Έχω ένα Clio II 1,4 και θέλω να αλλάξω ζάντες και λάστιχα. Φοράει τώρα 175/65/14. Σκέφτομαι κάτι σε Michelin energy. Ξέρει κανείς κάποια καλή δοκιμασμένη λύση; Με ενδιαφέρει να είναι ποιοτικά αλλά μην πληρώσουμε και τον κούκο αηδόνι. Σκέφτομαι να ανέβω και σε 15άρα ζάντα όπως έβαζε στα 3θυρα.
Επίσης εάν υπάχει και κανά μαγαζί με μεταχειρισμένες ζάντες θα ήταν καλή λύση. Μου αρέσουν πολύ οι ζαντες που βάζει στο καινούριο αλλά είναι 16άρες. Στο site της Renault λέει πως έχει και 15άρες αλλά δεν έχω δει στο δρόμο.
Latest posts made by vgrigoriou
-
Ζάντες και λάστιχα για Clio II 1,4
-
RE: Ζάντες και λάστιχα για Clio II 1,4
Έχω ένα Clio II 1,4 και θέλω να αλλάξω ζάντες και λάστιχα. Φοράει τώρα 175/65/14. Σκέφτομαι κάτι σε Michelin energy. Ξέρει κανείς κάποια καλή δοκιμασμένη λύση; Με ενδιαφέρει να είναι ποιοτικά αλλά μην πληρώσουμε και τον κούκο αηδόνι. Σκέφτομαι να ανέβω και σε 15άρα ζάντα όπως έβαζε στα 3θυρα.
Επίσης εάν υπάχει και κανά μαγαζί με μεταχειρισμένες ζάντες θα ήταν καλή λύση. Μου αρέσουν πολύ οι ζαντες που βάζει στο καινούριο αλλά είναι 16άρες. Στο site της Renault λέει πως έχει και 15άρες αλλά δεν έχω δει στο δρόμο. -
RE: Agora Clio 1,2 Metaxoirismeno
Θα χε νόημα να κοίταζα και το Fiesta 1,2;Απλά είναι καμια 1.500 ευρώ πιο ακριβ΄΄ο και γύρω στα 15 εκατοστά πιο μακρύ, γεγονός σημαντικό στο παρκάρισμα στην Καισαριανή!
-
Agora Clio 1,2 Metaxoirismeno
Thelw na agoraswena Clio 1,2 metaxoirismeno, toy 2003 kai meta me gyrv sta 7000 euro. Oi idiokthtes ti lene? Einai eyxaristhmenoi apo to aytokinhto? Me endiaferei perissotero h apth poiothta toy eswterikoy, na phgainei mesa sthn polh kai na einai oikonomiko.
Epishs, oi epishshmoi emporoi Renault dinoyn eggyhsh sta metaxoirismena?Fovamai mhn einai noikiarika. -
RE: Agora Clio 1,2 Metaxoirismeno
Thelw na agoraswena Clio 1,2 metaxoirismeno, toy 2003 kai meta me gyrv sta 7000 euro. Oi idiokthtes ti lene? Einai eyxaristhmenoi apo to aytokinhto? Me endiaferei perissotero h apth poiothta toy eswterikoy, na phgainei mesa sthn polh kai na einai oikonomiko.
Epishs, oi epishshmoi emporoi Renault dinoyn eggyhsh sta metaxoirismena?Fovamai mhn einai noikiarika. -
RE: Leon 1,6 16V Sport (ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ)
Το ερώτημα που είχα θέσει αφορούσε βελτίωση στον κινητήρα 1,6 16v της Seat. Έτσι θα ήταν καλό να μοιραστούμε εμπειρίες από τέτοιου είδους παρεμβάσεις καθώς και τα κόστη. Τώρα το θέμα των βενζινών είνα μεγάλο και δεν τελειώνει εύκολα, μιας και θα πρέπει να υπεισέλθουν και παράγοντες ποιοτικού ελέγχου στα βενζινάδικα που είναι ανύπαρκτοι.
-
RE: Leon 1,6 16V Sport (ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ)
Έχω ένα Toledo 11/2001 1.6 16V. Πήγα στην αντιπροσωπεία και τους ρώτησα για επίσημη βελτίωση. Είχα δει πως στο 8 βάλβιδο έβαζαν ένα κιτ τουρμπο που έφτανε την απόδοση στους 145 ίππους περίπου και με κόστος γύρω στα 3000-4000 ευρώ εαν θυμάμαι καλά.
Μου απάντησαν πως στο 16 βάλβιδο δεν γίνεται καμία βελτίωση και πως όποιος σου πει κάτι τέτοιο είναι το λιγότερο ψεύτης!
Θα θελα από κάποιον που γνωρίζει να το σχολιάσει. Γνωρίζω πως τα αυτοκίνητα με ηλεκτρονικό γκάζι (όπως το δικό μου) γενικά δεν είναι και ιδιαίτερα διαθέσιμα σε μετατροπές μιας και χρειάζεται επαναπρογραμματισμός και τέτοια.
Εγώ ενδιαφέρομαι για μια αξιόπιστη πάνω από όλα μετατροπή (εαν είναι δυνατό και με εγγύηση) που να μου δώσει γύρω στα 10% σε ισχύ και ροπή. Το κόστος δεν είναι πρωταρχικός παράγοντας. -
RE: ΡΑΝΤΑΡ ΚΑΙ ΚΑΜΕΡΕΣ!!!!
Εγω χρησιμοποιώ πολύ συχνά την εθνική οδό Αθήνα-Πύργου. Υπάρχουν το λιγότερο 3 κινητά μπλόκα μέχρι την Πάτρα, και 5 κάμερες και 2-3 μπλόκα από Πάτρα για Πύργο! Συνεπώς το ενδεχόμενο να διανύσεις την απόσταση των 310 χλμ, σε λιγότερο από 4 ώρες χωρίς να πάρεις κλήση, είναι ισοπίθανο με το ενδεχόμενο μια μαϊμού καθισμένη στην καρέκλα να γράψει σε γραφομηχανή την Οδύσσεια (όπως χαρακτηριστικά λέει και ένας καθηγητής μου στο πανεπιστήμιο! ).
Με έχουν γράψει 2,30 ώρα τα ξημερώματα γιατί πήγαινα στο ύψος της Ακράτας με 117χλμ/ωρα! Ναι, εκεί που ο δρόμος είναι 3 λωρίδες και με διάζομα είναι τρομερή ταχύτητα. Στα υπόλοιπα κομάτια που είναι δύο λωρίδες και χωρίς προστατευτικό στηθαίο, δεν υπάρχει κανένας έλεγχος. Απλά όπου υπάρχει έξοδος από την εθνική, βάζουν εντελώς ξαφνικά ένα όριο 80 και κάνουν χρυσές δουλειές.
Στην Εθνική Πάτρα-Πύργου τώρα, τα φωτογραφικά ρανταρ κάνουν πάλι πλούσια τα ταμεία των δήμων. Ειδικά στην επικράτεια του δήμου Αμαλιάδας, τα μλόκα είναι το κάτι άλλο. Όλοι οι οδηγοί πριν από τα ραντάρ ''πλακώνονται'' στα φρένα δημιουργώντας σοβαρους κινδύνους.
Τέλος με γράψανε και στην κακια σκάλα, στο ρεύμα εισόδου προς Αθήνα, για τί είχε ένα ηλίθιο όριο 70χλμ/ώρα και εγώ πήγαινα με 95!
Το ερώρημα που δεν μπορώ να καταλάβω είναι το εξής: Πως είναι δυνατό τα τελευταία χρόνια τα αυτοκίνητα να έχουν κάνει άλματα ως προς την ενεργητική τους ασφάλεια και τα όρια να παραμένουν ίδια. Φαίνεται πως είσαι το ίδιο ασφαλής να κινείσαι με ένα σκαραβαίο του 1960 και με ένα Golf του 2002! -
RE: Anazitisi mikromeseu aytokinitou..aytokinito i golf?
'Σε ποιον κινητήρα αναφέρεσαι; Γιατί αν εννοείς τον 1400 που φοράει και το Γκολφ μου δεν λέει πολλά... Σε βάρος παρόμοια δεν είναι; (Γκολφ και Λεόν).
Πάντως από στήσιμο στο Γκολφ βάλε κάτω από την βάση... ΤΟ τέλειο αμάξι για την μητέρα μου, για μένα όμως άσε καλύτερα!!! '
Προφανός αναφέρομαι στα 1,6 με τους 105 (πραγματικούς 114) ίππους.Στα 1,4 ξέχνα καλύτερα και τα δύο και στρέψου προς Astra ή Corrolla. Όλοι οι άλλοι δυστυχώς έχουν πολύ αδύνατους κινητήρες στα 1,4.
-
RE: Anazitisi mikromeseu aytokinitou..aytokinito i golf?
Θα σου πρότεινα να δεις και το Seat Leon. Είναι όμορφο, πολύ καλά φτιαγμένο, έχει ίσως τα πιο ωραία πλαστικά στην κατηγορία του, έχει κινητήρα που το βάζει μέσα στο παιχνίδι, πολύ καλό κιβώτιο, άμεσο τιμόνι, πολύ καλό στύσιμο στο δρόμο. Από την άλλη η τιμή του είναι ανταγωνιστική (όχι και ευκαιρία στυλ Accent, αλλά όχι και corolla!) και έχει πολύ καλή αντιπροσωπεία.
Στα αρνητικά του είναι οι μέτριοι χώροι για τους πίσω και ίσως το brandname!
Επίσης τώρα το δίνουν και με πολύ καλά χρηματοδοτικά πακέτα.
Πάντως από golf χίλιες φορές Leon. Είναι πιο στυμένο. πιο όμορφο και πιο φτηνό.