Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Kαι εμπρος και πισω...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Kαι εμπρος και πισω...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    21
    46
    413
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      random last edited by

      Μπροστινη μπαρα θολων...1.5KG αλουμινιο απο την Intrax..

      Πισω μπαρα θολων...1.2Kg αλουμινιο απο την Intrax...

      Aποτελεσματα..
      1.Αυξηση ακαμψιας
      2.Αποκριση βελτιωμενη στο τιμονι
      3.Μεγαλη μειωση των κλισεων
      4.Βελτιωση του cornering
      5.Μειωση του nose diving και squat κατα τα αποτομα φρεναρισματα και εκκινησεις.
      6.Αστραπιαιες αλλαγες κατευθυνσης
      7.Βελτιωση στο κρατημα κατα πολυ μεγαλο βαθμο
      8.Ενα must have για ολα ανεξαιρετως τα οχηματα και σε πολυ χαμηλη τιμη..

      Ζηλεψτε ελευθερα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        random last edited by

        Μπροστινη μπαρα θολων...1.5KG αλουμινιο απο την Intrax..

        Πισω μπαρα θολων...1.2Kg αλουμινιο απο την Intrax...

        Aποτελεσματα..
        1.Αυξηση ακαμψιας
        2.Αποκριση βελτιωμενη στο τιμονι
        3.Μεγαλη μειωση των κλισεων
        4.Βελτιωση του cornering
        5.Μειωση του nose diving και squat κατα τα αποτομα φρεναρισματα και εκκινησεις.
        6.Αστραπιαιες αλλαγες κατευθυνσης
        7.Βελτιωση στο κρατημα κατα πολυ μεγαλο βαθμο
        8.Ενα must have για ολα ανεξαιρετως τα οχηματα και σε πολυ χαμηλη τιμη..

        Ζηλεψτε ελευθερα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          random last edited by

          Μπροστινη μπαρα θολων...1.5KG αλουμινιο απο την Intrax..

          Πισω μπαρα θολων...1.2Kg αλουμινιο απο την Intrax...

          Aποτελεσματα..
          1.Αυξηση ακαμψιας
          2.Αποκριση βελτιωμενη στο τιμονι
          3.Μεγαλη μειωση των κλισεων
          4.Βελτιωση του cornering
          5.Μειωση του nose diving και squat κατα τα αποτομα φρεναρισματα και εκκινησεις.
          6.Αστραπιαιες αλλαγες κατευθυνσης
          7.Βελτιωση στο κρατημα κατα πολυ μεγαλο βαθμο
          8.Ενα must have για ολα ανεξαιρετως τα οχηματα και σε πολυ χαμηλη τιμη..

          Ζηλεψτε ελευθερα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            puntolord last edited by

            .......έτσι απλά ΤΕΛΕΙΟ!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              leonp last edited by

              Ο χρήστης Random1 έγραψε:
              Aποτελεσματα..
              1.Αυξηση ακαμψιας
              2.Αποκριση βελτιωμενη στο τιμονι
              4.Βελτιωση του cornering
              6.Αστραπιαιες αλλαγες κατευθυνσης
              7.Βελτιωση στο κρατημα κατα πολυ μεγαλο βαθμο
              8.Ενα must have για ολα ανεξαιρετως τα οχηματα και σε πολυ χαμηλη τιμη..

              Είναι φανερή η βελτίωση σ' αυτά.

              3.Μεγαλη μειωση των κλισεων
              5.Μειωση του nose diving και squat κατα τα αποτομα φρεναρισματα και εκκινησεις.

              Δεν βλέπω πως θα επηρεάσει η μπάρα θόλων αυτά τα 2. Μάλλον είσαι πολύ ενθουσιασμένος με την απόκριση στο τιμόνι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                christos-lappas last edited by

                Αν η μπάρα θόλων είναι τόσο καλή και βελτιώνει τόσο πολύ την οδική συμπεριφορά, γιατί οι εταιρίες δεν την τοποθετούν από μόνες τους στα μοντέλα τους;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  manosk last edited by

                  Γιατί έχουν και μειονεκτήματα. Αν φας μια στούκα στη μια πλευρά, θα την πληρώσει το πλαίσιο και από την άλλη. Γενικά όμως το αμάξι γίνεται πιο στιβαρό καθώς βελτιώνεται η ακαμψία του.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    braker last edited by

                    Αληθεύει όμως πως αν φας μια από την μια πλευρά μετά πάει και η άλλη ;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      thanos last edited by

                      Ο χρήστης Braker έγραψε:
                      Αληθεύει όμως πως αν φας μια από την μια πλευρά μετά πάει και η άλλη ;

                      Δεν μπορώ να πω με σιγουριά αλλά αυτό συμβαίνει ανάλογα με το πόσο δυνατό είναι ένα τρακάρισμα και ανάλογα με την μπάρα που έχεις.
                      Κάπου είχα ακούσει (δεν έχω ακόμα ατομική εμπειρία σε τρακάρισμα και πόσο μάλλον φορώντας και μπάρα θόλων) ότι ορισμένες μπάρες, σπάνε με την δύναμη του τρακαρίσματος και δεν ¨στέλνουν¨ την δύναμη στην άλλη πλευρά.
                      Ότι μου είπαν λέω... δεν ξέρω...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        manosk last edited by

                        Αν σπάσει η μπάρα, τότε θα πάει προς τα πάνω ή προς τα κάτω. Συνήθως είναι έτσι φτιαγμένη ώστε να πάει προς τα πάνω, οπότε θα διαλύσει το καπώ αν είναι μπροστά.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          karabouzouklis last edited by

                          Ποσο πηγε το μαλλι???

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            thanos last edited by

                            Ο χρήστης manosk έγραψε:
                            Αν σπάσει η μπάρα, τότε θα πάει προς τα πάνω ή προς τα κάτω. Συνήθως είναι έτσι φτιαγμένη ώστε να πάει προς τα πάνω, οπότε θα διαλύσει το καπώ αν είναι μπροστά.

                            Μα έτσι και αλλιώς δεν θα διαλυθεί το καπώ ;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              manosk last edited by

                              Μάλλον ναι, οπότε καταλήγουμε στο ότι πρέπει να επιλέγεται καλής ποιότητας μπάρα.
                              Τώρα μπήκα στο τριπάκι να βρω μπάρα για το accent. Η ακαμψία δεν είναι από τα δυνατά του σημεία.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • C
                                christos-lappas last edited by

                                Για τι κόστος μιλάμε περίπου; Θα άξιζε άραγε να βάλω κάτι τέτοιο στο 318Ci;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  traveller last edited by

                                  Για ποιο λόγο να 'πειράξεις' ένα αυτοκίνητο που έτσι κι αλλιώς έχει πολύ καλά, δυναμικά χαρακτηριστικά;;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    random last edited by

                                    Παιδια οτι αμαξι κι αν εχετε αξιζει τον κοπο να το δοκιμασετε.. Εμενα μου κοστισε 150 Ε μαζι με τα μεταφορικα και τα πηρα απο Κορεα απευθειας..Ειμαι σιγουρος οτι το σασσι εχει δεσει πολυ..Δεν χανετε τιποτα να δοκιμασετε μια μοντιφα που και δεν κοστιζει αλλα και οποτε θελετε τις αφαιρειτε..

                                    Οι εταιριες δεν τις τοποθετουν για θεμα κοστους..τα πολυ ακριβα και γρηγορα αμαξια και τζιπ εχουν τουλαχιστον στανταρ την εμπρος μπαρα θολων..

                                    Κακκως και δεν ειχα βαλει στο κουπε μου μπρος πισω μπαρες...
                                    Παντως ειμαι σιγουρος οτι σε οποιοδηποτε αμαξι θα βρειτε θολομπαρες σε αρκετα e shop αν ψαξετε..
                                    Αν δεν βρειτε πειτε μου να σας δωσω το URL απο εκει που τις πηρα..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      bagus last edited by

                                      Εχω στα χερια μου μια πισω μπαρα θολων απο ανθρακονημα...Ειναι παναλαφρη(~500 γρ) και θα την δοκιμασω λειαν συντομως στο κλιο...
                                      Δεν νομιζω να κανει και πολλα,αλλα δεν χανω τιποτα....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • A
                                        amaxopoulos last edited by

                                        Mαζι με τις μπαρες εδινε και αναρτηση?
                                        (για να κανει ολα αυτα που λες σε τετοιο βαθμο..... )

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Χαίρομαι με την χαρά του συμφορουμά(!) random1 αν και με τον ενθουσιασμό που φάνηκε να τον διακατέχει ιδίως όταν άρχισε να βλέπει πλεονεκτήματα που δεν προβλέπονται (όπως αναφέρθηκε και από άλλον) περίμενα να πει ότι κέρδισε και 20 άλογα!
                                          Και συμφωνώ με την πρόταση βάλτε όλοι μπάρες θόλων αλλά μη νομίζετε ότι θα δείτε τόσο εντυπωσιακές διαφορές. Μάλλον το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είχε πρόβλημα έλλειψης ακαμψίας και για αυτό φάνηκε, σε άλλες περιπτώσεις κατασκευής με πιο καλή ακαμψία η διαφορά (που δεν αμφισβητώ ότι υπάρχει) μπορεί να μην είναι τόσο εντυπωσιακή.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            techadmin admin last edited by

                                            Σε ένα αυτοκίνητο που έχει 'πρόβλημα' ακαμψίας η θολόμπαρα όντως μπορεί να κάνει 'θαύματα', όπως έκανε στην Αλίκη. Σε σχετικά άκαμπτα αυτοκίνητα όμως το μόνο ουσιαστικό κέρδος από μια θολόμπαρα είναι η βελτίωση του κλωτσήματος του τιμονιού όταν το αυτοκίνητο περνά πάνω από ανωμαλίες πάνω σε στροφή.

                                            Επίσης η τοποθέτηση θολόμπαρας μονάχα εμπρός μου έχουν πει πως μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένη υποστροφή και χειρότερο turn-in, ενώ αν συνδυαστεί και με πίσω θολόμπαρα μπορεί να κάνει το ξεκόλλημα του αυτοκινήτου πιο απότομο. Σε κάποιους αρέσει αυτό, σε κάποιους όχι. 😉

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr