Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βασικά όργανα: Μπροστά στον οδηγό ή στο κέντρο...
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Βασικά όργανα: Μπροστά στον οδηγό ή στο κέντρο...
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    21
    26
    57
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Ο χρήστης corsair έγραψε:
      Δεν μπορει το ετερον ημισυ, ο μπαμπας, η μαμα, ο φιλος κλπ κλπ, να δουνε με ποσα πηγαινεις και να αρχισουν την γκρινια η οποια γκρινια συμβαλλει αρνητικα στην ασφαλη οδηγηση Να ενας παραγοντας που η Toyota δεν προεβλεψε.... την γκρινια.

      Το οποίο το προβλέπει η Alfa Romeo δεκαετίες τώρα, αφού σε όλες τις Alfa Romeo, ακόμα και στην Alfasud, τα όργανα είναι όχι μόνο εμπρός από τον οδηγό (δεν μπορώ να φανταστώ Alfa Romeo με όργανα στη μέση ) αλλά και βαθιά χωμένα στο ταμπλό ώστε να είναι (τουλάχιστον οι μεγάλες ενδείξεις του ταχύμετρου) αόρατα από το συνοδηγό.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        bagus last edited by

        Και εγω τα προτιμω μπροστα απο το τιμονι,αλλα υποθετω πως ειναι κατα ενα μεγαλο μερος συνηθεια......

        Eνα Yaris που ειχα οδηγησει,μου φαινοταν παραξενο,αλλα δεν ηταν κακο....

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • N
          nass last edited by

          Ο χρήστης kyan έγραψε:

          Δεν μπορει το ετερον ημισυ, ο μπαμπας, η μαμα, ο φιλος κλπ κλπ, να δουνε με ποσα πηγαινεις και να αρχισουν την γκρινια η οποια γκρινια συμβαλλει αρνητικα στην ασφαλη οδηγηση Να ενας παραγοντας που η Toyota δεν προεβλεψε.... την γκρινια.

          Το οποίο το προβλέπει η Alfa Romeo δεκαετίες τώρα, αφού σε όλες τις Alfa Romeo, ακόμα και στην Alfasud, τα όργανα είναι όχι μόνο εμπρός από τον οδηγό (δεν μπορώ να φανταστώ Alfa Romeo με όργανα στη μέση ) αλλά και βαθιά χωμένα στο ταμπλό ώστε να είναι (τουλάχιστον οι μεγάλες ενδείξεις του ταχύμετρου) αόρατα από το συνοδηγό.

          Alfetta GTV kyan

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cmarin last edited by

            Ο χρήστης nass έγραψε:

            Alfetta GTV kyan

            Σωστά, την έχω οδηγήσει, όλα στο κέντρο εκτός από το στροφόμετρο εμπρός.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vagemm last edited by

              Αν και δεν εχω οδηγησει κανενα αυτοκινητο με οργανα στο κεντρο θα συμφωνησω με την αποψη οτι ειναι μια συνηθεια. Ουτε θα παιξει κανενα ρολο στην επιλογη του επόμενου αυτοκινητου μου

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nidosan last edited by

                Ο χρήστης cmarin έγραψε:

                Alfetta GTV kyan

                Σωστά, την έχω οδηγήσει, όλα στο κέντρο εκτός από το στροφόμετρο εμπρός.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  luck last edited by

                  Εάν οδηγήσεις αυτοκίνητο με τα όργανα στο κέντρο μία και μόνο φορά, θα σου φανεί όντως παράξενη η θέση των οργάνων. Μιά και κάτοχος yaris, δεν μου κάνει πλέον εντύπωση καθόλου η θέση τους, αν και το προηγούμενο αυτοκίνητο, είχε τα όργανα στο κέντρο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1
                  • 2
                  • 2 / 2
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr