-
Χρόνια Πολλά και από εμένα
Στις επιλογές σου θα έβαζα και το SEAT ALTEA με τον 2.0 FSI κινητήρα που είναι κάτω από 25.000 ευρώ. Ίσως να σκεφτόμουν να το επιλέξω και με tiptronic. Αν είσαι επαρχία και σε ενδιαφέρει το diesel τότε σκέψου το ίδιο αυτοκίνητο με 2.0 TDi και αν θες κιβώτιο DSG.
Πλέον τα νέα μοντέλα (παραγωγής από Ιούλιο και μετά) έχουν πίσω συρόμενο κάθισμα και ο χώρος αποσκευών μεταβάλλεται από 370lt έως 508lt.
Οδήγησα 1 εβδομάδα το FOCUS C-MAX 1.6 TiVCT (115HP) και για ένα σαββατοκύριακο το ALTEA 1.6 102HP.
Ο λόγοι που κατέληξα στο δεύτερο είναι οι εξής:- Πιο σπορτίφ συμπεριφορά
- Πιο ευχάριστος κινητήρας τουλάχιστο έως τις 5.000 σαλ.
- Πιο ελαστικός κινητήρας.
- Εμφανώς καλύτερη ποιότητα κατασκευής (το focus με 1.600 χλμ έτριζε στο χώρο των αποσκευών και όπως ρώτησα είναι κάτι που συμβαίνει σε όλα τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα, ενώ στο ALTEA με 18.000 χλμ δεν ακούγονταν τίποτα.)
- Εμφάνιση μέσα - έξω κατα τη γνώμη μου πιο εμπνευσμένη και πιο ελκυστική.
- Η τιμή!!!! Με 20.500 το πήρα με ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός - πίσω, τηλεχειριζόμενες κλειδαριές με εργοστασιακό συναγερμό, ηλεκτρικούς καθρέπτες με αναδίπλωση, ηλιοροφή, mp3 σε συνδυασμό με bluetoth handsfree με χειρισμό από το τιμόνι, parking assistance, ESP - EBA - EDL - ASR, ζάντες αλουμινίου, προβολείς, φυμέ τζάμια και 6 αερόσακους όλα εργοστασιακά. To αντίστοιχο FOCUS έφτανε πάνω από 23.000 ευρώ.
Και όπως διαπιστώνω τώρα άψογο after sales!
Ότι και να επιλέξεις καλά ταξίδια -
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
Επίσης τα 700 σχεδόν λίτρα χώρο αποσκευών του Touran, σε μήκος 4,4 δεν τα φτάνει ούτε Maybach (για όσους συνδυάζουν τους χώρους επιβατών/αποσκευών με το... μήκος )
Κι έλεγα θα το πει δεν θα το πει
Κι από μένα πολυμορφικό..αν θες μάλιστα να το εκμεταλλεύεσαι και τις νύχτες για ύπνο,μονόδρομος.Το θέμα είναι τις ημέρες πώς θα το κουμαντάρεις
Κορόλα βέρσο +1.
γιατί ψέμματα είναι; ένα απλό παράδειγμα χώρων με μικρό -σχετικά- μήκος, όπως επίσης και το Jazz
Όσους συναδέλφους ξέρω κι έχουν μικρά παιδιά, δεν σκέφτονται κάτι άλλο εκτός από πολυμορφικά ή τύπου πολυμορφικά. Καρότσια, κρεβάτια και λοιπά παιδικά αξεσουάρ, δύσκολα βολεύονται σε σεντάν (εγώ απλώς τους πειράζω )
-
Κανένα απ' τα πολυμορφίζοντα που αναφέρονται παραπάνω(C-Max,Golf plus,Altea) δεν ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του φίλου όπως τις περιέγραψε,αφού είναι απλά λίγο πιό πρακτικές εκδόσεις των hatchback των εταιριών που τα βγάζουν.Μόνο το Zafira,το Touran και το Grand Scenic θα μπορούσαν να τον ικανοποιήσουν.Εγώ πάντως συνεχίζω το χαβά μου και ξαναλέω station wagon
-
Ξέχασα και το Corolla Verso.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
γιατί ψέμματα είναι; ένα απλό παράδειγμα χώρων με μικρό -σχετικά- μήκος, όπως επίσης και το Jazz
Όσους συναδέλφους ξέρω κι έχουν μικρά παιδιά, δεν σκέφτονται κάτι άλλο εκτός από πολυμορφικά ή τύπου πολυμορφικά. Καρότσια, κρεβάτια και λοιπά παιδικά αξεσουάρ, δύσκολα βολεύονται σε σεντάν (εγώ απλώς τους πειράζω )
Kοίτα μερικές φορές που η ζωή παίζει περίεργα παιχνίδια εις βάρος μας.. ξέρεις εσύ(βλ.bmw116,316,Α3 κλπ)
Έχουμε και λέμε:
verso 1.8 24360Ε:
135 άλογα
4240μ
1215 βάροςtouran 1.6 FSI 24990E:
115 άλογα
4400μ
1(να το πω;θα το πω )500 βάροςΣυμπέρασμα:
Πιο ακριβό
Πιο αδύναμο
Πιο μακρύ
Πιο βαρύ
Πιο άσχημο(προσωπική άποψη) -
Τo comfortline κάνει 22.840 σύμφωνα με τους 4T ενώ το Verso 24.050 σύμφωνα με την ίδια πηγή πάντα..
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
To Honda FRV πόσο έχει? Το κοιτάξατε καθόλου?
πολύ άσχημο ρε Σπύρο!
SFW?
Και το μούλτιπλα άσχημο ήταν, αλλά για τη δουλειά που το παίρνεις, έκανε θαύματα. Σαν χωροταξία και ιδέα, το FRV είναι ο συνεχιστής του: 3 μπρος, 3 πίσω, άπειροι χώροι, ασχήμια ( ), χρηστικότητα, όλα στο φούλ. -
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
Kοίτα μερικές φορές που η ζωή παίζει περίεργα παιχνίδια εις βάρος μας.. ξέρεις εσύ(βλ.bmw116,316,Α3 κλπ)
Έχουμε και λέμε:
verso 1.8 24360Ε:
135 άλογα
4240μ
1215 βάροςtouran 1.6 FSI 24990E:
115 άλογα
4400μ
1(να το πω;θα το πω )500 βάροςΣυμπέρασμα:
Πιο ακριβό
Πιο αδύναμο
Πιο μακρύ
Πιο βαρύ
Πιο άσχημο(προσωπική άποψη)δεν πρότεινα Touran έναντι Zafira! Στους χώρους των πολυμορφικών αναφέρθηκα.
Touran θα προτείνω όταν έρθει το 1.4/140
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Touran θα προτείνω όταν έρθει το 1.4/140
Έεεετσι!
-
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
Έχουμε και λέμε:
verso 1.8 24360Ε:
135 άλογα
4240μ
1215 βάροςtouran 1.6 FSI 24990E:
115 άλογα
4400μ
1(να το πω;θα το πω )500 βάροςΣυμπέρασμα:
Πιο ακριβό
Πιο αδύναμο
Πιο μακρύ
Πιο βαρύ
Πιο άσχημο(προσωπική άποψη)Eμ γιατί επιμένω εγώ σε station wagon;
-
Είδαμε πρώτα απ' όλα το Zafira και μας άρεσε πολύ ως χώρος. Ίσως όμως λίγο παραπάνω απ' αυτόν που πραγματικά χρειαζόμαστε (αν σκεφτείτε ότι θα είναι το μοναδικό μας αυτοκίνητο, που σημαίνει πόλη - βουνά το ίδιο... ). Είναι πραγματικά πολύ όμορφο και ποιοτικό. Τι λέει όμως ο κινητήρας των 1.8; Το πάει; Και στην έκδοση που μπορούμε οικονομικά να το κλείσουμε (24.000) απουσιάζει το ESP. Το θεωρείτε αναγκαίο για την ασφάλεια; Ευχαριστώ και εύχομαι σ' όλους καλή χρονιά γεμάτη υγεία!
-
Δεν θα σου πει κανένας μην βάζεις ESP(εκτός απ' τον Skullone )Από κει και πέρα μπορεί και να μην σου χρειαστεί ποτέ όπως και οι αερόσακκοι. Προσωπική μου άποψη είναι ότι αν υπάρχει καλώς.Αν δεν υπάρχει και το αυτοκίνητο με καλύπτει σε όλα τα υπόλοιπα δεν θα με απέτρεπε από την αγορά η έλλειψή του ESP.
-
Υπάρχει μια κατηγορία αυτοκινήτων που όταν το πρώτο ζητούμενο είναι οι χώροι είναι εκτός συναγωνισμού αλλά όλοι τα ξεχνάμε. Και παραθέτω:
Citroen Berlingo 1,6 16V Active ABS: 16090 ευρώ, 853 λίτρα χώρο αποσκευών.
FIAT Doplo1,6 Family: 15800 ευρώ, 750 λίτρα χώρο αποσκευών.
PEUGEOT Rartner 1,6 VTC: 18130 ευρώ, 624 λίτρα χώρο αποσκευών.
RENAULT Kangoo 1,6 16V: 16450 ευρώ, 650 λίτρα χώρο αποσκευών.
RENAULT Kangoo 1,6 4Χ4: 20630 ευρώ, 650 λίτρα χώρο αποσκευών (αν πας συχνά και σε χώμα).Τώρα με τα ρέστα πάρε τον εξοπλισμό και ένα καλό τροχόσπιτο αν θέλεις. Φάτα στις διακοπές στο τέλος τέλος.
Zafira για ανήσυχη 3μελή ταξιδιάρικη οικογένεια;