-
Πρέπει να είναι ήδη 'ανεβασμένη' στο δίκτυο, και μετά να βάλεις το δεσμό (link) με τα αντίστοιχα tags .
Πχ.
Από το http://www.dpgr.gr/usergalleries/displa ... pos=-43114 , του συμφορουμίτη (στο εκεί φόρουμ) TSR250.
Το ξέρατε ότι υπάρχει και Xsara Picasso ταξί? Ε, τώρα το μάθατε.
-
Ρε γμτ ! Δεν τις έχω ανεβασμένες πουθενα !
Κάποτε είχα φτιάξει ένα site αφιερωμένο στην Activa, αλλά δεν ανανέωσα την συνδρομή μου και το 'χασα... -
Ο χρήστης sergeant έγραψε:
Τέλος, δεν θα ήθελα να πω τιποτα για τιμή....Θα την οδηγησω πρωτα και μετα τα λεμε !!!
OK μάγκες την πατήσαμε όλοι.
Αν την οδηγήσει μετά την επισκευή δεν έχουμε ΚΑΜΙΑ τύχη να την πουλήσει.Εδώ εγώ τστην απλή υδροπνευματική άλλαξα το καλοκαίρι σφαίρες και όταν πήρα το αυτοκίνητο απο το συνεργείο και μέχρι το σπίτι είπα 'Αυτό δεν το πουλάω με καμία δύναμη'
Τωρα για τις φωτογραφίες δοκίμασε εδώ http://www.imageshack.us/
Τις ανεβάζεις και σου βγάζει το link που πρέπει να μοιράσεις για να την δείς εσύ και όλο το internet Αντε και αγωνιούμαι να την δούμε (Μεταξύ μας ας έχω την Ι η ΙΙ μου αρέσει καλύτερα)Για την δικιά μου ξανθούλα (παρέα με ένα C4 και ένα Saxo) δείτε εδώ http://img264.imageshack.us/img264/2918/p62202828li.jpg
-
sergeant Δημήτρη καλωσήλθες , το αυτοκίνητο σου είναι ένα από τα όνειρα μου (μαζί με μια DS, μία γνήσια ΒΧ 16ν και μερικά άλλα)
Θα ξεμπερδέψεις με τα προβλήματα της και θα την ευχαριστιθείς!!.
Όσο για την φθορά στις σφαίρες κύριως φταίνε οι @@##4δρομοι μας, οι λακούβες τις καταστρέφουν! Στις πολιτισμένες σφαίρες αντέχουν πάνω από 70.000 χλμ άνετα.
Πόσο χρεώνουν την 1 σφαίρα? (γνήσια?)@citastak
Πιαθανόν η στεγανοποίηση της αντλίας να μην πέτυχε γιατί να είχε μπόσικα ο άξονας της και να την έτρωγε πάλι.@scientist Πριν αρχίσουμε να μετράμε με παχύμετρα για το οφσετ δεν κοιτάς μήπως γράφει η ζάντα σε κάποιο σημείο ΕΤ.. ? Το ΕΤ είναι το οφσετ.
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Πιαθανόν η στεγανοποίηση της αντλίας να μην πέτυχε γιατί να είχε μπόσικα ο άξονας της και να την έτρωγε πάλι.
@
δεν πειραζει εβαλα καινουργια γνησια και εχω την κεφαλα μου ησυχη για αλλα 200.000κμ...
-
διπλό ποστ
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Πιαθανόν η στεγανοποίηση της αντλίας να μην πέτυχε γιατί να είχε μπόσικα ο άξονας της και να την έτρωγε πάλι.
@
δεν πειραζει εβαλα καινουργια γνησια και εχω την κεφαλα μου ησυχη για αλλα 200.000κμ...
Δεν έγινα σαφης , αν ήταν στραβός ο άξονας ήθελε αλλαγή η αντλία οπότε καλά έκανες και την άλλαξες
http://www.kolumbus.fi/perhe_pitkanen/xw/spheres.htm
Κάτι βρήκα (μέχρι 1996 μόνο δυστυχώς) για σφαίρες xantia!
Οι σφαίρες της 2,0 (που αν θυμάμαι καλά είναι σαν της 1,8 16ν) είναι πιο σφιχτές από τις 1,6.
Πρέπει να βρούμε κατάλογο με πιο πολλά μοντέλα xantia -
Δηλαδή για να καταλάβω μπορείς να πάρει πχ τις σφαίρες του 2λιτρου που έχουν 1,5χιλ διαμετρο αντί 1,65 και πίεση 55 αντί για 70 και να τις βάλεις απλώς στο 1600 ! Εντυπωσιακό.
Τώρα καταλαβαίνω γιατί όταν πέσει η πίεση των σφαιρών το αυτοκίνητο σκληραίνει αρκετά. Ενδιαφέρον !
Θα το μελετήσω περισσότερο με την 1η ευκαιρεία.Και για να ρωτήσω και κάτι σχετικό με ανάρτηση.
Το καλοκαίρι άλλαξα τις σφαίρες (όλες και τις 6) με καινούργιες.
Απο τότε τυχαίνει αρκετές φορές το εξής στο αυτοκίνητο.
ΠΧ Σήμερα είχα πάει στο βενζινάδικο για πλύσιμο, τελείωσε το πλύσιμο και πριν φύγω σταματάω το αυτοκίνητο 10 μέτρα πιο πέρα για να βάλω αέρα στα λάστιχα. Το άφησα με ανοικτό μοτέρ και κατεβαίνω κάτω και ξεκινώ να μετράω πιέσεις.
Το εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου κάθε περίπου 10-20 δευτερόλεπτα ανέβαινε και μετά κατέβαινε (χωρίς να μπαινοβγαίνει κανείς) μέχρι που τελείωσα τις πιέσεις, εκείνο πάνω-κάτω. Πόσο ανέβαινε ; Περίπου 10 εκατοστα και μετά τσούπ στην κανονικη θέση του.Αυτό μετά την αλλαγή των σφαιρών μου το κάνει αρκετά συχνά αν απο σταματημένο ξεκινήσω και διανύσω μια μικρή απόσταση και σταματήσω (τουλάχιστον έτσι νομίζω). Είχα πάει κανένα μήνα μετά τις σφαιρες να το δούν μήπως ήθελε εξαέρωση το κύκλωμα και πράγματι έβγαλε λίγο αέρα αλλά συνεχίζει και κάνει το ίδιο σπαστικό πράγμα.
Καμία ιδέα ;
-
Ο χρήστης scientist έγραψε:
Δηλαδή για να καταλάβω μπορείς να πάρει πχ τις σφαίρες του 2λιτρου που έχουν 1,5χιλ διαμετρο αντί 1,65 και πίεση 55 αντί για 70 και να τις βάλεις απλώς στο 1600 ! Εντυπωσιακό.
Τώρα καταλαβαίνω γιατί όταν πέσει η πίεση των σφαιρών το αυτοκίνητο σκληραίνει αρκετά. Ενδιαφέρον !
Θα το μελετήσω περισσότερο με την 1η ευκαιρεία.Και για να ρωτήσω και κάτι σχετικό με ανάρτηση.
Το καλοκαίρι άλλαξα τις σφαίρες (όλες και τις 6) με καινούργιες.
Απο τότε τυχαίνει αρκετές φορές το εξής στο αυτοκίνητο.
ΠΧ Σήμερα είχα πάει στο βενζινάδικο για πλύσιμο, τελείωσε το πλύσιμο και πριν φύγω σταματάω το αυτοκίνητο 10 μέτρα πιο πέρα για να βάλω αέρα στα λάστιχα. Το άφησα με ανοικτό μοτέρ και κατεβαίνω κάτω και ξεκινώ να μετράω πιέσεις.
Το εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου κάθε περίπου 10-20 δευτερόλεπτα ανέβαινε και μετά κατέβαινε (χωρίς να μπαινοβγαίνει κανείς) μέχρι που τελείωσα τις πιέσεις, εκείνο πάνω-κάτω. Πόσο ανέβαινε ; Περίπου 10 εκατοστα και μετά τσούπ στην κανονικη θέση του.Αυτό μετά την αλλαγή των σφαιρών μου το κάνει αρκετά συχνά αν απο σταματημένο ξεκινήσω και διανύσω μια μικρή απόσταση και σταματήσω (τουλάχιστον έτσι νομίζω). Είχα πάει κανένα μήνα μετά τις σφαιρες να το δούν μήπως ήθελε εξαέρωση το κύκλωμα και πράγματι έβγαλε λίγο αέρα αλλά συνεχίζει και κάνει το ίδιο σπαστικό πράγμα.
Καμία ιδέα ;
Aυτό μου το κάνει από την 1η μερα που το πηρα!!! Ειναι φυσιολογικό! Οι παλιές ξαντια σε standby mode (δηλαδή σε φανάρι κτλ) ανεβοκατεβαίνουν.. .Το διασκεδάζω πολύ πάντως, όπως και τα βλέματα ανύποπτων κοριτσιών που με κοιτάν!!!
'Κορίτσια, μου σηκώθηκε!!!!'
Αυτό με τις σκληρότερες σφαίρες, δεν επιβαρύνει την τρόμπα καθώς και τα σωληνάκια;;;
-
Καλημέρα Παιδια !!!
Κατ' αρχάς μια πρώτη γεύση της Ξανθούλας μου :
(thank you scientist!)
Λοιπόν, χθες το βράδυ αλλά κα σήμερα το πρωί που κατέβηκα με αυτή στην δουλειά μου, πραγματικά νοιώθω ότι οδηγώ άλλο αυτοκίνητο !!!
Οπότε μάλλον την πατήσατε !!!
(Βέβαια, ακούω προτάσεις αν θέλετε και βλεπουμε ! )Το αυτοκίνητο έχει μαλακώσει πολύ - βέβαια. δεν θα γίνει ποτέ μαγικό χαλί σαν την 1.6άρα σου scientist!!! Τέλος πάντων, στην αρχή ψιλοτρόμαξα γιατί ένοιωθα ένα μικρό κραδασμό εμπρός σε ορισμένες ταχύτητες αλλά ακόμα το παρακολουθώ... Βλέπετε, δεν εμπιστεύομαι καθόλου όλους αυτούς τους 'επισ΄τήμονες' τεχ νικούς των συνεργείων, που όλο μαγκιά και ύφος είναι αλλά από αποτέλεσμα ....τρίχες (θα σας πω άλλη φορά ιστορία με έναν από αυτους!)
Ελπίζω να μην είναι τιποτα και να έπρεπε να 'πατησει' πρώτα το αυτοκίνητο. Τόσο άχρηστοι είναι , που κάνουν τέτοιου μεγέθους επιισκευές και ούτε μια δοκιμή δεν κάνουν στο αμάξι... anyway... -
Καλώς ήρθες στην παρέα μας Δημήτρη!
πανέμορφη η activa σου κ μην ανησυχείς, όλα θα φτιάξουν! είναι καταπληκτικό αυτοκίνητο!!!
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
...
205 GTi Νικόλα!!(και για την ΒΧ τετοιες θελω!!)
...ναι Χρήστο μου 205 είναι το γνωρίζω, απλά με την αλλαγή του 2005 σε 2006 ότι παρεμφερές το άλλαξα κ αυτό χιχι και ναι είναι φανταστικές!
Aυτό μου το κάνει από την 1η μερα που το πηρα!!! Ειναι φυσιολογικό! Οι παλιές ξαντια σε standby mode (δηλαδή σε φανάρι κτλ) ανεβοκατεβαίνουν.. .Το διασκεδάζω πολύ πάντως, όπως και τα βλέματα ανύποπτων κοριτσιών που με κοιτάν!!!
'Κορίτσια, μου σηκώθηκε!!!!'
Αυτό με τις σκληρότερες σφαίρες, δεν επιβαρύνει την τρόμπα καθώς και τα σωληνάκια;;;
Hλία ολόκληρη η Ξαντιά? γιατί σε όσα citroen είχαμε (κ στο GSA που έχει μείνει ) μόνο η 'ουρά' ανεβοκατεβαίνει κ το κάνει έντονα αν σταματήσεις λίγο απότομα κ κάποια στιγμή χαλαρώσεις λίγο το φρένο όπου κάθετε κ μετά από λίγο επανέρχεται
Όντως στα φανάρια έχει τρελλό γέλιοΝικόλας
-
sergeant Δημήτρη καλωσήλθες , το αυτοκίνητο σου είναι ένα από τα όνειρα μου (μαζί με μια DS, μία γνήσια ΒΧ 16ν και μερικά άλλα)
Θα ξεμπερδέψεις με τα προβλήματα της και θα την ευχαριστιθείς!!.
Όσο για την φθορά στις σφαίρες κύριως φταίνε οι @@##4δρομοι μας, οι λακούβες τις καταστρέφουν! Στις πολιτισμένες σφαίρες αντέχουν πάνω από 70.000 χλμ άνετα.
Πόσο χρεώνουν την 1 σφαίρα? (γνήσιαΚαλώς σας βρηκα - και χαίρομαι που σας βρήκα !
Η Activa παιδιά, ήταν και μένα ΟΝΕΙΡΟ. Κατ'αρχάς θυμάμαι την πρώτη φορά που είδα την Xantia σε παρουσίαση του Σταθάκη στον ΑΝΤ1 (το 1993?). Στη συνέχεια στις δοκιμές στο περιοδικό, τα συγκριτικά, στις εκθέσεις που την έβλεπα να 'σερνεται¨' χαμηλωμένη... Είχα πάθει την πλάκα μου!!! Και πράγματι, το 1996 πήθω τον πατέρα μου (!!!) να παρουμε μία μεταχειρισμένη 2.0 16V HydII. Οταν μετά από 4 χρόνια την πουλήσαμε με 120.000 χλμ και πολλά προβλήματα, είχε ήδη παρουσιαστεί η Activa και είπα στον ευατό μου...'Θα επανέλθω!'....
Και πράγματι το 2000, αγοράζω την Ξανθούλα μου - από τις τελευταίες ήταν τότε.
Οπότε καταλαβαίνετε γιατί όταν έπαθε όλα αυτά που σας είπα, έσκασα από την στεναχώρια μου - ΠΟΤΕ δεν σκεφτόμουν να πουλήσω το αμάξι... αλλά αν ήθελα καθε χρόνο 2000 € για να την συντηρώ, τότε αλλαζαν τα πραγματα. Ελπίζω όλοι σας να βγείτε αληθινοι, και να τρέχω με αυτην μετά από 30 χρόνια στο ΡαλλυΑντίκα !. -
More pictures !!!...
Από εσωτερικό, πως σας φαίνεται;;
...και λιώμα κάτω....
-
Απλά, ΦΟΒΕΡΗ!!
-
Και η κινητήριος δύναμις:....
H Ξανθούλα μου διακοπές !
-
ααααχχχχ τι μας κάνεις πρωϊ πρωϊ....
κάποιος παίζει με τον πόνο μας....χώρια που θυμήθηκα τις παλιές καλές CX που είχαμε στην οικογένεια....
-
Νίκο για την ουρά μιλούσα...
Τρελό γέλιο!! Αυτό το παιχνίδι με το φρένο, αν το μαθεις μπορείς να ελέγχεις όλη την κίνηση..~!!!!
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Νίκο για την ουρά μιλούσα...Τρελό γέλιο!! Αυτό το παιχνίδι με το φρένο, αν το μαθεις μπορείς να ελέγχεις όλη την κίνηση..~!!!!
Αυτό με την ουρά βρε παιδιά το ξέρω. Είνια δυνατόν να έχω 5 χρόνια αυτοκίνητο με υδροπνευματικές και να μην το ξέρω. Άλλωστε παλαιότερα και για άλλα 5 χρόνια είχαμε οικογενειακός και μια GSA οπότε δεν με παραξενεύει.
Αυτό που μου κάνει μετά την αλλαγή των σφαιρών είναι το πάνω-κάτω του εμπρός μέρους του αυτοκινήτου όπως είχα περιγράψει στο προηγούμενο post.@sergeant
Καλά η Ξανθούλα σου είναι απίστευτη ΚΟΥΚΛΑΡΑ μέσα-έξω. Τι να πούμε για το μοτέρ και τα εργοστασιακά δερμάτινα. Δεν σχολιάζω, απλά θαυμάζω ! (Αχ)Μια ακόμα ερώτση αν έχει κανείς υπόψιν του. Οι ζάντες που φοράει η Xantia του sergeant ξέρει κανείς πόσο μπορεί να τις βρεί κανείς μεταχειρισμένες (πχ σε κανέναν Πουλάκη ή πουθενά αλλού)
-
Sergeant (λοχίας?) πολύ όμορφη. Είδα μια ακριβώς ίδια σήμερα που πήγα στο συνεργείο για την C4 μου. Την περιεργαστηκα και την άκουσα να δουλεύει κόφτες...ο τεχνίτης όχι εγώ!
-
Ο χρήστης scientist έγραψε:
Για την δικιά μου ξανθούλα (παρέα με ένα C4 και ένα Saxo) δείτε εδώ http://img264.imageshack.us/img264/2918/p62202828li.jpg
Ωραίοι οι συνάδελφοί σου...με Σιτροενικες αρχές!
Εάν δεν κάνω λάθος ο κάτοχος του C4 είχε περάσει από εδώ μέσα για ένα φεγγάρι. Τι κάνει πώς τα πάει το 4άρι;
CITROËN FORUM