-
Ο χρήστης meco έγραψε:
@ meco
Σέβομαι την αγάπη σου προς την VW, αλλά εντελώς φιλικά, γιατί θεωρείς πως το Polo είναι απερίφραστα καλύτερο από το Clio, καλή ώρα; ΜΑπλά επειδή είναι ακομα πιο αδιάφορο οδηγικά από το Polo με ακόμα χειρότερο τιμόνι, με δήθεν ποιοτικά πλαστικά και επίσης είναι πολύ ακριβό...
Έχοντας οδηγήσει αρκετές φορές το Πόλο, δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι μπορεί να υπάρχει πιο βαρετό αυτοκίνητο στην κατηγορία. Δεν έχω οδηγήσει το νέο Κλιό, αλλά πραγματικά δυσκολεύομαι να το πιστέψω... οδηγούσα το Πόλο και ένιωθα τη νύστα να έρχεται με χίλια...
- άβαφτο καπό + άβαφτοι θόλοι, φτάνουν για να μην το κοιτάξω καν, παρά το ψυχωμένο μοτέρ και την καλή γαλλική παράδοση σε οδική συμπεριφορά.
θυμάμαι που το έγραφαν και οι 4Τ στην πρώτη δοκιμή, αλλά γιατί ενοχλεί που είναι άβαφα;
Δεν ξέρω ρε γμτ, μου έκανε πολύ άσχημη εντύπωση που το είχα δει έτσι... αλλά το βασικότερο μείον είναι το εσωτερικό. Επαναλαμβάνω: σε δύο διαφορετικά C2, κουνάγανε όλα τα πλαστικά μέσα από την πρώτη μέρα. Ίσως να το διορθώσανε, δεν ξέρω...
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Δεν ξέρω ρε γμτ, μου έκανε πολύ άσχημη εντύπωση που το είχα δει έτσι...
Δε λέω πως είναι ό,τι καλύτερο που είναι άβαφα, αλλά προκειμένου να γλιτώσω ως καταναλωτής ένα πεντακοσάρικο (τυχαίο το ποσό) από την τελική τιμή, η συγκεκριμένη έλλειψη δε με ενοχλεί καθόλου.
Εδώ στα (πανάκριβα, imho) τρίδυμα δεν κατεβαίνουν τα τζάμια στις πίσω πόρτες, και ο ειδικός τύπος το περνάει στα ψιλά - οι άβαφοι θόλοι του C2 ενόχλησαν τα περιοδικά;
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Διευκρίνιση please: Μιλάμε για το τιμόνι του καινούριου Clio III;
Γιατί στο ΙΙ το τιμόνι είναι από τα πιο ευχάριστα στην κατηγορία, τουλάχιστον για ηλεκτρικό (με σημαντικά καλύτερη αίσθηση από αυτό του Polo).Nαι στο ΙΙΙ αναφέρομαι. Πάντως μετά που οδήγησα και clio ΙΙ ούτε σε αυτό μου άρεσε. το βρήκα χειρότερο και από του Polo Mε κράξατε όλοι όμως μετά και είπα ότι δεν θα κατάλαβα καλά. Άλλωστε το οδήγησα για λίγο...
Σπύρο τα ίδια λέω και εγώ για το Polo. Καμμιά φορά χρειάζεται να το οδηγήσω και βαριέμαι πραγματικά. Προσπαθώ να το αποφύγω με κάθε τρόπο. Στο εθνικό παλεύεται, αν είσαι όμως σε δρόμο με στροφές, είναι ένα μαρτύριο να το οδηγάς.
-
Εγω θα σου προτεινα να δεις και το Fabia 1.4 Sport Edition 116 HP
-
Ο χρήστης ΚRΙΕΖΑ έγραψε:
Εγω θα σου προτεινα να δεις και το Fabia 1.4 Sport Edition 116 HPΠολύ καλή επιλογή ΚΑΙ αυτό... Έχει και πολύ ωραίες ζάντες...
-
ΜΕ ΤΑ ΧΙΛΙΑ ΓΙΑ C2...
-
baspats
Αλλος ένας συνφορουμίστας που έκανε ψηφοφορία κι έβγαλε άκρη. -
Ο χρήστης ΚRΙΕΖΑ έγραψε:
Εγω θα σου προτεινα να δεις και το Fabia 1.4 Sport Edition 116 HPno feedback και σε γενικες γραμμες μαλλον χλιαρο....
-
λοιπον ποια πλεονεκτηματα και ποια μειονεκτηματα βλεπω σε καθε μοντελο
**polo:**δυο φιλοι μου εχουν το polo του 2001 υπερικανοποιημενοι αλλα οταν πανε για service δεν βγαινουν για δυο εβδομαδες απο το σπιτι. Επειτα απο οτι ακου το νεο ειναι χωρις νευρο οδηγηκα...
**clio:**καινουριο στην αγορα και δεν μπορω να εκφερω γνωμη ακομα...
colt: ολα καλα μου φαινονται αλλα οταν ακουω για σαρακακη με κανει να ζαλιζομαι...
**swift:**ωραιο σχεδιαστικα και μεσα κι εξω αλλα ο 1.300αρης μου φαινεται λιγος...αν ερθει το gti μεχρι τον μαιο με κλειστα ματια
**ignis:**γρηγορο με πολυ καλο κινητηρα αλλα αυτος ο ακαμπτος με κανει και ανησυχω παρα πολυ..
**c2:**το ποιο καλο μοτερ απ'ολα οσα εχω σημειωσει αλλα και το ποιο ακριβο νομιζω οτι το χειροτερο οσον αφορα value/money
**fiesta s:**ημουν ετοιμος για να το παρω αλλα μολις ακουσα τρεις μηνες τουλαχιστον και ταμπουρα πισω με χαλασε αρκετα... -
Ωραία... Αφού δεν τα βρίσκουμε προτείνω να πάρεις polo και να του βάλεις αμέσως μία σκληρή ανάρτηση και 15άρες με χαμηλοπρόφιλα.
Έτσι θα στρίβει μια χαρά, θα βελτιωθεί σε μεγάλο βαθμό η αίσθηση στο τιμόνι θα έχεις καλούς χώρους, δισκόφρενα πίσω, καλοφτιαγμένο εσωτερικό, εξαιρετική ποιότητα κατασκευής και μετά το πέρας της εγγύησης φτηνά ανταλλακτικά και service...
Ουφ πια... -
Ο χρήστης athanasios έγραψε:
baspats
Αλλος ένας συνφορουμίστας που έκανε ψηφοφορία κι έβγαλε άκρη. -
το service ειναι φτηνο τα φτηνα ανταλλακτικα που τα ειδες????
-
Το Κολτ φαίνεται αρκετά καλή επιλογή αν και εγώ θα σκεφτόμουν και για το C2
-
Το c2 εχει 16000 ευρο περιπου και το colt czt 18000 αξιζει αυτη η υπερβαση του μπατζετ???
-
μπορεις να τη κανεις?ειναι τουρμπο στους 150 ιππους...και υπαρχει και ο 1.8Τ σε αυτα λεφτα μεσα σε ιμπιζα...
-
Θα ήμουν ανάμεσα σε C2, swift και fiesta. C2 θα το απέκλεια πρώτο λόγω απαίσιας ποιότητας πλαστικών στο εσωτερικό και γενικά μου φαίρνει λίγο σε κουβά. Ανάμεσα σε swift και fiesta ψήφησα το δεύτερο και ας τρίζει πολύ απ'ότι λένε οι κάτοχοι.
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Θα ήμουν ανάμεσα σε C2, swift και fiesta. C2 θα το απέκλεια πρώτο λόγω απαίσιας ποιότητας πλαστικών στο εσωτερικό και γενικά μου φαίρνει λίγο σε κουβά. Ανάμεσα σε swift και fiesta ψήφησα το δεύτερο και ας τρίζει πολύ απ'ότι λένε οι κάτοχοι.3.67m x 1.66m x 1.46m το C2 VTS
3.70m x 1.69m x 1.50m το Swift 3d 1.3
Συγνώμη πόσο πιο κουβάς είναι το C2 σε σχέση με το Swift ας πούμε...;
Και δεύτερον αγοράζετε αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας (μικρό γρήγορο) βάση των πλαστικών του; Οχι βάση οδικής συμπεριφοράς, κινητήρα, αξιοπιστίας;
Γιατί εάν ήταν έτσι όσοι έπαιρναν Saxo - 106 Rallye δεν θα έπαιρναν αυτά αλλά το Polo. -
Είναι εξ'αρχής λάθος να συγκρίνουμε Swift 1.3 me C2 vts!
Tα χωρίζουν 4000 ευρώ και 35 άλογα!
Με τα προτεινόμενα η απευθείας σύγκριση μπορεί να γίνει μόνο μεταξύ fiesta S και C2 vts,τόσο λόγω φιλοσοφίας,όσο και τιμής,και ας υπάρχει και εκεί μεγάλο χάσμα ιπποδύναμης.
Υ.Γ. αν μπορείς να κάνεις την υπέρβαση,τότε ναι,τα 2000 παραπάνω του Colt CZT,κατά τη γνώμη μου αξίζουν τον κόπο.
Αγοράζεις ένα αυτοκίνητο με πολύ καλή συμπεριφορά (δεν γράφονται τέτοιοι χρόνοι στις πίστες,αν δεν έχεις καλό στήσιμο),που πάει 'σφαίρα',καλύτερη ποιότητα και χώρους από το C2,και πιθανόν με καλύτερη αξιοπιστία -
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Αγοράζεις ένα αυτοκίνητο με πολύ καλή συμπεριφορά (δεν γράφονται τέτοιοι χρόνοι στις πίστες,αν δεν έχεις καλό στήσιμο),που πάει 'σφαίρα',καλύτερη ποιότητα και χώρους από το C2,και πιθανόν με καλύτερη αξιοπιστία
- 7 χρόνια εγγύηση!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Θα ήμουν ανάμεσα σε C2, swift και fiesta. C2 θα το απέκλεια πρώτο λόγω απαίσιας ποιότητας πλαστικών στο εσωτερικό και γενικά μου φαίρνει λίγο σε κουβά. Ανάμεσα σε swift και fiesta ψήφησα το δεύτερο και ας τρίζει πολύ απ'ότι λένε οι κάτοχοι.
3.67m x 1.66m x 1.46m το C2 VTS
3.70m x 1.69m x 1.50m το Swift 3d 1.3
Συγνώμη πόσο πιο κουβάς είναι το C2 σε σχέση με το Swift ας πούμε...;
Και δεύτερον αγοράζετε αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας (μικρό γρήγορο) βάση των πλαστικών του; Οχι βάση οδικής συμπεριφοράς, κινητήρα, αξιοπιστίας;
Γιατί εάν ήταν έτσι όσοι έπαιρναν Saxo - 106 Rallye δεν θα έπαιρναν αυτά αλλά το Polo.Το σχολιό κουβάς δεν αφορούσε τις διαστάσεις του C2. Το τελευταίο διάστημα μπαίνω πολύ συχνά σε ένα C2 ενός φίλου (όχι vts, ούτε καν vtr) και το έχω οδηγήσει κιόλας μερικές φορές. Το σχόλιο πήγαινε για την αίσθηση ασφάλειας που σου αποπνέει. Δεν ξέρω αν αποτελεί κριτήριο για κάποιους άλλους (το πιθανότερο είναι πως όχι) αλλά ο ήχος από το κλείσιμο της πόρτας συγκρίνεται μόνο με πολύ χαμηλότερης ποιότητας αυτοκίνητα και όχι με αυτά της ψηφοφορίας.
Που θέλω να καταλείξω? Στο ότι για να διαλέξει κάποιος το c2 πρέπει να είναι λίγο σκληροπυρηνικός οπαδός της οδήγησης και να μην το ενδιαφέρουν πολύ τα υπόλοιπα (ποιότητα, χώροι κλπ). Χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι το fiesta ή το swift δεν θα ικανοποιούσαν οδηγικά, το αντίθετο μάλιστα. Εξάλλου όπως είπα και στο πρώτο post θα κατέλειγα ανάμεσα σε αυτά τα 3 μοντέλα, απλά μάλλον δεν θα το προτιμούσα.
Βοηθεια!! αμαξι μεχρι 16.000 euro