Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέα BMW Σειρά 3
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νέα BMW Σειρά 3
    • 1
    • 2
    • 49
    • 50
    • 51
    • 52
    • 53
    • 54
    • 55
    • 56
    • 51 / 56
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    134
    1120
    1989
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      as last edited by

      Ο χρήστης aserf έγραψε:

      Ε,θα παρω 40.000ευρω δανειο,αυτο ειναι το ευκολο,πως το ξεχρεωνεις ομως με 1.300 ευρω το μηνα που παιρνω μισθο,αλλα τι να κανουμε ετσι ειναι η ζωη.Παντως η 320 κανει 35.500 συν τα επιπλεον που θελω (ξυλινη επενδυση,δερματινο σαλονι,εσθητηρες παρκαρισματος,προβολης)θα παει η τιμη γυρο στα 40.000,αλλα ο σπανος κανει και 3.000 ευρω μειωση
      μου ειπε.

      Και μετά αναρωτιέται ο κόσμος γιατί έχουν γεμίσει οι τράπεζες με κατασχεμένα αυτοκίνητα
      Και το πιο τραγικό απ' όλα είναι ότι βρίζουν και από πάνω.

      ε καλά δεν νομίζω πως υπάρχουν και πολλές τράπεζες που θα χρηματοδοτούσαν μια τέτοια αγορά!!
      Μάλλον θα γελούσε ο υπάλληλος με αυτά που θα άκουγε
      Εξάλλου για να πάρεις δάνειο 40000 χρειάζεται οπωσδήποτε προσημείωση ακινήτου, οπως έπίσης για δάνειο διάρκειας 15 χρόνων η εξασφάλιση για την τράπεζα δεν μπορεί σε καμια περίπτωση να είναι ένα αυτοκίνητο.
      Τι άλλο θα ακούσουμε.

      Υ.Γ. πάντως BMWSEDAN απορώ τι δουλεια κάνεις και πέρνεις ΤΟΣΑ λεφτά.**Ελπίζω να μην είσαι λογιστής **

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        alfisti_gr last edited by

        Κατα την γνώμη μου το αυτοκίνητο είναι η ποιο ασύμφορη επένδυση, καθώς χάνει την αξία του από την πρώτη μέρα, και με το ρυθμό που αλλάζουνε τα μοντέλλα σήμερα η bmw και κάθε αυτοκίνητο σε 4-5 χρόνια θα θεωρείται παλιό.
        Όταν στην μέση υπάρχει και οικογένεια, οι πρωτεραιότητες αλλάζουν, ιδίως όταν πιέζουν και οικονομικοί παράγοντες. Προτάσεις ήδη κάναν οι άλλοι, εύχομαι καλή και όριμη επιλογή φίλε.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimoss last edited by

          Είμαι κάτοχος μιας 316 του '92 με 110.000 χλμ. και αρκετά ευχαριστημένος από το αυτοκίνητό μου.

          Όμως μου αρέσει υπερβολικά η καινούργια 3αρα και το σκέφτομαι. Λεφτά υπάρχουν και μάλιστα μπορεί να αγοραστεί ακόμα και η 320 με μετρητά και να μείνουν κιόλας για τις όποιες ανάγκες (οικογένεια με 1 παιδί).

          Οι ανάγκες μου σε αυτοκίνηση αφορούν κυρίως κίνηση στην πόλη χωρίς να με ενδιαφέρουν τόσο τα 'γκάζια' όσο ένα ισοροποημένο και ποιοτικό αυτοκίνητο σαν αυτά της Βαυαρικής ετερείας που να μπορεί να σταθεί στο δρόμο. Παραδέχομαι βέβαια ότι τα 30.000

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kid last edited by

            Άμα θες ντε και καλά να πάρεις τριάρα, πάρε από 320 και πάνω..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dimoss last edited by

              Ο χρήστης Kid έγραψε:
              Άμα θες ντε και καλά να πάρεις τριάρα, πάρε από 320 και πάνω..

              Μπορείς να μου δικαιολογήσεις γιατί 320 και πάνω?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kid last edited by

                Ο χρήστης dimoss έγραψε:

                Άμα θες ντε και καλά να πάρεις τριάρα, πάρε από 320 και πάνω..

                Μπορείς να μου δικαιολογήσεις γιατί 320 και πάνω?

                Γιατί η 316 είναι τραγικά αργή και επί της ουσίας δεν μπορείς να εκμεταλλευτείς τις δυνατότητες του πλαισίου της..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dimoss last edited by

                  Ο χρήστης Kid έγραψε:

                  Άμα θες ντε και καλά να πάρεις τριάρα, πάρε από 320 και πάνω..

                  Μπορείς να μου δικαιολογήσεις γιατί 320 και πάνω?

                  Γιατί η 316 είναι τραγικά αργή και επί της ουσίας δεν μπορείς να εκμεταλλευτείς τις δυνατότητες του πλαισίου της..

                  Εκτός της διαφοράς της σε ιπποδύναμη, υπάρχει κάποια άλλη διαφορά που μου διαφεύγει??

                  Επίσης αν έχεις κάτι άλλο να μου προτείνεις και να με πείσεις είμαι ανοικτός σε προτάσεις και θα το εκτιμούσα..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pad last edited by

                    Χρονια πολλα!
                    Το οχημα εχει βαρος και δεν θα σε ικανοποιησει.
                    Παρε την 320!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      skye last edited by

                      [quote='dimoss']Είμαι κάτοχος μιας 316 του '92 με 110.000 χλμ. και αρκετά ευχαριστημένος από το αυτοκίνητό μου.

                      Όμως μου αρέσει υπερβολικά η καινούργια 3αρα και το σκέφτομαι. Λεφτά υπάρχουν και μάλιστα μπορεί να αγοραστεί ακόμα και η 320 με μετρητά και να μείνουν κιόλας για τις όποιες ανάγκες (οικογένεια με 1 παιδί).

                      Οι ανάγκες μου σε αυτοκίνηση αφορούν κυρίως κίνηση στην πόλη χωρίς να με ενδιαφέρουν τόσο τα 'γκάζια' όσο ένα ισοροποημένο και ποιοτικό αυτοκίνητο σαν αυτά της Βαυαρικής ετερείας που να μπορεί να σταθεί στο δρόμο. Παραδέχομαι βέβαια ότι τα 30.000

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        manosk last edited by

                        Τα ίδια και τα ίδια...
                        ΔΕΝ είναι τραγικά αργή η 316, απλώς δεν είναι γρήγορη σε σχέση με άλλα σβέλτα αυτοκίνητα. Αν ο οδηγός ξέρει τις δυνατότητες του αυτοκινήτου του, δεν υπάρχει πρόβλημα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • elteo
                          elteo last edited by

                          Ο χρήστης manosk έγραψε:
                          Τα ίδια και τα ίδια...
                          ΔΕΝ είναι τραγικά αργή η 316, απλώς δεν είναι γρήγορη σε σχέση με άλλα σβέλτα αυτοκίνητα. Αν ο οδηγός ξέρει τις δυνατότητες του αυτοκινήτου του, δεν υπάρχει πρόβλημα.

                          Ασε που θα του μείνουν και αρκετά ευρώ στην τσέπη να τα ξοδέψει όπως θέλει.
                          Συμφωνώ με τον Μάνο ...115hp σε σκάφος 1415 κιλών (12,30 κιλά/ίππο) δεν είναι τραγική αναλογία όπως παρουσίαζεται. Απλά δείτε πόσα 1600άρια μικρομεσσαία έχουν αυτά τα κιλά/ίππο.

                          Ενδεικτικά για 5door (κιλά/ίππο):

                          Astra 1.6 = 12,04
                          Citroen C4 1.6 = 11,36
                          VW Golf 1.6 = 11,04
                          Ford Focus 1.6 = 11,30

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            krusenstern last edited by

                            320 θα έλεγα ΚΑΙ εγώ, για τους λόγους που αναφέρθηκαν.

                            Εναλλακτικά: Passat 2,0 TFSI, Alfa 159 2,2. Tα κοίταξες καθόλου αυτά τα δύο?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              athanasios last edited by

                              H 316 είναι 1415 κιλά και όχι 1300 δηλαδή 12,3 κιλά/hp
                              H 320 είναι 1490 κιλά δηλαδή 9,1 κιλά/hp

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • elteo
                                elteo last edited by

                                Ο χρήστης athanasios έγραψε:
                                H 316 είναι 1415 κιλά και όχι 1300 δηλαδή 12,3 κιλά/hp
                                H 320 είναι 1490 κιλά δηλαδή 9,1 κιλά/hp

                                Aλλα στοιχεία δίνουν στο περιοδικό άλλα στο site ...4τροχοί άντε να βγάλεις άκρη!

                                Αλλά κι έτσι να είναι δεν βλέπω τραγικές διαφορές από τα μικρομεσσαία 1600άρια, πχ το Astra.

                                • διορθώνω και το πάνω post μου
                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  athanasios last edited by

                                  Επίσης το Focus είναι 10,8 kg/hp,το Golf 10,3kg/hp και το C4 11kg/hp

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • elteo
                                    elteo last edited by

                                    Ο χρήστης athanasios έγραψε:
                                    Επίσης το Focus είναι 10,8 kg/hp,το Golf 10,3kg/hp και το C4 11kg/hp

                                    Tα στοιχεία τα πήρα από το περιοδικό ...τι να πω.

                                    Μιλάω για τις 5πορτες εκδόσεις του...μήπως πήρες τις 3πορτες;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lkar last edited by

                                      Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                      Τα ίδια και τα ίδια...
                                      ΔΕΝ είναι τραγικά αργή η 316, απλώς δεν είναι γρήγορη σε σχέση με άλλα σβέλτα αυτοκίνητα. Αν ο οδηγός ξέρει τις δυνατότητες του αυτοκινήτου του, δεν υπάρχει πρόβλημα.

                                      πιο αργή από... Jetta (ξέρετε εκείνο με του 102 ίππους που έχει ακούσει -δικαίως- πολλά ) και εξίσου αργή (ή γρήγορη) με ένα Clio III 1.4

                                      http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... &start=195

                                      Με τη διαφορά ότι το Jetta (και το αντίστοιχο Octavia) ξεκινούν από τα 18Κ και το Clio είναι μία κατηγορία κάτω.

                                      Αν το θεωρείτε ικανοποιητικό για αυτοκίνητο 30Κ+ επειδή έχει την προπελίτσα στο καπό, πάσο.-

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        manosk last edited by

                                        Κάθε προϊόν έχει ειδικό βάρος αναλόγως της μάρκας του. Αν όλοι κοίταζαν αποκλειστικά επιδόσεις και στήσιμο, οι BMW-Mercedes-Lexus κλπ θα έμεναν απούλητες.
                                        Θα πρέπει να παραδεχθούμε ότι η αγορά αυτοκινήτου έχει σκάλες, όπως συμβαίνει πχ στην αγορά ρούχων. Ένα βαμβακερό μπλουζάκι από την Κίνα κοστίζει 10 ευρώ, ένα ίδιο από την Ιταλία γνωστής φίρμας 50. Ένα τζιν 20 ευρώ, ένα άλλο 100. Το ότι δεν παίρνουν κάποιοι το φθηνό μολονότι σαφώς συμφέρει από οικονομικής άποψης, δεν σημαίνει ότι η αγορά του ακριβού/υπερτιμημένου είναι ανόητη, γιατί ικανοποιεί άλλες ανάγκες που άλλοι τις έχουν, ενώ άλλοι όχι.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dimoss last edited by

                                          Ο χρήστης skye έγραψε:

                                          Καλημέρα και χρόνια πολλά.
                                          Καταρχάς να πω ότι συμφωνώ με τους προλαλήσαντες..
                                          καταλαβαίνω ότι δε σε νοιάζουν τα γκάζια, αλλά το αυτοκίνητο είναι βαρύ, και αφού μπορείς να διαθέσεις τα λεφτά χαλαρά όπως λες, γιατί να μην κάνεις τη ζωή σου πιο εύκολη; η 320 είναι σαφώς μια πιο ολοκληρωμένη πρόταση, πλήρως εκμεταλλεύσιμη και ευχάριστη για όλα τα τερεν ( πόλη, εθνική οδός κλπ )
                                          Αν έχεις την οικονομική δυνατότητα, και δε θες το αμάξι σου να μένει έξω ( και λογικό είναι για ένα αμάξι τέτοιας τιμής ), γιατί δε νοικιάζεις ένα γκαράζ κοντά στο σπίτι σου, ή ακόμα και να το αγοράσεις; Να ξέρεις πώς δεν πρόκειται να χάσει ποτέ την αξία του.

                                          Το ότι το γκαράζ δεν θα χάσει την αξία του το ξέρω, αλλά που να το βρεις δεν ξέρω. Έτσι όπως έχει γίνει και ο καθείς έχει από 2-3 αυτοκίνητα τα γκαράζ είναι είδος προς εξαφάνιση, άσε που όποιος κατασκευαστής το έχει το μοσχοπουλάει....και φυσικά ανεβάζει και το κόστος της όλης αγοράς (αμάξι + γκαράζ).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lkar last edited by

                                            Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                            Κάθε προϊόν έχει ειδικό βάρος αναλόγως της μάρκας του. Αν όλοι κοίταζαν αποκλειστικά επιδόσεις και στήσιμο, οι BMW-Mercedes-Lexus κλπ θα έμεναν απούλητες.
                                            Θα πρέπει να παραδεχθούμε ότι η αγορά αυτοκινήτου έχει σκάλες, όπως συμβαίνει πχ στην αγορά ρούχων. Ένα βαμβακερό μπλουζάκι από την Κίνα κοστίζει 10 ευρώ, ένα ίδιο από την Ιταλία γνωστής φίρμας 50. Ένα τζιν 20 ευρώ, ένα άλλο 100. Το ότι δεν παίρνουν κάποιοι το φθηνό μολονότι σαφώς συμφέρει από οικονομικής άποψης, δεν σημαίνει ότι η αγορά του ακριβού/υπερτιμημένου είναι ανόητη, γιατί ικανοποιεί άλλες ανάγκες που άλλοι τις έχουν, ενώ άλλοι όχι.

                                            το οποίο ιταλικό μπορεί να είναι επίσης made in China 😉

                                            και δεν μιλάμε για κινέζικα προϊόντα, αλλά για 'ευρωπαϊκά', ή τουλάχιστον ευρωπαϊκών εταιρειών.

                                            κι έχω ρωτήσει πολλές φορές να μου δικαιολογήσει κάποιος με επιχειρήματα (όχι ότι είναι Χ μάρκα) τη διαφορά κόστους, μεταξύ δύο ευρωπαϊκών/ιαπωνικών (δεν βάζω καν κορεάτικα) οικογενειακών μοντέλων.

                                            Σίγουρα δεν είναι οι τεχνολογικές καινοτομίες που 'έχει' η 316

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 51 / 56
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr