-
Ζητάω γνώμες για εξάτμιση για Peugeot Rallye 16v.Εγω σκέφτομαι για χειροποίητο δίχαλο και εξάτμιση απο τον καταλύτη και πίσω της supersprint (GR. N).Πέρα από τις χειροποίητες έχει δοκιμάσει κανείς κατι άλλο;Είχε αποτελέσματα;Αν μπορείται αναφέρατε μάρκα,τιμή,εντυπώσεις και τύπο μπούκας.
-
Ζητάω γνώμες για εξάτμιση για Peugeot Rallye 16v.Εγω σκέφτομαι για χειροποίητο δίχαλο και εξάτμιση απο τον καταλύτη και πίσω της supersprint (GR. N).Πέρα από τις χειροποίητες έχει δοκιμάσει κανείς κατι άλλο;Είχε αποτελέσματα;Αν μπορείται αναφέρατε μάρκα,τιμή,εντυπώσεις και τύπο μπούκας.
-
Ζητάω γνώμες για εξάτμιση για Peugeot Rallye 16v.Εγω σκέφτομαι για χειροποίητο δίχαλο και εξάτμιση απο τον καταλύτη και πίσω της supersprint (GR. N).Πέρα από τις χειροποίητες έχει δοκιμάσει κανείς κατι άλλο;Είχε αποτελέσματα;Αν μπορείται αναφέρατε μάρκα,τιμή,εντυπώσεις και τύπο μπούκας.
-
Το σύστημα εξαγωγής εξαρτάται άμμεσα από αν έχεις προχωρήσει σε βελτίωση του κινητήρα,για μαμά κινητήρα ένα ελεύθερο τελικό 50άρι σε καλύπτει,μην πειράξεις δύχαλο-μεσαίο-καταλύτη-χταπόδι
-
egw pali 8a sou pw to allo...
an den exeis problhma me ton 8orubo,bale mia supersprint group N me mesaio kazani pali supersprint kai enan kataluth metalliko...
pantws egw pou exw to group N ths supesprint,me swlhna kai teliko,apo apodwsh skizei apla bgazei 8orubo... -
Θα το καταργήσω το μεσαίο καζανάκι,δεν υπάρχει περίπτωση.
Όταν λες παράγει πολύ θόρυβο τι εννοείς;
Υπάρχει πρόβλημα με την αστυνομία;
Είμαι νέος ακόμα και δεν με ενδιαφέρει τόσο ο θόρυβος,οσο η απόδωση.
Απλά δε θέλω να έχω πρόβληματα με τα στρουμφάκια!!!
Σκέφτομαι να φτιάξω και ενα χειροποίητο δίχαλο,γιατί το εργοστασιακό από τη μια μεριά είναι πιο στενό(για να μην ζεσταίνεται το λάδι). -
Μικρέ ο rallye32v έχει το 16βάλβιδο μανίσιο αν αφαιρέσει το μεσαίο θα κερδίσει 0,5 ΗΡ στις 7399 στρ/λεπ θα χάσει σε ροπή χαμηλά και θα κάνει περισσότερο θόρυβο από το δικό σου,γιατί να δώσει 350 Ε για να αλλάξει τον καταλύτη;.Για την λύση του GrN της Supersprint συμφωνώ απόλυτα,η καλύτερη επιλογή,πολύ καλή επιλογή όπως ξέρεις είναι και η GrN της PS και της OMP.
Φιλάκια -
mikros h' oxi,me to kainourgio moteraki paw akribws mazi me tou nteliou mexri ta teleiwmata ths triths opote etoimasou na se pathsw! ...katse na balw kai to kalo to programma...
sxetika me ton katalyth,an to bgaleis kai esy 8a deis...
alla ksexasa,esena den se afhnei o mpampas...
to mesaio kazani kobei paaara polu 8orubo...twra sto 8ema twn epidosewn den exei megalh diafora ante na paei liiigo kalutera.emena pantws an me stamathsoun gia 8orubo thn ekatsa...8a me pane isobia!!!
epishs h omp bgazei perissotero 8orubo apo thn supersprint an baleis to group n susthma. -
Τον καταλυτη δεν θα τον αλλαξω.
Θα βάλω σιγουρα τελικό και σκεφτομουνα να καταργησω και το μεσαιο καζανακι με το σωληνα που δινει η supersprint.
O σωληνας έχει γυρω στις 50 χιλιαδες.
Για το τελικο supersprint groupΝ δεν ξέρω τιμή αλλά υπολογίζω γυρω στισ 100 χιλιαδες.
Το μεσαιο καζανάκι δε θα μου δώσει αλογα αλλα καλύτερη ευστροφια.
Επειδή το αμαξι είναι μαμα κατα τα αλλα,δε με νοιάζει να παρω άλογα,αλλά λιγο καλυτερο θορυβο,οποτε τελικα κραταω μεσαιο καζανακι και αλλαζω τελικο και διχαλο.
Μαλλον θα βαλω supersprint γιατι παρολο που η ΟΜΡ ειναι γνωστη και καλη μαρκα δεν εχει τοσο μεγαλη εξειδικευση στις εξατμίσεις όπως η supersprint.
Άσε που δεν έχω ακούσει και πολλούς να έχουν βάλει ΟΜΡ. -
Ο χρήστης rallye32v έγραψε:
Το μεσαιο καζανάκι δε θα μου δώσει αλογα αλλα καλύτερη ευστροφια.
.γιατι αυτο ??
-
Δεν έχω ακριβή απάντηση σε αυτό,αλλά έτσι έχω διαβάσει σε αρκετά περοδικά.
Κατα κύριο λόγο αν καταργήσεις το μεσαίο μειώνεις αρκετά το back pressure οπότε απο αυτό συμπεραίνουμε ότι αυξάνεις την ευστροφία.
Το πόσα άλογα θα πάρεις απο την εξάτμιση εξαρτάται απο τη διατομή και το μήκος της.Θεωρητικά από το ποσο καλά συντονίζει(λογώ σχήματος και διατομής) τα καυσαέρια σε κάποιες στροφές,ώστε να 'αδειάζει' τους θαλάμους καύσης πλήρως.
Οπότε καταλαβαίνεις πως με το μεσαίο καζανάκι έχεις λίγη περισσότερη δύναμη στις μεσαίες και χάνεις λίγη δύναμη ψηλά. -
Ο χρήστης rallye32v έγραψε:
Κατα κύριο λόγο αν καταργήσεις το μεσαίο μειώνεις αρκετά το back pressure οπότε απο αυτό συμπεραίνουμε ότι αυξάνεις την ευστροφία.
.τι εννοεις ευστροφια
ροπη ψηλα?
αποκριση ψηλα?Το πόσα άλογα θα πάρεις απο την εξάτμιση εξαρτάται απο τη διατομή και το μήκος της.Θεωρητικά από το ποσο καλά συντονίζει(λογώ σχήματος και διατομής) τα καυσαέρια σε κάποιες στροφές,ώστε να 'αδειάζει' τους θαλάμους καύσης πλήρως.
Oπότε καταλαβαίνεις πως με το μεσαίο καζανάκι έχεις λίγη περισσότερη δύναμη στις μεσαίες και χάνεις λίγη δύναμη ψηλά.πραγματικα δεν καταλαβαινω τι εννοεις
επειδη ειναι μεσαιο βοηθα στις μεσαιες?
δωσε κιαλλα στοιχεια... -
Λοιπον predator ακου,σκεψου και προβληματισου!!!
Προσπαθησε να καταλαβεις γιατι βαριεμαι να γραφω μεγαλα κειμενα.
Οταν ενα αεριο(και για τα υγρα το ιδιο ισχυει,αλλα αυτο δε μας ενδιαφερει στο παρον θεμα) κινειται και συναντησει ενα εμποδιο εχουμε δημιουργια ενος νεου κυματος.
Εδω να κανω μια παρενθεση και να πω οτι τα καυσαερια απο τη στιγμη που θα βγουν απο τους κυλινδρους συμπεριφερονται σαν κυμα με καποια κοινα χαρακτιριστικα(συχνοτητα,πλατος...).
Επισης οταν λεω εμποδιο δεν εννοω μια κολληση(αν και αυτη επηρεαζει,αλλα ελαχιστα) αλλα κατι που θα αλλοιωσει τα χαρακτηριστικα αυτου του κυματος.Τετοια ειναι(κατα κυριο λογο)μεγαλες μεταβολες στη διατομη του σωληνα μεσα στο οποιο κινειται το κυμα.
Τετοιες μεταβολες εχουν σαν αποτελεσμα τη δημιουργια ενος νεου κυματος με το ιδιο πλατος αλλα αντιθετη φαση απο το αρχικο κυμα.
Θεωρουμε το αρχικο κυμα ειναι το κυμα που δημιουργειται κατα την εξαγωγη των καυσαεριων προς την ατμοσφαιρα.Οταν το κυμα αυτο σσυναντησει το πρωτο καζανακι(ο καταλυτης εσωτερικα εχει την ιδια ενεργο διατομη με την υπολοιπη εξατμιση)δημιουργειται το νεο κυμα που ανεγερα παραπανω το οποιο κινειται προς τις βαλβιδες εξαγωγης και βοηθαει στο καλυτερο 'αδειασμα' των κυλινδρων.Οσο πιο μπροστα ειναι το μεσαιο καζανακι τοσο πιο γρηγορα θα γυρισει το κυμα αυτο προς τα πισω.Οταν το καταργησουμε το μονο καζανακι θα ειναι το τελικο οποτε το κυμα θα εχει πολυ χρονο να γυρισει πισω και το μοτερ θα αποδιδει κλυτερα στις υψηλες στροφες.
Αυτα περιλειπτικα γιατι υπαρχουν πολλα βιβλια και ολοκληρος κλαδος της φυσικης(που σπουδαζω) που μελεταει τη συμπεριφορα των αεριων και των κυματων.
Ακου εκει μεσαιο καζανακι δυναμη στις μεσιες!!!!!!!!!!! -
1ον.Μη πιστεύετε ότι γράφουν οι φυλλάδες ''Βελτίωσης'' που τα αρπάζουν χοντρά από τους ''βελτιωτές'',ρωτήστε παιδιά που τρέχουν σε αγώνες και δεν αβαντάρουν ''βελτιωτές''.
2ον.Με ''μαμά'' μοτέρ αν βάλης τελικό τύπου GrN θα ''πάρεις'' το πολύ 2-3 πραγματικά άλογα (η καλύτερη επιλογή και το χαμηλότερο κόστος).
3ον.Με ''μαμά''μοτέρ καλύτερα να αποφύγεις τα πολυ ελεύθερα τελικά +50mm (π.χ Supersprint Magnum) με τις μεγάλες μπούκες γιατί θα έχεις λιγότερο κέρδος ειδικά χαμηλά και λιγότερα Ευρώ στη τσέπη.
4ον.Με ''μαμά'' μοτέρ αν αφαιρέσεις το μεσαίο δεν αυξάνεις την ευστροφία (εύκολο ανέβασμα στροφών) αλλά την μειώνεις γιατί μέχρι τις 4000 στρ/λεπ. θα έχεις μειωμένη ροπή-ισχύ.
4ον.Με ''μαμά'' μοτέρ δεν υπάρχει λόγος να πειράξεις το δύχαλο,το ''πάτημα'' που έχει για να μην υπερθερμένεται το κιβώτιο δεν εμποδίζει την εξαγωγή των καυσαερίων με μοτέρ εως 150 πραγματικά άλογα (δευτέρου σταδίου όπως επικράτησε να το λένε οι ''ειδήμωνες''.
5ον.Με ''μαμά'' μοτέρ αν αλλάξεις χταπόδι θα είναι Μέγα Λάθος, να φανταστείς στην GrA με ιπποδυνάμεις +170 πραγματικά άλογα και έχουν το ''μανίσιο'' χταπόδι.
6ον.Εγώ άλλαξα καταλύτη (έσπασε ο κεραμικός μονόλιθος) ο μανίσιος είναι πολύ ''κλειστός'', έβαλα μεταλικό πολύ πιό ελεύθερο και πολύ πιό ανοικτό και όταν είχα το μοτέρ πρώτου σταδίου(σκούπα-τελικό-πρόγραμμα) δεν υπήρχε αισθητή διαφορά το πολύ-πολύ 1-2 άλογα (μήν πιστεύετε τα ''test'' φυλλάδων βελτίωσης είναι πιό ''σικέ'' και από το Ελληνικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου)
Συμπέρασμα:βάλε ένα τελικό GrN και με τα υπόλοιπα Ευρώ σου βάλε ή μιά σκούπα ή τα bilstein GrN (rally) ή καλύτερα αν φοράς τα P700 βάλε σωστά λάστιχα
Μικρέ δε του αλλάζεις χρώμα και από μαύρο να το κάνεις μπλέ ή καλύτερα τιρκουάζ και να το πετάξεις στον Θερμαικό,ο Κατσιμπέρης το έχει επίτιδες χρυσαφί για να ταιριάζει με τα νερά του Πηνειού . -
Ο χρήστης rallye32v έγραψε:
Λοιπον predator ακου,σκεψου και προβληματισου!!!
Προσπαθησε να καταλαβεις γιατι βαριεμαι να γραφω μεγαλα κειμενα.θα προσπαθησω αλλα δειξε λιγο επιεικια
Οταν ενα αεριο(και για τα υγρα το ιδιο ισχυει,αλλα αυτο δε μας ενδιαφερει στο παρον θεμα) κινειται και συναντησει ενα εμποδιο εχουμε δημιουργια ενος νεου κυματος.
μαλλον προσπαθεις να πεις οτι 'οταν ενα κυμα συναντησει ενα εμποδιο εχουμε δημιουργια ενος νεου κυματος'
διοτι τα αερια δεν κινουνται μονο σε κυματομορφες
και δεν ειναι δημιουργια αλλα ανακλαση μερους η ολου του κυματοςΕδω να κανω μια παρενθεση και να πω οτι τα καυσαερια απο τη στιγμη που θα βγουν απο τους κυλινδρους συμπεριφερονται σαν κυμα με καποια κοινα χαρακτιριστικα(συχνοτητα,πλατος...).
τα οποια χαρακτηριστικα εξαρτονται απο ... ??
Επισης οταν λεω εμποδιο δεν εννοω μια κολληση(αν και αυτη επηρεαζει,αλλα ελαχιστα) αλλα κατι που θα αλλοιωσει τα χαρακτηριστικα αυτου του κυματος.Τετοια ειναι(κατα κυριο λογο)μεγαλες μεταβολες στη διατομη του σωληνα μεσα στο οποιο κινειται το κυμα.Τετοιες μεταβολες εχουν σαν αποτελεσμα τη δημιουργια ενος νεου κυματος με το ιδιο πλατος αλλα αντιθετη φαση απο το αρχικο κυμα..
δηλαδη εχουμε το backpressure (σε κυμα) με **διαφορα φασης 180 μοιρες και αντιθετη φορα **απο το αρχικο
αλλα αν η συχνοτητα και το πλατος ειναι ιδια τοτε εχουμε πληρη ανακλαση αρα το κυμα δεν προχωρα πιο εξω !!!Θεωρουμε το αρχικο κυμα ειναι το κυμα που δημιουργειται κατα την εξαγωγη των καυσαεριων προς την ατμοσφαιρα.Οταν το κυμα αυτο σσυναντησει το πρωτο καζανακι(ο καταλυτης εσωτερικα εχει την ιδια ενεργο διατομη με την υπολοιπη εξατμιση)....
δηλαδη ο καταλυτης δεν δημιουργει αξιολογο backpressure η τελοσπαντων ανακλαση του κυματος η εστω δημιουργια του νεου που λες
...δημιουργειται το νεο κυμα που ανεγερα παραπανω το οποιο κινειται προς τις βαλβιδες εξαγωγης και βοηθαει στο καλυτερο 'αδειασμα' των κυλινδρων.
δηλαδη ειναι καλο πραγμα αυτο το νεο κυμα (backpressure) αφου παει με φορα προς τα μεσα
Οσο πιο μπροστα ειναι το μεσαιο καζανακι τοσο πιο γρηγορα θα γυρισει το κυμα αυτο προς τα πισω.Οταν το καταργησουμε το μονο καζανακι θα ειναι το τελικο οποτε το κυμα θα εχει πολυ χρονο να γυρισει πισω και το μοτερ θα αποδιδει καλυτερα στις υψηλες στροφες.
και αφου θα εχουμε πολυ χρονο θα προλαβουμε να επιταχυνουμε καλυτερα στις ψηλες
ναι αλλα οταν εχουμε το μεσαιο και δεν εχουμε καθολου χρονο τι κανουμε?Αυτα περιλειπτικα γιατι υπαρχουν πολλα βιβλια και ολοκληρος κλαδος της φυσικης(που σπουδαζω)...
τα συγχαρητηρια μου...
... που μελεταει τη συμπεριφορα των αεριων και των κυματων.
...αλλα τα δυο αυτα θεματα ειναι τα αεροδυναμικη-αεριοδυναμικη και κυματικη-σηματα(ομαδες κυματων) τα οποια ανηκουν στους μηχανικους και ειδικοτερα στους μηχανολογους
Ακου εκει μεσαιο καζανακι δυναμη στις μεσιες!!!!!!!!!!!
παλι με μπερδεψες
δηλαδη δεν λες οτι αν εχουμε το καζανακι στη μεση βοηθα στις μεσαιες και αν το εχουμε στο τελος στις ψηλες?παντως εντυπωσιαστηκα
-
Aν σκεφτεσαι να βαλεις τελικο gr n,μπορεις να στραφεις και σε αλλες λυσεις,οπως τα χειροποιητα ,που εχουν κοστος το 1/3 της supersprint.
Η επισης καλη επιλογη που σου προτεινω ειναι το gr N της FESTUS με κοστος 130 Ευρω.
Το εχει βαλει φιλος μου σε μαμα μοτερ,μονο σκουπα,και εκτος απο πολυ θορυβο(ελλειψη μεσαιου) ειδαμε και καλυτερο τραβηγμα μεσαια-ψηλα.
Αλλο πλεονεκτημα ειναι πως ειναι ανοξειδωτο και δεν θα εχεις προβλημα να διαβρωθει.
Το supersprint ειναι ανοξειδωτο?
Το ρισκαρεις να δωσεις 400+ ευρω και μετα απο 1-2 χρονια να σαπισει?
Δε ξερω μπορει να ειμαι και λαθος στο συλλογισμο μου.
Η επιλογη...δικη σου -
Παιδιά σας ευχαριστώ όλους που ασχοληθήκατε(και ειδικά τον 106S16 και τον S3 που πρότειναν τεκμηριομένες λύσεις).
-
Ο χρήστης rallye32v έγραψε:
Παιδιά σας ευχαριστώ όλους που ασχοληθήκατε(και ειδικά τον 106S16 και τον S3 που πρότειναν τεκμηριομένες λύσεις).Γειά σας,
Για να κάνουμε τα πράγματα λίγο πιο σωστά και λίγο πιο κατανοητά για όλους το θέμα έχει ως εξής στην θεωρία αλλά και στην πράξη:- Το μεσαίο 'καζανάκι' λέγεται και είναι 'expansion box' δηλαδή εκτονωτής και παίζει το ρόλο της ανοικτής ατμόσφαιρας. Αυτό σημαίνει ότι για το συγκεκριμένο κινητήρα και χαρακτηριστικά του η σωλήνα μετά το συλλέκτη της πολλαπλής πρέπει να έχει το συγκεκριμένο μήκος και να τελειώνει εκεί, δηλαδή στον εκτονωτή ή στην ατμόσφαιρα.
Για να γίνει ακόμη πιο απλό, αν μπορούσε η εξάτμιση να είναι τελείως ελεύθερη θα τελείωνε εκεί ακριβώς που συναντά το πρώτο καζανάκι (εκτονωτή). Γι' αυτό και θα έχεις προσέξει ότι σε αγωνιστικά αυτοκίνητα με ελεύθερη, ο σωλήνας βγαίνει κάπου στο πλάι και αυτό είναι όλο.
Τώρα, αν εσύ θέλεις να μετακινήσεις τον 'εκτονωτή' για τον οποιοδήποτε λόγο σε κάθε περίπτωση θα 'χαλάσεις' το συντονισμό της εξάτμισης εκτός αν το μετατοπίσεις ΑΚΡΙΒΩΣ ενα ή ακριβές πολλαπλάσιο μήκος της σωλήνας πολλαπλήεκτονωτής.
Σε περίπτωση που καταργηθεί το¨'καζανάκι' εκτονωτής τότε το τελικό πρέπει να μεταφερθεί σε τέτοιο σημείο που η σωλήνα που φθάνει σε αυτό από την πολλαπλή να έχει ακριβώς πολλαπλάσιο μήκος της αρχικής σωλήνας πολλαπλήκαζανάκι. Αυτό όμως είναι σχεδόν πάντα αδύνατο λόγω ιδιομορφίας των σασί από κάτω και έτσι χαλάμε τις εξατμίσεις...
Εννοείτε ότι οι διαστάσεις αυτές αλλάζουν σε περίπτωση βελτίωσης με χταπόδι όπου υπολογίζονται όλα από την αρχή αλλά έτσι δουλεύουν οι εξατμίσεις σε ατμοσφαιρικούς κινητήρες.
Για την ιστορία σου λέω ότι ο όγκος του εκτoνωτή πρέπει να είναι τουλάχιστον 1.5 φορές τον όγκο ενός κυλίνδρου του κινητήρα στον οποίο αναφερόμαστε.
Αυτά για την ώρα και ελπίζω να μη σας κούρασα.
- Το μεσαίο 'καζανάκι' λέγεται και είναι 'expansion box' δηλαδή εκτονωτής και παίζει το ρόλο της ανοικτής ατμόσφαιρας. Αυτό σημαίνει ότι για το συγκεκριμένο κινητήρα και χαρακτηριστικά του η σωλήνα μετά το συλλέκτη της πολλαπλής πρέπει να έχει το συγκεκριμένο μήκος και να τελειώνει εκεί, δηλαδή στον εκτονωτή ή στην ατμόσφαιρα.
-
μαρεσουν αυτα που λες
εχω μονο μια ενσταση και μια αμφιβολιαενσταση
το VIPER και η DR εχουν ακριβως ιδιους κυλινδρους
δεν μπορουν ομως να εχουν και ιδιο μεσαιο ουτε στο 'η αλικη στη χωρα των θαυματων'
αρα ο κανονας η δεν ειναι γενικος π.χ. μονο τετρακυλινδρα
η καπως αλλιως ειναιαμφιβολια
το καζανακι τωρα (μαμα) δεν ειναι στο πρωτο πολλαπλασιο μηκους (τοση τυχη?)
αρα αν ειναι π.χ. στο τριτο δεν χρειαζεται εμεις να παμε στο εκτο
φτανει να παμε στο τεταρτο -
Speedy συμφωνώ 'σχεδόν' απόλυτα μ'αυτά που λες όμως εχεις κάνει μια μεγαλη γενίκευση,σ'αυτά που λές.
Ποιά είναι αυτή;
Οτι όλα αυτα που αναφέρεις ισχύουν μόνο για μια μικρη περιοχή γειτουργίας του κινητήρα.Αν για παράδειγμαο κατασκευαστής θέλει να δώσει δύναμη στις μεσαίες θα τοποθετήσει σε τέτοιο σημειο το μεσαίο καζανάκι ώστε να πετυχαίνει το συντονισμό στις μεσαίες.Χωρίς να μεταβαλεις κάποιο απο τα χαρακτηριστικά της εξάτμισης δε γίνεται να πετύχεις συντονισμό σε κάποια διαφορετική περιοχη.
Και επειδη είναι σίγουρο πως τον κατασκευαστη τον ενδιαφέρει και η δύναμη στις μεσαίες και ο θόρυβος αλλά και πολλά άλλα γι'αυτο τοποθετεί το μεσαίο καζανακι.
Εξατμίσεις για Peugeot Rallye 16v