Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROEN C4 VTS VS GOLF V GT
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROEN C4 VTS VS GOLF V GT
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    14
    36
    214
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vw-golf-r32 last edited by

      ΚΥΒΙΚ’ 2000cc ----------------- 1400cc
      ΑΠΌΔΟΣΗ 177HP --------- 170HP
      7000 U/min ------------- 6000 U/min
      ΡΟΠΉ 202nm ---------- 240nm
      ΤΕΛΙΚH 227 ------------- 220
      ΚΊΝΗΣΗ ΜΠΡΟΣΤ’ ---------- ΜΠΡΟΣΤ’
      ΚΙΒΏΤΙΟ 5API ------------ 6API
      ΧΟΡΌΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ 60L ---------- 55L
      ΧΟΡΌΣ ΑΠΟΣΚΕΥΏΝ 314/1083LITRA ---------- 350/1305LITRA
      Β’ΡΟΣ 1340 kg ----------- 1337kg
      0-100 8,3 --------- 7,6
      60-100 4h 8,8 ------------ 4h 6,0
      80-120 4h 8,8 --------- 4h 6,6
      80-120 5h 12,6 ---------- 5h kai 6h 8,3 kai 10,1
      Λ’ΣΤΙΧΑ 205/50 ZR 17 89 W --------------- 225/45 R 17 91W
      TEST ΚΑΤΑΝ’ΛΩΣΗ 9,8l -------------- 8,3l
      TIMH (GERMANY) 23,790€ --------------- 22,500€

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vw-golf-r32 last edited by

        ΚΥΒΙΚ’ 2000cc ----------------- 1400cc
        ΑΠΌΔΟΣΗ 177HP --------- 170HP
        7000 U/min ------------- 6000 U/min
        ΡΟΠΉ 202nm ---------- 240nm
        ΤΕΛΙΚH 227 ------------- 220
        ΚΊΝΗΣΗ ΜΠΡΟΣΤ’ ---------- ΜΠΡΟΣΤ’
        ΚΙΒΏΤΙΟ 5API ------------ 6API
        ΧΟΡΌΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ 60L ---------- 55L
        ΧΟΡΌΣ ΑΠΟΣΚΕΥΏΝ 314/1083LITRA ---------- 350/1305LITRA
        Β’ΡΟΣ 1340 kg ----------- 1337kg
        0-100 8,3 --------- 7,6
        60-100 4h 8,8 ------------ 4h 6,0
        80-120 4h 8,8 --------- 4h 6,6
        80-120 5h 12,6 ---------- 5h kai 6h 8,3 kai 10,1
        Λ’ΣΤΙΧΑ 205/50 ZR 17 89 W --------------- 225/45 R 17 91W
        TEST ΚΑΤΑΝ’ΛΩΣΗ 9,8l -------------- 8,3l
        TIMH (GERMANY) 23,790€ --------------- 22,500€

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vw-golf-r32 last edited by

          ΚΥΒΙΚ’ 2000cc ----------------- 1400cc
          ΑΠΌΔΟΣΗ 177HP --------- 170HP
          7000 U/min ------------- 6000 U/min
          ΡΟΠΉ 202nm ---------- 240nm
          ΤΕΛΙΚH 227 ------------- 220
          ΚΊΝΗΣΗ ΜΠΡΟΣΤ’ ---------- ΜΠΡΟΣΤ’
          ΚΙΒΏΤΙΟ 5API ------------ 6API
          ΧΟΡΌΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ 60L ---------- 55L
          ΧΟΡΌΣ ΑΠΟΣΚΕΥΏΝ 314/1083LITRA ---------- 350/1305LITRA
          Β’ΡΟΣ 1340 kg ----------- 1337kg
          0-100 8,3 --------- 7,6
          60-100 4h 8,8 ------------ 4h 6,0
          80-120 4h 8,8 --------- 4h 6,6
          80-120 5h 12,6 ---------- 5h kai 6h 8,3 kai 10,1
          Λ’ΣΤΙΧΑ 205/50 ZR 17 89 W --------------- 225/45 R 17 91W
          TEST ΚΑΤΑΝ’ΛΩΣΗ 9,8l -------------- 8,3l
          TIMH (GERMANY) 23,790€ --------------- 22,500€

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kid last edited by

            Κάτσε να ρθει πρώτα..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              taurus last edited by

              Ο χρήστης VW GOLF R32 έγραψε:
              ΚΥΒΙΚ’ 2000cc ----------------- 1400cc
              ΑΠΌΔΟΣΗ 177HP --------- 170HP
              7000 U/min ------------- 6000 U/min
              ΡΟΠΉ 202nm ---------- 240nm
              ΤΕΛΙΚH 227 ------------- 220
              ΚΊΝΗΣΗ ΜΠΡΟΣΤ’ ---------- ΜΠΡΟΣΤ’
              ΚΙΒΏΤΙΟ 5API ------------ 6API
              ΧΟΡΌΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ 60L ---------- 55L
              ΧΟΡΌΣ ΑΠΟΣΚΕΥΏΝ 314/1083LITRA ---------- 350/1305LITRA
              Β’ΡΟΣ 1340 kg ----------- 1337kg
              0-100 8,3 --------- 7,6
              60-100 4h 8,8 ------------ 4h 6,0
              80-120 4h 8,8 --------- 4h 6,6
              80-120 5h 12,6 ---------- 5h kai 6h 8,3 kai 10,1
              Λ’ΣΤΙΧΑ 205/50 ZR 17 89 W --------------- 225/45 R 17 91W
              TEST ΚΑΤΑΝ’ΛΩΣΗ 9,8l -------------- 8,3l
              TIMH (GERMANY) 23,790€ --------------- 22,500€

              Ρε παιδιά ΗΜΑΡΤΟΝ, μιλάμε για 1400άρι με 170 άλογα και έχει διαστάσεις μεγαλύτερες από Εβο!!! Μόνο έτσι μπορεί να στρίψει δηλαδή? Οι Γάλλοι είναι ηλίθιοι που στις μικρές βόμβες τους έβαζαν 185, άντε 195?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                technik last edited by

                Ο χρήστης taurus έγραψε:

                ΚΥΒΙΚ’ 2000cc ----------------- 1400cc
                ΑΠΌΔΟΣΗ 177HP --------- 170HP
                7000 U/min ------------- 6000 U/min
                ΡΟΠΉ 202nm ---------- 240nm
                ΤΕΛΙΚH 227 ------------- 220
                ΚΊΝΗΣΗ ΜΠΡΟΣΤ’ ---------- ΜΠΡΟΣΤ’
                ΚΙΒΏΤΙΟ 5API ------------ 6API
                ΧΟΡΌΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ 60L ---------- 55L
                ΧΟΡΌΣ ΑΠΟΣΚΕΥΏΝ 314/1083LITRA ---------- 350/1305LITRA
                Β’ΡΟΣ 1340 kg ----------- 1337kg
                0-100 8,3 --------- 7,6
                60-100 4h 8,8 ------------ 4h 6,0
                80-120 4h 8,8 --------- 4h 6,6
                80-120 5h 12,6 ---------- 5h kai 6h 8,3 kai 10,1
                Λ’ΣΤΙΧΑ 205/50 ZR 17 89 W --------------- 225/45 R 17 91W
                TEST ΚΑΤΑΝ’ΛΩΣΗ 9,8l -------------- 8,3l
                TIMH (GERMANY) 23,790� --------------- 22,500�

                Ρε παιδιά ΗΜΑΡΤΟΝ, μιλάμε για 1400άρι με 170 άλογα και έχει διαστάσεις μεγαλύτερες από Εβο!!! Μόνο έτσι μπορεί να στρίψει δηλαδή? Οι Γάλλοι είναι ηλίθιοι που στις μικρές βόμβες τους έβαζαν 185, άντε 195?

                Το 14αρι με τα 170 σε πείραξε ;

                Tα απλά 16αρια που έχουν 17αρες...;;;

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  taurus last edited by

                  Και αυτά βέβαια, αλλά αυτά δεν έχουν 225 λάστιχο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lkar last edited by

                    Ο χρήστης taurus έγραψε:
                    Και αυτά βέβαια, αλλά αυτά δεν έχουν 225 λάστιχο.

                    ναι καλά, τα Α3 1,6 με 225/45 17 Υ έρχονται

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nickolas last edited by

                      H διάσταση δεν είναι υπερβολική αν σκεφτείς ότι πρόκειται για ένα δυνατό και βαρύ προσθιοκίνητο.

                      Ευτυχώς πάντως που υπάρχει το Citroen μπας και έρθει το GT σε λογική τιμή.

                      Υπενθυμίζω πως Γερμανία έχει 22500 όταν το απλό 1,4 75ps κάνει κάπου 15500 Γερμανία και στην Ελλάδα (μέχρι ένα χρόνο πριν που πουλιόταν) ήταν 15000 με το κλειδί στο χέρι.

                      Αν θέλει δλδ η Cosmcar μπορεί να το δώσει 22Κ και να πουλήσει τρελλά! Για να δούμε... Ελλάδα έρχεται μάλλον στα μέσα του χρόνου.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        taurus last edited by

                        Ο χρήστης lkar έγραψε:

                        Και αυτά βέβαια, αλλά αυτά δεν έχουν 225 λάστιχο.

                        ναι καλά, τα Α3 1,6 με 225/45 17 Υ έρχονται

                        Και αυτό δηλαδή είναι παρήγορο? Αχ αυτό το VAG, ζημιές μας έχει κάνει με τα copy-paste...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          technik last edited by

                          Ο χρήστης lkar έγραψε:

                          Και αυτά βέβαια, αλλά αυτά δεν έχουν 225 λάστιχο.

                          ναι καλά, τα Α3 1,6 με 225/45 17 Υ έρχονται

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            taurus last edited by

                            Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                            H διάσταση δεν είναι υπερβολική αν σκεφτείς ότι πρόκειται για ένα δυνατό και βαρύ προσθιοκίνητο.

                            Όχι απλά είναι υπερβολική, παράλογη είναι... Υπάρχουν και πιο δυνατά (και εξίσου βαριά) προσθιοκίνητα που δεν φοράνε πέλμα τέτοιου φάρδους. Δηλαδή το Μegane RS και η 147 GTA τι πρέπει να βάλουνε, 285?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • N
                              nickolas last edited by

                              245

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                taurus last edited by

                                Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                                245

                                Που και πάλι πολύ είναι...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  lkar last edited by

                                  Ο χρήστης taurus έγραψε:

                                  H διάσταση δεν είναι υπερβολική αν σκεφτείς ότι πρόκειται για ένα δυνατό και βαρύ προσθιοκίνητο.

                                  Όχι απλά είναι υπερβολική, παράλογη είναι... Υπάρχουν και πιο δυνατά (και εξίσου βαριά) προσθιοκίνητα που δεν φοράνε πέλμα τέτοιου φάρδους. Δηλαδή το Μegane RS και η 147 GTA τι πρέπει να βάλουνε, 285?

                                  225 φοράνε και τα Megane RS/Astra OPC/Focus ST νέο

                                  υπάρχει στα τεχνικά ανάλογο θέμα 😉

                                  στα περί GT τώρα, Απρίλιο θα είναι εδώ και οι δύο εκδόσεις, 140/170 ίππων.

                                  η 170άρα για 24-25 πάει, η 140άρα για 22,5-23, αφού υπάρχει και η FSI 1,6. Η τιμολόγηση θα γίνει προφανώς βάσει ΙΣΧΥΟΣ κι όχι κυβικών (να δω τα μελλοντικά συγκριτικά)

                                  Οι εγκάθετες πληροφορίες μου λένε επίσης πως καταργούνται οι δύο ατμοσφαιρικές των 1.400 75/90 , αλλά (για να μην ξεχνιόμαστε) θα βγει μία καινούρια 1,4/80 (άγνωστης προέλευσης για την ώρα)

                                  Για την ώρα τα σχόλια για το GT είναι θετικά, αλλά το μεγάλο ερωτηματικό παραμένει η αξιοπιστία/αντοχή του συστήματος

                                  Λάδια δεν θα καίει

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    skye last edited by

                                    Ο χρήστης Kid έγραψε:
                                    Κάτσε να ρθει πρώτα..

                                    και βλέπουμε..
                                    πάντως, για να λέμε του στραβού το δίκιο:

                                    1. το citroen ειναι πιο ενδιαφέρον σα σχήμα ( ή θα σου αρέσει ή θα το μισείς, εμένα μου αρέσει..), και το εσωτερικό του ακόμα περισσότερο απ'το -σχεδόν βαρετό golf.
                                    2. o κινητήρας του golf φαίνεται πολύ πιο ενδιαφέρον (και είναι και πιο ροπάτος ).. είδωμεν...
                                    3. κι εμένα μου φαίνεται υπερβολικό το 275, αλλά συμφωνώ με τον Ικαρ.. εδώ ρε παιδιά έρχονται τα 'απλά' 1600άρια με 17άρια, αυτό τουλάχιστον είναι δυνατό (απ'οτι φαίνεται στα χαρτιά..).. τι να πουν δηλαδή κάτι 1600άρια Α3, golf, 147 ti κ.α, ακόμα και μικρά με κάτι 16άρες τα βλέπεις..
                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      technik last edited by

                                      Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                      Οι εγκάθετες πληροφορίες μου λένε επίσης πως καταργούνται οι δύο ατμοσφαιρικές των 1.400 75/90 , αλλά (για να μην ξεχνιόμαστε) θα βγει μία καινούρια 1,4/80 (άγνωστης προέλευσης για την ώρα)

                                      Γιατί δεν κρατούν απλά τον 90αρι και βγάζουν νέο με 80 ίππους ;

                                      Λάδια δεν θα καίει

                                      Eγκαθετότατος, ή μάντης;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • L
                                        lkar last edited by

                                        Ο χρήστης technik έγραψε:

                                        Γιατί δεν κρατούν απλά τον 90αρι και βγάζουν νέο με 80 ίππους ;

                                        γιατί ο 90άρης είναι απλώς εμπορική αποτυχία! Μόνο στην Ελλάδα πουλάει και φυσικά δεν τους απασχολεί ιδιαίτερα. Επίσης τα περισσότερα φαινόμενα κατανάλωσης/καψίματος λαδιού έχουν να κάνουν με αυτόν τον κινητήρα ΚΑΙ λόγω τρόπου οδήγησης του συγκεκριμένου αγοραστικού κοινού (ας μην το αναλύσουμε εδώ, υπάρχουν τα 'λιπαντικά' τόπικς)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          enginekiller last edited by

                                          Οσον αφορα το Gt εχει ακουσει κανενας για 1.6 GT με καποια ενδιαμεση λυση δυναμης σε σχεση με τον 2.0;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lkar last edited by

                                            Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
                                            Οσον αφορα το Gt εχει ακουσει κανενας για 1.6 GT με καποια ενδιαμεση λυση δυναμης σε σχεση με τον 2.0;

                                            όχι και πολύ ενδιάμεση, για 195 ακούγεται

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr