-
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Δε μου λες, το όχημα στο avatar σου εχει ESP?
στα τεσσερα μπροστά έχει OPLI, και δεν απενεργοποείται!
Παρόλα αυτά προσφέρει στιγμές άπειρης οδηγικής απόλαυσης!νομίζω ότι ειναι στανταρ και το αντρικλεπτικο?
-
Nιώθω ότι ξεφύγαμε λιγάκι από το θέμα (συμβαίνουν αυτά) γι'αυτό επανέρχομαι με μια πρόταση που έχει ξανακουστεί αλλά ίσως δεν την έχουν 'υπό την υποψία τους' (που έλεγε κι ο Χατζιχρήστος) οι υπεύθυνοι...
Νομίζω ότι πολλοί είναι αυτοί που θα ήθελαν να έχουν όλες τις 'Ιστορίες γνώσης και πάθους' συγκεντρωμένες σε ένα ένθετο. Γιατί οι γνώσεις του **L.J.K Setright **ήταν απίστευτες, οι απόψεις του προκλητικές έως και αιρετικές και ο τρόπος που τις παρουσίαζε είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον...
-
Overhyped είναι η λέξη που ταιριάζει στον Setright. Είχε ορισμένες σωστές απόψεις, αλλά σε άλλα πράγματα ήταν επιεικώς κολλημένος. Όπως π.χ. η μανία του να θεοποιεί τις Bristol. Σιγά ρε παιδιά... ΟΚ, χωροταξικά είχαν έξυπνες ιδέες και καλή κατανομή μαζών, αλλά αισθητικά είναι , οι δε κινητήρες τους ήταν ήδη απ'τη δεκαετία του '60 πανάρχαιοι. Θυμάστε μήπως τη βλακεία που είχε πετάξει για τον Πήγασο (Λιακόπουλος σε εβραϊκή έκδοση εδώ ο Setright); Ώρες-ώρες, καλύτερα να μασάς, παρά να μιλάς...
Αυτή η βρώσις ιερής αγελάδος ήταν μια ευγενική προσφορά του skullone.
-
νέο σήριαλ με το ESP του GTI
τα αριστεία μία από τα ίδια...
τα αχρηστεία γιατί στο Blow Out;
-
Μ' άρεσε σε γενικές γραμμές το Ιανουαρίου.
Είναι σίγουρα μπροστά από τον ανταγωνισμό.Τα αχρηστεία, έχει δίκιο ο lkar, δεν θα πρεπε να ναι στο ένθετο, αλλά στο κύριο τεύχος.
Κορυφαίο το σχόλιο για το Wrangler, με υπονοούμενο-πρόκα:'...είναι το καλύτερο αμάξι στον κόσμο...αν το έχεις για μακράς διαρκείας'!Κατα τα άλλα η Porsche Ελλάς διεκδικεί με αξιώσεις το βραβείο 'της πιο άθλιας ελληνικής αντιπροσωπείας', εγώ αυτοπροσώπως θα της το έδινα, καθώς, όπως γράφει ο ΣΧ, δώσανε την Cayman μόνο για 48 ώρες και μετά τη δοκιμή η υπεύθυνη τύπου έκανε παράπονα σε περίεργο ύφος για τα λάστιχα!
Στην Ευρώπη βέβαια, τις παραχωρούν για μακράς διαρκείας...
-
ΝΕΑ/Ελλάδα/LIFE STYLE
Χειμερινή απόδραση στα ΚαλάβρυταΜέρες που έρχονται, ο καθένας προσπαθεί να βρει ένα μέρος που να του ταιριάζει, για να αποδράσει από τη συχνά ισοπεδωτική καθημερινή πραγματικότητα. Μία από τις καλές χειμερινές προτάσεις, συνδυασμένη με όλες τις ανέσεις, αποτελεί και το ξενοδοχείο «Χελμός» (http://www.hotelhelmos.gr) στην πόλη των Καλαβρύτων.
Βρίσκεται μόλις 200 μέτρα από την κεντρική πλατεία των Καλαβρύτων και 500 μέτρα από το σταθμό του Οδοντωτού. Ανακαινίστηκε πλήρως και διακοσμήθηκε από το γνωστό αρχιτέκτονα Παύλο Καλλιγά. Είναι 4 αστέρων και διαθέτει 28 δωμάτια (single - double-twin -junior suites- VIP suites) με όλες τις σύγχρονες ανέσεις (direct dial phone- satellite TV- Internet access- mini bar- central heating).
Στο εστιατόριο «Εσπερίδες» μπορεί να γευτεί κανείς εξαιρετική μεσογειακή κουζίνα αλλά και τοπικές σπεσιαλιτέ, ενώ στο bar «Neve Blu» υπάρχει μεγάλη συλλογή από malt ουίσκι, κονιάκ και πούρα Αβάνας.
Τα Καλάβρυτα, πόλη ιστορική (στην κεντρική της πλατεία έλαβε χώρα η συνάντηση των Τριών Γερόντων την 21η Μαρτίου 1821 και ξεκίνησε ο απελευθερωτικός αγώνας των Ελλήνων) βρίσκονται σε ιδανική τοποθεσία εξαιρετικής ομορφιάς: 198 χλμ από την Αθήνα, 77 χλμ από την Πάτρα, 32 χλμ από την παραλία Πούντας (Γαλάζια Σημαία) και 14 χλμ από το Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων.
http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=106&page_id=3364
Πληρωμένη καταχώριση όπως κάθε 'μπουμπλέ' ή όχι; -
Ειδα στη σελιδα των 4τ οτι αναμεσα στα αλλα θεματα το καινουριο τευχος θα ειχε δοκιμη
(δοκιμη +οχι γνωριμια)την Χ3 τη 2λιτρη κ λεω:ωραια θα την ξεψαχνισουνε σε 4-5 σελιδες κ θα δουμε τι κανει ενα ακριβο sav οταν κοιταει κ χαμηλοτερα απο πλευρας κ.ε.και υποψηφιων αγοραστων.Θα δουμε εντυπωσεις απο χωμα -ασφαλτο κτλ.αντ αυτου 2 λογια στο ξεπετα κανα2 φωτο κ παπαλα σε μια σελιδα .Αν πεις για την 316 εκει πρεπει να πονεσε ο καρπος αυτουνου που εγραψε ΤΗΝ ιλιαδα για το οχημα.Τοσο δυσευρετος ειναι ο χωρος στο περιοδικο ΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ?Το οτι αναφερομαι μονο σε ΒMW ειναι συμπτωση που θα μπορουσε ομως να μην ειναι αφου τετοιου ειδους δοκιμες νομιζω οτι αρεσουν σε αρκετους αναγνωστες.
υ.γ.Δεν υπαρχει αλλη εκδοση εκτος της χειροκινητης 6 σχεσεων στα 2 λτ.
βενζινης. -
τι ψάχνεις να βρεις τώρα και συ; ορισμένα αυτοκίνητα και να τα γράψεις βαριέσαι
-
-
Ο χρήστης JABAR έγραψε:
Ειδα στη σελιδα των 4τ οτι αναμεσα στα αλλα θεματα το καινουριο τευχος θα ειχε δοκιμη
(δοκιμη +οχι γνωριμια)την Χ3 τη 2λιτρη κ λεω:ωραια θα την ξεψαχνισουνε σε 4-5 σελιδες κ θα δουμε τι κανει ενα ακριβο sav οταν κοιταει κ χαμηλοτερα απο πλευρας κ.ε.και υποψηφιων αγοραστων.Θα δουμε εντυπωσεις απο χωμα -ασφαλτο κτλ.αντ αυτου 2 λογια στο ξεπετα κανα2 φωτο κ παπαλα σε μια σελιδα .Αν πεις για την 316 εκει πρεπει να πονεσε ο καρπος αυτουνου που εγραψε ΤΗΝ ιλιαδα για το οχημα.Τοσο δυσευρετος ειναι ο χωρος στο περιοδικο ΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ?Το οτι αναφερομαι μονο σε ΒMW ειναι συμπτωση που θα μπορουσε ομως να μην ειναι αφου τετοιου ειδους δοκιμες νομιζω οτι αρεσουν σε αρκετους αναγνωστες.
υ.γ.Δεν υπαρχει αλλη εκδοση εκτος της χειροκινητης 6 σχεσεων στα 2 λτ.
βενζινης.Έτσι κι αλλιώς ποιον ενδιαφέρει η 316 ή η X3 2.0. Πολλούς?
Ωραία ας διαβάσουν τα τεστ των μεγαλύτερων εκδόσεων για γενικές πληροφορίες και ας δούν και τον πίνακα επιδόσεων...Αν εξακολουθήσουν να την θέλουν ας δούν και την τιμή τους αν και πάλι τους αρέσει πολύ απλά θα την αγοράσουν. Και τώρα πές μου σε τι θα τους ήταν χρήσιμο ένα αναλυτικό τέστ? -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
[quote='JABAR'Έτσι κι αλλιώς ποιον ενδιαφέρει η 316 ή η X3 2.0. Πολλούς?
Ωραία ας διαβάσουν τα τεστ των μεγαλύτερων εκδόσεων για γενικές πληροφορίες και ας δούν και τον πίνακα επιδόσεων...Αν εξακολουθήσουν να την θέλουν ας δούν και την τιμή τους αν και πάλι τους αρέσει πολύ απλά θα την αγοράσουν. Και τώρα πές μου σε τι θα τους ήταν χρήσιμο ένα αναλυτικό τέστ?Το μεγεθος αρκετων δοκιμων ,μ εχει ενοχλησει
εδω κ αρκετο καιρο και δεν ξερω αν εσας σας φτανουν αυτα τα μεγεθη
παντως για να αγοραζεις καθε τευχος ενος περιοδικου αυτοκινητου παει να πει οτι αρεσεις να διαβαζεις γι αυτα και οχι γιατι εισαι παντα υποψηφιος αγοραστης αυτοκινητου οπως νομιζουν πολλοι γνωστοι μου οταν σε βλεπουν μ ενα παρομοιο περιοδικο ανα χειρας...(παλι γι αυτοκινητο κοιτας?).τουλαχιστον να μη λενε οτι κανουν δοκιμη αλλα οτι κανουν γνωριμια 10 αντε το πολυ 11 λεπτων κ τα υπολοιπα στον πινακα επιδοσεων.
(χ3).Ιδιως τα μοντελα που τυχαινει να βαζουν στη γωνια των τιμων πολλες φορες με κανουν να αναρωτιεμαι γιατι τα περνουν στα χερια τους.Μηπως τους τα δινουν με το ζορι? Μα σας παρακαλω παρτε το
και γραψτε εστω κ μιαμιση σειρα...Οχιιι εχω αλλες δουλειες(πλεξιμο ισως?)
-Οχι θα το παρετε--_Ε ΤΟΤΕ θα δεις ποσο θα γραψω για τα παλιοαυτοκινητα σας που με απασχολεις απο τις δουλειες μου...
υ.γ.Σαν πολυ εγκαθετος δεν ακουγομαι?που λεει κι ο προεδρος ο Βασιλης -
-να δωσω τα συνχαρητηρια μου στον κυριο τεμπεριδη για το κειμενο στην τελευταια σελιδα του περιοδικου....
-η cayman στον πισω αξονα εχει γονατα mc ferson και οχι πολλαπλους συνδεσμους οπως ειναι γραμμενο....
-στα αριστεια το κλιο......... καλη φαση.....
-κυριε S.X το κειμενο σας για την cayman ηταν απλα φανταστικο, ειχα ειλικρινα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ καιρο να διαβασω ενα αρθρο σαν και αυτο..... απλα τα συνχαρητηρια μου.....
-αυτη η κωνσταντινα Μακρη ........ respect...
-αληθεια ΟΛΕΣ οι δοκιμες φρεναρισματος γινονται στον ταπητα της πιστας ή σε καποιο δρομο???? γιατι τα αποτελεσματα απο ολα τα αυτοκινητα ειναι εκπληκτικα.......(ξερω οτι ειχε υποθει οτι γινονται στα μεγαρα απλα θελω μια διευκρυνιση)
-γουσταρα σελιδες 178-179...και του χρονου, καλη χρονια.......
-
Θα συμφωνήσω με το popol@ro σε όλα και να πω ακόμη ότι το Blow out είναι καλύτερο σε σχέση με τα προηγούμενα!
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Μ' άρεσε σε γενικές γραμμές το Ιανουαρίου.
Είναι σίγουρα μπροστά από τον ανταγωνισμό.Τα αχρηστεία, έχει δίκιο ο lkar, δεν θα πρεπε να ναι στο ένθετο, αλλά στο κύριο τεύχος.
Κορυφαίο το σχόλιο για το Wrangler, με υπονοούμενο-πρόκα:'...είναι το καλύτερο αμάξι στον κόσμο...αν το έχεις για μακράς διαρκείας'!Κατα τα άλλα η Porsche Ελλάς διεκδικεί με αξιώσεις το βραβείο 'της πιο άθλιας ελληνικής αντιπροσωπείας', εγώ αυτοπροσώπως θα της το έδινα, καθώς, όπως γράφει ο ΣΧ, δώσανε την Cayman μόνο για 48 ώρες και μετά τη δοκιμή η υπεύθυνη τύπου έκανε παράπονα σε περίεργο ύφος για τα λάστιχα!
Στην Ευρώπη βέβαια, τις παραχωρούν για μακράς διαρκείας...
Στην Ελλαδα δε θα πουλήσουνε έτσι κι αλλιως πολλά τουτου, αρα δε χρειάζονται τους δημοσιογράφους. Και τους το δείχνουν με ασχημο τρόπο. Τους κακοφάνηκε αλλά αυτή είναι η αλήθεια. Οσοι ειναι να παρουν αυτό το αμάξι θα το πάρουν.
Παντως παλιά κάποιο περιοδικό ειχε διαλύσει μία Πόρσε στην εθνική νομίζω γιατί πηγαινε με τις πάντες και έκανε 5 τούμπες....
-
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 683#484683
Την τρίτη δημοσίευση...
Ελπίζω να μην είμαι υπερβολικός....
-
Συμφωνώ σε όλα πλην του 'οι 4Τ δεν το κάνουν, τουλάχιστον σε τέτοιο βαθμό'.
Οι δοκιμές του περιοδικού (και αυτού) έχουν πάψει εδώ και καιρό να μου κεντρίζουν το ενδιαφέρον. Αφού, πέφτουν στα χέρια μου τεύχη δεκαετίας και τα ξεκοκαλίζω, σε αντίθεση με τα σημερινά, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Σε όλους όμως επιτρέπεται μια 'κοιλιά', οπότε αναμένω την ανάκαμψη.
Πέτυχα ένα 'automobilismo', και πραγματικά έμεινα έκπληκτος. Τρελός όγκος πληροφοριών, δεν χάριζαν κάστανα, πολλή φωτογραφία (έστω και μερικές καθαρά 'λειτουργικές' και όχι 'art photo') και κάτι άρθρα περί τεχνολογίας και συγκρίσεις αυτοκινήτων 70s με αυτοκίνητα '80s κλπ. που σε έβαζαν στην εποχή.
-
Πολύ καλό το νέο τεύχος, άψογα τα κείμενα για την Cayman, το 206 S1600 όπως επίσης και το κείμενο του κου. Τεμπερίδη στο τέλος σχετικά με τους κάγκουρες.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Οι δοκιμές του περιοδικού (και αυτού) έχουν πάψει εδώ και καιρό να μου κεντρίζουν το ενδιαφέρον. Αφού, πέφτουν στα χέρια μου τεύχη δεκαετίας και τα ξεκοκαλίζω, σε αντίθεση με τα σημερινά, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Σε όλους όμως επιτρέπεται μια 'κοιλιά', οπότε αναμένω την ανάκαμψη.
Στην περίπτωση των 4Τ η 'κοιλιά' αρχίζει να υπερβαίνει την 5ετία... Κρίμα, γιατί παρακολουθώ το περιοδικό απ' τον Ιούλιο του '85 και τελευταία αρχίζει να μου περνάει απ' το μυαλό να σταματήσω να τ' αγοράζω...
-
'Θα ήθελα πιο ισχυρό ΑΛΛΑ στα άρθρα...'
Kι εγώ!!! Διαβάζω παλιά τεύχη (από '79 και μετά) και νιώθω ότι έχουν 'κάτι άλλο'. Σαφώς και έχει βελτιωθεί το περιοδικό σε (πολλούς) άλλους τομείς αλλά παλιά διάβαζες άρθρο και νόμιζες οτι οδηγούσες το αυτοκίνητο. Και τα '+' παρουσιάζονταν αναλυτικά και τα '-' δεν τα μασούσε κανείς. Τώρα νιώθω σαν να έχουν τυποποιηθεί λίγο τα άρθρα...
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Μ' άρεσε σε γενικές γραμμές το Ιανουαρίου.
Είναι σίγουρα μπροστά από τον ανταγωνισμό.Τα αχρηστεία, έχει δίκιο ο lkar, δεν θα πρεπε να ναι στο ένθετο, αλλά στο κύριο τεύχος.
Κορυφαίο το σχόλιο για το Wrangler, με υπονοούμενο-πρόκα:'...είναι το καλύτερο αμάξι στον κόσμο...αν το έχεις για μακράς διαρκείας'!Κατα τα άλλα η Porsche Ελλάς διεκδικεί με αξιώσεις το βραβείο 'της πιο άθλιας ελληνικής αντιπροσωπείας', εγώ αυτοπροσώπως θα της το έδινα, καθώς, όπως γράφει ο ΣΧ, δώσανε την Cayman μόνο για 48 ώρες και μετά τη δοκιμή η υπεύθυνη τύπου έκανε παράπονα σε περίεργο ύφος για τα λάστιχα!
Στην Ευρώπη βέβαια, τις παραχωρούν για μακράς διαρκείας...
Στην Ελλαδα δε θα πουλήσουνε έτσι κι αλλιως πολλά τουτου, αρα δε χρειάζονται τους δημοσιογράφους. Και τους το δείχνουν με ασχημο τρόπο. Τους κακοφάνηκε αλλά αυτή είναι η αλήθεια. Οσοι ειναι να παρουν αυτό το αμάξι θα το πάρουν.
Παντως παλιά κάποιο περιοδικό ειχε διαλύσει μία Πόρσε στην εθνική νομίζω γιατί πηγαινε με τις πάντες και έκανε 5 τούμπες....Συν(ψευδ)ονώματε διαφωνώ! Όταν πουλάς εκλεκτή πραμάτεια πρέπει να έχεις και αρχοντική συμπεριφορά, όχι καρμίρικη.
Και όποιος ενδιαφέρεται να δώσει ένα σκασμό λεφτά για αυτοκίνητο, ευλόγως απαιτεί να ενημερωθεί για αυτό. Αν δεν το δίνουν ανεπιφύλακτα στον ειδικό Τύπο, φαντάσου συμπεριφορά προς υποψήφιο αγοραστή, ως προς τυχόν test drive!
Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό