει...ειναι πολλα κυβικα και στο ελλαντα ολοι προτιμουν τις γερμανικες ψαροτρατες...φαντασου να το παρει κανας ασχετος και να το διαλυσει!
ειναι αυτοκινητο που το κρατας!αλλωστε τοτε δωσατε μεγαλο ποσο! να το σκοτωσεις γιατι?
-
Σε ιδιώτη δεν πρόκειται να το πουλήσεις!
Ο έμπορος θα σου δώσει max 13000,οπότε αξίζει?
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Σε ιδιώτη δεν πρόκειται να το πουλήσεις!Ο έμπορος θα σου δώσει max 13000,οπότε αξίζει?
Καλά λέει ο γιατρός, ο μόνος ιδιώτης που μπορεί να στην αγόραζε δεν έχει σχέδια για αγορά αυτοκινήτου για τα επόμενα 4 χρόνια
-
Ο χρήστης sergeant έγραψε:
Πόσο λέτε να πιάνει η Activa μου ; (σε Ευρώ)
Μοντ. 1999, 70000χλμ., δερματινα, οροφήΕίχα κάνει ένα ανάλογο post για το κόστος συντήρησης αυτοκινήτου
ΠΟΥ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΑ νομίζουμε ότι είναι μεγαλύτερο από τη διαφορά
με το κόστος κτήσης ΝΕΟΥ αυτοκινήτου.Αν μπορείς πουλήσεις ένα αυτοκίνητο στην 5ετία, με μείωση
ως 30% είσαι κερδισμένος. Αν δεν τα καταφέρεις, τότε ΟΠΟΙΑ
ΣΤΙΓΜΗ και να το πουλήσεις είσαι χαμένος και μάλιστα ΠΟΛΥ.Τί εννοώ...
-
Στη χειρότερη για την Activa θα δίνεις 1000-1500 E το χρόνο για να
την συντηρείς για τα επόμενα 5 χρόνια, και μετά θα αξίζει 5000Ε.
Θεωρητικά είσαι χαμένος? ΟΧΙ.... γιατί υπάρχει το 2... -
Αν την πουλήσεις, αποκλείεται να σου την πάρουν πάνω από 12.000.
Όμως ΔΕΝ θα πάρεις νέο αυτοκίνητο? Πόσο θα κοστίζει ?
Αν είναι αντίστοιχο και πχ κοστίζει 20.000 για να συγκρινεται.
Πόσο θα κρατήσεις το νέο αυτοκίνητο? 5 χρόνια? Έχεις ήδη δώσει
8.000Ε (περισσότερα από όσα θα έδινες για την συντήρηση της Activa).
Και αν το νέο δεν το πουλήσεις, ξαναβρίσκεσαι στην ίδια θέση...
που είσουν πρίν... και έχεις χάσει και τα χρήματα του νέου, και την
μείωση της αξίας του νέου... (σχεδόν 12.000 Ε χασούρα). Φυσικά
έχεις κερδίσει το 'prestige' ενός νέου αυτοκινήτου, την ασφάλεια του
κλπ...
Η αγοράζεις και πουλάς αμέσως
Η το κρατάς για καιρό και το απομιζείς εντελώςΈνας φίλος είπε και την λύση του να αγοράζεις πάντα μεταχειρισμένα,
αλλά πρέπει να ξέρεις τί κάνεις και να έχεις πρόσβαση και γνωστούς... -
-
Σε αυτή την επιλογή όμως παίζει σημαντικό ρόλο ο συναισθηματικός παράγοντας, κι εδώ στο φόρουμ, όλοι λίγο πολύ είμαστε δεμένοι με το αυτοκίνητο που έχουμε επιλέξει.
-
Κατ' αρχάς σας ευχαριστώ ΟΛΟΥΣ για τις συμβουλές σας και την ανταπόκρισή σας.
Zardoz
Η ανάλυσή σου πραγματικά είναι εμπεριστατωμένη! ...και ΄νομίζω ότι έχεις απόλυτο δίκιο... Μάλλον έχουμε μπει όλοι στο πνεύμα του υπερκαταναλωτισμού. Το μόνο που ελπίζω - πραγματικά - να μου στοιχίζει μέχρι 1000 - 1500 € το χρόνο...adis4gr, scientist
Εχετε (απόλυτο) δίκιο για τα γερμανικά 'ψυγεία' (τα λέω εγώ)... Η σκέψη μου ήταν να την αντικαταστήσω με τη C4 VTS, αλλά μετά πέφτουμε στα χέρια του zardoz!Αλλωστε, όταν αγόρασα αυτό το αυτοκίνητο η πρόθεση μου ήταν να το κρατήσω για πάντα (!) με την προοπτική ότι κάποτε θα γίνει και ...'αντίκα'! - καθ΄ότι και σπάνιο και μοναδικό. Ελπίζω μόνο να συμφωνεί και η Citroen μαζί μου και να μπορώ να έχω ανταλλακτικά όταν τα χρειασθώ....
Είδωμεν...
-
Ο χρήστης sergeant έγραψε:
Αλλωστε, όταν αγόρασα αυτό το αυτοκίνητο η πρόθεση μου ήταν να το κρατήσω για πάντα (!) με την προοπτική ότι κάποτε θα γίνει και ...'αντίκα'! - καθ΄ότι και σπάνιο και μοναδικό. Ελπίζω μόνο να συμφωνεί και η Citroen μαζί μου και να μπορώ να έχω ανταλλακτικά όταν τα χρειασθώ....
Είδωμεν...
Μιλάς για την Citroen των DS, 2CV, Ami κτλ κτλ...; Τι λες με τόσα ιστορικά μοντέλα είναι δυνατόν να μην υποστηρίζει το Activa σου;
ΣΑΦΩΣ και ΝΑΙ!
-
Δεν σας είπα όμως, την μ@^$&κία που έγινε !
Την επόμενη μέρα που πήρα το αμάξι από το συνεργείο και το πάω σε ένα γνωστό μου βουλκανιζατερά να μου κάνει ζυγοστάθμιση, το αμάξι όταν πήγα να το μετακινήσω για να το βάλω πάνω στη ράμπα, δεν έπαιρνε μπρος !!!
Γκραγκα-γκρουγκα .... τίποτα...
Σαν να είχε μπλοκάρει το immobilizer...
Τελικά ; ΕΛΠΑ!
Φόρτωμα και κατ'ευθείαν πίσω στο συνεργείο - περιττό να σας πω τι ένοιωσα....Αυτό έγινε την προηγούμενη Πεμπτη και μέχρι σήμερα το αμάξι ήταν στο συνεργείο υπό παρακολούθηση !!!....
Αφου περιμέναμε μία ημέρα για να παραλάβουν την πλακέτα ηλεκτρονικής ανάφλεξης - που υποτίθεται ότι είχε το πρόβλημα - τελικά, η διάγνωση (κατά 99.99% σύμφωνα με τον μηχανικό) λέεί ότι έφταιγε ο αισθητήρας του σασμάν , ο οποίος 'καθαρίστηκε και τώρα δουλεύει μια χαρά!'
Φυσικά εγώ πιστέύω ότι κάποια μέγιστη π@π@ria έκαναν αυτοί στην επισκευή που έγινε τις προάλλες...
Anyway, αντε να δουμε τι θα γίνει στο τέλος.....
-
τι δουλεια εκανες στο συνεργειο? σερβις η τιποτα αλλο?
-
Ο χρήστης sergeant έγραψε:
Αλλωστε, όταν αγόρασα αυτό το αυτοκίνητο η πρόθεση μου ήταν να το κρατήσω για πάντα (!) με την προοπτική ότι κάποτε θα γίνει και ...'αντίκα'! - καθ΄ότι και σπάνιο και μοναδικό. Ελπίζω μόνο να συμφωνεί και η Citroen μαζί μου και να μπορώ να έχω ανταλλακτικά όταν τα χρειασθώ....
Χμ....με τόσα πλαστικά τι θα έχει μείνει σε 30 χρόνια??
Νέο μέλος?
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
Αλλωστε, όταν αγόρασα αυτό το αυτοκίνητο η πρόθεση μου ήταν να το κρατήσω για πάντα (!) με την προοπτική ότι κάποτε θα γίνει και ...'αντίκα'! - καθ΄ότι και σπάνιο και μοναδικό. Ελπίζω μόνο να συμφωνεί και η Citroen μαζί μου και να μπορώ να έχω ανταλλακτικά όταν τα χρειασθώ....
Χμ....με τόσα πλαστικά τι θα έχει μείνει σε 30 χρόνια??
Νέο μέλος?
Δεν ξερω τι θα έχει μείνει - αυτό αναρωτιέμαι...
Νέος (ψάρακας) - Διατάξτε !!
adis4gr, Πήγαινε σελ.394 να δεις το ιστορικο!....
CITROËN FORUM