Έχω clio 1.2 16v μοντέλο 1/2003 για δεύτερο αυτοκίνητο. Μετά από 34.000κμ και με κανόνικη χρήση κυρίως σε αποστάσεις 10-20 κμ καθημερινά δεν έχει βγάλει κανένα πρόβλημα πέρα από ένα διακόπτη αλάρμ που αλάχτηκε στην εγγύηση και από ποιότητα κύλισης και κρατήμα κορυφαίο. Βέβαια με 7000 δεν θα το έδινα με τίποτα.
-
Thelw na agoraswena Clio 1,2 metaxoirismeno, toy 2003 kai meta me gyrv sta 7000 euro. Oi idiokthtes ti lene? Einai eyxaristhmenoi apo to aytokinhto? Me endiaferei perissotero h apth poiothta toy eswterikoy, na phgainei mesa sthn polh kai na einai oikonomiko.
Epishs, oi epishshmoi emporoi Renault dinoyn eggyhsh sta metaxoirismena?Fovamai mhn einai noikiarika. -
Thelw na agoraswena Clio 1,2 metaxoirismeno, toy 2003 kai meta me gyrv sta 7000 euro. Oi idiokthtes ti lene? Einai eyxaristhmenoi apo to aytokinhto? Me endiaferei perissotero h apth poiothta toy eswterikoy, na phgainei mesa sthn polh kai na einai oikonomiko.
Epishs, oi epishshmoi emporoi Renault dinoyn eggyhsh sta metaxoirismena?Fovamai mhn einai noikiarika. -
Thelw na agoraswena Clio 1,2 metaxoirismeno, toy 2003 kai meta me gyrv sta 7000 euro. Oi idiokthtes ti lene? Einai eyxaristhmenoi apo to aytokinhto? Me endiaferei perissotero h apth poiothta toy eswterikoy, na phgainei mesa sthn polh kai na einai oikonomiko.
Epishs, oi epishshmoi emporoi Renault dinoyn eggyhsh sta metaxoirismena?Fovamai mhn einai noikiarika. -
Στην οικογενεια εχουμε ενα 1.2 MTV '00 60hp και ενα 1.2 '01 16v 76hp
Τα αυτοκινητα οδηγουνται απο 2 διαφορετικα ατομα.
Το 60αρι εχει περιπου 75000χλμ και το 76αρι περιπου 90.Το μεγαλυτερο προβλημα που εχει παρουσιαστει σε ενα απο τα 2 ειναι οτι τα 'εφτυσε' το κιβωτιο του 16ν και χρειαστηκε αλλαγη γυρω στις 40000χλμ (αλλα αυτο μπορει να ηταν και τυχαιο, η λογω κακης χρησης του κιβωτιου )
Επισης στο MTV εχει ραγισει 2 φορες το μπροστινο παρ-πριζ κια χρειαστεηκε να αλλαχθει... μυστηριο
Το ραδιο-cd του MTV καηκε λιγο πριν τη συμπληρωση 1 χρονου, αλλα αντικασταθηκε απο την αντιπροσωπεια λογω εγγυησης.
Γενικα τα αυτοκινητακια αυτα, ειναι ΠΟΛΥ οικονομικα, αξιοπιστα γενικοτερα, ασφαλη στην οδηγηση και με καλη ποιοτητα κατασκευης.
-
Έχω clio 1.2 16v μοντέλο 1/2003 για δεύτερο αυτοκίνητο. Μετά από 34.000κμ και με κανόνικη χρήση κυρίως σε αποστάσεις 10-20 κμ καθημερινά δεν έχει βγάλει κανένα πρόβλημα πέρα από ένα διακόπτη αλάρμ που αλάχτηκε στην εγγύηση και από ποιότητα κύλισης και κρατήμα κορυφαίο. Βέβαια με 7000 δεν θα το έδινα με τίποτα.
-
Ο χρήστης BMW_E46_318 έγραψε:
Έχω clio 1.2 16v μοντέλο 1/2003 για δεύτερο αυτοκίνητο. Μετά από 34.000κμ και με κανόνικη χρήση κυρίως σε αποστάσεις 10-20 κμ καθημερινά δεν έχει βγάλει κανένα πρόβλημα πέρα από ένα διακόπτη αλάρμ που αλάχτηκε στην εγγύηση και από ποιότητα κύλισης και κρατήμα κορυφαίο. Βέβαια με 7000 δεν θα το έδινα με τίποτα.Παντως περσι τετοια εποχή που κοίταγα για αυτοκίνητο, ακριβως το ίδιο αυτοκίνητο το έπαιρνα από ιδιώτη 7.500 ευρώ. Οπότε φέτος το 7.000 νομίζω ότι είναι πολύ ρεαλιστική τιμή.
-
Είναι πολύ καλό αυτοκίνητο για τους εντός πόλης ρυθμούς!
Οδηγούσα το 1.2 του θείου μου όλο το καλοκαίρι (έχει 62.000 περίπου χλμ) κ μπορώ να πω ότι ήταν πολύ άνετο, οικονομικότατο κ αν κρίνω από τα λεγόμενα του θείου μου απροβλιμάτιστο!
Πιστεύω από τις καλύτερες επιλογές για δεύτερο (κ καλό) αυτοκίνητο πόλης! -
Στα 1.2 υπαρχουν 2 κινητηρες νομιζω. Ο 8βαλβιδος με 60 αλογα και ο 16βαλβιδος με τα 76.
Ο πρωτος ειναι ο γνωστος Energy που φορουσε το Κλιο απο το πρωτο του μοντελο πριν 15 περιπου χρονια. Δοκιμασμενος και πολυ αξιοπιστος.Προσπαθησε να αποφυγεις να παρεις αυτοκινητο που σε λιγο θα χρειαζεται το μεγαλο του σερβις, μιας και αυτο ειναι λιγο τσουχτερο
-
To Clio 2 δεν έχει τον 8βάλβιδο energy που είχε το clio 1, είναι πιο καινούριος κινητήρας 1149κεκ εντελώς διαφορετικός και τον χρησιμοποιούσε και το twingo, αποδίδει επίσης 60 άλογα αλλα είναι πιο σύγχρονος και καλύτερος.
Ο 16βάλβιδος νομίζω είναι ο ίδιος με άλλη κεφαλή (με επιφύλαξη αυτό).
-
ισως εχεις δικιο
-
για να ειναι του 2003 μαλλον ειναι το 16βαλβιδο γιατι το 8βαλβιδο πουλιοταν σε μια πολυ ελεινη εκδοση και μαλλον αφορουσε εταιρικα αμαξια!
οποτε αν ειναι το κλιο με τους 76, ειναι πολυ καλη επιλογη αρκει να μην πεφτεις κατευθειαν στο σερβις των 60000χλμ με αλλαγες ιμαντων κτλ κτλ και τσουζει με τη τιμη! ειναι ταχυ με τη γνωση οδικη συμπεριφορα, μη περιεμενεις τρελους χωρους αλλα γενικα δεν απογοητευει...με το 16βαλβιδο κανεις και καλα ταξιδια αφου εχει ισχυ ο κινητηρας...το 8βαλβιδο σε γενικες γραμμες εγω δε θα το επαιρνα, το αμαξι σηκωνει δυναμη...αν μπορουσες να ψαχνες και 1.4 ακομα καλυτερα! -
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
ειναι πολυ καλη επιλογη αρκει να μην πεφτεις κατευθειαν στο σερβις των 60000χλμ με αλλαγες ιμαντων κτλ κτλ και τσουζει με τη τιμη!σε διορθωσα
-
Θα χε νόημα να κοίταζα και το Fiesta 1,2;Απλά είναι καμια 1.500 ευρώ πιο ακριβ΄΄ο και γύρω στα 15 εκατοστά πιο μακρύ, γεγονός σημαντικό στο παρκάρισμα στην Καισαριανή!
-
με 1500 επιπλεον φτανεις επικινδυνα κοντα στο 16βαλβιδο 1400 κλιο...
για το φιεστα μπορεις να διαβασεις και στο θρεντ των παιδιων της φορντ οπου εχουν κυκλοφορησει πολλα φιεστα...