Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    • 1
    • 2
    • 27
    • 28
    • 29
    • 30
    • 31
    • 248
    • 249
    • 29 / 249
    Περί αυτοκίνησης
    12
    4980
    17430
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      amaxopoulos last edited by

      Για να λεμε και του στραβου το δικιο,για το θεμα με την πορσε,τους ειπαν οι ανθρωποι της αντιπροσωπιας οτι δεν εχουν αμαξι για τεστ ντραιβ,αλλα για γνωριμια 48 ωρων,ολοι ξερουμε την διαφορα.
      Τωρα αν θες ντε και καλα να κανεις τεστ,καντο σε φαστ φοργουορντ.....
      (οπως και εγινε...)
      Και η παρατηρηση για τα λαστιχα,φανταζομαι με αυτο το σκεπτικο εγινε,αλλο το μπατζετ μιας αντιπροσωπιας για ενα τεστ-καρ και αλλο για ενα 'γνωριμιας'(δεν τα σερβιρουν καθε 1000χλμ 'γνωριμιας')
      Κατα τα αλλα το τευχος καλο ηταν.
      Το σι-ντι θα το χαρακτηριζα συλλεκτικο ,αν ειχε ολο το κοσμο 'μεσα'.
      Τωρα με τα WRC μονο,και χωρις ενοτητες(κουραστικο δηλαδη) παει μαζι με τα υπολοιπα cd...
      Το τευχος ομως γενικα συγκαταλεγεται στα 'καλα' της σεζον!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        athanasios last edited by

        Μήπως θα έπρεπε να επανεξεταστεί το θέμα τιμές και τεχνικά χαρακτηριστικά του περιοδικού;Εχει λάθη(π.χ το 1.8 Mondeo φαίνεται να καταναλώνει 8,7 λίτρα στα 100 χλμ ενώ το δίλιτρο 8 λίτρα),και έχει ελλειπή κατάλογο των εκδόσεων του κάθε μοντέλου.Υπάρχουν άνθρωποι που ξεκινούν την έρευνα αγοράς απ' το περιοδικό και δεν παίρνουν τις πληροφορίες που θα ήθελαν(Στο site o κατάλογος είναι σχεδόν πλήρης)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          msamaro last edited by

          Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
          Το σι-ντι θα το χαρακτηριζα συλλεκτικο ,αν ειχε ολο το κοσμο 'μεσα'.
          Τωρα με τα WRC μονο,και χωρις ενοτητες(κουραστικο δηλαδη) παει μαζι με τα υπολοιπα cd...

          Συμφωνώ απόλυτα με αυτό, περίμενα πως και πως να δω μήπως είχε και τους ιστορικούς μέσα, αλλά που....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            ivan last edited by

            Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
            ερωτηση προς ivan......
            σε καποιο σημειο δινει συμβουλες για οδηγηση με χιονι και αναφερει οτι οταν βαζουμε αλυσιδες πρεπει να απενεργοποιειτε το ESP....... γιατι πρεπει να γινει αυτο?????
            και φυσικα η επακολουθει ερωτηση ειναι , τι γινεται σε αυτοκινητα που απλα το εν λογω συστημα ειναι μονιμο και δεν μπορεις να το βγαλεις εκτος????

            Καλή χρονιά.
            Κάλλιο αργά... Τέλος πάντων, το είδα.
            Αναγράφεται σαφώς και στο βιβλίο χρήστη των αυτοκινήτων. Αλυσίδες και ESP δεν συμβαδίζουν, τουλάχιστον στα περισσότερα.
            Μόνιμο; Δεν έχω δει κάτι τέτοιο. Υπάρχουν όμως συστήματα που βγαίνουν μόνο μέχρι τα 40 χλμ/ώρα (π.χ. Renault Megane). Όμως οι αλυσίδες δεν είναι για περισσότερα από 40 χλμ/ώρα.
            Αυτά και σίγουρα περισσότερα αναγράφονται στο βιβλίο χρήσης του κάθε αυτοκινήτου.
            Συγνώμη για την καθυστέρηση.
            ΝΤ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              popol-ros last edited by

              Ο χρήστης ivan έγραψε:

              ερωτηση προς ivan......
              σε καποιο σημειο δινει συμβουλες για οδηγηση με χιονι και αναφερει οτι οταν βαζουμε αλυσιδες πρεπει να απενεργοποιειτε το ESP....... γιατι πρεπει να γινει αυτο?????
              και φυσικα η επακολουθει ερωτηση ειναι , τι γινεται σε αυτοκινητα που απλα το εν λογω συστημα ειναι μονιμο και δεν μπορεις να το βγαλεις εκτος????

              Καλή χρονιά.
              Κάλλιο αργά... Τέλος πάντων, το είδα.
              Αναγράφεται σαφώς και στο βιβλίο χρήστη των αυτοκινήτων. Αλυσίδες και ESP δεν συμβαδίζουν, τουλάχιστον στα περισσότερα.
              Μόνιμο; Δεν έχω δει κάτι τέτοιο. Υπάρχουν όμως συστήματα που βγαίνουν μόνο μέχρι τα 40 χλμ/ώρα (π.χ. Renault Megane). Όμως οι αλυσίδες δεν είναι για περισσότερα από 40 χλμ/ώρα.
              Αυτά και σίγουρα περισσότερα αναγράφονται στο βιβλίο χρήσης του κάθε αυτοκινήτου.
              Συγνώμη για την καθυστέρηση.
              ΝΤ

              καλη χρονια....

              το αβενσις εχει μη απενεργοποιησημο ESP.......
              κανω λαθος???

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sergeant last edited by

                Εγώ θα συμφωνουσα στο ότι τα Τεστ θα έπρεπε να είναι όπως τών πρωτων τευχών του περιοδικού....

                Εχω στα χέρια μου το δεύτερο τεύχος με το τεστ της Citroen GS το οποίο καταλαμβάνει 3-4 σελίδες....

                Τα σημερινά τέστ είναι σαν λεζάντες....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  coyot last edited by

                  Θα θέλαμε και περισσότερες συγκριτικές αντιπαραθέσεις [μεταξύ ενδιαφερόντων οδηγικώς αυτοκινήτων] βάσει οργάνων μετρήσεως, πάνω σε κοινή κλειστή διαδρομή (τιμές ταχύτητας και πλευρικής επιτάχυνσης σε κάθε στροφή κλπ).
                  Νομίζω ότι οι 4Τ πρωτοκαθιέρωσαν τέτοιες ενδιαφέρουσες μεθόδους συγκριτικών δοκιμών(εύγε!), και θα ήταν κρίμα να χάσουν τα ηνία.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    coyote last edited by

                    Συνονόματε, δύσκολα αυτά που ζητάς....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      coyot last edited by

                      Μα το κάνουν, ούτως ή άλλως, και μπράβο τους, στην πίστα.

                      Αλλά είχα κατα νου το συγκριτικό άλλου περιοδικού, με το EvoIX να αντιπαρατίθεται με Μ3, Άλφα GT, S4, σε διαδρομές οδικού δικτύου φιλικότερες προς τον εκάστοτε ανταγωνιστή. Εννοείται ότι τις είχαν 'κλείσει'.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • M
                        mousatos last edited by

                        Να ελπίζω σε ένα συγκριτικό τέστ ανάμεσα στα
                        Suzuki Swift 1.3
                        Daihatsu Sirion 1.3
                        Toyota Yaris 1.3 ??

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          funkyreverend last edited by

                          Μουσάτε, excellent!

                          Όντως λείπουν τέτοια συγκριτικά από το περιοδικό.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            coyote last edited by

                            το jazz γιατι δε το βαζουν σε αυτά τα συγκριτικά .... Αφου ουσιαστικά ειναι στις επιλογές όλων των αγοραστών... εχω βαρεθεί να βλέπω κατι πολο και και corsa.... (δε μιλαω μόνο για τους τροχούς)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              athanasios last edited by

                              Eίναι MPV

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kantoniou last edited by

                                Κατι πρεπει να γινει με τα λαθη στους πινακες τεχνικων χαρακτηριστικων. Χωρις να κανω ελεγχο, απλως ψαχνοντας που και που για καποιες πληροφοριες που θελω, εντοπιζω αρκετα λαθη, κατι που με κανει να πιστευω οτι, αν γινει πραγματικους ελεγχος, θα βρεθουν παρα πολλα.
                                Εκτος αν το 'δειγμα' μου ειναι προβληματικο...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  popol-ros last edited by

                                  Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
                                  Κατι πρεπει να γινει με τα λαθη στους πινακες τεχνικων χαρακτηριστικων. Χωρις να κανω ελεγχο, απλως ψαχνοντας που και που για καποιες πληροφοριες που θελω, εντοπιζω αρκετα λαθη, κατι που με κανει να πιστευω οτι, αν γινει πραγματικους ελεγχος, θα βρεθουν παρα πολλα.
                                  Εκτος αν το 'δειγμα' μου ειναι προβληματικο...

                                  οχι υπαρχουν πολλα λαθακια..........

                                  και κατι που ηθελα να πω πανω σε αυτο (πινακες χαρακτηρηστικων) , ενα παραδειγμα ,
                                  ρε παιδες μου αναφερετε στους τιμοκαταλογους του μαζντα 6 στα πλην του το τιμονι....... το βλεπω , το ξαναβλεπω, λεω δεν ειναι δυνατον...... απο προσωπικη εμπειρια μαλλον αρκετα καλο το εξελαβα..... λεω , ρε μπας και γραψανε τιποτε αλλο???? ψαχνω στα παλια τευχη και το μονο μεμπτο του ηταν μια ελαφρια ασαφεια γυρω απο την θεση της ευθειας στα πολλα.....
                                  δεν ειναι αδικο να το βαζουμε στα πλην και να αμαυρωνουμε τιμονια που κανουμε πλεον ΚΡΑ για να βρουμε????

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    tazz last edited by

                                    Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                                    οχι υπαρχουν πολλα λαθακια..........

                                    π.χ.: 307 1.6, 0-100: 10,6
                                    307 2.0, 0-100: 12,5!!!!!!

                                    Ένα περίεργο πράγμα, πάντως, στην πρώτη δοκιμή του 1007, πώς και δεν είχαν διαπιστώσει ότι το αυτοκίνητο αξίζει αχρηστείο; Τόσο καιρό τούς πήρε να το καταλάβουν;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kantoniou last edited by

                                      Μηπως θα ενδιεφερε τους ανθρωπους των 4Τ να ανοιχτει στο forum ενα thread-σαφαρι λαθων των πινακων τεχνικων χαρακτηριστικων του site και του περιοδικου;
                                      Γιατι ετσι θα συγκεντρωθουν σιγουρα πολλα λαθη, αφου μεμονωμενα πιο δυσκολα καθεται καποιος να γραψει ενα mail στον αρμοδιο συντακτη (που θα ηταν βεβαια το πιο σωστο)...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        coyote last edited by

                                        Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
                                        Μηπως θα ενδιεφερε τους ανθρωπους των 4Τ να ανοιχτει στο forum ενα thread-σαφαρι λαθων των πινακων τεχνικων χαρακτηριστικων του site και του περιοδικου;
                                        Γιατι ετσι θα συγκεντρωθουν σιγουρα πολλα λαθη, αφου μεμονωμενα πιο δυσκολα καθεται καποιος να γραψει ενα mail στον αρμοδιο συντακτη (που θα ηταν βεβαια το πιο σωστο)...

                                        τι λες τωρα.... θα το κλείσουν το μαγαζί......???? θα τους τρελάνουμε

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kf last edited by

                                          Καλημέρα,
                                          λαθάκια γίνονται και αυτό φυσικά οφείλεται στο γεγονός ότι οι πίνακες καταρτίζονται από ανθρώπους και όχι μηχανές. Κάνουμε μια αρκετά σοβαρή προσπάθεια να εντοπίσουμε όσα μπορούμε και να τα διορθώσουμε συνεπώς οι υποδείξεις σας είναι πολύ χρήσιμες.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • K
                                            kf last edited by

                                            Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                                            -η cayman στον πισω αξονα εχει γονατα mc ferson και οχι πολλαπλους συνδεσμους οπως ειναι γραμμενο....

                                            popol@ros έχεις δίκιο. Πίσω η CaymanS διαθέτει γόνατα ΜακΦέρσον με μονούς εγκάρσιους και διπλούς διαμήκεις βραχίονες. Φάουλ μας...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 248
                                            • 249
                                            • 29 / 249
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr