-
ΚΥΒΙΚ’ 2000cc ----------------- 1400cc
ΑΠΌΔΟΣΗ 177HP --------- 170HP
7000 U/min ------------- 6000 U/min
ΡΟΠΉ 202nm ---------- 240nm
ΤΕΛΙΚH 227 ------------- 220
ΚΊΝΗΣΗ ΜΠΡΟΣΤ’ ---------- ΜΠΡΟΣΤ’
ΚΙΒΏΤΙΟ 5API ------------ 6API
ΧΟΡΌΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ 60L ---------- 55L
ΧΟΡΌΣ ΑΠΟΣΚΕΥΏΝ 314/1083LITRA ---------- 350/1305LITRA
Β’ΡΟΣ 1340 kg ----------- 1337kg
0-100 8,3 --------- 7,6
60-100 4h 8,8 ------------ 4h 6,0
80-120 4h 8,8 --------- 4h 6,6
80-120 5h 12,6 ---------- 5h kai 6h 8,3 kai 10,1
Λ’ΣΤΙΧΑ 205/50 ZR 17 89 W --------------- 225/45 R 17 91W
TEST ΚΑΤΑΝ’ΛΩΣΗ 9,8l -------------- 8,3l
TIMH (GERMANY) 23,790 --------------- 22,500 -
ΚΥΒΙΚ’ 2000cc ----------------- 1400cc
ΑΠΌΔΟΣΗ 177HP --------- 170HP
7000 U/min ------------- 6000 U/min
ΡΟΠΉ 202nm ---------- 240nm
ΤΕΛΙΚH 227 ------------- 220
ΚΊΝΗΣΗ ΜΠΡΟΣΤ’ ---------- ΜΠΡΟΣΤ’
ΚΙΒΏΤΙΟ 5API ------------ 6API
ΧΟΡΌΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ 60L ---------- 55L
ΧΟΡΌΣ ΑΠΟΣΚΕΥΏΝ 314/1083LITRA ---------- 350/1305LITRA
Β’ΡΟΣ 1340 kg ----------- 1337kg
0-100 8,3 --------- 7,6
60-100 4h 8,8 ------------ 4h 6,0
80-120 4h 8,8 --------- 4h 6,6
80-120 5h 12,6 ---------- 5h kai 6h 8,3 kai 10,1
Λ’ΣΤΙΧΑ 205/50 ZR 17 89 W --------------- 225/45 R 17 91W
TEST ΚΑΤΑΝ’ΛΩΣΗ 9,8l -------------- 8,3l
TIMH (GERMANY) 23,790 --------------- 22,500 -
ΚΥΒΙΚ’ 2000cc ----------------- 1400cc
ΑΠΌΔΟΣΗ 177HP --------- 170HP
7000 U/min ------------- 6000 U/min
ΡΟΠΉ 202nm ---------- 240nm
ΤΕΛΙΚH 227 ------------- 220
ΚΊΝΗΣΗ ΜΠΡΟΣΤ’ ---------- ΜΠΡΟΣΤ’
ΚΙΒΏΤΙΟ 5API ------------ 6API
ΧΟΡΌΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ 60L ---------- 55L
ΧΟΡΌΣ ΑΠΟΣΚΕΥΏΝ 314/1083LITRA ---------- 350/1305LITRA
Β’ΡΟΣ 1340 kg ----------- 1337kg
0-100 8,3 --------- 7,6
60-100 4h 8,8 ------------ 4h 6,0
80-120 4h 8,8 --------- 4h 6,6
80-120 5h 12,6 ---------- 5h kai 6h 8,3 kai 10,1
Λ’ΣΤΙΧΑ 205/50 ZR 17 89 W --------------- 225/45 R 17 91W
TEST ΚΑΤΑΝ’ΛΩΣΗ 9,8l -------------- 8,3l
TIMH (GERMANY) 23,790 --------------- 22,500 -
Κάτσε να ρθει πρώτα..
-
Ο χρήστης VW GOLF R32 έγραψε:
ΚΥΒΙΚ’ 2000cc ----------------- 1400cc
ΑΠΌΔΟΣΗ 177HP --------- 170HP
7000 U/min ------------- 6000 U/min
ΡΟΠΉ 202nm ---------- 240nm
ΤΕΛΙΚH 227 ------------- 220
ΚΊΝΗΣΗ ΜΠΡΟΣΤ’ ---------- ΜΠΡΟΣΤ’
ΚΙΒΏΤΙΟ 5API ------------ 6API
ΧΟΡΌΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ 60L ---------- 55L
ΧΟΡΌΣ ΑΠΟΣΚΕΥΏΝ 314/1083LITRA ---------- 350/1305LITRA
Β’ΡΟΣ 1340 kg ----------- 1337kg
0-100 8,3 --------- 7,6
60-100 4h 8,8 ------------ 4h 6,0
80-120 4h 8,8 --------- 4h 6,6
80-120 5h 12,6 ---------- 5h kai 6h 8,3 kai 10,1
Λ’ΣΤΙΧΑ 205/50 ZR 17 89 W --------------- 225/45 R 17 91W
TEST ΚΑΤΑΝ’ΛΩΣΗ 9,8l -------------- 8,3l
TIMH (GERMANY) 23,790 --------------- 22,500Ρε παιδιά ΗΜΑΡΤΟΝ, μιλάμε για 1400άρι με 170 άλογα και έχει διαστάσεις μεγαλύτερες από Εβο!!! Μόνο έτσι μπορεί να στρίψει δηλαδή? Οι Γάλλοι είναι ηλίθιοι που στις μικρές βόμβες τους έβαζαν 185, άντε 195?
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
ΚΥΒΙΚ’ 2000cc ----------------- 1400cc
ΑΠΌΔΟΣΗ 177HP --------- 170HP
7000 U/min ------------- 6000 U/min
ΡΟΠΉ 202nm ---------- 240nm
ΤΕΛΙΚH 227 ------------- 220
ΚΊΝΗΣΗ ΜΠΡΟΣΤ’ ---------- ΜΠΡΟΣΤ’
ΚΙΒΏΤΙΟ 5API ------------ 6API
ΧΟΡΌΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ 60L ---------- 55L
ΧΟΡΌΣ ΑΠΟΣΚΕΥΏΝ 314/1083LITRA ---------- 350/1305LITRA
Β’ΡΟΣ 1340 kg ----------- 1337kg
0-100 8,3 --------- 7,6
60-100 4h 8,8 ------------ 4h 6,0
80-120 4h 8,8 --------- 4h 6,6
80-120 5h 12,6 ---------- 5h kai 6h 8,3 kai 10,1
Λ’ΣΤΙΧΑ 205/50 ZR 17 89 W --------------- 225/45 R 17 91W
TEST ΚΑΤΑΝ’ΛΩΣΗ 9,8l -------------- 8,3l
TIMH (GERMANY) 23,790� --------------- 22,500�Ρε παιδιά ΗΜΑΡΤΟΝ, μιλάμε για 1400άρι με 170 άλογα και έχει διαστάσεις μεγαλύτερες από Εβο!!! Μόνο έτσι μπορεί να στρίψει δηλαδή? Οι Γάλλοι είναι ηλίθιοι που στις μικρές βόμβες τους έβαζαν 185, άντε 195?
Το 14αρι με τα 170 σε πείραξε ;
Tα απλά 16αρια που έχουν 17αρες...;;;
-
Και αυτά βέβαια, αλλά αυτά δεν έχουν 225 λάστιχο.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Και αυτά βέβαια, αλλά αυτά δεν έχουν 225 λάστιχο.ναι καλά, τα Α3 1,6 με 225/45 17 Υ έρχονται
-
H διάσταση δεν είναι υπερβολική αν σκεφτείς ότι πρόκειται για ένα δυνατό και βαρύ προσθιοκίνητο.
Ευτυχώς πάντως που υπάρχει το Citroen μπας και έρθει το GT σε λογική τιμή.
Υπενθυμίζω πως Γερμανία έχει 22500 όταν το απλό 1,4 75ps κάνει κάπου 15500 Γερμανία και στην Ελλάδα (μέχρι ένα χρόνο πριν που πουλιόταν) ήταν 15000 με το κλειδί στο χέρι.
Αν θέλει δλδ η Cosmcar μπορεί να το δώσει 22Κ και να πουλήσει τρελλά! Για να δούμε... Ελλάδα έρχεται μάλλον στα μέσα του χρόνου.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Και αυτά βέβαια, αλλά αυτά δεν έχουν 225 λάστιχο.
ναι καλά, τα Α3 1,6 με 225/45 17 Υ έρχονται
Και αυτό δηλαδή είναι παρήγορο? Αχ αυτό το VAG, ζημιές μας έχει κάνει με τα copy-paste...
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Και αυτά βέβαια, αλλά αυτά δεν έχουν 225 λάστιχο.
ναι καλά, τα Α3 1,6 με 225/45 17 Υ έρχονται
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
H διάσταση δεν είναι υπερβολική αν σκεφτείς ότι πρόκειται για ένα δυνατό και βαρύ προσθιοκίνητο.Όχι απλά είναι υπερβολική, παράλογη είναι... Υπάρχουν και πιο δυνατά (και εξίσου βαριά) προσθιοκίνητα που δεν φοράνε πέλμα τέτοιου φάρδους. Δηλαδή το Μegane RS και η 147 GTA τι πρέπει να βάλουνε, 285?
-
245
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
245Που και πάλι πολύ είναι...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
H διάσταση δεν είναι υπερβολική αν σκεφτείς ότι πρόκειται για ένα δυνατό και βαρύ προσθιοκίνητο.
Όχι απλά είναι υπερβολική, παράλογη είναι... Υπάρχουν και πιο δυνατά (και εξίσου βαριά) προσθιοκίνητα που δεν φοράνε πέλμα τέτοιου φάρδους. Δηλαδή το Μegane RS και η 147 GTA τι πρέπει να βάλουνε, 285?
225 φοράνε και τα Megane RS/Astra OPC/Focus ST νέο
υπάρχει στα τεχνικά ανάλογο θέμα
στα περί GT τώρα, Απρίλιο θα είναι εδώ και οι δύο εκδόσεις, 140/170 ίππων.
η 170άρα για 24-25 πάει, η 140άρα για 22,5-23, αφού υπάρχει και η FSI 1,6. Η τιμολόγηση θα γίνει προφανώς βάσει ΙΣΧΥΟΣ κι όχι κυβικών (να δω τα μελλοντικά συγκριτικά)
Οι εγκάθετες πληροφορίες μου λένε επίσης πως καταργούνται οι δύο ατμοσφαιρικές των 1.400 75/90 , αλλά (για να μην ξεχνιόμαστε) θα βγει μία καινούρια 1,4/80 (άγνωστης προέλευσης για την ώρα)
Για την ώρα τα σχόλια για το GT είναι θετικά, αλλά το μεγάλο ερωτηματικό παραμένει η αξιοπιστία/αντοχή του συστήματος
Λάδια δεν θα καίει
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Κάτσε να ρθει πρώτα..και βλέπουμε..
πάντως, για να λέμε του στραβού το δίκιο:- το citroen ειναι πιο ενδιαφέρον σα σχήμα ( ή θα σου αρέσει ή θα το μισείς, εμένα μου αρέσει..), και το εσωτερικό του ακόμα περισσότερο απ'το -σχεδόν βαρετό golf.
- o κινητήρας του golf φαίνεται πολύ πιο ενδιαφέρον (και είναι και πιο ροπάτος ).. είδωμεν...
- κι εμένα μου φαίνεται υπερβολικό το 275, αλλά συμφωνώ με τον Ικαρ.. εδώ ρε παιδιά έρχονται τα 'απλά' 1600άρια με 17άρια, αυτό τουλάχιστον είναι δυνατό (απ'οτι φαίνεται στα χαρτιά..).. τι να πουν δηλαδή κάτι 1600άρια Α3, golf, 147 ti κ.α, ακόμα και μικρά με κάτι 16άρες τα βλέπεις..
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Οι εγκάθετες πληροφορίες μου λένε επίσης πως καταργούνται οι δύο ατμοσφαιρικές των 1.400 75/90 , αλλά (για να μην ξεχνιόμαστε) θα βγει μία καινούρια 1,4/80 (άγνωστης προέλευσης για την ώρα)
Γιατί δεν κρατούν απλά τον 90αρι και βγάζουν νέο με 80 ίππους ;
Λάδια δεν θα καίει
Eγκαθετότατος, ή μάντης;
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Γιατί δεν κρατούν απλά τον 90αρι και βγάζουν νέο με 80 ίππους ;
γιατί ο 90άρης είναι απλώς εμπορική αποτυχία! Μόνο στην Ελλάδα πουλάει και φυσικά δεν τους απασχολεί ιδιαίτερα. Επίσης τα περισσότερα φαινόμενα κατανάλωσης/καψίματος λαδιού έχουν να κάνουν με αυτόν τον κινητήρα ΚΑΙ λόγω τρόπου οδήγησης του συγκεκριμένου αγοραστικού κοινού (ας μην το αναλύσουμε εδώ, υπάρχουν τα 'λιπαντικά' τόπικς)
-
Οσον αφορα το Gt εχει ακουσει κανενας για 1.6 GT με καποια ενδιαμεση λυση δυναμης σε σχεση με τον 2.0;
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Οσον αφορα το Gt εχει ακουσει κανενας για 1.6 GT με καποια ενδιαμεση λυση δυναμης σε σχεση με τον 2.0;όχι και πολύ ενδιάμεση, για 195 ακούγεται
CITROEN C4 VTS VS GOLF V GT