-
Μπροστινη μπαρα θολων...1.5KG αλουμινιο απο την Intrax..
Πισω μπαρα θολων...1.2Kg αλουμινιο απο την Intrax...
Aποτελεσματα..
1.Αυξηση ακαμψιας
2.Αποκριση βελτιωμενη στο τιμονι
3.Μεγαλη μειωση των κλισεων
4.Βελτιωση του cornering
5.Μειωση του nose diving και squat κατα τα αποτομα φρεναρισματα και εκκινησεις.
6.Αστραπιαιες αλλαγες κατευθυνσης
7.Βελτιωση στο κρατημα κατα πολυ μεγαλο βαθμο
8.Ενα must have για ολα ανεξαιρετως τα οχηματα και σε πολυ χαμηλη τιμη..Ζηλεψτε ελευθερα...
-
Μπροστινη μπαρα θολων...1.5KG αλουμινιο απο την Intrax..
Πισω μπαρα θολων...1.2Kg αλουμινιο απο την Intrax...
Aποτελεσματα..
1.Αυξηση ακαμψιας
2.Αποκριση βελτιωμενη στο τιμονι
3.Μεγαλη μειωση των κλισεων
4.Βελτιωση του cornering
5.Μειωση του nose diving και squat κατα τα αποτομα φρεναρισματα και εκκινησεις.
6.Αστραπιαιες αλλαγες κατευθυνσης
7.Βελτιωση στο κρατημα κατα πολυ μεγαλο βαθμο
8.Ενα must have για ολα ανεξαιρετως τα οχηματα και σε πολυ χαμηλη τιμη..Ζηλεψτε ελευθερα...
-
Μπροστινη μπαρα θολων...1.5KG αλουμινιο απο την Intrax..
Πισω μπαρα θολων...1.2Kg αλουμινιο απο την Intrax...
Aποτελεσματα..
1.Αυξηση ακαμψιας
2.Αποκριση βελτιωμενη στο τιμονι
3.Μεγαλη μειωση των κλισεων
4.Βελτιωση του cornering
5.Μειωση του nose diving και squat κατα τα αποτομα φρεναρισματα και εκκινησεις.
6.Αστραπιαιες αλλαγες κατευθυνσης
7.Βελτιωση στο κρατημα κατα πολυ μεγαλο βαθμο
8.Ενα must have για ολα ανεξαιρετως τα οχηματα και σε πολυ χαμηλη τιμη..Ζηλεψτε ελευθερα...
-
.......έτσι απλά ΤΕΛΕΙΟ!
-
Ο χρήστης Random1 έγραψε:
Aποτελεσματα..
1.Αυξηση ακαμψιας
2.Αποκριση βελτιωμενη στο τιμονι
4.Βελτιωση του cornering
6.Αστραπιαιες αλλαγες κατευθυνσης
7.Βελτιωση στο κρατημα κατα πολυ μεγαλο βαθμο
8.Ενα must have για ολα ανεξαιρετως τα οχηματα και σε πολυ χαμηλη τιμη..Είναι φανερή η βελτίωση σ' αυτά.
3.Μεγαλη μειωση των κλισεων
5.Μειωση του nose diving και squat κατα τα αποτομα φρεναρισματα και εκκινησεις.Δεν βλέπω πως θα επηρεάσει η μπάρα θόλων αυτά τα 2. Μάλλον είσαι πολύ ενθουσιασμένος με την απόκριση στο τιμόνι.
-
Αν η μπάρα θόλων είναι τόσο καλή και βελτιώνει τόσο πολύ την οδική συμπεριφορά, γιατί οι εταιρίες δεν την τοποθετούν από μόνες τους στα μοντέλα τους;
-
Γιατί έχουν και μειονεκτήματα. Αν φας μια στούκα στη μια πλευρά, θα την πληρώσει το πλαίσιο και από την άλλη. Γενικά όμως το αμάξι γίνεται πιο στιβαρό καθώς βελτιώνεται η ακαμψία του.
-
Αληθεύει όμως πως αν φας μια από την μια πλευρά μετά πάει και η άλλη ;
-
Ο χρήστης Braker έγραψε:
Αληθεύει όμως πως αν φας μια από την μια πλευρά μετά πάει και η άλλη ;Δεν μπορώ να πω με σιγουριά αλλά αυτό συμβαίνει ανάλογα με το πόσο δυνατό είναι ένα τρακάρισμα και ανάλογα με την μπάρα που έχεις.
Κάπου είχα ακούσει (δεν έχω ακόμα ατομική εμπειρία σε τρακάρισμα και πόσο μάλλον φορώντας και μπάρα θόλων) ότι ορισμένες μπάρες, σπάνε με την δύναμη του τρακαρίσματος και δεν ¨στέλνουν¨ την δύναμη στην άλλη πλευρά.
Ότι μου είπαν λέω... δεν ξέρω... -
Αν σπάσει η μπάρα, τότε θα πάει προς τα πάνω ή προς τα κάτω. Συνήθως είναι έτσι φτιαγμένη ώστε να πάει προς τα πάνω, οπότε θα διαλύσει το καπώ αν είναι μπροστά.
-
Ποσο πηγε το μαλλι???
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Αν σπάσει η μπάρα, τότε θα πάει προς τα πάνω ή προς τα κάτω. Συνήθως είναι έτσι φτιαγμένη ώστε να πάει προς τα πάνω, οπότε θα διαλύσει το καπώ αν είναι μπροστά.Μα έτσι και αλλιώς δεν θα διαλυθεί το καπώ ;
-
Μάλλον ναι, οπότε καταλήγουμε στο ότι πρέπει να επιλέγεται καλής ποιότητας μπάρα.
Τώρα μπήκα στο τριπάκι να βρω μπάρα για το accent. Η ακαμψία δεν είναι από τα δυνατά του σημεία. -
Για τι κόστος μιλάμε περίπου; Θα άξιζε άραγε να βάλω κάτι τέτοιο στο 318Ci;
-
Για ποιο λόγο να 'πειράξεις' ένα αυτοκίνητο που έτσι κι αλλιώς έχει πολύ καλά, δυναμικά χαρακτηριστικά;;
-
Παιδια οτι αμαξι κι αν εχετε αξιζει τον κοπο να το δοκιμασετε.. Εμενα μου κοστισε 150 Ε μαζι με τα μεταφορικα και τα πηρα απο Κορεα απευθειας..Ειμαι σιγουρος οτι το σασσι εχει δεσει πολυ..Δεν χανετε τιποτα να δοκιμασετε μια μοντιφα που και δεν κοστιζει αλλα και οποτε θελετε τις αφαιρειτε..
Οι εταιριες δεν τις τοποθετουν για θεμα κοστους..τα πολυ ακριβα και γρηγορα αμαξια και τζιπ εχουν τουλαχιστον στανταρ την εμπρος μπαρα θολων..
Κακκως και δεν ειχα βαλει στο κουπε μου μπρος πισω μπαρες...
Παντως ειμαι σιγουρος οτι σε οποιοδηποτε αμαξι θα βρειτε θολομπαρες σε αρκετα e shop αν ψαξετε..
Αν δεν βρειτε πειτε μου να σας δωσω το URL απο εκει που τις πηρα.. -
Εχω στα χερια μου μια πισω μπαρα θολων απο ανθρακονημα...Ειναι παναλαφρη(~500 γρ) και θα την δοκιμασω λειαν συντομως στο κλιο...
Δεν νομιζω να κανει και πολλα,αλλα δεν χανω τιποτα.... -
Mαζι με τις μπαρες εδινε και αναρτηση?
(για να κανει ολα αυτα που λες σε τετοιο βαθμο..... ) -
Χαίρομαι με την χαρά του συμφορουμά(!) random1 αν και με τον ενθουσιασμό που φάνηκε να τον διακατέχει ιδίως όταν άρχισε να βλέπει πλεονεκτήματα που δεν προβλέπονται (όπως αναφέρθηκε και από άλλον) περίμενα να πει ότι κέρδισε και 20 άλογα!
Και συμφωνώ με την πρόταση βάλτε όλοι μπάρες θόλων αλλά μη νομίζετε ότι θα δείτε τόσο εντυπωσιακές διαφορές. Μάλλον το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είχε πρόβλημα έλλειψης ακαμψίας και για αυτό φάνηκε, σε άλλες περιπτώσεις κατασκευής με πιο καλή ακαμψία η διαφορά (που δεν αμφισβητώ ότι υπάρχει) μπορεί να μην είναι τόσο εντυπωσιακή. -
Σε ένα αυτοκίνητο που έχει 'πρόβλημα' ακαμψίας η θολόμπαρα όντως μπορεί να κάνει 'θαύματα', όπως έκανε στην Αλίκη. Σε σχετικά άκαμπτα αυτοκίνητα όμως το μόνο ουσιαστικό κέρδος από μια θολόμπαρα είναι η βελτίωση του κλωτσήματος του τιμονιού όταν το αυτοκίνητο περνά πάνω από ανωμαλίες πάνω σε στροφή.
Επίσης η τοποθέτηση θολόμπαρας μονάχα εμπρός μου έχουν πει πως μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένη υποστροφή και χειρότερο turn-in, ενώ αν συνδυαστεί και με πίσω θολόμπαρα μπορεί να κάνει το ξεκόλλημα του αυτοκινήτου πιο απότομο. Σε κάποιους αρέσει αυτό, σε κάποιους όχι.
Kαι εμπρος και πισω...