-
καλησπερα σε ολους και χρονια πολλα!!!ποια ειναι η αποψη σας για το toyo t1R?ειναι απο τα λιγα ελαστικα για τα οποια δεν εχω ολοκληρωμενη αποψη μεσα απο το φορουμ. η διασταση που θα μπει ειναι195-55-15 σε πεζο 206 1.6. εχω ακουσει οτι παρουσιαζει πολυ καλα χαρακτηριστικα. θα μπορουσε να βγαλει μεταξυ 30και 40 χιλιαδων χιλιομετρων?να σημειωσω οτι αποφευγω τα ασκοπα σπινιαρισματα και αναζητω κυριως καλυτερη προσφυση στο στεγνο σε σχεση με τα μαμα κοντι πριμιουμ 1 και σχετικα γρηγορο ζεσταμα.ευχαριστω εκ των προτερων
-
καλησπερα σε ολους και χρονια πολλα!!!ποια ειναι η αποψη σας για το toyo t1R?ειναι απο τα λιγα ελαστικα για τα οποια δεν εχω ολοκληρωμενη αποψη μεσα απο το φορουμ. η διασταση που θα μπει ειναι195-55-15 σε πεζο 206 1.6. εχω ακουσει οτι παρουσιαζει πολυ καλα χαρακτηριστικα. θα μπορουσε να βγαλει μεταξυ 30και 40 χιλιαδων χιλιομετρων?να σημειωσω οτι αποφευγω τα ασκοπα σπινιαρισματα και αναζητω κυριως καλυτερη προσφυση στο στεγνο σε σχεση με τα μαμα κοντι πριμιουμ 1 και σχετικα γρηγορο ζεσταμα.ευχαριστω εκ των προτερων
-
καλησπερα σε ολους και χρονια πολλα!!!ποια ειναι η αποψη σας για το toyo t1R?ειναι απο τα λιγα ελαστικα για τα οποια δεν εχω ολοκληρωμενη αποψη μεσα απο το φορουμ. η διασταση που θα μπει ειναι195-55-15 σε πεζο 206 1.6. εχω ακουσει οτι παρουσιαζει πολυ καλα χαρακτηριστικα. θα μπορουσε να βγαλει μεταξυ 30και 40 χιλιαδων χιλιομετρων?να σημειωσω οτι αποφευγω τα ασκοπα σπινιαρισματα και αναζητω κυριως καλυτερη προσφυση στο στεγνο σε σχεση με τα μαμα κοντι πριμιουμ 1 και σχετικα γρηγορο ζεσταμα.ευχαριστω εκ των προτερων
-
Από τά λίγα πού έχω ακούσει,τό λάστχο είναι πολύ μαλακό καί φθείρεται γρήγορα.
Από εκεί καί πέρα,θα μπορούσες αντί γιά σειρά '55' να κοιτούσες τα σειράς '50' πού θα σού βγούν πολύ φτηνότερα. -
Πολυ γρηγορη φθορα. Ουτε τα μισα απο αυτα που ζητας δε θα σου βγαλουν... Για δες ισως σε exalto η σε κατι αλλο της conti η οποια ειναι πολυ καλη...
-
οντως το 50αρι προφιλ ειναι πολυ φθηνοτερο αλλα θα χασω σε σταθεροτητα στην εθνικη και δεν θελω να χασω και σε ανεση μιας και τα δουλευω με 2,4 μπαρκαι ετσι το αμαξι ειναι αρκουντως σφιχτο.η πεζο προτεινει ελαχ.πιεση 2,5 εμπρος πισω. παντως και τα κοντινενταλ φθειρονται ιδιαιτερα γρηγορα,μετα τις 20.000σταματησα να πιεζω σε στροφιλικια και με το ζορι εφθασα τις 30.000 οπου στο στεγνο ειναι μαλλον επικινδυνα!και εγω εχω ακουσει καλα λογια για τα κοντι πριμιουμ 2 αλλα στην αχαια δεν εχω βρει τετραδα κατω απο 450 ευρο και 480 για τα εξαλτο ενω για το ιδιο προφιλ τα τουο κοοστιζουν 320!
-
Εισαστε σιγουροι βρε παιδια οτι μιλατε για τα R και οχι για τα S που ειναι τα προηγουμενα?
Φιλος που τα εχει βαλει εχει κανει πανω απο 30000χιλιομετρα σε forester (225/55/17) και ακομα δεν εχουν δειξει σημαδια εντονης φθορας δεν ξερω μηπως παιζει ρολο που αυτα τα χιλιομετρα τα εχει κανει σε 6 μηνες, τι να πω..
Σαν λαστιχο εχει μετριο πλαινο δηλαδη δεν ειναι σκληρο σαν bridgestone θα ελεγα οτι η γομα του ειναι καταπληκτικη κραταει πολυ και ζεσταινεται πανευκολα και αν αναλογιστει καποιος και την τιμη κατα την γνωμη μου ειναι πολυ καλα, αλλα παλι εξαρτατε και απο το αμαξι και τον τροπο που οδηγει και τι χαρακτηριστικα θελει απο ενα ελαστικο καποιος. -
Τα φοράω τώρα στην Delta , έχουν όντως πολύ μαλακά πλαινά όμως παίζει ρόλο η διάσταση και το πλάτος της ζάντας.
Σε 205/45/16 86W RF με 7.5Χ16 ζάντες δεν δείχνουν να διπλώνουν στο δρόμο ... όμως η αίσθηση στο τιμόνι έχει χειροτερέψει - δείγμα μαλακού σκελετού.
Επίσης αποδεδειγμένα δεν κάνουν για πίστα ... καταστρέφονται αμέσως και κάνουν και λίγο θόρυβο παραπάνω.Η μαλακή γόμα και ο μαλακός σκελετός τα κάνει να ζεσταίνονται αμέσως , έχουν πολύ καλή ελκτική πρόσφυση , καλή αίσθηση στο φρενάρισμα , καλή πλευρική πρόσφυση , άριστη συμπεριφορά στο βρεγμένο και είναι άνετα - δεν χτυπάνε.
Θα έλεγα ότι ο απολογισμός είναι θετικός (ειδικά σε σχέση με την τιμή) ... πρέπει να ξέρεις όμως τι αγοράζεις. Δεν είναι 'σπορ' λάστιχο , δεν αντέχει την κακομεταχείριση όμως σε δρόμους βρεγμένους / λείους κρατάει καλά και είναι άνετο στις λακούβες.
-
οπως ανεφερα και παραπανω αποφευγω αποτομα σπινιαρισματα και τιμονιες και οταν πιεζω παω με γραμμες λογω και της ευαισθητης ουρας η τιμη ειναι οντως πολυ καλη!
-
με ενδιαφερει πολυ αυτο που ειπες για το ζεσταμα γιατι οι καθημερινες μου διαδρομες ειναι κοντινες και σχεδον παντα σε ηπιους ρυθμους και το γρηγορο ζεσταμα χρειαζεται.η πιστα δεν ειναι μεσα στα σχεδια μου βασιλη,ευτυχως που εχω την ειδικη φτερη διπλα απο το σπιτι μου
-
Τα φοράω εδώ και 10.000χλμ στην διάσταση που θέλεις και εσύ στο XSARA..
Είναι πολύ καλά (σε σύγκριση με τα απαράδεκτα MICHELIN SX που φορούσε μαμα είναι κλάσεις επάνω).
Πάντως για χλμ δεν νομίζω να βγάλουν αυτά που θέλεις, γενικά είναι μαλακό λάστιχο οπότε θα φθείρεται γρήγορα....
Έχει όντως μαλακά πλαϊνα και μάλλον δεν είναι λάστιχο για πίστα. Πάντως στον δρόμο κρατάει πολύ καλά (το έχω δοκιμάσει σε επιτόπου αναστροφές με μεγάλη ταχύτητα σε ένα κωλοφάναρο ).Επίσης πετυχαίνει 3 μέτρα καλύτερο φρενάρισμα 120-0 (μετρημένο με GTECH , στην ίδια ευθεία με ίδια θερμοκρασία και μάλιστα με σχεδόν τελειωμένους δίσκους στα TOYO, τα MICELIN είχαν 20.000χλμ στην μέτρηση και τα TOYO 5.000χλμ).
Μ.Ο. MICHELIN ~65m , ΤΟΥΟ ~62m. -
Πάρτα τα T1R... Μια χαρά λάστιχα είναι.
Υπόψιν ότι το 50άρι προφίλ θα σου χαρίσει πολύ σε αμεσότητα στις αλλαγές πορείας όπως και σε σαφήνεια στο τιμόνι κάτι που το 206 το χρειάζεται. Το χαμένο βήμα στις εθνικές δεν θα σε προβληματίσει ποτέ. Πάρτο σε V και όχι σε H, θα σου δουλέψει καλύτερα που λόγω του χαμηλότερου προφίλ θα το ζεσταίνεις γρηγορότερα (είχα Ρ7000 σε W και ζεσταίνοταν μια χαρά και έβγαλαν και 55000χλμ). Στις παρατεταμένες γρήγορες καμπές ένα 55άρι με σκληρό πλαϊνό θα είναι καλύτερο λόγω βήματος αλλά ούτως ή άλλως και το 50άρι μια χαρά θα τα καταφέρει κι εκεί. Επίσης το 50άρι θα κοπανάει λίγο περισσότερο αλλά με πολύ μικρή διαφορά που ο σκελετός του ελαστικού ή η ανάρτηση μπορεί και να απορροφήσει.
Το μόνο ουσιαστικό μειονέκτημα είναι ότι το κοντέρ σου θα κλέβει κάμποσα χαω (στο κοντέρ τα 210 με τα 50άρια είναι τα 200 με τα 55άρια). -
Ο χρήστης xsara16v έγραψε:
Τα φοράω εδώ και 10.000χλμ στην διάσταση που θέλεις και εσύ στο XSARA...Εγώ τα φοράω στο 206 μου (ίδιο με του sosos), εδώ και 5.000 χλμ.
Έχω να παρατηρήσω ότι όντως φαγώνονται εύκολα (τα πρώτα σημάδια φθοράς είναι ορατά). Πάντως τα σημάδια φθοράς έχουν καταλάβει το ~60% του πέλματος (ξεκινώντας φυσικά από έξω), κάτι που δείχνει ότι η ανάρτηση δουλεύει μια χαρά (εκμεταλλεύεται μεγάλο ποσοστό του πέλματος). Και εγώ αποφεύγω τα σπινιαρίσματα ή τις άσκοποες ενέργειες. Ό,τι φάγωμα έχουν είναι από στροφές.
Το καλό είναι πάντως ότι στην έξοδο της στροφής, μπορείς να πατήσεις τέρμα γκάζι άφοβα, ακόμα, αρκεί να μην έχεις κάνει κανένα άσκοπο κατέβασμα (π.χ. θεωρώ ότι με 90km/h και πάνω σε μια στροφή είναι άσκοπο να είσαι με 2α, η 3η σου κάνει μια χαρά την δουλειά, το αμάξι έχει αρκετή ροπή παντού. Χώρια που αμφιβάλλω αν το σαζμάν μου θα δεχθεί κατέβασμα από 3η σε 2α, ακόμα και από τα 80km/h)Επίσης, εντύπωση μου έκανε ότι με τα προηγούμενα ελαστικά μου (τα TOYO T1-S), το τιμόνι ήταν πιο βαρύ, ίσως και λίγο πιο άμεσο. Μάλλον θα φταίει ο μαλακός σκελετός που είπε ο Βασίλης.
Πάντως στα 30 bar και με τα Record SP που φοράω, το αμάξι είναι είναι αρκετά σκληρό θα έλεγα.Πάντως κρατάνε μια χαρά. Αυτό το διαπίστωσα και με το επιταχυνσιόμετρο, όπου έβλεπα μεγαλύτερες τιμές μέγιστης πλευρικής επιτάχυνσης (πριν αρχίσουν οι διορθώσεις με τιμόνι ή γκάζι).
Σε βρεγμένο δεν έχω δοκιμάσει τίποτα, οπότε δεν μπορώ να πω κάτι εμπεριστατωμένο. -
απο οτι βλεπω απο τα γραφομενα σας μαλλον θα ειναι αισθητη η διαφορα προς το καλυτερο με τα τουο απο οτι με τα κοντι σε προσφυση,θυμαμαι οτι ακομα και με τα κοντι καινουργια το αμαξι απλα δεν ξεκιναγε!!!πιστευω οτι αν μεινω στις πιεσεις που δινει η πεζο το μαγουλιασμα μπορει να μην ειναι τοσο εντονο,αλλα γενικα βλεπω οτι οι περισσοτεροι ειστε ευχαριστημενοι και τελικα μαλλον θα τα επιλεξω, ο δεικτης ταχυτητας ειναι V.
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Τα φοράω τώρα στην Delta , έχουν όντως πολύ μαλακά πλαινά όμως παίζει ρόλο η διάσταση και το πλάτος της ζάντας.
Σε 205/45/16 86W RF με 7.5Χ16 ζάντες δεν δείχνουν να διπλώνουν στο δρόμο ... όμως η αίσθηση στο τιμόνι έχει χειροτερέψει - δείγμα μαλακού σκελετού.
Επίσης αποδεδειγμένα δεν κάνουν για πίστα ... καταστρέφονται αμέσως και κάνουν και λίγο θόρυβο παραπάνω.Η μαλακή γόμα και ο μαλακός σκελετός τα κάνει να ζεσταίνονται αμέσως , έχουν πολύ καλή ελκτική πρόσφυση , καλή αίσθηση στο φρενάρισμα , καλή πλευρική πρόσφυση , άριστη συμπεριφορά στο βρεγμένο και είναι άνετα - δεν χτυπάνε.
Θα έλεγα ότι ο απολογισμός είναι θετικός (ειδικά σε σχέση με την τιμή) ... πρέπει να ξέρεις όμως τι αγοράζεις. Δεν είναι 'σπορ' λάστιχο , δεν αντέχει την κακομεταχείριση όμως σε δρόμους βρεγμένους / λείους κρατάει καλά και είναι άνετο στις λακούβες.
Ακριβώς όπως τα λέει ο Βασίλης. Τα λάστιχα είναι πολύ καλά για καθημερινή χρήση και απλά εξαιρετικά στο βρεγμένο.
Τα είχα για 2 μήνες περίπου στο αυτοκίνητό μου. Τα κατέστρεψα όμως στην πίστα και πήγα για άλλα. Πάντως αν με ρωτούσες αν θα τα ξανάπαιρνα θα σου έλεγα ΝΑΙ. Είναι άνετα και για την τιμή τους προσφέρουν πολλά.
-
To T1-R exi dikti tradewear 280 oso akrivos kai ta Pilot Sport II pou foro lipon kai ta opia xoris xrisi se pista kai odigisi kirios se eparxiakous dromous alla arketa zorismena fores-fores exoun pano apo 35000km ki akomi antexoun arketa esto ki an exi miothi to vathos tou pelmatos tous simantika.
Ti thelo na po, pos apla den mpori na trogonte toso efkola toulaxisto stis xamiloprofiles diastaseis kathos se profil ano tou 50 i asfaltos, oi kerikes sinthikes kai akomi perisotero oi pieseis tous pezoun katalitiko rolo stin fthora tous.
Exo 37psi mpros - 32 piso piesi parepiptontos kai paroti apolita efxaristimenos gia tis apetisis mou apo ta Michelin PSII i epomeni allagi mou tha eine se Toyo T1-R logo megalis diaforas timis.
JIM -
Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
...Πάντως στα 30 bar και με τα Record SP που φοράω, το αμάξι είναι είναι αρκετά σκληρό θα έλεγα....
Εννοείς 30psi; Αν ναι γιατί επιμένεις σε τόσο χαμηλή πίεση; Για κράτημα στο βρεγμένο και κρύο;
-
Στή βροχή,καλύτερα οι πιέσεις να είναι λίγο αυξημένες από τό κανονικό.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Στή βροχή,καλύτερα οι πιέσεις να είναι λίγο αυξημένες από τό κανονικό.Για εξήγησέ μου την θεωρία καθότι στην πράξη τα δικά μου ελαστικά (τα μαμίσια Conti Premium, τα μεταγενέστερα P7000 και πολύ περισσότερο τα νυν ADVAN A032) στο 206 χάνουν απότομα την πρόσφυσή τους (υπερπίεση και βρεγμένο πάντα), πράγμα ιδιαιτέρως επικίνδυνο. Παρόλα αυτά κυκλοφορώ πάντα με υψηλές πιέσεις (38ε-35π) και στην βροχή απλά είμαι ιδιαίτερα προσεκτικός και 'γλυκός' στους χειρισμούς μου (με τα ημισλικ θα έλεγα ότι στο βρεγμένο κυριαρχεί η... τρομοκρατία).
-
Το έχω βρεί να τό προτείνει τό tirerack.com καί σέ συζητήσεις πού είχα με παιδιά πού τρέχουν σέ αγώνες οι περισσότεροι έδειξαν να συμφωνούνε.
Υπόψιν ότι μιλάμε γιά 1-2 psi παραπάνω από τό κανονικό.
Ο λόγος πρέπει νά είναι η καλύτερη διοχέτευση τού νερού έξω από τό λάστιχο,μιάς καί τό πέλμα του ανοίγει.
TOYO T1R